Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

90 Locuri de Munca Management in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

90 Locuri de Munca Management in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Restaurant


Responsabilități : -coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe. - menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului - gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria - se ocupă de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantului. Program de lucru 5 zile de muncă cu 2 zile libere. Beneficii: Mașină, laptop, 3 mese pe zi Salariu fix între 1000-1500 Euro net pe lună + bonusuri legate de performanțe.
RD Restaurante

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Quality Manager


Angajam Quality Manager la o fabrica din Brasov. CERINTE: - absolvent studii superioare - experienta pe un post similar minim 1 an - cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC - cunostinte de lb engleza si italiana nivel avansat - constituie avantaj RESPONSABILITATI: - conduce si dezvolta echipa de calitate (specialisti asigurarea si controlul calitatii) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita - organizeaza si coordoneaza strategia si procesele departamentului de calitate la nivelul companiei - gestioneaza activitatile de audit intern, extern si de certificare - coordoneaza monitorizarea planurilor de validare a produselor - se asigura de rezolvarea cu maxima operativitate a reclamatiilor aparute de la clienti - gestioneaza actiunile corective si preventive in domeniul calitatii - se asigura de implemetarea indicatorilor de calitate la nivel de companie - participa la diverse proiecte din domeniul

Media netă estimată pe baza celor 71 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Angajez Asistent Manager


Societate de contabilitate angajeaza asistent manager, fire comunicativa, cunoscatoare utilizare PC.
Audit eco - fin SRL

Manager Camper -brasov


Angajez in regim part-time sau locatie de gestiune, persoana cu experienta pentru a face demersurile necesare in obtinerea tuturor autorizatiilor pentru crearea unui loc de campare, situat in Timisu de Jos, la DN si marginit de raul Timis. Locatia are 2000 mp de teren imprejmuit cu gard metalic, dispune de parcare atat la drumul national cat si in interior, apa calda, rece,gaz, grill industrial, aragaz, frigidere, masina de spalat, sala de mese, toalete... Cel mai apropiat vecin este situat la o distanta de 100 m. Mentionez ca locatia dispune si de o sala de 250 mp care se inchiriaza in prezent pentru diferite evenimente private. Dispun de buget pentru orice investitie eligibila pentru locatia respectiva , muncitori pentru pregatirea locului de campare, rapiditate maxima din partea mea. Se asteapta o persoana responsabila si cu experienta pentru a gestiona afacerea. Adresa de pe fb este : CASUTA MAX. Propuneri astept doar in privat (mess sau whatapp- ).
CASUTA MAX

Receptioner ă Asistent Manager


ANGAJĂM - RECEPȚIONER Ă ASISTENT MANAGER CENTRU DE ESTETICĂ BRAȘOV Ești candidatul potrivit? Iată: - Care este profilul tău: Deții bune abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ai o personalitate dinamică, pro activă, atentă la detalii și capacitate de organizare a timpului de lucru și sarcinilor aferente. Ești orientată către obținerea rezultatelor, autodidactă cu dorința de învățare permanentă Ai cunoștințe de social media (Facebook, Instagram). Deții cunoștințe operare Microsoft Office, Canva și Filmora, Limba engleză nivel avansat scris și vorbit; Deții studii superioare, iar cele de cosmetician sau asistent medical constituie avantaj! Care sunt responsabilitățile tale: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative în cadrul centrului: întâmpinare și asistare clienți, informare clienți despre servicii, protocol, gestionare programări, întocmire oferte lunare, postere oferte, te ocupi de foto-video pentru departamentul de
EXIA Beauty Center

Manager Restaurant Brasov


Restaurant situat in centrul vechi al Brasovului angajeaza Manager Restaurant Atributii manager restaurant: - supervizarea activitatii si echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si preventive; Candidatul ideal: - Studii medii sau superioare; - Experienta minima 2 ani in functii de conducere sau supervizare in domeniul alimentatiei publice; - Cunostinte utilizare PC - Abilitati de conducere si sau supervizare Oferta: - pachet salarial atractiv; - integrare in colectiv tanar si dinamic; - contract munca perioada nedeterminata
NC DINAMIC SRL

Manager Echipa Icredit Brasov


Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : - Abilitati de comunicare, negociere si luarea de decizii - Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite - Crearea si conducerea unei echipe de succes, cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: - salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; - tichete de masa; - asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; - zile de concediu suplimentare; - cadou aniversar; - evenimente corporate si team building-uri; Pe langa beneficiile mentionate, oferim si un mediu de lucru stimulant, oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei.
Icredit

Angajam Asistent Manager


SC CASADI BRASOV angajeaza ASISTENT MANAGER. Cerinte: - studii superioare in domeniul tehnic sau juridic - cunostinte operare calculator -abilitati de comunicare, organizare -capacitate de lucru cu publicul, punctualitate si seriozitate CV-urile se pot depune pe adresa Detalii la nr. de telefon
SC.​CASADI.​SRL

Oportunitate De Angajare: Asistent Manager Cu Experiență în Relatii Cu Clienții


Căutăm o persoană dedicată și cu experiență în domeniul relației cu clienții pentru a se alătura echipei noastre. Poziția disponibilă este una de mare importanță în cadrul companiei noastre, iar persoana potrivită va fi responsabilă de gestionarea și dezvoltarea relației cu clienții noștri, asigurându-se că toți clienții beneficiază de un nivel înalt de servicii și că sunt mulțumiți de experiența lor cu noi. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul relației cu clienții - Abilități excelente de comunicare și relaționare - Capacitatea de a rezolva probleme și de a oferi soluții adecvate - Empatie și capacitatea de a înțelege nevoile clienților - Orientare către clienți și atenție la detalii - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și sub presiune - Etică profesională și integritate Responsabilități: - Gestionarea relației cu clienții, asigurându-se că toți clienții beneficiază de un nivel înalt de servicii - Răspunderea la întrebările și solicitările clienților într-un mod prom
Bucataria Maiei

Specialist Vanzari Relatii Cu Publicul Manager,​ Filiala Brasov


Candidatul Ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea activitatii: - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - traini
ASCENDENT IMOBILIARE LUX Brasov
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.