Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

289 Locuri de Munca Hoteluri in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

289 Locuri de Munca Hoteluri in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptie Clinica Nutritie


Candidatul ideal Kilostop este în căutarea unui SuperAjutor de Medic Nutritionist la Recepție, care să se alăture echipei noastre dedicate de profesioniști din domeniul sănătății și să ne ajute să îndeplinim viziunea noastră.Daca ar fi sa descriem candidatul ideal ar arata cam asa:1. Experiență anterioară într-un rol similar (minim 1-2 ani)2. Abilități de comunicare și relaționare cu pacienții.3. Cunoștințe medicale de bază și pasiune pentru nutriție - reprezinta un avantaj.4. Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu sau avansat.5. Abilități de vânzare și persuasiune.6. Empatie și înțelegere pentru nevoile pacienților noștriSunt sanse mai mici de a fi selectat, daca: Nu ai o pasiune pentru nutriție și dorința să ajuți oamenii cu probleme de greutate Nu ai experiență anterioară într-un rol similar de lucru direct cu cliențiiDescrierea jobului Cum arată o zi de muncă:Ca SuperAjutor de Medic la Recepție, vei avea oportunitatea unică de a lucra direct cu cei mai buni medici Nutriționiști
INIA CLINIC SRL

Receptioner - depozit anvelope Chiajna


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Studii medii – obligatoriu.Experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.Cunostinte de operare pachet MS Ofiice – nivel mediu.Experienta anterioara utilizare soft ERP.Persoana responsabila, atenta la detalii, orientate catre rezultat. Responsabilitati Operareaza sistem informatic de gestiune: inregistrare documente, receptie, transfer intrare/iesire marfa, avize de expeditie.Generează documente primare.Preia comenzile de vanzare si genereaza documente de transport.Verifică în mod continuu corelația stocului din: sistemul informatic cu stocul din fișierul d
Professional

Receptioner-Operator facturare - depozit anvelope Chiajna


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Studii medii – obligatoriu.Experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.Cunostinte de operare pachet MS Ofiice – nivel mediu.Experienta anterioara utilizare soft ERP.Persoana responsabila, atenta la detalii, orientate catre rezultat. Responsabilitati Operareaza sistem informatic de gestiune: inregistrare documente, receptie, transfer intrare/iesire marfa, avize de expeditie.Generează documente primare.Preia comenzile de vanzare si genereaza documente de transport.Verifică în mod continuu corelația stocului din: sistemul informatic cu stocul din fișierul d
Professional

Receptioner - depozit anvelope Chiajna


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Studii medii – obligatoriu.Experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.Cunostinte de operare pachet MS Ofiice – nivel mediu.Experienta anterioara utilizare soft ERP.Persoana responsabila, atenta la detalii, orientate catre rezultat. Responsabilitati Operareaza sistem informatic de gestiune: inregistrare documente, receptie, transfer intrare/iesire marfa, avize de expeditie.Generează documente primare.Preia comenzile de vanzare si genereaza documente de transport.Verifică în mod continuu corelația stocului din: sistemul informatic cu stocul din fișierul d
Professional

Front Desk /​ Receptie


Candidatul ideal Esti pasionat/a dе frumusete?Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca iti plac provocarile si iti doresti dezvoltare profesionala in domeniul beauty.Pentru noi este important sa ai o atitudine pozitiva si proactiva, sa fii organizat/a, atent/a la detalii, cu spirit dе initiativa si orientat/a in permanenta catre atingerea obiectivelor.Cunostinte medii operare PC (Word, Excel)Cunostinte medii dе limba englezaDescrierea jobului - Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmаrilоr;- Intаmpinаrea cliеntilоr si dirеctionаrеa аcestоrа confоrm prоgrаmаrilor;- Efеctuаrea inregistrаrilor pe cаsа de marcаt si еvidenta incasаrilor zilnice;- Promovarеa serviciilor si ofеrtelor existente in salon;- Monitorizarea timpilor de lucru si eficientizarea programarilor;- Mentinerea unui ambient placut atat pentru echipa cat si pentru clientii salonului;- Evidenta zilnica a produselor rulate in salon si realizarea stocurilor lunare;- Realizarea zilnica a registrului de casa si a condicii de preze
EL STUDIO TRENDLINE SRL

