Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

419 Locuri de Munca Operator Call Center - Joburi Operator Call Center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

419 Locuri de Munca Operator Call Center - Joburi Operator Call Center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Pricing Customer Service Operator


Candidatul ideal Requirements University or college degree. Engineering would be an advantage. Residence in Bucharest. Previous work experience in Customer Service or Back Office in a related field (sales, industrial production) will be considered as a plus. Self-motivated, positive attitude and approach. Attention to detail and ability to work with deadlines. Able to manage highly demanding situations. Computer skills, MS Office suite (Outlook, Word, Excel). Foreign languages skills: Good English language skills mandatory (writing, reading and speaking). Other languages will be a plus. Descrierea jobului Responsibilities/ Accomplishments Main characteristics, tasks and functions: Identify the costumer’s application and needs, establish the product to be offered and also the price and delivery terms, following price-making procedures for each product category, for the standard and non-standard company’s products (bearings) Register all data via company's ERP-Management of orders in
R.​K.​B.​ SHARED SERVICES CENTRE S.​R.​L.​

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele calități: Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective; Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse; Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică; Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie; Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj; Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală; Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare; Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism; Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Sarcini si responsab
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Customer Support With German - Remote


Candidatul ideal Cerinte candidat ideal:Cunostinte limba germana nivel min. B2 (verbal, scris);Foarte bune abilitati de comunicare;Cunostinte avansate de utilizare a calculatorului;Empatie in interactiunea cu clientul;Ascultare activa si atentie la detalii.Descrierea jobului In cadrul departamentului de suport pentru clienti, angajam vorbitori de limba germana pentru a oferi asistenta in industria IT/ Telecom.Activitate:Vei fi primul punct de contact cu clientul si vei oferi informatii despre pachetele de produse si servicii pentru telefonie fixa si internet, asistenta tehnica pentru remedierea problemelor dispozitivelor de internet/ telefon fix si vei promova serviciile existente in vederea achizitionarii lor de catre clienti. De asemenea, vei avea asigurat un program de training de 8h/ zi, platit de catre companie, in cadrul caruia vei putea asimila notiunile teoretice si practice necesare desfasurarii activitatii.Beneficii companie:Posibilitatea de a lucra in format work from home;P
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Call-center Specialist


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamice în calitate de Call-Center Specialist la Editura Booklet!Dacă ești o persoană proactivă, comunicativă și îți place să interacționezi cu clienții ca să le oferi ce au nevoie, aceasta este șansa ta! Nu e nevoie obligatoriu de experiență anterioară în vânzări - căutăm o persoană cu atitudine pozitivă și motivată să învețe și evolueze împreună cu noi.Ce ne dorim de la viitoarea persoană care ni se va alătura: Să aibă o atitudine proactivă și abilități de comunicare dezvoltate; Să dețină abilități de bază în utilizarea computerului; Să își dorească obținerea succesului în vânzări și să contribuie la creșterea unei edituri de calitate.Descrierea jobului Ce vei face: Vei realiza apeluri pentru a promova produsele noastre; Oferi asistență clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre; Identifici nevoile clienților și îi ajuți să găsească materialele care li se potrivesc; Introduci comenzile în sistem și actualizezi datele clie
BOOKLET SRL

Consultant Relatii Clienti - Targu Jiu


Candidatul ideal Consultant Relatii Clienti - Targu JiuCandidatul IdealCăutăm oameni perseverenți și plini de energie ca tine, care își doresc să se dezvolte personal și profesional!Dacă și tu ai aceleași aspirații, hai în #CGSDreamTeam!Experience nu este necesara, vei beneficia de un training din partea CGS Romania!Vrem să ne cunoaștem!Descrierea jobului Consultant Relatii Clienti - Targu JiuDescrierea jobuluiInformează clienții potențiali despre oferta și beneficiile produselor/serviciilor oferite de companie;Prezintă caracteristicile produsului, pachetelor de servicii și explică beneficiile aferente;Actualizează și îmbunătățește periodic bazele de date/portofoliul clienților contactați;Identifică necesitățile clienților și oferă serviciile potrivite acestora.Beneficii:Bonuri de masă;Contract pe perioadă nedeterminată;Dezvoltarea abilităților de comunicare și negociere;Posibilitatea de a lucra part time (4-6 ore);Oferta 7card care îți oferă reduceri la accesul în săli de fitness și a
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Agent Call Center Portugheza + Engleza Dublu Skill


