Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

670 Locuri de Munca Secretar in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

670 Locuri de Munca Secretar in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical (clinica Gastroenterologie)


Candidatul ideal Angajam asistent medical generalist, pentru sectorul 6, Strada Veteranilor, Nr. 11A pentru desfășurarea activitatii în clinica medicala de gastroenterologie.Experienta lucrului intr-un cabinet de recoltare analize medicaleExperienta in endoscopie reprezinta un avantajDescrierea jobului Primirea și pregătirea pacientului pentru consultații și investigații, Curatarea si întreținerea aparatelor diagnostice, Evidenta materialelor sanitare, Recoltare analize, administrare tratament iv/im, montare branule si perfuzii, Asistarea medicului la consultatii si ecografie .Va propunem: Norma de lucru intreaga (full time), Program de lucru in ture de zi, Tichete de masa in valoare de 800 lei pe luna, Contract de munca cu perioada nedeterminata.Postul este valabil pentru activitate la sediul clinicii DigestMed din Bucuresti, Sector 6.
DIGESTMED S.​R.​L.​

Operator Colete - Ambalator /​ Picker - Gestionar Depozit


Candidatul ideal Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți dе colaborare?- Să fie respectuoasa si sociabila.- Simț ridicat al responsabilității, autonomie și proactivitate;- Să fie dispusă să învețe – în firmă învățăm și ne dezvoltăm continuu!- Să fie organizată si atenta la detalii;- Sa aibe cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);- Sa aibe dexteritate si atentie distributiva;- Menținerea unui comportament și a unei atitudini profesionale și orientate spre client;Descrierea jobului - Ambalаreа in mod corespunzator а coletelor si prеgatireа lor pеntru livrаrea prin curiеr- Asamblarеа cutiilor pentru transport;- Verificarea produselor cu probleme- Preluarea și rezolvarea situațiilor în care apar neconformități.- Program de 8 ore: 09 - 18 cu pauza de masa la pranz,(60 min) de luni pana vineri.
DOT SOCIAL MEDIA S.​R.​L.​

Reprezentant Comercial - Back Office - Bucuresti


Candidatul ideal Studii medii/superioare cu specializarea economic/comercial/vânzări/management; Minim 2 ani experiență în vânzări; Abilități de comunicare și persuasiune; Persoană cu atitudine pozitivă, sociabilă, dinamică, cu o gândire constructivă orientată spre rezultate; Abilități de organizare și de rezolvarea problemelor; Cunoștințe limbi străine: engleză – preferabil nivel conversațional Cunostințe de operare PC avansat; Permis de conducere cat.B.Descrierea jobului Generarea vânzărilor prin telefon(telesales) pe portofoliul de clienți alocat conform target vânzare; Întocmirea ofertelor de preț conform specificațiilor clienților, documentații de avize, certificări, etc.; Îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite; Dezvoltarea și menținerea portofoliului de clienți; Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a cresterii a cotei de piață; Gestionează solicitările interne de la punctul de lucru si de la agenții de vânzare; Operează documentele î
MELINDA-IMPEX STEEL SRL

Asistent Manager Cunostinte Limba Italiana


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane gata să întregească echipa noastră, de aceea solicităm să ai:-Cunoștințe de limba de italiană-Obligatoriu-Experiența în domeniu (reprezintă un avantaj)-Abilități de organizare, coordonare și prioritizare a responsabilitățilorDescrierea jobului Ca asistent manager vei ține legătura directă cu managerul companiei și vei îndeplini activități de secretariat precum:- Primirea, gestionarea, îndosarierea și arhivarea documentelor- Pregătirea programărilor pentru organizarea deplasărilor personalului- Recepție- Emiterea comenzilor pentru produsele necesare companiei- Responsabilitate logistica- Întocmirea de rapoarte, analize și prezentări
PERSONNEL SELECT SRL

