Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

993 Locuri de Munca Management in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

993 Locuri de Munca Management in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Corporate


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Ești o persoană cu deprinderi dezvoltate în zona vânzărilor, ce pune focus pe identificarea de soluții și care prezintă bune abilități de comunicare?Pentru a te plia perfect pe acest rol, ne-ar mai plăcea să contatăm faptul că: Prezinți un nivel crescut de responsabilitate; Cunoști mediul de afaceri local și sectorial; Deții abilități de planificare și organizare; Dai dovadă de leadership, spirit de echipă și empatie.Descrierea jobului Toate aceste abilități îți vor fi de folos să: Promovezi și vinzi produsele și serviciile bancare către clienții persoane juridice clasificate ca și corporate; Reprezinți forța de vânzări pe segmentul de clienți corporate și promovezi imaginea băncii; Menții relația cu clienții corporate afla
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 177 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu min.5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Absolvent de studii medii/ superioare; Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, de respectare a termenelor limita; Atentie distributiva, dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa; Seriozitate, punctualitate si implicare; Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala. Capacitate de analiza si sinteza; Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare; Păstrarea confidențialității datelor la care are accesConstituie un avantaj : Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj; Cunoasterea platformei SEAP constituie avantaj, fara a fi raspunzatoare de licitatii; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpDescrierea jobului Operatiuni specifice activității de secretariat; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a a
OK GUARD SRL

Site Manager – Instalatii Electrice


Candidatul ideal Site Manager – Instalatii Electrice• Experiență 3-5 ani într-un rol similar/ în domeniul construcțiilor, cu focus pe domeniul instalațiilor electrice Ing cu experienta 3-5 ani, experienta in santier.• Superioare în domeniul electric, energetic, automatizări;• Constituie avantaj - legitimație ANRE valabilă;• Bune abilități tehnice;• Permis auto categoria B;• Persoană energică, gândire pozitivă, caracterizată de amabilitate și eficiență;• Abilități de comunicare, prezentare, relaționare;• Spirit de inițiativă, orientare spre rezultat;• Cunoscător de AUTOCAD și MS Office; - AUTOCAD• Cunoscător al unui program ERP.Descrierea jobului Site Manager – Instalatii Electrice• Coordonează activități de execuție a lucrărilor pentru șantierul alocat;• Coordonează verificări periodice la sistemele și echipamentele electrice;• Întocmirea documentației necesare fiecărui șantier pentru o cât mai bună gestionare și remediere, după caz;• Asistență tehnică pe parcursul execuției;• Întocmir
SKILLD BY EJOBS

Asistent Manager De Department (m/​f) - București


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Manager- Jilava


Candidatul ideal Echipa noastra cauta o persoana serioasa, muncitoare, ambitioasa.Experienta in Call Center reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Cautаm o pеrsoana pеntru activitatе tip Call Centеr: cаre are cunoștințе de gеstiune și stоcuri (rеprеzintă un аvantаj); pentru introducerеа datelor in programul de gestiune; efectuare de awb-uri si impachetare colete de expeditie (pentru produse naturiste); care se adapteaza rapid, are putere de concentrare şi atenţie sporită la detalii; cunostinte in emitere facturi ( reprezinta un avantaj).Programul este de 8 ore pe zi de luni pana vineri: 09:00 la 18:00 - 1 ora pauza de masaActivitatea se va desfasura la punctul nostru de lucru din: Șoseaua Giurgiului 33A, Jilava (La intrare in Jilava dinspre Bucuresti).
GERMAN SLIMFIT SRL

Product Manager Domestic Appliances


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for Domestic Appliances (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensuri
EMAG

Manager Restaurant Bucuresti


Candidatul ideal Cerințe: Experiență anterioară în managementul restaurantelor Abilități excelente de leadership și management al personalului Excelente abilități de comunicare și relaționare Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune Flexibilitate și disponibilitate pentru program flexibilDescrierea jobului Responsabilități: Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale restaurantului Asigurarea calității și standardelor de servire a clienților Gestionarea echipei de personal, formare și evaluare Planificarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzare Monitorizarea inventarului și gestionarea costurilorBeneficii: Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru dinamic și stimulantDacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești pregătit să-ți asumi o nouă provocare într-un mediu dinamic și competitiv, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email [adresa de email]….
ZAO FOOD CONCEPT S.​R.​L.​

Manager Magazin Gryxx Feeria


Candidatul ideal Manager magazin GRYXX FEERIACautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra.Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Manager magazin GRYXX FEERIAIn relatia cu colegii: sunt deschis, intelegato
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Junior Contract Management Specialist


