Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

790 Locuri de Munca Secretar in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

790 Locuri de Munca Secretar in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar


Candidatul ideal Cerintele postului:-Studii necesare: Studii medii-Specializari:calificare gestionar-de preferat-Domeniu profesional:Gestiune-Experienta profesionala:minim 3 ani-Cunostinte:pachet Office-Cunostinte operare in sistemul informatic a miscarii aferente stocurilor-de preferat SAGA-Cunostinte speciale solicitate de post: practice, legislative, de planificare, de analiza si sinteza, organizare, abilitati in relatiile interumane-Calitati profesionale, aptitudini speciale solicitate de post: fermitate, impartialitate, integritate, onestitate, spirit de echipa, rezistent la stres, capacitate de evaluare, putere de intelegere, tenacitate, dinamism, prezentare, anduranta, aptitudini in relatiile interumane.Descrierea jobului 1.Primeste si receptioneaza materialele specifice activitatii de curatenie, materialelor consumabile, obiecte de inventar, echipamente de lucru si mijloace fixe;2.Controleaza daca bunurile primite in gestiune corespund actelor de insotire, atat cantiatativ, cal
CLEAN PREST ACTIV SRL

Media netă estimată pe baza celor 1738 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Translator


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA
PROFI ROM FOOD SRL

Asistent Departament Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate· Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Power Point)· Minim 3 ani experienta pe un post de suport in vanzari (raportare / analiza)· Canalul de vanzare de IKA si On line reprezinta un avantaj;· Persoana ambitioasa, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;· Excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare, sistematizare si atentie la detalii;· Capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;· Atitudine pozitiva si proactive;· Abilitate de a lucra atat in echipa cat si independent;Descrierea jobului Întocmeşte rapoarte de vânzări si monitorizeaza actiuni promo;· Ofera suport reprezentantelor de vanzari;· Mentinerea relatiei cu clientii (comunicare e-mail, telefon)· Redactarea contractelor, anexe contracte;·Prezentare produse ,preturi, oferte speciale ,poze , fise logistice;· Verificare rezolvare procese verbale si monitorizare facturi la plata pentru clientii alocati;· Participarea activa in analiza diferit
PET PRODUCT SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Poveștile bune ne țin împreună!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Prezinți experiență anterioară pe un rol similar, dai dovadă de bune abilități de comunicare și relaționare, iar răbdarea este punctul tău forte? Hai să-ți povestim mai multe despre acest rol. Pentru a te potrivi cu acest rol, ne-ar plăcea să descoperim la tine faptul că: Îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; Ai orientare către indetificarea de soluții și implementarea acestora; Ești o fire adaptabilă la context și situații noi; Dai dovadă de diplomație în relație cu persoanele cu care interacționezi; Prezinți bune abilități de operare PC;Descrierea jobului Un Asistent Manager este responsabil de: Asigurarea relației cu publicul; Oferirea informațiilor necesare publicului; Preluarea și direcționarea clienților/viz
BANCA TRANSILVANIA SA

Asistent Manager De Department (m/​f) - București


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Vanzari Jysk Pallady


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Reprezentant Vanzari Back-office


Candidatul ideal Cerinte- studii superioare;- cunostinte solide in domeniul vanzarilor, marketing;- perseverenta pentru indeplinirea obiectivelor dе vanzari;- persoana energica, cu spirit dе initiativa si incredere in sine, ambitioasa, motivata;- abilitati foarte bune dе comunicare, negociere si relationare;- experienta in vanzari;- cunostinte PC;- abilitati foarte bune dе lucru in echipa;- aspect placut.Descrierea jobului Responsabilitati- dezvoltаreа portofoliului de clienti;- initiеrе, negocierе si finalizare contrаctе;- prezentаri de produs;- realizаrеa de ofеrte;- gеstionаrea relatiei cu clientii;-prelucrarea comenzilor primite de la clienti si facturarea acestora;- atingerea obiectivelor stabilite.Beneficii:-salariu fix;-asigurare medicala;-mediu de lucru placut;-telefon mobil.
SPOT VISION ELECTRIC LIGHTING SRL

Asistent Medical Generalist - Imagistica Dentara


Candidatul ideal - absolvent scoala postliceala - asistent medical generalist- punctualitate, atentie la detalii, spirit dе echipa, respect pentru colegi, atitudine pozitiva, motivatie puternica.- abilitati excelente dе comunicare si o atitudine orientata spre client.- experienţa într-un post similar reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Alătură-te echipei dе Visiodent!Postul dе asistent medical este unul extrem dе important în cadrul clinicilor noastre, deoarece oferă suportul necesar pacientilor nostri si clinicilor stomatologice partenere.Atributiunile postului:- intampinarea pacientilor si introducerea datelor in softul Visiodent- reаlizarеa invеstigаtiilor de imagistica dentara 2D sau 3D la indicatiilе mеdicului stomаtolog.- trimiterea investigatiilor pe e-mail catre medici si pacienti.Salariu motivant, mediu de lucru placut, echipa tanara.Program de lucru de 6 ore pe zi in 2 schimburi.Dacă profilul tău corespunde viziunii și cerințelor noastre, te invi
PANORAMICA DENT SRL

