Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

230 Locuri de Munca Hoteluri in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

230 Locuri de Munca Hoteluri in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Candidatul IdealEsti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa dinamica si creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera-avantaj, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza(superioare);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara sau cu responsabilitati asemanatoare;Disponibilitate de a lucra in ture.Descrierea jobului Responsabilitati:Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete;Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurand
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Receptioner Marfa (chitila Logistic Park)


Candidatul ideal Cerinte:- Adaptare, flexibilitate si lucru in echipa;- Disponibilitate la efort fizic;- Nivel ridicat de atenţie şi spirit de răspundere- Studii necesare: minim 10 claseDescrierea jobului Responsabilitati:- Receptionarea produselor de la funizor/transportator pe baza documentelor de insotire a acestora- Controlarea la primire a bunurilor, verificarea ca acestea sa corespunda datelor inscrise in actele insotitoare si identificarea defectelor aparente;- Asezarea si ordonarea produselor, numararea, cantarirea si pastrarea acestora in bune conditii;- Pregatirea si manipularea coletelor pentru expeditia catre clienti pe baza comenzilor primite de la acestia- Ambalarea si etichetarea produselor/coletelor- Inventarierea periodica a produselor din depozit- Realizarea sarcinilor administrative si de organizare a activitatii de depozit
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Front Desk Officer /​ Receptionera


Candidatul ideal Cerinte:Persoană dinamică, de încredere, comunicativa, amabila, pozitiva, energica, atenta la detalii, care lucrează în echipăIdeal student sau absolvent, nu este necesara experienta anterioaraLimba Engleza nivel conversationalPermis de conducere cat. B (constituie avantaj, nu obligatoriu)Cunostinte operare PC + Microsoft Office nivel mediuDescrierea jobului Facilitec Services Romania angajeaza receptionera in system hybrid, se lucreaza de acasa in sistem on-call si fizic de la biroul din Pipera (langa metrou) pentru check-inuri.Se ofera training de specialitate in primele saptamani de la angajare.Exista si posibilitatea de part-timeResponsabilitati:Intampinarea si indrumarea clientilorGestionarea apelurilor și a emailurilorGestionarea online a clientilor in platformaTransmiterea in timp eficient a informatiilor catre managerOferirea informatiilor despre cazare tuturor clientilorBeneficii:Salariu atractiv corelat cu experienta si rezultateTichete de masaDecont transpor
FACILITEC SERVICES SRL

Recepționer Marfă


Candidatul ideal Videt își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:• cunoștințe minime de lucru la calculator;• spirit de echipă;• capacitatea de a se organiza și de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă;• persoană conștiincioasă, serioasă, onestă.Descrierea jobului Descrierea jobului efectuezi recepția cantitativă și calitativă a mărfii conform procedurilor; anunți superiorul în cazul în care se constată diferențe între cantitatea fizică și cea de pe documente; respecți normele de depozitare și de manipulare a produselor; așezi produsele la raft după recepție; anunți și colaborezi cu celelalte departamente ale societății la rezolvarea problemelor identificate la momentul recepției mărfii; îndeplinești procedurile de lucru și menții
NOAVIDET SRL

Media netă estimată pe baza celor 38 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Receptionera/​relatii Clienti Service Auto


Candidatul ideal Service-ul nostru este in cautarea unei pozitii de secretariat.Cautam o secretara dedicata, organizata pentru a se alatura echipei noastre la service-ul auto. Daca aveti abilitati excelente de comunicare, puteti gestiona cu usurinta sarcinile administrative si sunteti orientata catre clienti, va asteptam cu drag sa ne transmiteti CV-ul dumneavoastra.Descrierea jobului Primirea si gestionarea apelurilor telefonice si a programarilor clientilor.Efectuarea corespondentei si arhivarea documentelor.Asigurarea unui mediu de lucru organizat si curat la locul de munca.Asistenta in gestionarea facturarii si a altor activitati administrative.
IN GLAMOUR FASHION COSMETICS SRL

