Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

859 Locuri de Munca Secretar in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

859 Locuri de Munca Secretar in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Rezervari Back Office


Candidatul ideal Christian Tour isi mareste echipa! :)Vino in Tribul Christian Tour!Știm că schimbarea se produce prin oameni, tocmai de aceea cultura de angajator Christian Tour pune mereu echipa pe primul loc, investind constant în formarea și starea de bine a fiecărui membru al familiei Christian Tour.Credem cu tărie că oamenii pot deveni cea bună versiune a lor într-un mediu ALTFEL, un mediu onest în care se simt valorizați, un loc unde se simt „acasă” și pot fi ei înșiși, unde știu că fairplay-ul conduce totul, și că viitorul lor este dictat doar de ambiția și pasiunea lor. După faptă și răsplată!Cuibul Christian Tour este o platformă care sădește fericire prin autodezvoltare si prin noua noastra deviză de echipă: "Clientul nostru, Prietenul nostru!”Suntem in cautarea unor colegi energici si pasionati de calatorii, care sa contribuie cu ambitie si dedicatie la construirea si promovarea pachetelor turistice - SEJURURI in destinatii precum TURCIA, EGIPT, GRECIA, BULGARIA, etc dar si
CHRISTIAN76 TOUR SRL

Reprezentant Relatii Clienti Back Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare Diploma de bacalaureat este obligatorie Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru in echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Limba engleza - nivel mediuDescrierea jobului Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale Introducerea în sistemul informatic a datelor specifice din anumite tipuri de documente Validarea datelor introduse in sistemul informatic Expedierea catre clienții firmei a unor seturi de documente Arhivarea documentelor Furnizarea de informații cu privire la serviciile companiei Contactarea clienților în vederea clarificării unor detalii Oferirea de in
CERTSIGN SA

Fleet Back Office Agent French Speaker (hybrid)


Candidatul ideal To Join Our Team You Will Need:Education: Bachelor degree in Business or technical related matterExperience: 2-3 years working experience in a support function (help desk, customer service), experience with SAP is desired.Excellent verbal and written communication skills in English/French;Ability to follow procedures and sequential processes;Critical thinking skills to analyze/ review orders and drive process efficienciesTeam player and strong interpersonal skillsProven ability to work on own initiativeDiligent - ensure deadlines are met and priorities are balanced accordinglyDescrierea jobului Job Purpose:GBS Fleet Back Office Agent is responsible for the administration of the fleet contracts, support of fleet service providers and fleet customers.Full ownership of upload and maintenance of master data for FOS fleets (customers, vendors, contracts, vehicles, FL and unmounted tires)Work closely together with the front Office Agents and the truck team to deliver service
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Office Manager


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +15 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru a face performanță alături de noi!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență relevantă de minim 3-5 ani pe o pozitie similară• Studii superioare finalizate preferabil în sfera finanțelor, juridice sau contabilitate• Capacitate de organizare
SVN ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Operator Back Office Curierat


Candidatul ideal Stii ca te potrivesti daca: Ai cunostinte operare Microsoft Office, in special Excel - nivel mediu; Ai excelente abilitati de comunicare si iti place sa lucrezi in echipa; Ai orientare catre rezultate si abilitati de prioritizare a responsabilitatilor; Ai capacitatea de planificare, organizare si derulare in paralel a mai multor taskuri.Descrierea jobului Daca te identifici cu ce este scris mai sus, te vei ocupa de: Urmarirea solicitarilor de despagubire si finalizarea acestora conform anexelor si contractelor in derulare ; Actionarea urgentarilor de livrare si retur si finalizarea acestora; Monitorizarea si solutionarea solicitarilor de despagubire provocate de catre companiile de transport; Monitorizarea si solutionarea urgentarilor de livrare/retur prin livrarea/returnarea acestora cu succes; Inregistrearea tutror reclamatiilor primite de la clientii interni si externi propunand solutii de imbunatatire/eliminare; Intocmirea si prezentarea unui raport (saptamanal, lu
EMAG

