Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

90 Locuri de Munca Management in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

90 Locuri de Munca Management in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Senior Commercial Banking Relationship Manager


Candidatul ideal Profilul tău Experienta anterioara in vanzarea produselor pentru persoane juridice - minimum 3 ani; Cunostinte avansate de analiza financiara; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Bun cunoscator al legislatiei bancare; Cunostinte avansate MS Office; Limba engleza - avansat (vorbit, scris, citit).Descrierea jobului Descrierea jobului Vei identifica oportunitatile de vanzare (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor persoane juridice (cu cifra de afaceri pana in 10 mil. euro) Vei oferi consultanta clientilor persoane juridice privind toate tipurile de produse si /sau servicii bancare a caror vanzare o intermediezi; Vei dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care vei face parte; Vei colecta documentatia aferenta tipului d
OTP BANK ROMANIA SA

Manager Proiect Sibiu,​ Brasov,​ Cluj


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor (de preferat Universitatea Tehnica de Constructii);Experienta in domeniul constructiilor de minim 3 ani;Experienta in rolul de manager proiect de minim 3 ani;Experienta in coordonarea activitatilor de executie si gestionarea persoanelor aflate in subordine;Cunostinte Microsoft Office, Microsoft Project si de operare PC;Cunostinte in utilizarea programelor precum AUTOCAD prezinta avantaj;Bune abilitati de organizare;Capacitati dovedite in gestionarea si optimizarea bugetelor;Eficienta in organizare, programare si urmarirea lucrarilor pe santier.Descrierea jobului Studiaza caietul de sarcini si evaluarea posibilitatilor tehnice si economice pentru realizarea obiectivului;Participa la intocmirea ofertei alaturi de Departamentele Tehnic si Achizitii, asumându-si preturile la materiale, manopera si utilaje;Supravegheaza in permanenta executia lucrarilor si asigurara respectarea normelor si reglementarilor privind buna
ADURO S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Colegul nostru este un coechipier înnăscut, dinamic, disciplinat, dornic sa învețe lucruri noi și să avanseze in carieră.- Are cunoștințe temeinice in domeniul cresterii animalelor.- Experiență in vânzări către ferme.- Dovedeste integritate profesională.- Cunoaște și operează in word si excel.- Disponibil pentru deplasări frecvente in zona arondata.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la clienti.Identifica potentiali clienti in zona alocată;Întreține si dezvoltă relația cu clienții deja existenți ai companiei;Promoveaza intregul portofoliu de produse a companiei;Actualizează permanent baza de date cu clienții din zona de care este responsabil;Negociază cu clienții conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prinvpolitica comercială a Companiei;Este responsabil de incasarea in termenul agreat cu clienții;Întocmește periodic si transmite catre managerul direct rapoarte privind situația vânzărilor din zona alocata;Monitorizează concure
AGROLAND PROFESSIONAL FARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 55 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Quality Manager


Candidatul ideal Qualifications Strong knowledge of APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC Experience in conducting audits and analyzing data Ability to identify areas for improvement and implement quality standards Excellent problem-solving and decision-making skills Strong attention to detail and organizational skills Excellent communication and interpersonal skills Strong leadership, prior experience in a quality management role is a plus Bachelor's degree in a related field Advanced level of english, italian is a plusDescrierea jobului Role DescriptionThis is a full-time on-site role for a Quality Manager. The Quality Manager will be responsible for overseeing and implementing quality control processes and procedures, developing and growing the team, conducting audits, analyzing data, managing non-conformities and take immediate actions to meet company and customer requirements at all times, and identifying areas for improvement. They will also be responsible for developing and implementin
KROWNLEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 57 de salarii introduse în Salario: 6400 RON/Luna

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Manager Restaurant


Candidatul ideal Il putem descrie in 3 cuvinte :Rabdator ( pentru ca lucreaza cu publicul si este responsabil de oamenii pe care ii are in subordine ) , stabil ( sa fie primul care va acorda o sansa celuilat ) si muncitor ( sa isi faca meseria cu placere pentru ca acest job presupune multa responsabilitate si provocari )Descrierea jobului - coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe.- menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului- gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria- se ocupe de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantuluiProgram de lucru 5 zile cu 2 zile libere , masina ,laptop ,3 mese pe zi si bonusuri de performanta .
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Telephone Account Manager,​ Mle