Gestionar Piese Auto/​receptie Marfa (f/​m/​d) - Porsche Pipera


Candidatul ideal PROFILUL TĂU:· Studii medii absolvite sau in curs· Cunostinte tehnice· Vechime in domeniul auto de minim 1 an· Orientare catre client· Etica profesionala (seriozitate, confidentialitate)· Aptitudini de comunicare si integrare· Limba strainaCE ÎȚI OFERIM:Desfasurarea activitatii in conditii de munca optime;Al –13-lea salariu;Bonuri de masa;Vouchere de vacanta;Abonament medical;Susținere pentru abonamentul de fitness;Avantaje la achiziționarea unei mașini și la vizitele în service;Bonus de fidelitate;Dezvoltarea profesională a oamenilor care ne împărtășesc valorile;Oportunități de promovare în companie;Tu ești cel care stabilește ritmul în care te vei dezvolta!----Va informam ca datele conținute in CV-ul dumneavoastra, cu care aplicati pentru aceasta pozitie, sunt prelucrate in conformitate cu Nota de Informare in scopuri de Recrutare (vezi: https://www.porscheinterauto.ro/job-uri/@@poi.application.pdf/e62479b708be47d3849fe3a7bd69e628), care ofera informatii complete des
PORSCHE INTER AUTO ROMANIA SRL

Asistent Medical - Cpu


Candidatul ideal - Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale sau al Facultății dе Moașe și Asistenți Medicali;- Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile;- Experiența de minim 1 an ca asistent medical generalist in CPU.- Excelente abilități de comunicare și relaționare, empatie, orientare spre nevoile pacientului;- Capacitate de lucru în echipă, organizare, adaptabilitate, rezistență la stres, promptitudine și implicare cu privire la sarcinile stabilite;- Atitudine pozitivă și profesionistă în relația cu pacienții și colegii;- Limba engleză - nivel mediu;- Cunoștințe MS Office - nivel mediu.Descrierea jobului - Efectuează proceduri medicale si tratamente la recomandarea medicului;- Participă împreună cu medicul șî furnizază servicii generale de sănătate de natură preventivă, curativă și de recuperare medicală a pacientului;- Asigura preluarea promptă a pacientilor conform protocoalelor interne, pregătește instrumentarul, aparatura
SANADOR SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal -abilitati comunicare telefonica eficienta-abilitati comunicare prin whatsapp si email-abilitati negociere/vanzare-abilitati coordonare echipa-operator PC, Microsoft Excel (nivel basic)-capacitatea de a lucra sub presiune-capacitate organizatorica si de gestionare a timpului-rezistenta la indeplinirea sarcinilor repetitive-lucru individual si in echipa-atentie la detalii-eficient in rezolvarea problemelor-punctual-responsabil-persoana motivata, energicaDescrierea jobului -activitati de back-office/secretariat-preluare apeluri telefonice-trimitere mesaje whatsapp si email-intocmit oferte-introducere date in Microsoft Excel si in software specializat-generare acte/oferte-operare PC-coordoonare echipa/lucrari
REFLEX ARCHITECTURE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Translator


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA
PROFI ROM FOOD SRL

Gestionar


Candidatul ideal Cerintele postului:-Studii necesare: Studii medii-Specializari:calificare gestionar-de preferat-Domeniu profesional:Gestiune-Experienta profesionala:minim 3 ani-Cunostinte:pachet Office-Cunostinte operare in sistemul informatic a miscarii aferente stocurilor-de preferat SAGA-Cunostinte speciale solicitate de post: practice, legislative, de planificare, de analiza si sinteza, organizare, abilitati in relatiile interumane-Calitati profesionale, aptitudini speciale solicitate de post: fermitate, impartialitate, integritate, onestitate, spirit de echipa, rezistent la stres, capacitate de evaluare, putere de intelegere, tenacitate, dinamism, prezentare, anduranta, aptitudini in relatiile interumane.Descrierea jobului 1.Primeste si receptioneaza materialele specifice activitatii de curatenie, materialelor consumabile, obiecte de inventar, echipamente de lucru si mijloace fixe;2.Controleaza daca bunurile primite in gestiune corespund actelor de insotire, atat cantiatativ, cal
CLEAN PREST ACTIV SRL

Media netă estimată pe baza celor 1738 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte:Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Outlook, Office (Word , Excel) – nivel avansat;Abilitati de planificare si organizare a activitatilor;Capacitate de intelegere si transmitere de informatii;Spirit de observatie dezvoltat, atentie concentrata si distributiva;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare interumana;Punctualitate, seriozitate si profesionalism;Capacitate de lucru in echipa;Experiența anterioară în posturi similare (secretariat, alte posturi office/HR)Descrierea jobului ResponsabilitatiActivitati administrative si de secretariat;Verificare stocuri, comenzi catre furnizori;Efectuare programari, planificari, activitati logistice;Redactare documente, contracte , prezentari , rapoarte, evidente;Organizarea corespondentei si arhivare documente ; asigurarea fluxului corespondentei intre departamentele firmeiCe oferim:Mediu de lucru armonios și performant;Program flexibil;Salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta;Prime de sarbat
GEOMATICS INTEGRATED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3675 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Marketing