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Disponibilitate pentru lucru in ture; Experienta in gestiunea stocurilor; Cunostinte contabilitate primara si de operare PC;Descrierea jobului Intocmirea documentelor contabile primare (aviz, facturi, dispozitii de livrare, fise de magazie);Responsabil de primirea comenzilor si livrarea produselor;Evidenta consumurilor zilnice si lunare;Inventarierea lunara/anuala a stocurilorGestionarea eficientă a stocurilor din magaine / depozitRecepționarea, verificarea și etichetarea mărfurilorPregătirea comenzilor de marfa ;Menținerea curățeniei și a ordinei in depozitColaborarea cu echipa pentru îndeplinirea obiectivelor comune
TIP TOP FOOD INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Adecco recruteaza pentru clientul sau, un distribuitor de dispozitive medicale in Romania, Gestionar Depozit. Candidate Profile: Experienta dovedita ca Gestionar Depozit; Excelente abilitati de rezolvare a problemelor si atentie la detalii in gestionarea inventarului; Cunostinte medii in utilizarea sistemelor de management al depozitului si a altor software relevante; Abilitati bune de comunicare pentru a colabora cu echipe interfunctionale.Descrierea jobului Responsibilities: Supravegheaza si gestioneaza toate activitatile din depozit, inclusiv primirea, stocarea si distributia materialelor si produselor finite; Dezvolta si implementeaza proceduri eficiente de depozitare pentru a optimiza productivitatea si a reduce costurile operationale; Asigura gestionarea precisa a inventarului, efectueaza verificari regulate ale stocurilor si mentine evidenta inventarului.
ADECCO ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent/​ Asistenta


Candidatul ideal MUSAT & ASOCIATII Restructuring & Insolvency recruteaza Asistent/aCerinte:- studii superioare finalizate- experienta pe un post similar (minim 2 ani)- abilitati solide de operare PC, incluzand MS Office, Outlook si internet- foarte bune abilitati de comunicare, atat in lb. romana cat si in lb. engleza- atentie la detalii, abilitati de organizare si prioritizare- capacitatea de a lucra in echipa- proactivitate- adaptabilitate si capacitate de a lucra sub presiune atunci cand situatia o impuneDescrierea jobului Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice si a mesajelor- receptionarea si inregistrarea corespondentei- monitorizarea si gestionarea agendei avocatului Partener- prelucrarea documentelor (scanare, formatare, descarcare din dosarul electronic etc.)- organizarea corespunzatoare a documentelor in fisiere si dosare- intocmirea si transmiterea de cereri/documente catre instante, presa, furnizori- realizarea de rapoarte in Excel (ex. lista de dosare, centraliz
MUSAT ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALA DE AVOCATI CU RASPUNDERE LIMITATA

Registrator Medical In Bucuresti


Candidatul ideal Căutăm o persoană responsabilă, dornică să înveţe lucruri noi, deschisă atât în relaţia cu persoanele din colectiv, cât mai ales în relaţia cu pacienţii, cărora le acordăm întreaga atenţie.Cerinte:- Seriozitate, abilităţi de comunicare, rezistență la stres;- Experiență în recepţie clinică medicală;- Cunoștințe operare PC.Descrierea jobului - Înregistrează pacienţii;- Pregăteşte materialele necesare pentru recoltarea probelor biologice;- Transportă probele în laborator;- Întocmeşte necesarul de materiale;- Pregăteşte probele biologice pentru analizat.
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Gestionar