Receptioner


Candidatul ideal - Primirea si cazarea turistilor, intocmirea documentelor necesare;- Promovarea serviciilor oferite clientilor;- Bune cunostinte de operare a computerului- Cunoasterea limbii engleze obligatorie (scris, citit, vorbit), a doua limba reprezinta un avantaj.- Disponibilitatea de a lucra in ture de zi si de noapte- Cunosterea sistemului de gestiune Opera constituie un avantaj- Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor;- Rezolvarea eventualelor reclamatii care pot aparea;- Studii de calificare in domeniu, diploma de receptioner constituie un avantajDescrierea jobului Acordam tichete de masa si decont STBMediu de lucru tanarPosibilitati de avansare
COMITY PROD EXIM SRL

Media netă estimată pe baza celor 652 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Recepționer Medical - Dermabeauty Clinique - București


Candidatul ideal Fii cea mai bună versiune a ta! - Aceasta este deviza după care ne ghidăm în cadrul DermaBeauty Clinique, pe plan profesional, dar și personal.Postul dе recepționer medical este unul extrem dе important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport întregii echipe medicale, administrative, dar mai ales pacienților noștri.De ce să faci parte din echipa noastră?⭐ cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență, tehnologie și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru;⭐ echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru;⭐ respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre;⭐ program de activitate: Luni-Vineri (în 3 ture, respectiv 09:00-17:00 / 10:00-18:00 / 12:00-20:00) și 2 zile de sâmbătă pe lună (09:00-17:00).Descrierea jobului Despre tine:📎 absolvent/ă studii medii/superioare;📎 ai cel puțin 2 ani experiență pe un post asemănător (recepție/secretariat) în cadrul unei clinici
DERMA BEAUTY CLINIQUE S.​R.​L.​

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

CĂutĂm Colegi Pentru RecepȚie


Candidatul ideal Absolvent de studii medii cu diplomă de bacalaureat; Minimum 1 an de experiență, cu competențe în gestionarea activității de recepționer; Operare PC (MS Office, Outlook, Internet); Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional (Alte limbi străine reprezintă un avantaj); Capacitate de analiză, sinteză și rezolvarea problemelor; Abilități de planificare, prioritizare și organizare; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Gândire strategică și obiectivitate; Abilități de comunicare și negociere; Flexibilitate, adaptare la situații neprevăzute, rezistență la stres; Atitudine pozitivă și inițiativă; Dorință de stabilitate, implicare, responsabilitate și iscusință.Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi:În linii mari, tot ceea ce presupune procesul necesar abordării clienților nostri, păstrării legăturii cu ei, realizarea programărilor, încasările corespondente serviciilor și orice altceva care se rezumă la a susține clientul în drumul sau către noi.Me
SENSORIAL REALM S.​R.​L.​

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal Clinica stomatologie prezenta pe piata medicala de 22 ani angajeaza receptioner/a full time, cu experinta in domeniul medical si cunostinte solide ce contabilitate primara, xcel si word.Program de lucru in ture, de luni pana vineri. Beneficii salariale , mediu de lucru placut si echipa dinamica.Descrierea jobului Va rugam sa trimiteti CV la adresa: [email protected]
CITY DENT S.​R.​L.​

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal Clinica stomatologie prezenta pe piata medicala de 22 ani angajeaza receptioner/a full time, cu experinta in domeniul medical. Program de lucru in ture, de luni pana vineri. Beneficii salariale , mediu de lucru placut si echipa tanara. Descrierea jobului Va rugam sa trimiteti CV la adresa: [email protected]
CITY DENT S.​R.​L.​