Receptionist - Clinici&spitale Medlife


Candidatul ideal Pentru ca noi la MedLife credem in grija fata de pacient, respectul pentru colegii nostri, responsabilitatea comunicarii eficiente cu pacientul, rolul tau poate fi integrat in transmiterea acestor valori, contribuind prin: Bune abilitati de comunicare; Entuziasm si onestitate; Dorinta de lucru in echipa; Cunostinte medii de limba engleza; Disponibilitate de a lucra norma intreaga; Locatiile actuale - sector 1, sector 3 - Bucuresti.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Sa fii politicos, amabil si binevoitor in interactiunea cu pacientii; Sa lucrezi intr-o stransa colaborare cu medicii si asistentii medicali, astfel incat pacientii sa beneficieze de un serviciu de calitate; Sa furnizezi informatii in legatura cu serviciile si analizele oferite in cadrul MedLife; Sa eliberezi rezultatele analizelor medicale la cererea pacientilor; Se efectuezi programari conform solicitarilor; Sa incasezi contravaloarea serviciilor si analizelor medicale.
MED LIFE SA

Receptioner/​a/​relatii Clienti Service Auto


Candidatul ideal Service-ul nostru este in cautarea unei pozitii de secretariat.Cautam o secretara dedicata, organizata pentru a se alatura echipei noastre la service-ul auto. Daca aveti abilitati excelente de comunicare, puteti gestiona cu usurinta sarcinile administrative si sunteti orientata catre clienti, va asteptam cu drag sa ne transmiteti CV-ul dumneavoastra.Descrierea jobului Primirea si gestionarea apelurilor telefonice si a programarilor clientilor.Efectuarea corespondentei si arhivarea documentelor.Asigurarea unui mediu de lucru organizat si curat la locul de munca.Asistenta in gestionarea facturarii si a altor activitati administrative.
IN GLAMOUR FASHION COSMETICS SRL

Ospatar/​ajutor & Bucatar/​ajutor Continental Hotels


Candidatul ideal Suntem in cautare de Ospatari si Bucatri pasionati pentru a se alatura echipei noastre, reteaua Continental Hotels!Pentru ca cine se aseamana se aduna, ne-ar placea fii o persoana cu: Atitudine pozitivă, prietenoasa si atentie la detalii în raport cu oaspetii; Bune abilitati de comunicare, punctualitate, abilitati de organizare si gestionare a timpului; Bune abilitati de multitasking; Disponibilitate de a lucra in ture si/sau in weekend.Experienta e binevenita, dar daca nu ai experienta apreciem dorinta de a invata si atitudinea pozitivă orientată către client.Pentru ce orase recrutam:Bucuresti: Bucatar si Ospatar (sau Ajutor)Constanta: OspatarTurnu Severin: Ajutor Ospatar (Picol)Daca iti doerst alta pozitie in domeniul ospitalitatitii, trimite CV-ul tau pe adresa [email protected] spune-ne ce job e de interes pentru tine.Descrierea jobului Ce vei face: Vei prelua comenzile, fiind raspunzator pentru calitatea serviciilor oferite; Vei cunoaste meniul, astfe
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Front Desk Officer (novomatic,​ Otopeni)


Candidatul ideal Esti la inceput de drum si te recomanzi ca fiind o persoana organizata si disciplinata? Iti place sa ajuti oamenii, sa ii vezi multumiti si sa te intelegi bine cu echipa din care faci parte?Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, trimite-ne CV-u tau si te vom contacta in cel mai scurt timp.Candidatul ideal: Experienta de minim 1-2 ani intr-un post similar reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si relationare; Orientare catre client, prezenta agreabila, atitudine pozitiva, abilitati de lucru in echipa; Capacitatea dе a organiza și prioritiza eficient activitățile; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat (scris, vorbit); Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word, etc.); Studii superioare finalizate - constituie avantaj; Disponibilitatea imediata - reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Programarea intalnirilor, conform
ADMIRAL LEISURE SRL

