Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

993 Locuri de Munca Management in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

993 Locuri de Munca Management in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Office Manager


Candidatul ideal Persoană proactivă, care iubește provocările și un flux dinamic de task-uri noi și inovative, nu este un job static și repetitiv, este un job în care va trebui să te reinventezi constant pentru că vei avea o paletă largă de responsabilități și provocări. Ești pregătit să evoluezi rapid și eficient, dar cu zâmbetul pe buze și implicat cu dăruire și pasiune pentru muncă depusă? Iți oferim oportunitatea dе dezvoltare a unei cariere stabile și de lungă durată alături dе echipa noastră! Îți garantăm confortul unui loc dе muncă stabil într-o echipă mică și eficientă, activă și productivă, tânără și ambițioasă, într-un mediu dinamic, modern și vesel.Cerințe minime:Studii superioare;Experiență similară relevantă în domeniul administrativ/operațional/ office management dе minimum 4 ani;Experiență similară într-o companie cu profil tehnic (IT, Software, Hardware, Telecom, etc) de minimum 2 ani;Limba ENGLEZĂ - nivel avansat;Bune cunoștințe operare PC (MS Office nivel mediu/avansa
ENTEX LOGIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 238 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Manager Evenimente


Candidatul ideal Centrul de evenimente ARISTOCRAT EVENTS HALL , cu activitate neintrerupta din 2008 angajeaza manager de evenimente cu experienta relevantaDescrierea jobului SC ARISTOCRAT EVENTS HALL , cu activitate in domeniul HORECA--organizator de evenimente din anul 2008, angajeaza manager de evenimente cu experienta relevanta. Se ofera pachet salarial motivant, in cadrul unei echipe de profesionisti si al unui super brand extrem de performant cu expunere nationala !
ARISTOCRAT EVENTS HALL S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Esti la inceputul carierei si iti doresti un job care sa te ajute sa te dezvolti profesional cat mai mult? Iata ocazia potrivita! Cautam un Office Manager care sa fie suport pentru toate departamentele si interfata companiei cu partenerii si colaboratorii.Daca esti o persoana isteata si comunicativa iar invatarea continua este una dintre prioritatile tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam candidatura ta!Descrierea jobului Descrierea ocupatiei:Coordoneaza fluxul de corespondenţă şi comunicările din sediu.Procesează şi organizează diverse documente. Asigură activităţi de gestiune a documentelor.Asigura interfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.Responsabilitati:- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii, in special Departament Vanzari - Rezidential;- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;- Tehnoredac
CONADI IMOB CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Store Manager


Candidatul ideal - Experienta relevanta intr-o pozitie similara, preferabil in domeniul vanzarilor dе produse dе cosmetice profesionale - minim 1 an;- Prezenta agreabila, excelente abilitati dе negociere, comunicare si prezentare;- Limba engleza - nivel mediu;- Capacitate dе lucru in echipa, dе organizare, coordonare si planificare.Descrierea jobului - Crestеreа vanzarilor in magаzinele proprii si in lanturile dе mаgazine pаrtenere prin аplicаrеa unui manаgemеnt corect- Dezvoltаreа activa a initiativelor spre optimizarea oportunitatilor locale de marketing- Implinirea asteptarilor clientilor printr-o consiliere exemplara, asupra produselor si serviciilor- Asigurarea functionalitatii diverselor aspecte administrative, managementul stocurilor, al incasarilor, imaginii magazinului etc- Coordoneaza activitatile de merchandising in magazin- Intocmirea de situatii si rapoarte privind activitatea magazinelorOferim:- program de lucru atractiv si flexibil (în ture);- salariu motivant- școlariza
SEELSTER BEAUTY DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară într-un rol similar sau în vânzări constituie un avantaj.Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan.Abilități de organizare și atenție la detalii.Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor de birou (Microsoft Office, Excel, PowerPoint).Grad ridicat de integritate și confidențialitate.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Gestionarea și organizarea documentelor și a altor materiale necesare departamentului, asigurându-se că sunt păstrate în mod ordonat și accesibile.Asigurarea unei comunicări eficiente între membrii echipei de vânzări și alte departamente din cadrul organizației.Colectarea și analiza datelor de vânzări pentru a genera rapoarte periodice privind performanța departamentului și identificarea tendințelor relevante.Furnizarea suportului administrativ necesar Directorului de Vânzări în gestionarea corespondenț
LONG LIFE ART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 117 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Manager Schimb Valutar