Front Desk Officer - Wellness Club By Greenfield


Candidatul ideal Vrei sa începi sa faci alegeri sănătoase? Sa iți dezvolți cariera intr-un colectiv tânăr si dinamic in Greenfield Băneasa?Vino sa lucrezi cu noi! Tu ești candidatul ideal pentru postul nostru de Front Desk Officer!Ce calități ne dorim sa ai? Abilitați de comunicare orala si scrisa excelente, putere de convingere Capacitate de acumulare al unui volum de cunoștințe teoretice Personalitate flexibila, dinamica, responsabila si ușor adaptabila Seriozitate si confidențialitate Excelente aptitudini de organizare a timpului, atenție la detalii Atitudine profesionala si energica Cunoștințe solide de utilizare PC (pachetul Office si CRM intern – Upfit Cloud) Cunoștințe de secretariat Cunoștințe economice si juridice Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat Capacitatea de a lucra eficient in echipa, de a respecta termenele Inițiativa, perseverenta, simțul detaliuluiDescrierea jobului Ce vei face: Vei fi responsabil/a de livrarea serviciilor Premium pentru membri noș
SPATZIOO MANAGEMENT S.​R.​L.​

Receptioner și Asistent Manager (mall Baneasa Si Promenada)


Candidatul ideal Experiență anterioară în roluri de recepționer sau administrativă.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a prioritiza eficient.Cunoștințe solide de operare computerizată (pachet Microsoft Office).Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Descrierea jobului Recepție:Primirea vizitatorilor și clienților în mod profesionist și amabil.Răspunderea la apeluri telefonice și gestionarea corespunzătoare a cererilor și întrebărilor.Programarea întâlnirilor și gestionarea calendarului activităților.Administrarea corespondenței și a livrărilor.Administrativ:Asigurarea păstrării ordinii și curățeniei în zona de recepție și în birou.Asistență în gestionarea documentelor și a sarcinilor administrative.Colaborarea cu departamentele interne pentru soluționarea eficientă a problemelor administrative.Management:Sprijinirea asistentului manager în supervizarea și coor
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Receptioner/​a Laborator Tehnica Dentara


Candidatul ideal Candidatul ideal este cel/cea care:- este punctual, respectă toate îndatoririle din fișa de lucru;- are abilitatea de a vorbi respectuos la telefon cu furnizorii și colaboratorii noștri;- are cunoștințe de operare PC (Microsoft Office Word/Excel - noțiuni de bază, preluarea și gestionarea e-mailurilor);- are o experiență de minimum 1 an în domeniul recepțiilor de laboratoare de tehnică dentară sau cabinete/clinici stomatologice;- are cunoștințe în domeniul stomatologiei.- păstrează relații cât mai bune atât cu colegii de lucru, cât și cu toți colaboratorii Descrierea jobului Postul de recepție în laboratorul nostru de tehnică dentară include următoarele îndatoriri:- preluarea apelurilor telefonice de la furnizori/clinicile colaboratoare pentru verificarea zilnică a lucrărilor ce trebuie livrate- oferirea informațiilor cerute clinicilor/cabinetelor cu privire la lucrările dentare în curs- preluarea mail-urilor ce conțin comenzile de lucrări dentare- coordonarea lucrăril
LOTUS DENTAL LAB S.​R.​L.​

Receptioner /​ Consilier Vanzari Service Auto


Candidatul ideal Acest job ti se potriveste daca ai:• Experienta pe un post similar de minim 2 ani;• Cunostinte tehnice auto la nivel avansat;• Cunostinte de limba engleza la nivel de conversatie;• Orientare catre client;• Abilitati de comunicare,organizare, negociere si vanzare;• Cunostinte solide de operare PC;• Dorinta de a face cariera in domeniu, dorinta de perfectionare.Descrierea jobului Rolul job-ului:​ Raspunde cererilor primite telefonic sau direct de la clienti, ofera informatii adecvate si programeaza clientii la interventii;Identifica problemele clientilor si le ofera consultanta in rezolvarea acestora propunand solutii tehnice;Evalueaza problemele si estimeaza costurile de reparatie;Completeaza fisele de receptie si comenzile de lucru pentru autovehicule;Mentine legatura cu clientii si ii informeaza asupra stadiului lucrarilor;Foloseste programul de gestiune pentru receptie marfa si emitere devize si facturi;Beneficii:Pachet salarial atractivBonusuri extra-salariale in fu
SILVIU ELECTRICS INSTALL S.​R.​L.​