Candidatul ideal Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut repede și suntem hotărâți să continuăm. Dorința de învățare permanentă și rezultatele concrete sunt cele care ne-au adus aici.Peste 6000 de colegi fac parte din echipa eMAG. De la an la an investim din ce în ce mai multe resurse pentru a rămâne o organizație care învață permanent. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi și un mediu favorabil să te dezvolți și să obții cele mai bune rezultate, pentru a deveni așa cum îți dorești la nivel personal și profesional. Hai în echipăContract Management SpecialistRezultatele sunt într-o continuă creștere, iar rolul departamentului Finance devine din ce în ce mai important. Rămânem cât se poate de aproape de business, indiferent de natura task-urilor pe care le avem de făcut. Structurarea tranzacțiilor recurente, creșterea eficienței și lucrul în echipe multifuncționale pe
EMAG

Manager Marketing Si Achizitii


Candidatul ideal Cerinte esentiale: Studii superioare: economice, tehnice, administrative, juridice; Experienta: minim 3 ani. Experiență ca specialist în marketing /ofertare /achizitii intr-o firma de arhitectura – proiectare, constructii este un avantaj; Cunoștințe de marketing digital, social media, marketing de conținut, copywriting; Bune abilităţi de comunicare, gândire analitică si proactiva, atentie la detalii, dinamism, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor; Abilități de lucru în echipă și implicare în proiecte multiple; Buna cunoastere a MS Office – Word, Excel, Outlook; Abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor; Capacitate buna de intelegere si asimilare a informatiilor; Cunostinte avansate de limba engleză; Persoana responsabila, corecta, implicata, cu spirit de echipa si initiativa.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati principale: Realizeaza, implementeaza și dezvolta strategii de marketing pentru companie; Cerceteaza piata pent
ALLIED ENGINEERS GRUP SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Poveștile bune ne țin împreună!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Prezinți experiență anterioară pe un rol similar, dai dovadă de bune abilități de comunicare și relaționare, iar răbdarea este punctul tău forte? Hai să-ți povestim mai multe despre acest rol. Pentru a te potrivi cu acest rol, ne-ar plăcea să descoperim la tine faptul că: Îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; Ai orientare către indetificarea de soluții și implementarea acestora; Ești o fire adaptabilă la context și situații noi; Dai dovadă de diplomație în relație cu persoanele cu care interacționezi; Prezinți bune abilități de operare PC;Descrierea jobului Un Asistent Manager este responsabil de: Asigurarea relației cu publicul; Oferirea informațiilor necesare publicului; Preluarea și direcționarea clienților/viz
BANCA TRANSILVANIA SA

Key Account Manager Marketplace


Candidatul ideal Key Account Manager MarketplaceGrow Faster.We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the
EMAG

Project Manager Constructii Bucuresti


Candidatul ideal Profilul tău Să ai studii superioare finalizate în cadrul Facultății de Construcții, obligatoriu; Să ai cunoștințe solide ale legislației din domeniul construcții (inclusiv mentenanță construcții); Posesor al unui permis de conducere categoria B, obligatoriu; Să ai experiență în lucrul cu AutoCAD, MS Office (Excel, PowerPoint) și MS Project sau o altă aplicație similară; Să ai cunoștințe avansate de limba engleză.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Vei organiza licitații în vederea construirii magazinelor și a execuției lucrărilor speciale; Vei efectua verificarea tehnică a documentațiilor pentru obținerea autorizațiilor de construire; Vei supe
LIDL DISCOUNT SRL

Account Manager


Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in domeniul productiei publicitare (tipografie, agentie de publicitate, producator materiale promotionale).Experienta si aptitudini in vanzari.Limba engleza.Cunostinte bune de operare in Microsoft Office (Word, Excel)Prezenta si aspect fizic placut.Abilitati de comunicare si organizare, orientat spre rezolvarea problemelor.Meticulos, atent la detalii.Capacitate de analiza.Capacitate de a lucra sub presiune, cu termene limita.Initiativa, dinamism.Abilitati de a lucra in echipa.Descrierea jobului Responsabilitati:- identifica si contacteaza potentiali clienti noi.- asigura interfata cu actuali clientii ai companiei, interactioneaza cu acestia pe toata durata unei solicitari/comenzi.- preia cererile de la clienti si clarifica cerintele acestora.- transmite, la cerere, preturi clientilor potentiali – in baza unei liste existente (preturi standard) si dupa consultarea cu Managing Director (preturi non-standard); sau in baza unei cereri la furnizori.-
PROMO DIVISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1631 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Product Manager Fragrances & Cosmetics


Candidatul ideal Căutăm un coleg responsabil de stabilirea și implementarea strategiei comerciale anuale pentru categoriile de produse de parfumerie si cosmetice. Rolul va face parte din echipa comerciala, iar scopul acestei pozitii este de a maximiza vânzările și marja de profit pe categoriile gestionate. Abilitățile pe care le căutăm la viitorul nostru coleg sunt:Hard skills: Experiență anterioară de 3-5 ani pe o poziție similară; Cunoștințe despre managementul de produs/category management, marketing sau vânzări. Engleză – nivel avansat; Microsoft Office – cunoștințe de nivel mediu - avansat (cu focus pe Excel, PowerPoint).Soft Skills Abilități de stabilire a obiectivelor și de prioritizare; Abilități numerice bune, înțelegerea și interpretarea datelor, utilizarea lor în stabilirea strategiei comerciale pe categorie de produs; Abilități analitice și orientare către rezultate; Creativitate - pentru a propune planuri de marketing interesante și inovatoare pentru categoriile gestionate
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Senior Transport Manager