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:Sa cunosti la nivel avansat atat limba #Portugheza cat si limba #Engleza;Sa ai cunostinte de utilizare a calculatorului;Sa ai disponibilitate pentru program de lucru in ture;Sa iti faca placere sa vorbesti la telefon, sa fii dornic sa oferi informatii clientilor;Sa ai abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de client;Nu este necesara experienta in #callcenter.Indiferent dе varsta, va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!Descrierea jobului Vei prelua apelurile clientilor si vei conduce discutia cu acestia in scopul identificarii si a solutionarii cererilor/reclamatiilorVei oferi consultanta sau informatii avizate clientilor;Ce iti oferim:Contract de munca pe durata nedeterminata, cu salariu fix;Bonuri de masa;Bonusuri in functie dе performanta;Training platit pentru cunoasterea structurilor si proceselor noastre;Asigurare privata de sanatate;
GLOBAL REMOTE SERVICES SRL

Customer Support Intern


Candidatul ideal Good communication skills.University student or fresh graduate with bachelor degree.Excellent English and Romanian knowledge (writing, listening, speaking), German would be an advantage.Ability to multi-task and prioritize.Good Microsoft Office and advanced Excel skills.Creative skills in design and art are an advantage.Descrierea jobului Support the team in their daily operations and take part in projects like market strategies or the development of new business fields.Preparation of power point presentations.Monitor and assure proper reporting.Support the purchase order operation in the team.Steering of meetings and organization of business trips.Issue invoices (via local invoicing) for external suppliers and subsidiaries.Translation and adaptation of English texts for several department projects.
BMW ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Customer Support Assistant


Candidatul ideal KeepCalling has an excellent full-time position for a Customer Support Assistant, as part of our KC team in Sibiu. KeepCalling is an international calling company that serves expats and travelers around the world who want to make convenient overseas calls or top up any mobile in a few seconds. Our customers have trusted us with their international communication needs since 2003.KeepCalling prides itself on quick and helpful support via phone and email, providing a level of expertise and efficiency that delights our customers.This position is only available at our Sibiu location. Please do not apply if you are not able to relocate to Sibiu.Here’s what you’ll bring to thе table: The completion of a university degree; Excellent verbal and written communication skills in English Other foreign languages are considered a plus but not a requirement Excellent problem-solving abilities Computer literacy and the ability to learn new applications Knowledge of high level customer
NET CONECT SRL

Customer Support Representative


Candidatul ideal Poți aduce plusvaloare profesională dacă: Ai deja experiență pe un rol similar de customer support, aceasta va fi în avantajul tău; în cazul în care acesta ar fi primul tău job, îți place să îi ajuți pe ceilalți și ai o atitudine proactivă, nu te sfii să aplici pentru că suntem deschiși să începem împreună acest drum; Ești în largul tău să vorbești limba română, engleză sau maghiară și faci asta fluent, corect și cu plăcere; Înveți repede și ai dorința de a cunoaște și a aplica tehnologii noi; Îți dorești să faci parte dintr-o companie pentru care clienții contează cu adevărat; Poți trata clienții companiei așa cum ai vrea să fii tratat și tu în calitate de client; Îți dorești să participi activ la rezolvarea situațiilor întâmpinate de către clienții noștri; Ai bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții; Îți dorești un program flexibil și ești conștiincios în respectarea acestuia.Descrierea jobului Ca urmare a extinderii, suntem în căutarea unor noi colegi
SELFPAY S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 887 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Vanzari Call Center- Constanta


