Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

230 Locuri de Munca Hoteluri in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

230 Locuri de Munca Hoteluri in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Esti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa tanara, creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Descrierea jobului Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza (cel putin nivel mediu);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara;Disponibilitate de a lucra in weekend.Responsabilitati: Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete; Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei d
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

CĂutĂm Colegi Pentru RecepȚie


Candidatul ideal Absolvent de studii medii cu diplomă de bacalaureat; Minimum 1 an de experiență, cu competențe în gestionarea activității de recepționer; Operare PC (MS Office, Outlook, Internet); Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional (Alte limbi străine reprezintă un avantaj); Capacitate de analiză, sinteză și rezolvarea problemelor; Abilități de planificare, prioritizare și organizare; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Gândire strategică și obiectivitate; Abilități de comunicare și negociere; Flexibilitate, adaptare la situații neprevăzute, rezistență la stres; Atitudine pozitivă și inițiativă; Dorință de stabilitate, implicare, responsabilitate și iscusință.Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi:În linii mari, tot ceea ce presupune procesul necesar abordării clienților nostri, păstrării legăturii cu ei, realizarea programărilor, încasările corespondente serviciilor și orice altceva care se rezumă la a susține clientul în drumul sau către noi.Me
SENSORIAL REALM S.​R.​L.​

Front Desk Officer @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Căutăm colegi noi, oameni cu care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.DENT ESTET este mai mult decat o clinică stomatologică, suntem o comunitate dedicată sănatății și zâmbetelor strălucitoare.De aceea, Reprezentantul Front-Desk este un pilon esențial al clinicii, transmițând cu căldura și profesionalism standardele noastre. Ne dorim o persoană responsabilă, încrezătoare, zâmbitoare și cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori să fie primit într-o clinică.Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, te încurajăm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.PROFILUL FRONT DESK OFFICER: Abilități excelente de customer service, pentru a comunica profesional și eficient cu pacienții; Atitudine pozitivă și comportament constructiv, promovând relații armonioase cu pacienții, colegii și colaboratorii; Capacita
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Front Desk Officer - Wellness Club By Greenfield


Candidatul ideal Vrei sa începi sa faci alegeri sănătoase? Sa iți dezvolți cariera intr-un colectiv tânăr si dinamic in Greenfield Băneasa?Vino sa lucrezi cu noi! Tu ești candidatul ideal pentru postul nostru de Front Desk Officer!Ce calități ne dorim sa ai? Abilitați de comunicare orala si scrisa excelente, putere de convingere Capacitate de acumulare al unui volum de cunoștințe teoretice Personalitate flexibila, dinamica, responsabila si ușor adaptabila Seriozitate si confidențialitate Excelente aptitudini de organizare a timpului, atenție la detalii Atitudine profesionala si energica Cunoștințe solide de utilizare PC (pachetul Office si CRM intern – Upfit Cloud) Cunoștințe de secretariat Cunoștințe economice si juridice Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat Capacitatea de a lucra eficient in echipa, de a respecta termenele Inițiativa, perseverenta, simțul detaliuluiDescrierea jobului Ce vei face: Vei fi responsabil/a de livrarea serviciilor Premium pentru membri noș
SPATZIOO MANAGEMENT S.​R.​L.​

Hotel Sales Specialist


Candidatul ideal Experiență în vânzări, consultanță și identificarea oportunităților care pot ajuta la o conversie mai bună a portofoliului Atitudine proactivă spre targete Atenție la detalii și cu abilități de rezolvare a situațiilor sub stres Bun negociator și capabil să obțină cele mai optime configurații pentru parteneri Are experiență în hotelărie și înțelege modul de lucru al locatiilor sezoniere și cu profil de leisure Experiență și expertiză în activitatea agențiilor de turism sau hotelărieDescrierea jobului Obiective și responsabilități principale:Extinderea portofoliului de parteneri din zona de Sud și Est a României prin contractarea de unități de cazare noi și înscrierea acestora pe platforma Travelminit.ro. Vizitarea partenerilor existenți si stabilirea de strategii de vânzări care să ridice performanța acestora pe platformă. Ca și reprezentant direct al Travelminit acest rol este important atât în consolidarea relației cu partenerii existenți dar și în crearea de relații
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Receptioner și Asistent Manager (mall Baneasa Si Promenada)