Candidatul ideal - studii medii (liceu sau scoala profesionala);- experienta pe o pozitie similara;- capacitate de asimilare rapida si respectarea termenelor limita;- cunostinte operare calculator;- disponibilitatea de a lucra in doua schimburi (06:00 -14:00 si 14:00-22:00)- responsabilitate, seriozitate si spirit organizatoric.Descrierea jobului - primeste, organizeaza, pastreaza si distribuie marfurile aflate in gestiune;- intocmeste documentele de receptie, verifica si depoziteaza marfurile receptionate;- intocmeste documentele de transfer, pregateste si manipuleaza marfurile destinate transferului;- raspunde pentru marfurile aflate in gestiune si organizeaza activitatea de livrari (incarcari/descarcari camioane) conform graficului.Oferim:- salariu fix;- tickete de masa;- bonus;- mediu de lucru placut si dinamic;- abonament apa/cafea dupa 6 luni vechime.
LA FANTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1828 de salarii introduse în Salario: 3142 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal Studii Scoala Sanitara ALP si Malpraxis vizate la zi Experienta anterioara in post asistent medical, preferabil domeniu medical privat Abilitate in recoltarea probelor biologice/sange Cunostinete minime de mica chirurgie constituie un avantaj Persoana comunicativa, atitudine pozitiva, proactiva, responsabila si promta Punctualitate, abilitati bune de comunicare, capabila de munca in echipa Cunoasterea limbii engleze constituie un avantajDescrierea jobului Recoltare probe biologice Pregatirea cabinetelor pentru consultatie Pregatirea pacientilor pentru diverse tratamente Efectuarea anumitor manevre medicale Efectuare de injectii, pansamente, etc. Manevre de sterilizare autoclav a instrumentarului medical Interactiunea cu pacientii la sosirea in clinica si pe durata tratamentelorSalariu de 3300 in perioada de proba + bonuri de masa.
MEDSTONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3209 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Radiologie - Sectie Radioterapie


Candidatul ideal - Absolvent al Scolii Postliceale Sanitare;- Aviz de libera practica si asigurare malpraxis valabile pentru anul in curs;- Cunostinte limba engleza: nivel mediu;- Indemanare si operativitate;- Spirit de observatie si initiativa;- Capacitate de lucru in echipa;Descrierea jobului - Pregatirea echipamentului de tratament la inceputul fiecarei ture de lucru prin verificarea parametrilor tehnici specifici.- Pregatirea pacientului inainte de efectuarea tratamentului si pozitionarea acestuia conform indicatiilor medicului de specialitate.- Manevrarea echipamentului si efectuarea tratamentului, asigurand pe parcursul examenului buna functionare a parametrilor tehnici.- Supravegherea pacientului pana la incheierea tratamentului.
MNT HEALTHCARE EUROPE SRL

Asistent Manager Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară într-un rol similar sau în vânzări constituie un avantaj.Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan.Abilități de organizare și atenție la detalii.Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor de birou (Microsoft Office, Excel, PowerPoint).Grad ridicat de integritate și confidențialitate.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Gestionarea și organizarea documentelor și a altor materiale necesare departamentului, asigurându-se că sunt păstrate în mod ordonat și accesibile.Asigurarea unei comunicări eficiente între membrii echipei de vânzări și alte departamente din cadrul organizației.Colectarea și analiza datelor de vânzări pentru a genera rapoarte periodice privind performanța departamentului și identificarea tendințelor relevante.Furnizarea suportului administrativ necesar Directorului de Vânzări în gestionarea corespondenț
LONG LIFE ART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 117 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Asistent Comercial Junior


Candidatul ideal Studii superioare;Cunostinte limba engleza;Operare PC: Word, Excel, baze de date;Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;Spirit practic, incredere in sine, perseverenta;Competente in organizarea, evidenta documentelor;Gandire analitica si memoria cifrelor;Abilitatea de a culege date si de a intocmi rapoarte in scris;Capacitatea de autoorganizare, punctualitate;Corectitudine, flexibilitate.Descrierea jobului Organizeaza showroom-urile, “gestioneaza” produsele tip mostre si participa la prezentarile de colectii;Pregateste precomenzile si codurile pentru mostre;Asigura interfata intre angajatii departamentului comercial-distributie si celelalte departamente ale companiei;Ofera suport in corespondenta cu brand-managerii si buyerii;Centralizeaza rapid si eficient reclamatiie referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii si informeaza factorii decizionali;Intocmeste rapoarte de achizitii si vanzari conform solicitarii managementului.
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Asistent De Vanzari Afi Cotroceni