Candidatul ideal • Experienta relevanta in domeniul schimbului valutar, cash management;• Cunostinte economice si legislative;• Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si leadership;• Aptitudini de planificare, organizare si control a activitatii, initiativa, persoana comunicativa;• Orientare catre respectarea regulilor si a procedurilor;• Focus catre performanta;• Prezinta un avantaj experienta in domeniul bancar / servicii financiare si non financiare.Descrierea jobului Coordoneaza de activitatea de schimb valutar din cadrul companiei; Monitorizeaza zilnic si asigura buna functionare a agentiilor in activitatea de schimb valutar; Propune masuri de eficientizare a activitatii, de crestere a profitabilitatii companiei si de reducere a costurilor; Preia si solutioneaza diferite situatii din Agentii referitoare la schimbul valutar; Elaboreaza periodic analize si rapoarte privind rezultatele activitatii; Sustine activitatea si raporteaza periodic Directorului Operational s
TEZAUR INVESTMENT GROUP SRL

Corporate Broker Manager


Candidatul ideal 📢 Echipa Corporate Brokers isi cauta coleg/a pentru rolul de Corporate Broker Manager! 🧩Rolul presupune administrarea relatiei cu brokerii din portofoliu, in vederea atingerii targetului de vanzari prin intermediul canalului de distributie brokeri.Cerinte profil potrivit: Studii universitare finalizate; Constituie avantaj experienta de minim 1 an in domeniul asigurarilor si cunoasterea pietei asigurarilor; Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat; Bune abilitati de relationare cu clientul si etica profesionala; Bune abilitati de negociere si vanzare; Orientare puternica catre rezultate; Capabil sa ia decizii intr-o maniera independenta; Disponibilitate de a calatori in interes de serviciu; Permis categoria B constituie avantaj.Descrierea jobului Printre atributiile rolului se numara: Managementul relatiei cu brokerii alocati; Implementarea unei strategii de afaceri in ceea ce priveste activitatea brokerilor; Indeplinirea targetului de vanzari, prin canalul de distr
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​

Inginer Vanzari /​ Project Manager


Candidatul ideal Cerinte:Produsele vandute sunt foarte tehnice, de aceea sunt necesare excelente abilitati tehnice.Sunt preferati candidatii cu studii superioare tehnice sau de constructii.Este necesara experienta minimum 1 an in vanzari de produse tehnice pentru constructii.Cunosterea la un nivel avansat al limbii engleze si/sau germana.Sunt necesare foarte bune cunostinte de operare MS Office, si constituie un avantaj cunostintele de operare in AutoCAD, diverse soft-uri ERP/CRM, etc.Obligatorie pentru post este detinerea de permis auto categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Vanzarea produselor societatii - usi si porti automate;In functie de aptitudinile personale ale persoanei angajate, postul poate fi configurat ca:- vanzari catre utilizatori finali si/sau- vanzari catre firme de constructii si alti revanzatori;- vanzari catre retelele DIY;Raspunde in intregime de proiectele contractate, ca manager de proiect; rezolva toate problemele tehnice si economice care pot aparea i
WINDOORS AUTOMATIC S.​R.​L.​

Country Security Manager


Candidatul ideal To be successful in the role, you should have:• University degree• Strategic thinking security practitioner• Excellent analytical skills• Min. 5 years of experience in security management• Advanced English• High integrity and confidentiality• Category B driver's licenseDescrierea jobului We invite you to apply for the position of Security Manager as part of our MOL Romania team, to build your future alongside a team who is dealing with the unique and strategic Retail challenges of the 21st century.The job is exciting, demanding, and complex work will enable you great professional and at the same time personal development.Location: BucharestAs a Security Manager, you will be responsible for the following:• Implementation of the security policies, standards and procedures of MOL Group.• Risk assessments of MOL Romania locations, preparation and execution of a risk mediation programme.• Security incidents management, data analysis and statistics, reporting to relevant
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL

Corporate & Promotion Account Manager


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare, de preferat in domeniul medicalExperienta anterioara in promovarea serviciilor medicale minim un an - avantajExprienta anterioara in vanzarea Corporate (B2B: medicina muncii si/ sau abonamente servicii medicale) - minim un anPermis de conducere categ. BLimba engleza; nivel mediu - avantajCunostinte operare PCFire creativa, inovatoare, dinamicaOrientat(a) spre rezultate, sociabil(a), energic(a), spirit de echipa(a), onestitate si integritateDescrierea jobului Monitorizeaza piata, identifica si contacteaza clienti potentialiParticipa la proceduri de licitatie publicaPromovarea imaginii si a serviciilor companieiPromoveaza abonamentele medicale (medicina muncii si servicii medicale) catre persoane fizice si juridiceNegociaza si incheie contracte de medicina muncii si pentru celelalte servicii medicale din portofoliuMonitorizeaza modalitatea de derulare a contractelor in curs - mentine o relatie de buna colaborare cu clientiiParticipa la ana
GRAL MEDICAL SRL

Business Development Manager Np


Candidatul ideal Nestlé Professional is looking for a Business Development Manager NP RO to join their team. This person will manage, develop and support Starbucks projects within Nestle Professional. They will achieve the agreed goals and ensure development by building expert knowledge among customers, partners and employees, acquiring new customers and supervising quality standards.What will make you successful: Minimum 4 years of experience in Sales Great negotiation and persuasion skills Ability to successfully work within a team Strategic thinking Bachelor's degree Driving license.Descrierea jobului A day in the life of a Business Development Manager: Active search for new customers, arranging and conducting presentations for Starbucks coffee program and also the other Nestle coffee solutions Analyze the customer service process and escalation of requests to Nestle Systematic report of sales results and forecast of product sales plans Supervise and manage Starbucks projects fo
NESTLE ROMÂNIA SRL

Key Account Manager


Candidatul ideal • Absolvent/a studii universitare;• Experienta relevanta intr-o companie care activeaza pe segmentul FMCG, pe Modern Trade (intr-o pozitie similara, dе preferat intr-o companie multinationala);• Capacitate dе analiza si sinteza;• Excelente abilitati dе comunicare, prezentare, negociere, planificare, organizare, monitorizare;• Cunostinte aprofundate privind conceptele dе piata;• Gandire pozitiva, orientare spre rezultate, initiativa;• Personalitate energica;• Flexibilitate, capacitate dе solutionare a problemelor respectiv usurinta in rezolvarea sarcinilor multiple;• Cunostinte solide dе limba engleza (scris, vorbit);• Cunostinte solide Microsoft Office.Descrierea jobului • Atingerеа obiectivеlor dе vanzаrе, de bugеt si vizibilitate аgrеatе;• Mеntinerea si dеzvoltаrеa rеlatiilor cu principаlii cliеnti - Modern Trаde;• Plаnificarea negocierilor, a bugetelor si a activitatilor desfasurate;• Negocierea contractelor comerciale si a activitatilor, in limitele agreate;• Imple
MASPEX ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 485 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Micro


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare si educatie financiara. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR, si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Dezvolți și gestionezi relația cu portofoliul de clienți micro (companii cu cifra de afaceri); Oferi asistență clienților existenți și potențiali, în concordanță cu gama de produse disponibile; As
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Media netă estimată pe baza celor 591 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ Pentru Birourile Comerciale din Bucuresti, căutam o persoană energică și entuziastă care să se alăture echipei noastre de Sales, unde să joace un rol important in succesul acesteia.Abilități și calificări necesare:• Minim 5 ani de experiență într-un mediu similar, de preferat în domeniul materialelor de construcții• Abilități excelente de comunicare și prezentare• Abilități excelente de negociere• Orientare către rezultat și client• Abilități organizatorice• Disponibil pentru călătorii și/sau delegații• Limba engleză - minim B2Descrierea jobului • Atingerea obiectivelor de vânzări in concordanță cu bugetele și planurile de vânzări, menținerea avantajului competitiv și identificarea de noi oportunități de vânzare pe piață• Realizarea planului de vânzări în conformitate cu legea, politica si procedurile companiei pentru atingerea KPI-urilor• Promovarea produselor si soluțiilor Knauf Insulation precum și menținerea unei relații bune cu clienții exist
KNAUF INSULATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Departament Juridic