Candidatul ideal Experiență anterioară în roluri de recepționer sau administrativă.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a prioritiza eficient.Cunoștințe solide de operare computerizată (pachet Microsoft Office).Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Descrierea jobului Recepție:Primirea vizitatorilor și clienților în mod profesionist și amabil.Răspunderea la apeluri telefonice și gestionarea corespunzătoare a cererilor și întrebărilor.Programarea întâlnirilor și gestionarea calendarului activităților.Administrarea corespondenței și a livrărilor.Administrativ:Asigurarea păstrării ordinii și curățeniei în zona de recepție și în birou.Asistență în gestionarea documentelor și a sarcinilor administrative.Colaborarea cu departamentele interne pentru soluționarea eficientă a problemelor administrative.Management:Sprijinirea asistentului manager în supervizarea și coor
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Receptionist


Candidatul ideal Studii medii, studiile superioare constituie un plus; Experienţă: minim 2 ani in activitatea de secretariat; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu ; Cunoştinţe operare computer: Windows. Ms Office; Calitati excelente de comunicare interpersonala; Abilitati de construire a unor bune relatii interumane ; Orientare catre clienti, atitudine profesionala si proactiva ; Flexibilitate, deschidere catre nou, rabdare; Simt organizatoric si responsabilitate; Abilitati de prezentare si comunicare;Descrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice si gestionarea adresei generale de e-mail; Traducere documente engleza-romana si invers la nevoie ; Intampinarea vizitatorilor si indrumarea acestora in functie de problema solicitata; Receptionarea si gestionarea corespondentei (Fan Courier, DHL, FedEx, etc) si repartizarea ei in functie de destinatar; Gestionarea comenzilor de papetarie, protocol si produse de curatenie. Receptionarea si distribuirea acestora conform comanda; Inreg
BOSTIK ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 612 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal Clinica stomatologie prezenta pe piata medicala de 22 ani angajeaza receptioner/a full time, cu experinta in domeniul medical si cunostinte solide ce contabilitate primara, xcel si word.Program de lucru in ture, de luni pana vineri. Beneficii salariale , mediu de lucru placut si echipa dinamica.Descrierea jobului Va rugam sa trimiteti CV la adresa: [email protected]
CITY DENT S.​R.​L.​

Receptionist For Luxury Resort


Candidatul ideal For one of our clients, a high end resort mentioned in Michelin Guide for hotel recommendation in Romania, we are looking for a Receptionist.Descrierea jobului As a receptonist in a luxury resort, your role is pivotal in creating a positive first impression and ensuring guests have a seamless and memorable experience. Here's a general overview of what your responsibilities might entail: Greeting Guests: Welcome guests with warmth and professionalism as they arrive at the resort. Make them feel valued and attended to from the moment they step into the reception area. Check-In and Check-Out: Efficiently handle the check-in and check-out processes, ensuring accuracy in reservations, payment transactions, and room assignments. Provide guests with all necessary information regarding their stay, including amenities, dining options, and activities. Reservations Management: Manage room reservations, including booking, cancellations, and modifications. Ensure that all guest
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Receptioner/​a Laborator Tehnica Dentara


Candidatul ideal Candidatul ideal este cel/cea care:- este punctual, respectă toate îndatoririle din fișa de lucru;- are abilitatea de a vorbi respectuos la telefon cu furnizorii și colaboratorii noștri;- are cunoștințe de operare PC (Microsoft Office Word/Excel - noțiuni de bază, preluarea și gestionarea e-mailurilor);- are o experiență de minimum 1 an în domeniul recepțiilor de laboratoare de tehnică dentară sau cabinete/clinici stomatologice;- are cunoștințe în domeniul stomatologiei.- păstrează relații cât mai bune atât cu colegii de lucru, cât și cu toți colaboratorii Descrierea jobului Postul de recepție în laboratorul nostru de tehnică dentară include următoarele îndatoriri:- preluarea apelurilor telefonice de la furnizori/clinicile colaboratoare pentru verificarea zilnică a lucrărilor ce trebuie livrate- oferirea informațiilor cerute clinicilor/cabinetelor cu privire la lucrările dentare în curs- preluarea mail-urilor ce conțin comenzile de lucrări dentare- coordonarea lucrăril
LOTUS DENTAL LAB S.​R.​L.​