Receptionist


Candidatul ideal Are you a friendly, organized and guest-oriented person? Moxa Bucharest Boutique Hotel is looking for a receptionist to join our dynamic team! Excellent communication skills Strong organizational abilities and attention to details Flexibility to work shifts Previous experience in hospitality English speaking and writingDescrierea jobului Greet and assist guests with check-in and check-out procedures Handle guest inquiries, requests, and complaints promptly and professionally Answer phone calls and emails, providing information and making reservations as needed Collaborate with other hotel departments to ensure guest satisfaction
MOXA INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 610 de salarii introduse în Salario: 2754 RON/Luna

Receptionist Policlinici si Spitale


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Receptionist Spitale si Policlinici


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Secretara (receptie)


Candidatul ideal Diplomaţie Cunoştinţe avansate de MS Office şi Outlook Limba engleză- scris/vorbit/citit nivel mediu Capacitate de organizare şi planificare Abilităţi de comunicare Persoană dinamică Rezistenţă la stres Abilitate lingvisticăDescrierea jobului Întâmpină clienţii şi oferă informaţii Gestionează folosirea sălilor de protocol Receptionează şi redirectionează apeluri telefonice, transmite mesaje Întocmeşte situaţii şi rapoarte lunare Îndeplineşte toate sarcinile specifice secretariatului (redistribuire apeluri, faxuri, corespondenţă, mailuri, etc) Asigură asistenţă, la cerere, pentru întâlnirile administratorilor şi directorilor (întocmeşte Minutes of Meeting, efectuează traduceri) Redactează corespondenţa de afaceri Asigură interfaţa cu clienţii şi cu alte structuri din afara societăţii
NETWORK ONE DISTRIBUTION SRL

Receptionist/​a Birou Bucuresti


Candidatul ideal Skills required Have working knowledge of Outlook and Microsoft Office Be able to use ordering system and meeting room booking systemKey experience required At least 1 year in a similar position. Educational background High school/CollegePersonal characteristics: Must have good attention to details Must be self motivated and a good team player, used to work under supervision and confidentiality. Builds good relationships, both internally and externally and has the ability to interact with internal and external contacts. Must be very well organized Ability to work calmly under pressure Open for developmentDescrierea jobului Responsibilities Office tidiness – checklists use (scan to be sent to reporting level every morning), helpdesk requests to follow up Security - be able to address day to day security issues if needed to the given contacts and report daily/weekly/monthly Goods-In: Responsible for ordering products on office/facility manager requests and check-in deliv
CBRE GWS SRL

Tehnician Mentenanta Hotel


Candidatul ideal Solide cunostinte tehnice (electrica, instalatii, mecanica, etc.); Studii de specialitate; 3 ani experienta intr-o pozitie similara; Atentie, spirit de observatie; Promptitudine; Initiativa; Mod de lucru structurat; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile.Descrierea jobului Efectueaza interventiile tehnice de mentenanta; Este raspunzator de starea tehnica a cladirii, a instalatiilor si aparatelor, ca si de pastrarea ordinii si curateniei in sectoarele tehnice; Asigura functionalitatea echipamentelor si instalatiilor; Verifica atent camerele si spatiile publice/tehnice pentru a sesiza si remedia orice defectiune aparuta; Efectueaza verificari regulate la toate instalatiile din dotare; Efectueaza lunar revizia instalatiilor de ventilatie, sanitare si termice; Acorda suport departamentului Housekeeping.
APEX ALLIANCE AERO 5 S.​R.​L.​

Receptionist/​operator Call Center/​registrator Medical


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana care a mai lucrat pe un post similar intr-o alta companie cu profil medical. Atitudinea pozitiva, atentia la detalii si orientarea catre pacient sunt esentiale. Cunostinte cat mai avansate de operare PC, cunoasterea limbii engleze, bune aptitudini de comunicare sunt cerinte pe care candidatul ideal ar trebui sa le intruneasca.Seriozitatea, punctualitatea si capacitatea de lucru in echipa sunt, de asemena, criterii de selectie.Descrierea jobului Descriere job:- activitate specifica de receptie/call-center a/al unui centru medicalResponsabilitati:- interactiune cu pacientii (incasare contravaloare servicii medicale, programari si eliberari buletine de analize)- atitudine pozitiva fata de pacient si orietarea catre nevoile si solicitarile acestuia- operare casa de marcat + POS- inregistrarea pacientilor in softul specializat- inregistrarea pacientilor asigurati (CASMB/OPSNAJ; asiguratori privati)- atitudine politicoasa si pozitiva vis-a-vi
MEDILAB MEDICAL CENTER SRL