Candidatul ideal Candidatul ideal: Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm în echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexi
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Manager Moto Honda


Candidatul ideal Cum ni te imaginăm? Ești atent(ă) la cele mai mici detalii și îți place să faci lucrurile cât mai bine; Ai cunoștințe foarte bune de operare pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); Îți place să comunici și să rezolvi încurcături; Poți respecta termenele limită, regulile și procedurile Honda by Asko Group; Dacă ai un minimum de experiență în departamentul de administrativ/ logistică, ai deja avantajDescrierea jobului Ce trebuie să faci? Gestionezi actele motocicletelor vândute; Te ocupi de emiterea facturilor proforme și fiscale; Actualizezi zilnic evidența motocicletelor rezervate; Trimiți către departamentul financiar-contabil informații/ situații cu privire la fluxul de vânzări; Încasezi în numerar/ card avansurile pentru motociclete; Te vei ocupa de necesarul de consumabile și birotică; Vei întocmi situații specifice departamentului (foi de parcurs, alimentări cu combustibil etc); Te vei ocupa de buna funcționare a showroom-ului și vei întâmpina vizitatorii.
ASKO INTERNATIONAL SRL

Front Office Assistant


Candidatul ideal If you want to develop your strengths, BDO is your choice, because here, the exceptional client service can be achieved with the support of a good team and hard work.We need a colleague with a mature and responsible approach to professional tasks, integrity and commitment to our team, as well as a positive attitude and constructive approach. Succeeding as a Front Office Assistant role at BDO requires attention to details and careful execution. We expect you to be cooperative and solutions-oriented.Skills, knowledge and expertise: Good command of English and MS Office; Communication and presentation skills; Sociable and customer oriented; Organizational skills, attention to details.Descrierea jobului As a Front Office Assistant at BDO you will develop the appropriate skills and knowledge for performing the following activities:Represent the company by providing general information to third parties (clients, partners, suppliers and other) by phone or face to face; Manage
BDO SUPPORT SERVICES SRL

Asistent Vanzari Cu Experienta Baneasa


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Baneasa-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Vanzari Falconeri


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Descriere job:- preluarea clientului și consilierea acestuia cu privire la articolele și promoțiile existente în magazinResponsabilități:- primirea clientului în magazin- consilierea clientuluiBeneficii:- training de pregătire profesională în domeniului vânzărilor și tot ceea ce înseamnă fibre naturale- consultanța cu privire la modă și tendințe- uniforme direct din magazin- premii speciale interne lunare în baza perfomanțelor vânzărilor- bonuri de masă- program flexibil stabilit de comun acord intern
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala


Candidatul ideal Esti la inceput de cariera si iti doresti un job in domeniul Educatiei?Echipa Atelierele ILBAH cauta coleg/a in cadrul rolului de Relatii Clienti/ Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala / Sales Representative. Anuntul este valabil pentru Bucuresti, Ploiesti si Cluj-Napoca.Ne dorim alaturi de noi persoane care doresc sa faca o cariera, sa avanseze si sa performeze in cadrul celei mai creative echipe din domeniul Educatiei.Calitati pe care ni le dorim in echipa noastra:1. Dorinta de a avansa;2. Corectitudine;3. Entuziasm;4. Ambitie.Cerinte:* Cunoasterea programelor de baza de lucru pe calculator: Office: Word, Excel;* Bune abilitati de comunicare;* Capacitate de concentrare si organizare;* Capacitatea de a lucra in echipa;* Carnet - categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:* Oferirea de informatii corecte si exacte in relatia directa cu clientul;* Preluarea apelurilor telefonice si acordarea de asistenta si consultanta privind prog
ILBAH STUDIO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 859 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.