Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

90 Locuri de Munca Management in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

90 Locuri de Munca Management in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Calitate


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare;- Experienta pe un post similar - minim 1 an;- Cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC;- Cunostinte de limba engleza si italiana - nivel avansat/constituie avantaj;- Abilitati de management al oamenilor;- Abilitati de negociere si focus pe identificarea si implementarea de solutii;- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; orientare catre client.Descrierea jobului • Conduce si dezvolta echipa de calitate (specialisti asigurarea si controlul calitatii) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita;• Organizeaza si coordoneaza strategia si procesele departamentului de calitate la nivelul companiei;• Gestioneaza activitatile de audit intern, extern si de certificare;• Monitorizeaza analizele și rapoartele necesare atât pentru clienti, cât și pentru superiorul ierarhic;• Coordoneaza monitorizarea planurilor de validare a produselor;• Gestioneaza necon
SIT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 70 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Proiect Santier - Constructii Infrastructura Rutiera


Candidatul ideal Manager proiect constructii drumuri / Site manager / Manager santier / infrastructura rutieraCandidatul ideal esti tu daca:- esti absolvent/a Facultatea de Constructii (cerinta obligatorie)- ai experienta relevanta in constructii de infrastructura drumuri si poduri, fiind responsabil de toate fazele de executie- ai experienta in organizare si planificare activitati lunare, saptamanale si zilnice a proiectului de executie- reprezinta un avantaj daca ai experienta in proiecte cu Institutii publice (constructii conform contractelor prin achizitii publice, licitatii)- ai cunostinte relevante si ai lucrat cu programul Autocad- ai lucrat cel putin pentru un proiect cu MsProject sau Primavera si cu programele de devize (WinDoc, Edevize, Deviz 360)- ai disponibilitate pentru deplasare pe santierele de lucru- stii sa intocmesti documentatia tehnica necesara: planimetrie, detalii de executie, calcule, etc- esti foarte atent/a la detalii si ai capacitatea de a recunoaste informat
BEST STUDENT SRL

Incident Management Officer with Finnish


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Area Sales Manager


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 203 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani; - Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani; - Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD; - Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză; - Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată; - Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate. - Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp); Responsabilitati - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire; - Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA
Compania Indiilor Orientale CIO

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager: Inginer Zootehnist,​ Medic Veterinar


Candidatul ideal - Specializat in Rumegătoare - Absolvent studii superioare: Facultatea de Zootehnie/Medicina Veterinara; Cunostinte solide despre nutritie animala Persoana dinamica orientata catre client Disponibilitate de a calatorii Permis de conducere categoria B Limba engleza scris/vorbit nivel mediu Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook Experienta anterioara in productie reprezinta un avantajDescrierea jobului Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata Identificarea nevoilor clientilor si acordarea de suport tehnic Monitorizarea tendintelor din piata si a activitatii concurentei Dezvoltarea si implementarea planurilor regionale de marketing si de vanzare Introducerea de date in sistemul informatic CRM Organizarea de workshop-uri si reprezentarea companiei la targurile locale siinternationaleBeneficii Mediu de lucru placut intr-o companie internationala Oportunitati de dezvoltare personala Program de instruire/scolarizare Pachet salarial atractiv Masina d
NOACK ROMANIA SRL

Area Sales Manager Fotovoltaice Transilvania Sau Bucuresti


Candidatul ideal -absolvent de studii tehnice, constituie avantaj studii si experienta in domeniul fotovoltaicelor-minim 2 ani experienta in vanzari-excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare, organizare-initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor-implementare, organizare si coordonare a strategiei de vanzari in vederea atingerii obiectivelor firmei-carnet de conducere cat. B si disponibilitate la deplasari,-cunostinte operare PC-cunoasterea limbilor engleza si/sau maghiara prezinta avantajDescrierea jobului -gestionarea si dezvoltarea portofoliului de client in zona arondata-organizarea activitatii de vanzare, reprezentare-raportari periodice conform cu agenda interna-ofertare, analiza si support-executia obiectivelor de performanta conform planului lunar/trimestrial/annual-coopereaza cu celelalte departamente-analizeaza evolutia pietei si identifica noi oportunitati de vanzare
SOLARGROUP ENERGY RO S.​R.​L.​