Receptioner /​ Consilier Vanzari Service Auto


Candidatul ideal Acest job ti se potriveste daca ai:• Experienta pe un post similar de minim 2 ani;• Cunostinte tehnice auto la nivel avansat;• Cunostinte de limba engleza la nivel de conversatie;• Orientare catre client;• Abilitati de comunicare,organizare, negociere si vanzare;• Cunostinte solide de operare PC;• Dorinta de a face cariera in domeniu, dorinta de perfectionare.Descrierea jobului Rolul job-ului:​ Raspunde cererilor primite telefonic sau direct de la clienti, ofera informatii adecvate si programeaza clientii la interventii;Identifica problemele clientilor si le ofera consultanta in rezolvarea acestora propunand solutii tehnice;Evalueaza problemele si estimeaza costurile de reparatie;Completeaza fisele de receptie si comenzile de lucru pentru autovehicule;Mentine legatura cu clientii si ii informeaza asupra stadiului lucrarilor;Foloseste programul de gestiune pentru receptie marfa si emitere devize si facturi;Beneficii:Pachet salarial atractivBonusuri extra-salariale in fu
SILVIU ELECTRICS INSTALL S.​R.​L.​

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Responsabil Receptie Marfa


Candidatul ideal reprezinta avantaj carnet de conducere cat. B cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (outlook, excel); disponibilitatea de a lucra 8 ore, de la 8:00 la 17:00, cu o pauza de masa de la 12:00 la 13:00; studii medii necesare (diploma de Bacalaureat), persoana proactiva, cu simt de raspundere si implicare.Descrierea jobului vei receptiona fizic si informatic, cantitativ si calitativ, marfa primita de la furnizori/ clienti; vei verifica actele care insotesc marfa; vei genera facturi automat din sistem, pe baza avizelor; vei realiza cântăriri cu ajutorul calculatorului; vei mentine relatia cu furnizori. clienti si colegi.Beneficii: tichete de masa; salariu fix.
ZINCHERIA SA

Receptioner - Bucuresti


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Studii superioare absolvite;Experienta de 1-3 ani;Cunostinte de limba Engleza la un nivel mediu;Cunostinte MS Office. Responsabilitati Asigura primirea si inregistrarea vizitatorilor si a tertilor precum si eliberarea legitimatiilor de acces pentru vizitatori, angajati, terti;Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;Predarea / primirea cheilor de acces in salile de conferinta;Informarea clientilor, vizitatorilor si respectarea specificatiilor de efectuare a serviciilor definit
IHM Total Consult Romania

Receptie Centrul Medical Ortokinetic


Candidatul ideal Căutăm o persoana pentru Receptie la Clinica Ortokinetic Timpuri Noi, Băneasa, Pipera și DorobantiCerințele postului sunt:[✔] aspect plăcut și atitudine caldă, prietenoasă[✔] disponibilitatea de-a fi alături de pacienții noștri cu toate informațiile[✔] atenție distributivă[✔] experiență pe un post similar sau dorința de a învăța alături de noiDescrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi preluarea si gestionarea atat a pacientilor cat si a medicilor care vin in clinicile noastre.Oferim un pachet salarial atractiv, o experiență de lucru plăcută într-un mediu medical de înalt nivel, în care te vei simți minunat și vei avea șanșa să crești profesional alături de noi.Salariul este de 3000 lei NET, cu posibilitatea de crestere trimestriala in functie de performante.Dacă știi pe cineva care este în căutarea unui job de receptionera, dă-i mai departe acest mesaj
ORTOKINETIC UCG SRL

INGINER RECEPTIE SERVICE


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte  Studii superioare (de p
ABC Human Capital