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare, relaţionare si negociere; Focus pe solutie si rezultat; Intelegerea conceptelor marketingului inclusiv segmentarea pietei, mixul de marketing (produs, pret, distributie, promovare), analiza si cercetarea de piata; Capacitatea de a gandi si de a contribui la idei inovatoare pentru campanii de marketing, materiale promotionale si alte initiative; Abilitatea de a colecta, analiza si interpreta datele de marketing pentru a trage concluzii relevante si pentru a lua decizii informate pentru strategiile viitoare; Gandire pragmatică si de business; Independenta in gandire si actiune; Initiativa; Capacitate de planificare și organizare; Adaptabilitate si flexibilitate.CUNOȘTINȚE ȘI COMPETENȚE TEHNICE: Cunostinte SEO; Adobe Illustrator; CanvaPachetul; Microsoft Office.Descrierea jobului Suport in efectuarea cercetărilor și analizelor de piață; Crearea și actualizarea materialelor și conținutului de marketing; Gestionarea datelor și a bazelor de
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 235 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Director General


Candidatul ideal Studii superioare finalizate;Cunoasterea MC Office (in special excel - nivel avansat) - aplicatiilor de birou (calendare electronice);Limba engleza - avansat;Foarte bune abliltati de comunicare si organizare;Atitudine proactiva;Punctualitate si responsabilitate;Capacitate de auto-organizare și de stabilire a priorităților;Foarte bune abilitati de organizare;Lucru in echipa;Respectarea termenelor limita;Atentie deosebita la detalii.Descrierea jobului Gestioneaza calendarul directorului si stabileste intalniri;Elaboreaza, revizuieste si trimite comunicari in numele directorului companiei, la solicitarea acestuia;Organizeaza si pregateste intalniri, inclusiv strangerea documentelor si participarea la logistica intalnirilor;Preia apeluri telefonice, comunica mesaje si informatii directorului;Gestioneaza adresa de email, sorteaza in functie de importanta corespondenta si raspunde atunci cand este necesar;Coordoneaza aranjamentele de calatorie;Furnizeaza rapoarte la cerere;F
ADURO S.​R.​L.​

Asistent Manager - Casier


Candidatul ideal Căutăm un asistent manager restaurant dedicat și pasionat de industria ospitalității, pentru a ne ajuta să menținem eficiența și excelența în operarea restaurantului nostru. Această poziție implică gestionarea și coordonarea aspectelor zilnice ale restaurantului, asigurându-ne că clienții noștri au o experiență plăcută și că echipa noastră lucrează eficient. Descrierea jobului Asistentul managerului restaurant va lucra strâns cu personalul de bucătărie, servire și bar pentru a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor.Va fi responsabil pentru a asigura o experiență pozitivă pentru clienți. Va trata reclamațiile și feedback-ul cu atenție și profesionalism.
REGAL FRESH FOOD SRL

Asistent Parc Auto


Candidatul ideal Permis categoria B; Cunostinte de legislatie in domeniu; Disponibilitatea de a conduce duba de 3.5t; Suplinirea la cerere/necesitate a administratorului de parc auto; Foarte important – disponibilitatea de a conduce scuterele pt verificare catre/din service, efectiv testarea preliminara a functionarii/defectelor acestora de la utilizatori catre unitatea service si invers;Descrierea jobului Suport in recuperarea autovehiculelor companiei in cazul defectiunilor – recuperarea scuterelor defecte cu duba din dotare si livrarea lor catre unitatile service/asiguratori/politie etc; Livrarea de scutere catre unitatile teritoriale ale companiei cu duba din dotare; Interventii rapide punctuale de mentenanta la scutere si masini – ex schimbari de acumulatori, becuri si alte consumabile care pot face obiectul depanarii rapide, in locatiile autovehiculelor sau la locul defectului; Realizarea lunar a inventarului fizic al flotei sau la cerere, in caz de necesitate; Inspectii zilnice
JERRYS PIZZA EST SRL