Candidatul ideal Candidatul ideal:Dorim sa ne completam echipa de Telephone Account Management cu un coechipier pe care sa ne putem baza si alaturi de care sa putem construi 😊Persoana pe care o cautam ne dorim sa prezinte abilitati in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta bazata pe incredere si parteneriat.Cunostinte si competente: Capacitate de invatare; dinamism; bun comunicator; Experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu; Dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate; Cunostinte legate de Internet si servicii de date; Procesare text, tabele, grafice; Cunostinte legate de Internet si service de date.Way of working: Hybrid.Descrierea jobului Iti lasam mai jos descrierea activitatii unui coleg ce ocupa o pozitie similara in echipa, pentru a-ti face o idee mai clara asupra rolului: Stabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare
VODAFONE ROMANIA SA

Guvernanta Hotel /​ Manager Housekeeping Sinaia


Candidatul ideal Guvernanta Hotel / Manager Housekeeping Sinaia Experienta minima de 3 ani in domeniul hotelier; Detinerea diplomei de calificare reprezinta avantaj; Cunoasterea limbii engleze, echipa fiind formata din angajati care vorbesc limba engleza; Seriozitate, atitudine pozitiva, bun organizator si dispus sa lucreze in echipa; Responsabilitate, corectitudine, amabilitate si orientare catre client; Receptivitate, abilitati de organizare si comunicare Operativ in rezolvarea sarcinilor transmise de conducerea hotelului; Rezistenta mare la stres.Descrierea jobului Guvernanta este responsabila cu asigurarea unei supervizari indeaproape a activitatii tuturor cameristelor din hotel, precum si ingrijitoarelor de spatii hoteliere, pentru a asigura servicii de cazare de cea mai inalta calitate.RESPONSABILITATI: Organizeaza si coordoneaza programul zilnic de curatenie din hotel; Verifica atent camerele si spatiile hoteliere, pentru a respecta normele si standardele de curatenie ale hotelu
HOTEL NEW MONTANA SRL

Achizitior


Candidatul ideal Dorința noastra de a construi se reflectă în dinamica proiectelor și a activității noastre ICCO Facility Manangement SRL.Iata, oportunitatea ta, de a te alătura acestei echipei ca Achizitior, pentru sediul nostru din Brasov.Hai sa ne cunoastem!Căutăm un coleg/ă care are:- 2 ani minim experienta in achizitii (in domeniul constructiilor constituie avantaj)- Cunoaște un program integrat de operare (ERP, Charisma)- Cunoaște foarte bine Ms Office- Capacitate de comunicare,- Cunoaște și a lucrat cu documente specifice (facturi, contracte, chitante, ordine de plata, file CEC etc.);- Este organizată și are abilități de negociereDescrierea jobului Responsabilitati principale:- Raspunde de aprovizionarea continua si la timp cu materiale, scule, echipamente si utilaje necesare realizarii lucrarilor de constructii- Raspunde de contractarea in preturile din Buget, in cantitatile din Fisa Limita, la nivelul de calitate cerut, in cantitatile solicitate de catre santier, a tuturor mat
ICCO FACILITY MANAGEMENT SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager De Produs Dermato Cosmetica Pt Muntenia Si Moldova


Candidatul ideal Experienta in product management si vanzari de minim 2 ani;- Abilitati de comunicare/negociere;- Orientare catre client;- Absolvent de studii superioare(preferabil in medicina, farmacie sau bioinginerie medicala);- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte bune de limba engleza, scris si vorbit;- Caracter dinamic si organizat;- Abilitati de comunicare si negociere;- Reale abilitati de comunicare;- Disponibilitate de deplasare in teritoriu.- Domiciliul stabil in: Bucuresti, Ploiesti, Buzau sau Brasov.Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII:- Gestioneaza si dezvolta portofoliul de produse astfel incat sa asigure constanta si interes in derularea proiectelor companiei;- Asigura suportul necesar clientilor in identificarea optima a solutiilor prezente din portofoliul existent;- Monitorizeaza lista clientilor pentru fiecare proiect in parte urmarind obtinerea de informatii utile in dezvoltarea portofoliului de produse;- Elaboreaza si dezvolta planul de marketing astfe
EUMEDICAL CONCEPT CARE S.​R.​L.​