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Casino Manager


Candidatul ideal Căutăm un Manager Casino responsabil pentru creșterea și gestionarea portofoliului de casino pe site-ul Las Vegas.Acest rol presupune o implicare directă în dezvoltarea și optimizarea continuă a portofoliului de casino. Experiență anterioară demonstrată într-un rol similar în industria jocurilor de noroc sau casino online, cu o bună înțelegere a mecanismelor de funcționare a acestui domeniu și a tendințelor pieței; Cunoștințe solide despre diversele aspecte ale operațiunilor cazinourilor online, inclusiv dezvoltarea portofoliului de jocuri, gestionarea financiară și negocierile cu furnizorii; Abilități excelente de gestionare a timpului și organizare, cu capacitatea de a prioritiza eficient sarcinile și de a lucra sub presiune; Capacitate demonstrată de a dezvolta și implementa strategii eficiente pentru creșterea portofoliului de jocuri și îmbunătățirea performanței financiare a cazinoului; Excelente abilități de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi ș
NOBLEPIAGIO SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Este un job care se va desfasura in regim mixt, birou si acasa, dar se poate lucra si doar de la birou.Candidatul trebuie sa vorbeasca engleza foarte bine, mai ales pentru partea de scris.De asemenea trebuie sa stapaneasca foarte bine Microsoft Office.La nivel personal, candidatul trebuie sa fie foarte organizat, foarte meticulos, foarte punctual, sa-si poata gestiona si manageria programul zilnic fara sa astepte prea multa coordonare din partea managerului. Este important sa fie o persoana curioasa, deschisa la provocari, cu o atitudine proactiva fata de sarcini si soft-uri diferite.Experienta cu design/administrare website/SEO/marketing digital/social media va fi un plus;Un aspect important este comunicarea deschisa si receptivitatea la orice tip de feedback.Descrierea jobului Asistentul personal va avea o lista eclectica de responsabilitati, care va varia de la un proiect la altul. In principiu, sarcinile principale vor viza aspecte de:- organizare a activitatilor o
ARENALIFE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Infrastructure Project Manager (roads/​traffic Signalization)


Candidatul ideal As an Infrastructure Project Manager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects of construction projects related to roads infrastructure and traffic signalization. Your role will involve planning, coordinating, and executing projects from inception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget, and to the highest quality standards. Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred) Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred) Strong leadership, communication, and problem-solving skills Ability to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneously Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results Knowledge of relevant regulations and standards in the construction industry 3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management role Strong knowledge of traffic technology, inc
STRABAG SRL

Branch Manager


Candidatul ideal - experienta in retail management de minim 3 ani- abilitati de coordonare a unei echipe- excelente abilităţi de comunicare si negociere- abilitatea de a planifica si atinge obiectivele pe termen lung si scurt- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor- studii superioare, cursuri in domeniul vanzarilor- permis de conducere categ. B de minim 3 ani, cunostinte de limba englezaDescrierea jobului - coordoneaza, organizeaza si verifica toate activitatile la nivel de filiala- urmareste cresterea continua a portofoliului de clienti din zona sa de activitate- este responsabil de realizarea obiectivelor stabilite de companie- negociaza conditiile de vanzare pentru produsele pe care le distribuie- urmareste implementarea promotiilor- verifica registrul de casa, cecurile si biletele la ordinSe ofera:- pachet salarial motivant, ce stimuleaza performanta- masina si telefon de serviciu- asigurare de sanatate- tichete de masa de 40 lei/tichet- tichete cadou de Paste si Craciun-
ELGEKA - FERFELIS ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 30 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Agent Vanzari Produse Financiare


Candidatul ideal Agent Vanzari / Reprezentant Vanzari linii de creditPentru noul proiect (Fintrade) - Servicii financiare pentru persoane juridiceStudii medii cu diplomă de bacalaureatExperienta in vanzari directe prezintă avantajOrientare catre atingerea obiectivelorPersoana organizată și proactivăCapacitatea de prioritizare a sarcinilor și gestionarea corectă a situațiilor nou apăruteDisponibilitate pentru deplasări pe terenAbilitati de comunicare, negociere si prezentare de produse financiarePermis de conducere - categoria BAutoturism propriu pe care este dispus sa il foloseasca in interes de serviciu, pentru care primeste lunar chirie auto.Descrierea jobului • Dezvolta portofoliul de clienti (persoane juridice) in zona alocata prin promovarea produselor financiare;• Consolideaza portofoliul de clienti si participa activ la cresterea sa prin identificarea de noi oportunitati;• Asigura consultanta clientilor din portofoliu pe tot parcusul colaborarii;• Realizeaza obiectivele de vanza
EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Director Tehnic/​manager Proiect Constructii Edilitare


Candidatul ideal Deti o experienta profesionala vasta in domeniul constructiilor de instalatii pentru alimentare cu apa potabila si canalizare?Ai mai ocupat pozitia de Director Tehnic/Manager proiect, preferabil cel putin 5-10 ani in domeniul instalatiilor?Ai experienta in derularea proiectelor de achiziiti publice prin SEAP (ofertare, contractare, derulare)?Ai capaciatatea de a coordona, verifica si motiva echipe mixte de profesionisti?Comunici eficient si concis, manifesti o atitudine deschisa, proactiva si orientata spre rezultate?Te recomanda seriozitatea, onestitatea si dorinta de munca?Daca raspunsul la intrebarile de mai sus este afirmativ, te invitam sa faci parte din echipa noastra!Descrierea jobului Activitatea principala o constituie gestionarea implementarii proiectelor derulate si monitorizarea atenta a indicatorilor de rentabilitate. Adaptarea rapida la situatiile identificate in derularea proiectelor si implementarea de solutii tehnice cu eficienta ridicata si costuri re
AG SERV CONSTRUCT SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.