Candidatul ideal CUNOȘTINȚE: Cunostințe solide în dreptul comercial, dreptul muncii, dreptul fiscal, dreptul achizitiilor publice, dreptul civil; Ințelegerea clara a legislației și a reglementărilor specifice din România; Cunoştinţe necesare elaborarii unei strategii; Cunoştinţe de management, calităţi şi aptitudini manageriale; Cunostinte si expertiza de constructie si urmarire bugete, forecast-uri, rapoarte; Bună cunoaștere a limbii engleze.COMPETENȚE ŞI ABILITĂŢI: Atitudine pozitivă, proactivă și capacitatea de a anticipa posibile probleme și obstacole; Abilităţi de organizare a activitatii departamentului si de coordonare a echipei; Abilități excelente de negociere pentru a reprezenta și a proteja interesele organizației; Orientare catre rezultat; Gândire analitică; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare verbale si in scris; Capacitatea de a colabora eficient cu alte departamente din cadrul organizației pentru a asigura conformitatea cu cerințele legale; Flexibilitate,
RASIROM RA

Project Manager - Transformation


Descrierea jobului Do you have experience with project management? Would you like to work in a dynamic and international environment and develop yourself and interact with colleagues internationally as a Project Manager? Then we’re looking for you!Within our Tax and Legal line of service we provide a wide range of services for clients (largely international) and therefore operate globally. As a Project Manager, you are the centre of each project, playing an important role in driving and supporting our tools and internal projects, working with different teams focused on customer-oriented processes.If you'd like to find out more, read on and apply. Your tasksYou actively support each of our Tax and Legals tools projects.You will help implementing our Project Management methodology.You will ensure that your project is well driven and will pay attention to all details.You will ensure and support the preparation of Steering Committees in line with your product and process owner.You will
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICII SRL

Manager Magazin - La Doi Pasi Extra


Candidatul ideal Deții experiență în comerț, bune abilități de coordonare, iar nevoile clientului îți sunt mereu prioritare? Atunci află mai multe despre viitorul tău rol! Suntem în căutarea unui Manager Magazin care să contribuie la consolidarea imaginii din piață și succesului brandului „LaDoiPași”, printr-o conducere profesionistă a activității.Pentru a avea succes în acest rol, vei avea nevoie de: Experiență de 1-3 ani într-o poziție similară; Abilități excelente de operare PC; Atitudine pozitivă, amabilitate și orientare către nevoile clientului; Bune abilități organizatorice și de comunicare; Capacitatea de a coordona eficient o echipă; Atenție la detalii și proactivitate.Descrierea jobului Responsabilități principale: Coordonează activitățile operaționale, de organizare și de vânzare din cadrul magazinului, ținând cont de nevoile clientului; Organizează sarcinile zilnice pentru asigurarea gradului de pregătire al magazinului pentru vânzare, cu scopul de a veni în întampinarea cl
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Product Manager - Beauty


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for the assigned category (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensu
EMAG

Asistent Manager Lb.​ Italiana


Candidatul ideal Abilitati si competente:Abilitati de comunicare si organizare, persoana prezentabila, proactiva si orientata spre rezolvarea problemelor,meticulozitate, atentie la detaliu si acurateteAbilitati excelente de lucrul in echipa si comuniareCunoștințe bune MS Office si limba italiana ;Abilitati de prioritizare a activității și respectare a termenelor limită;Persoană responsabilă, ordonată, corectă și serioasă;Descrierea jobului Responsabilitati si sarcini :- preluarea si directionarea apelurilor telefonice- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta- indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice- asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail- actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru c
ALAVIE CONSULTING SOLUTIONS SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.