Agent De Vanzari Pentru Hotel - In Otopeni


Candidatul ideal Iti place… Sa vinzi, vinzi, vinzi; Sa interactionezi cu oameni, sa mentii si sa dezvolti portofoliul de clienti; Sa faci parte din echipa de vanzari cu desfasurarea activitatii pe terenTe diferentiezi prin : Ai experienta de lucru intr-o pozitie similara de vanzari pe teren; Ai experienta de vanzari in domeniul hotelier sau agentie de turism; Esti o persoana proactiva, dinamica, creativa si persuasiva; Te concentrezi pe obtinerea de rezultate; Poti sa iti desfasori activitatea sub presiune, sa lucrezi cu termene scurte de raportare; Stii limba engleza fluent (vorbit si scris); Detii permis de conducere autoDescrierea jobului Responsabilitatile tale : Identificarea de clienti noi si semnarea de contracte; Pregatirea ofertelor si urmarirea cererilor; Raportarea si asigurarea targetelor lunare de vanzari;Oferim urmatoarele beneficii :- abonament servicii medicale- tichete de masa- decontare transport- cantina- prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc
COMTEL FOCUS SA

Bucatar Pentru Hotel - In Otopeni


Candidatul ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru?Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor...Te diferentiezi prin :Esti disciplinat, energic, organizat, punctual, corect si orientat catre nevoile oaspetilor;Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking;Ai experienta de lucru in bucatarie;Ai calificare de bucatar.Descrierea jobului Responsabilitati principale: -cunoaste foarte bine meniul si pregateste preparatele respectand intocmai reteta de fabricatie si procedurile interne;- pregateste preparatele solicitate de catre clienti, conform cerintelor acestora, la temperatura corespunzatoare si in timp util;- pregateste fonturi, sosuri si gustari calde si reci, aluaturi,antreuri, preparate lichide(ciorbe, supe, etc), mancaruri, fripturi, garnituri, salate si dulciuri de bucatarie;- impreuna cu ceilalti colegi din departament, raspunde de inventarierea tututor ustensilelo
COMTEL FOCUS SA

Personal Hotelier: Bucatar,​ Ospatar - Olanda,​ Germania Etc.​


Candidatul ideal O firmă de recrutare olandeză cu experiență, care activează în domeniul ospitalității, caută bucătari, ajutoare de bucătar, chef de partie, chelneri pentru hoteluri, restaurante, parcuri de vacanță din Olanda, Austria, Germania, Belgia și Franța.În funcție de experiența pe care o aveți și limbile străine pe care le cunoașteți, vom găsi un client potrivit pentru dvs.Cerințe: Experiență pe același rol (minim 1-2 ani obligatoriu), Limba engleză (B2 obligatoriu) pentru bucătar/ajutor bucătar/ospătar Olanda, Belgia, Limba germană (B2 obligatoriu) pentru posturi de ospătar în Austria/Germania, Limba franceză (B2 obligatoriu) pentru posturi de ospătar în Franța, Motivație pentru a oferi un serviciu deosebit oaspeților, Spirit de echipă, capacitate de a lucra într-o echipă internațională, Abilitatea de a învăța lucruri noi.Descrierea jobului Beneficii: Salariu în intervalul €2000-2500, plătit saptamanal,ospătar: 13,27 €/h brut,bucătar, chef de partie, sous chef, chef: 13,27-16
ARCADA DUPLEX S.​R.​L.​

Consilier Receptie Service Moto /​ Auto - Salariu Intre 700 - 1000 Euro Net


Candidatul ideal Pasiune pentru domeniul moto Cunostinte tehnice moto Cunoastere programe identificare piese Abilitati de comunicare Orientare spre client Operare PC Limba engleza minim nivel mediuDacă vrei să faci parte din echipa celui mai mare centru de service BMW Motorrad din România,asteptam CV-ul tau!Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Efectueaza receptia masinilor pentru service si intocmeste fisa de intrare in service (noteaza pe fisa de intrare toate solicitarile clientului) Primeste si programeaza clientii conform graficului de activitate, ofera informatii clientilor telefonic sau direct; Raspunde de relatia cu departamentul de vanzari, mecanici, magazia de piese, departamentul facturare, client; Intocmeste devize estimative si transmite oferte de manopera si consumabile clientilor; Raspunde de intocmirea si deschiderea fisei de lucru pentru orice motocicleta aflata in service; Efectueaza receptia fizica a autoturismului si predarea acestuia la finalul lucrarilor. Verificar
MOTORCYCLE HUB SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 230 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.