Candidatul ideal The successful candidate will be enthusiastic about the new business development, automatization, technology and new ways of work.He/she has to be a proven leader during times of change, who can successfully manage a team, is a leading legislation advisor and can anticipate and deliver customer needs and improve customer experience with GXO.Descrierea jobului As a player in a fast-growing and changing industry we are looking for a Senior Manager/Director with solid transport experience to join the team. Future colleague will be able to support the team across the companies, add value and participate in the industry transformation, while improving the customers experience and delivering outstanding results.Job requirements:- Min 5 years experience in leading a transportation team- Knowledge of transport methods, costs and benefits- Excellent problem-solving skills- Experience in overseeing P&L and managed large projects and provid customer service support- Awareness of
GXO LOGISTICS FRIGO ROMANIA S.​R.​L.​

Social Media & Community Manager


Candidatul ideal HR Tailors is looking for a passionate and creative Social Media & Community Manager to join our customer, a new platform providing online services.If you want to: Be a part of a young, dynamic team Create and build a social media community Help develop a new and exciting brand on the Romanian marketThen you are the right fit for the job if you have: Proven working experience as a Social Media Specialist or similar role for at least two years (for companies providing online services would be considered an advantage) Great knowledge and proven experience working with Social Media Platforms: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, TikTok, etc. Excellent writing, content creation, editing (photo/video/text), presentation and communication skills Very good understanding of social media KPIs; understanding of SEO and web traffic metrics Excellent use of both Romanian and English language and computer proficiency Very good ability to think creatively and generate innovative
AUTO RIVA S.​R.​L.​

Specialist Managementul Deseurilor


Candidatul ideal -studii superioare,-buna cunoastere a MS Office,-experienta in urmatoarele domenii:consultanta de mediu, colectarea deseurilor de ambalaje, reciclarea deseurilor de ambalaje poate fi considerat un plus,-competente de analiza, comunicare, negociere,-dinamism, flexibilitate si adaptabilitate.Descrierea jobului -Verificarea dosarelor de trasabilitate ale colectorilor/ si ale UAT/ADI-Gestionarea si remedierea neconformitatilor privind trasabilitatea documentelor-Intocmirea si gestionarea raportarilor interne prvind trasabilitatea-Asigurarea suportului administrativ necesar bunei functionari a Departamentului de Trasabilitate.-Mentinerea legaturii prin e-mail si telefonic cu furnizorii-Raportarea activitatii de mediu in platformele specifice ale institutiilor abilitate din domeniul de mediu-Indosarierea documentelor si arhivarea acestora atat fizic precum si digital-Elaborarea rapoartelor si raportarea catre institutiile de reglementare si alte institutii de specialitate in
CLEAN RECYCLE S.​A.​

Executive Assistant To General Manager


Candidatul ideal Qualifications: Bachelor's degree preferred, or equivalent work experience. Excellent written and verbal communication skills in Romanian, English and French/German, including the ability to write professional correspondence. Min. 5 years of previous work experience as an Executive Assistant, Personal Assistant, Assistant Manager, or similar role. Excellent organizational and time management skills, with the ability to prioritize tasks and meet deadlines. Proactive ability to anticipate needs and changes, then react efficiently and diligently with independent judgement. Discretion and confidentiality in handling sensitive information. Ability to work independently with minimal supervision and as part of a team. Capacity for analysis and synthesis. Flexibility and adaptability to changing priorities and requirements. Professional demeanor and interpersonal skills. Experience in a similar industry or environment is a plus. Good knowledge of editing software.Proficien
RASIROM RA

Inginer Vanzari /​ Project Manager


Candidatul ideal Cerinte:Produsele vandute sunt foarte tehnice, de aceea sunt necesare excelente abilitati tehnice.Sunt preferati candidatii cu studii superioare tehnice sau de constructii.Este necesara experienta minimum 1 an in vanzari de produse tehnice pentru constructii.Cunosterea la un nivel avansat al limbii engleze si/sau germana.Sunt necesare foarte bune cunostinte de operare MS Office, si constituie un avantaj cunostintele de operare in AutoCAD, diverse soft-uri ERP/CRM, etc.Obligatorie pentru post este detinerea de permis auto categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Vanzarea produselor societatii - usi si porti automate;In functie de aptitudinile personale ale persoanei angajate, postul poate fi configurat ca:- vanzari catre utilizatori finali si/sau- vanzari catre firme de constructii si alti revanzatori;- vanzari catre retelele DIY;Raspunde in intregime de proiectele contractate, ca manager de proiect; rezolva toate problemele tehnice si economice care pot aparea i
WINDOORS AUTOMATIC S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.