Candidatul ideal Cauti un job stabil, remunerat direct proportional cu implicarea ta si intr-o descriere sincera ai spune ca ai urmatoarele calitati:· Bun communicatorrn· “Problem solver” – esti deschis sa gasesti solutii “win-win”· Iti place sa fii de ajutor- “happy to help” nu e doar o forma de a spune, ci un mindsetAtunci inseamna ca ne-am gasit reciproc. Hai sa faci parte din echipa noastra de vanzari call center si sa facem treaba buna, impreuna!Descrierea jobului Ce trebuie sa faci, concret?Activitatea de baza consta in contactarea telefonica si prin email a clientilor Telekom.Va fii nevoie sa:· Identifici potentialilor client in zona arondata din piata de telecomunicatii, sa negociezi si sa vinzi serviciile si produsele Telekom· Gasesti noi oportunitati de a creste portofoliul de client actual· Gasirea rapida a solutiilor “win-win”· Realizarea obiectivelor de vanzari pentru a beneficia de bonusuri financiare· Pastrezi actualizate toate sistemele pe care le folosim intern in proc
ACTIVE BUSINESS SOLUTIONS S.​R.​L.​

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Qualifications: •A university degree; •Proven experience in customer service functions (minimum 2 years) ; •Native Romanian speaker; •Fluency in English, plus another European language (these requirements are mandatory and will be tested during the first interview) •Strong knowledge of SAP system; •Good Knowledge of Excel.Descrierea jobului Diversey Romania, for its team based in Bucharest, is looking for: 4 BACK-OFFICE CUSTOMER SERVICE SPECIALISTS As a Customer Service Representative, you will be acting as a key link between different departments and teams in Europe, ensuring the continuous information flow between these parties. You will be tasked with the correct, timely and accurate processing of data, aiming to maintain a strong relationship with the clients and the wider Diversey team. On a more granular level your activities will be: •Receive and process Customer data files; •Customer matching; •Numerate with high attention to detail, methodical, ability to copy
DIVERSEY

Media netă estimată pe baza celor 1003 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Customer Service Marketing


Candidatul ideal Candidatul idealNe mărim echipa cu o persoană care să ocupe postul de Customer Service Marketing cu abilități dе comunicare și organizare care să se alăture StartUp-ului CyberAxo Agency.Cu sau fără experiență în domenii precum Asistent Manager, Secretariat, Vânzări, Customer Sales, B2B Sales, Call Center.​Nivel de experiență: ( 0-3 ani de experiență)Cum știi dacă te căutam pe tine:Ai abilități orgаnizatoricе și de comunicare foartе bunе;Abilități bune de negociere si persuasiune;Excеlеntе abilităţi oriеntate cătrе rezultate, receptivitate şi iniţiativă;Orientare spre vânzare, client și rezultate;Abilități de soluționare a problemelor;Cunoştinţe de limba engleză - constituie un avantaj;Bune competențe digitale: Microsoft Office, Internet, Google Drive;Ai studii superioare sau în curs de finalizare;Experiența similară - prezintă un avantaj;Capacitate de coordonare, analiză şi sinteza datelor;Persoană foarte bine organizată, dinamică, conştiincioasă, punctuală, responsabi
SIGMA LIFE IT SRL

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Customer Services Advisor


Candidatul ideal Customer Services AdvisorEsti o persoana comunicativa si energica?Vrei sa faci parte dintr-o echipa cu tineri ambitiosi, care se ajută reciproc și care lucreaza intr-o atmosferă destinsă? Perfect! Avem joburi disponibile in doua departamente in care te poti dezvolta in functie de abilitatile pe care le detii si de programul de lucru pe care ti-l doresti:Customer Service Advisor in Departamentul InboundOferim suport clientilor bancii (24/7) prin apel telefonic .Job-ul presupune lucrul in ture, program de zi și de noapte. Turele de noapte si weekend-urile lucrate sunt platite in plus. Daca esti student, programul de lucru te va ajuta sa fii prezent la cursurile de la facultate.Customer Service Advisor in Departamentul OutboundInitiem apeluri catre clienti pentru a le oferi produse si servicii bancare.Programul de lucru este fix, de luni pana vineri, 09:00 – 17:30. Sambata si duminica sunt doar ale tale.Esti candidatul ideal daca:Ai abilititati de comunicare, relationare
UNICREDIT BANK S.​A.​