Receptioner


Candidatul ideal RECEPTIONER-abilitati de relationare cu clientii;-atentie concentrata si distributiva;-aptitudini de comunicare;-spirit organizatoric-cunoscator minim limba engleza-atestat de receptioner constituie avantajDescrierea jobului Ca Receptioner, vei avea urmatoarele atributii:-Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete;-Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare;-Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de securitate;-Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale;-Posteaza in sistem banii incasati cu parcarea si emite oaspetilor factura aferenta platii facute ;-Preia corespondenta si se asigura sa fie livrata camerelor sau departamentelor implicate-Colaboreaza strans cu celelalte ture din receptie si cu celelalte departamente cum ar fi departamentele de curatenie camere, vanzari, tehnic, alimentatie publica;-Informeaza de
PALATUL SUTER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 757 de salarii introduse în Salario: 2754 RON/Luna

Receptionera Tantastic Studio Pipera


Candidatul ideal Receptioner / receptioneraCandidatul ideal pentru postul de receptionera este o persoana placuta, pasionata de meseria sa, cu aptitudini foarte bune de comunicare, dornica de a învăța lucruri noi și de implicare. Experienta in domeniu este obligatorie.Descrierea jobului Cerintele si responsabilitatile jobului:-aspect fizic placut-persoana dinamica si comunicativa-dornica sa creasca impreuna cu echipa noastra.-atitudine pozitiva si deschidere către client-abilități bune de comunicare-lucru cu casa de marcat- nu este obligatoriuDescrierea jobuluiRESPONSABILITATI-Cunoasterea conditiilor in care se interzice sedinta de bronzare-Cunoașterea beneficiilor aduse de o ședință de bronzare-Cunoasterea echipamentelor și a produselor Tantastic- Întâmpinarea clienților cu o atitudine pozitiva-Deschidere către client-Respectarea stricta a programului de lucru-Pastrarea locului de munca in conditii de igiena corespunzatoare - dezinfectarea aparatelor după fiecare utilizare, menținerea
IANKULUI SOLAR BRONZ S.​R.​L.​

Receptionist


Candidatul ideal Ne dorim sa ne intregim echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile Centrului Medical LOTUS-MED si anume: grija fata de oameni și nevoile lor, onestitate fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa.Esti persoana potrivita daca:Esti absolvent de studii medii/superioareTe consideri o persoana dinamica, responsabila, organizata si cu initiativaTe mandresti cu o atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, bune abilitati de comunicare si relationareEsti deschis/a la un tot ce inseamna nou, iar oportunitatile de invatare te motiveazaAi cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatoruluiCunosti aplicatia EasyMedical (criteriu nu obligatoriu, insa constituie avantaj)Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie telefonic- Inregistreaza in sistemul EasyMedical datele pacientului (informatiile de pe biletele de trimitere sau informatiile legate de serviciil
LOTUS - MED SRL

Media netă estimată pe baza celor 713 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Ospatar Hotel Suter Palace 5 Stele


Candidatul ideal Ospatar a la carte Restaurant Fine Dining.Posibilitatea de a lucra la cel mai inalt nivel, intr un hotel boutique de 5 stele, cel mai luxos hotel din Bucuresti.Descrierea jobului Activitatile sunt specifice unui boutique hotel de 5* plus, cu proceduri de lucru bine stabilite.Remuneratia si beneficiile sunt in functie de experienta si ulterior rezultate si se vor situa peste media bucuresteana.HPS isi doreste sa ofere colaboratorilor sai o experienta de munca unica, care sa aduca beneficii si la nivel de dezvoltare personala si profesionala, fiind un pas important in cariera oricarei persoane care activeaza in industria ospitalitatii
PALATUL SUTER S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 289 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.