Asistent Farmacist - Bucuresti


Candidatul ideal Ce așteptăm de la tine?Să deții studii de specialitate (Scoala Postliceală de Asistenți de Farmacie);Să ai experiență minim 6 luni în farmacii cu circuit deschis;Să deții Aviz de Libera Practica avizat anul in cursSă fii empatic/ă și mereu cu zâmbetul pe buze - ne plac oamenii veseli și deschiși;Să fii implicat/ă în obținerea performanței și să iți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi; Descrierea jobului Ce așteptăm de la tine?Să deții studii de specialitate (Scoala Postliceală de Asistenți de Farmacie);Să ai experiență minim 6 luni în farmacii cu circuit deschis;Să deții Aviz de Libera Practica avizat anul in cursSă fii empatic/ă și mereu cu zâmbetul pe buze - ne plac oamenii veseli și deschiși;Să fii implicat/ă în obținerea performanței și să iți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi;Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschide
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Office @ Ing Office Victoriei


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Victoriei-BucurestiDacă ştii despre tine că: Ai experiență în domeniul administrativ (constituie un avantaj); Relaționezi și comunici foarte bine cu oricine; Lucrezi bine în Word, Excel, Power Point și Outlook; Ești o persoană sociabilă, serioasă, organizată, dinamică, motivată de rezultate.Descrierea jobului Misiunea ta: Să acorzi suport administrativ clienților, managerului și colegilor din office.Ce vei face în acest rol? Vei primi, înregistra și distribui documentele generate de activitatea din cadrul office-ului; Vei răspunde de aprovizionarea office-ului cu materialele și consumabilele necesare desfășurării activității; Vei administra corespondența și documentele necesare unei bune desfășurări a activității; Vei oferi suport și informații clienților aflați în zona de Self Bank cu privire la produsele și serviciile bancare.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă: O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe; Colegi
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Asistent Medical - Dermabeauty Clinique - Bucuresti


Candidatul ideal Fii cea mai bună versiune a ta! - Aceasta este deviza după care ne ghidăm în cadrul DermaBeauty Clinique, pe plan profesional, dar și personal.Postul dе asistent medical este unul extrem dе important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport medicului și împreună cu acesta asigură reușita tratamentului, confortul și siguranța pacientului.De ce să faci parte din echipa noastră?⭐ cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență, tehnologie și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru;⭐ echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru;⭐ respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre;⭐ program de activitate: Luni-Vineri (în 3 ture, respectiv 09:00-17:00 / 10:00-18:00 / 12:00-20:00) și 2 zile de sâmbătă pe lună (09:00-17:00).Descrierea jobului Despre tine:💉 absolvent/ă al/a școlii postliceale - Asistent medical generalist;💉 ai cel puțin 1 an experiență într-o clinică de
DERMA BEAUTY CLINIQUE S.​R.​L.​

Educator/​asistent Educator Pentru Grupele De Gradinita


Candidatul ideal Scoala Primara Springfield angajeaza educator/asistent educator pentru grupele de gradinita, nivel varsta 3-6 ani.Educator:• absolvent al Liceului Pedagogic/Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei(studii finalizate sau in curs de finalizare)• cunostinte avansate de limba engleza• cunoasterea dezvoltarii psiho-motrice a copiilor cu varste cuprinse intre 2 - 6 ani• cunostinte de operare PC• axat pe dezvoltarea personala si profesionala continua, personalitate calda, creativa, cu pasiune pentru cariera didactica, cu dorinta de colaborare pe termen lung• experienta anterioara in implementarea obiectivelor Early Years British Curriculum si Jolly Phonics reprezinta un avantajAsistent educator:• student/absolvent al Liceului pedagogic/Facultatea de psihologie si stiintele educatiei (fara experienta) sau fara studii de specialitate dar cu potential si dorinta de a-si complete studiile ulterior.• cunoasterea limbii engleze• interesat de cunoasterea si implementarea dezv
S.​C.​ SPRINGFIELD CENTER SRL

Asistent Medical Generalist - Clinica Sf.​ Maria Veteranilor


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Front Office Assistant


Candidatul ideal If you want to develop your strengths, BDO is your choice, because here, the exceptional client service can be achieved with the support of a good team and hard work.We need a colleague with a mature and responsible approach to professional tasks, integrity and commitment to our team, as well as a positive attitude and constructive approach. Succeeding as a Front Office Assistant role at BDO requires attention to details and careful execution. We expect you to be cooperative and solutions-oriented.Skills, knowledge and expertise: Good command of English and MS Office; Communication and presentation skills; Sociable and customer oriented; Organizational skills, attention to details.Descrierea jobului As a Front Office Assistant at BDO you will develop the appropriate skills and knowledge for performing the following activities:Represent the company by providing general information to third parties (clients, partners, suppliers and other) by phone or face to face; Manage
BDO SUPPORT SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 670 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.