Category Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Category Manager. Candidatul ideal este o persoană pasionată de explorarea constantă a nevoilor pieței si dezvoltarea de produse inovative, cu abilitati solide de negociere și analiză. Dacă te regăsești în această descriere și iti doresti să aduci un impact semnificativ în dezvoltarea categoriilor de produse si profitabilitatea afacerii te asteptam să ne cunoastem.Descrierea jobului Responsabilități Principale: Analiza Categoriilor de Produse: Conduci analize detaliate ale categoriilor de produse relevante, identificând oportunități de creștere și tendințe în piață. Utilizezi datele și analizele pentru a crea strategii eficiente de dezvoltare a categoriilor de produse. Dezvoltarea de Produse: Colaborezi strâns cu furnizorii externi pentru a dezvolta și lansa produse inovatoare și competitive. Ești responsabil de gestionarea întregului ciclu de via
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 453 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Responsabil Regional Facility Management (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa asiguri realizarea proceselor asistate de sistem in vederea efectuarii reparatiilor, lucrarilor de intretinere si altor servicii FM la toate imobilele avute in grija; Vei organiza managementul garantiilor; Vei negocia si intretine contractele de prestari servicii in sfera FM (administrarea contractelor); Vei urmari perioadele contractuale pentru contractele gestionate; Vei coordona si organiza activitatea si interventiile firmelor colaboratoare; Vei asigura calitatea in ceea ce priveste lucrarile efectuate de prestatorii de servicii FM; Vei vizita magazinele in vederea verificarii starii acestora; Vei defini si
Lidl Romania

Responsabil Regional Facility Management (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa asiguri realizarea proceselor asistate de sistem in vederea efectuarii reparatiilor, lucrarilor de intretinere si altor servicii FM la toate imobilele avute in grija; Vei organiza managementul garantiilor; Vei negocia si intretine contractele de prestari servicii in sfera FM (administrarea contractelor); Vei urmari perioadele contractuale pentru contractele gestionate; Vei coordona si organiza activitatea si interventiile firmelor colaboratoare; Vei asigura calitatea in ceea ce priveste lucrarile efectuate de prestatorii de servicii FM; Vei vizita magazinele in vederea verificarii starii acestora; Vei defini si
Lidl Romania

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Area Sales Manager Bucuresti/​ Ilfov


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, cu licenta intr-unul dintre domeniile: medicina, medicina veterinara, chimie, biologie, bio-chimie sau conexe cu acestea;- Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniul Farma si/ sau IVD (diagnostic de laborator medical) ;- Cunostinte foarte bune privind relatiile cu clientii;- Cunostinte in domeniul marketing constituie avantaj;- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu spre avansat;- Cunoasterea limbii franceze si/ sau maghiara la nivel mediu spre avansat pe zona Transilvaniei, reprezinta avantaj;- Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet);- Permis de conducere categoria B;- Abilitati de comunicare, adaptabilitate la program flexibil si deplasari, orientare spre client;- Initiativa, organizare si orientare spre rezultate;- Atitudine proactiva, pozitiva, prezenta placuta si politicoasa.Descrierea jobului - Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei Mediclim pe zona arond
MEDICLIM S.​R.​L.​

Area Sales Manager Bucuresti - Moldova - Dobrogea


Candidatul ideal Studii superioare Minim 3 ani de experienţă in vanzari Experienţă în vânzări in canalul Retail &DIY Experienţa în domeniul produselor pentru baie va fi considerată un plus Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia Ambitie si perseverenta in realizarea targetelor de vanzare Abilitati de negociere Excelente abilităţi de comunicare interpersonale Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasăriDescrierea jobului Responsibilitati cheie : Promovarea intensiva a produselor si serviciilor Radaway in zona: Bucuresti -Ilfov - Moldova-Bucovina-Dobrogea Analiza pieţei pentru identificarea de noi oportunităţi de vânzare Identificarea , contactarea si implementarea de clienti noi Administrarea clienţilor din zona in responsabilitate Realizarea targetului de vânzări Gestionarea soldurilor clientilor Planificarea si raportarea activitatii proprii
RADAWAY ROMANIA SRL

Manager Magazin Brasov (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate (diplomă de licență); Ai minimum 3 ani experiență profesională în domeniu și minimum 1 an în coordonarea unei echipe; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Pentru noi contează că ai atât abilități de organizare, analiză, cât și orientare către rezultate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să fii responsabil de întreaga activitate și de imaginea magazinului; Echipa noastră contează pe tine să fii implicat direct în construirea și buna coordonare a colegilor și proces
LIDL DISCOUNT SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.