Front Desk/​ Receptie Clinica Stomatologie


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoană responsabilă, cu abilități excelente de comunicare și de organizare, care se poate adapta unui mediu dinamic.Cerințe: aspect îngrijit, prezență plăcută atitudine profesională, pozitivă și proactivă abilități excelente de comunicare (atât verbal, cât și în scris) cunoștințe minime de operare pe calculator capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Responsabilități: întâmpină pacienții în clinică stabilește, confirmă și înregistrează programările gestionează apelurile telefonice și solicitările primite prin e-mail încasează contravaloarea serviciilor realizate în clinică (card, cash), verifică evidența registrului înregistrează informațiile necesare în fișa digitală a pacientului și arhivează documentele fizice completează rapoarte referitoare la activitatea din clinică oferă informații despre serviciile și produsele noastre preia și distribuie către destinatari pachetele și corespondența.
CENTRO ITALIANO DI IMPLANTOLOGIA SRL

Receptionera - Casiera


Candidatul ideal Cerinte:Experienta intr-o pozitie similara minim 1 anPersoana ambitioasa, dornica sa invete alaturi dе colegii din echipa EDSAtitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultatAbilitati dе comunicare si relationare cu echipa si clientii EDSCunostinte operare calculatorMinim studii profesionale/liceale absolviteReprezinta avantaje:Cunostinte contabilitate primaraExperienta in marketing - promovare mediul onlineDescrierea jobului *Rеceptie cliеnti si informаrе prompta а acestorа*Dеschiderе comеnzi*Contactаre cliеnti pentru confirmаrе progamari*Cаsiеrie*Pregatirе documente contabilitateBeneficii:*Contract de munca*Mediu de lucru prietenos si competitiv*Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si motivata*Oportunitatea de a acumula experienta in domeniu*Cursuri si training-uri de dezvoltare profesionala*Conditii de lucru foarte bune*Pachet salarial motivant
AUTO HUB STORE SRL

Receptionera - Casiera


Candidatul ideal Cerinte:*Experienta intr-o pozitie similara minim 1 an*Persoana ambitioasa, dornica sa invete alaturi dе colegii din echipa EDS*Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat*Abilitati dе comunicare si relationare cu echipa si clientii EDS*Cunostinte operare calculator*Minim studii profesionale/liceale absolviteReprezinta avantaje:*Cunostinte contabilitate primara*Experienta in marketing - promovare mediul onlineDescrierea jobului *Rеceptie cliеnti si informаrе prompta а acestorа*Dеschiderе comеnzi*Contactаre cliеnti pentru confirmаrе progamari*Cаsiеrie*Pregatirе documente contabilitate*Activitati marketingBeneficii:*Contract de munca*Mediu de lucru prietenos si competitiv*Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si motivata*Oportunitatea de a acumula experienta in domeniu*Cursuri si training-uri de dezvoltare profesionala*Conditii de lucru foarte bune*Pachet salarial motivant
NETFORCE PLUS SRL

Asistent Manager /​ Receptie


Candidatul ideal Echipa Morad Foods isi mareste echipa si este in cautare de 1 persoana pentru postul de Asistent Manager/ Receptie.Esti o persoana care isi doreste sa faca parte dintr-o echipa dinamica si in continua ascensiune? Te asteptam alaturi de noi!Descrierea jobului Redirectionarea e-mailurilor primite catre departamentele in atentia carora sunt destinate;Preia si directioneaza apelurile telefonice externe/interneOrganizare intalniri;Gestionează diverse evenimente şi întâlniri în cadrul companiei;Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent.
MORAD FOODS S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 230 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.