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Manager Relatii Clienti-raiffeisen Leasing - Cluj,​ Maramures


Candidatul ideal Raiffeisen Leasing cauta Manager Relatii Clienti pentru Judetele Cluj si Maramures.Cu cat esti mai implicat, pasionat si integru in munca pe care o faci, cu atat mai mult te dorim alaturi de noi!Profilul pe care il cautam: Studii superioare; Experienta in domeniul financiar/bancar minim 3 ani – Experienta in domeniul leasingului reprezinta un avantaj.Competentele si abilitatile pe care le cautam: Comunicare si negociere; Integritate si incredere; Orientare spre client si rezultate; Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Analiza financiara; Limba engleza.Descrierea jobului Despre job: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii noi si existenti; Energie si dinamism intr-o piata efervescenta a finantarilor de masini, camioane si echipamente, cu valoare adaugata, care se reflecta direct in economie; Implicarea ta in proiectele strategice de vanzari ale companiei; Obiective clare si transparente de vanzari si profitabilitate.Alte responsabilitati ale jobului mai
RAIFFEISEN BANK SA

Agent Servicii Clienti | Limba Rusa (telemuncă)


Candidatul ideal NE-AR PLĂCEA SA NE CUNOAȘTEM, DACĂ: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Deții abilități dе comunicare și claritate în exprimare în limba română și limba rusă; Te poți adapta la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual; Prezinți deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului CUM VA ARĂTA O ZI LA LOCUL DE MUNCĂ? Vei prelua diverse solicitări prin chat / telefon / e-mail; Vei oferi suport atât în limba rusă, cât și română; Vei oferi suport partenerilor și clienților, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Vei nota și actualiza în aplicația internă informațiile obținute; Participi la traininguri de specialitate care te ajută să înveți și să te dezvolți.CE IȚI OFERIM? Program în ture de 8 ore pe zi, într-un interval 24/7, 5 zile din 7 distribuite de luni până duminică; Training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională;
VALORIS CENTER SRL

Agent Servicii Clienti Cu Limba Romana (lucru De La Birou)


Candidatul ideal Suntem în căutare de vorbitori nativi de limba romana pentru unul dintre clienții noștri privind servicii financiar bancare: Raiffeisen Digital.Iata care sunt cerintele: Capacitatea de a scrie și vorbi fluent în limba romana Este necesar un nivel mediu (B2) de limba Engleza Disponibilitatea de a lucra full-time, in intervalul 08:00 - 19:00, de Luni pana Vineri Disponibilitatea de a lucra de la birou, la sediul nostru din București (AFI Park 3) Capacitate de concentrare și ascultare activa Experienta de minim 6 luni in servicii clienti sau servicii bancare Abilități de operare PC și viteza de tehnoredactare Orientare către client și capacitate de a identifica rapid soluții Experiența anterioara de lucru cu clienții sau în activități similare constituie un avantaj Flexibilitate, stabilitate și spirit de echipaDescrierea jobului Principalele responsabilități vor fi efectuarea de apeluri către persoane aflate în bazele de date pentru a oferi asistență în finalizarea acțiun
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Operator Interviu Call Center


Candidatul ideal Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu din București.Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță.Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară.Hai să ne cunoaștem la numerele de telefon 021.224.66.00 sau 0729.880.179Descrierea jobului Aplicare de chestionare prin telefon, asistat de calculator.
MERCURY RESEARCH SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 419 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.