Asistent Vanzari Jysk Era Shopping Park


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Medical - Sala Interventii Cardiologie - Angiolife


Candidatul ideal Echipa de Asistenti medicali din Spitalul AngioLife (zona Grivita, Bucuresti) recruteaza asistent de sala, pentru a participa la interventii.Pentru acest rol ai nevoie de:- experienta de lucru relevanta pe Cardiologie;- cunoasterea tehnicilor de coronarografie, angioplastie - de preferat;- atitudine proactiva, pozitiva si profesionala;- aptitudini bune de comunicare;- capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate.Detaliile proiectului:- program de lucru full-time, fara ture de noapte;- contract de munca pe perioada nedeterminata.Descrierea jobului Vei avea urmatoarele responsabilitati:- asista medicul la interventii;- pregateste materialele;- respecta regulile legate de circuit si echipamente;- monitorizeaza functiile vitale ale pacientului.
MED LIFE SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte:Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Outlook, Office (Word , Excel) – nivel avansat;Abilitati de planificare si organizare a activitatilor;Capacitate de intelegere si transmitere de informatii;Spirit de observatie dezvoltat, atentie concentrata si distributiva;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare interumana;Punctualitate, seriozitate si profesionalism;Capacitate de lucru in echipa;Experiența anterioară în posturi similare (secretariat, alte posturi office/HR)Descrierea jobului ResponsabilitatiActivitati administrative si de secretariat;Verificare stocuri, comenzi catre furnizori;Efectuare programari, planificari, activitati logistice;Redactare documente, contracte , prezentari , rapoarte, evidente;Organizarea corespondentei si arhivare documente ; asigurarea fluxului corespondentei intre departamentele firmeiCe oferim:Mediu de lucru armonios și performant;Program flexibil;Salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta;Prime de sarbat
GEOMATICS INTEGRATED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3675 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger & Calvin Klein Park Lake


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Marketing


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare, relaţionare si negociere; Focus pe solutie si rezultat; Intelegerea conceptelor marketingului inclusiv segmentarea pietei, mixul de marketing (produs, pret, distributie, promovare), analiza si cercetarea de piata; Capacitatea de a gandi si de a contribui la idei inovatoare pentru campanii de marketing, materiale promotionale si alte initiative; Abilitatea de a colecta, analiza si interpreta datele de marketing pentru a trage concluzii relevante si pentru a lua decizii informate pentru strategiile viitoare; Gandire pragmatică si de business; Independenta in gandire si actiune; Initiativa; Capacitate de planificare și organizare; Adaptabilitate si flexibilitate.CUNOȘTINȚE ȘI COMPETENȚE TEHNICE: Cunostinte SEO; Adobe Illustrator; CanvaPachetul; Microsoft Office.Descrierea jobului Suport in efectuarea cercetărilor și analizelor de piață; Crearea și actualizarea materialelor și conținutului de marketing; Gestionarea datelor și a bazelor de
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 235 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba o minima experienta intr-un rol administrativ, sa cunoasca foarte bine programele din pachetul Office si sa dea dovada de abilitati reale de comunicare si organizare. Experienta anterioara intr-o departament de vanzari, achizitii sau relatii cu clientii poate constitui un avantaj.Descrierea jobului Office Managerul asigura buna functionare a activitatilor in departament, organizeaza intalniri sau evenimente, se ocupa cu aprovizionarea biroului, pregateste prezentari, oferte comerciale si asigura suport managerului de departament. Activitatea sa zilnica poate presupune si interactiuni cu clientii si furnizorii companiei precum si cu alte departamente ale firmei.
BEST STORE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 242 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Asistent Farmacist - Bucuresti


Candidatul ideal Ce așteptăm de la tine?Să deții studii de specialitate (Scoala Postliceală de Asistenți de Farmacie);Să ai experiență minim 6 luni în farmacii cu circuit deschis;Să deții Aviz de Libera Practica avizat anul in cursSă fii empatic/ă și mereu cu zâmbetul pe buze - ne plac oamenii veseli și deschiși;Să fii implicat/ă în obținerea performanței și să iți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi; Descrierea jobului Ce așteptăm de la tine?Să deții studii de specialitate (Scoala Postliceală de Asistenți de Farmacie);Să ai experiență minim 6 luni în farmacii cu circuit deschis;Să deții Aviz de Libera Practica avizat anul in cursSă fii empatic/ă și mereu cu zâmbetul pe buze - ne plac oamenii veseli și deschiși;Să fii implicat/ă în obținerea performanței și să iți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi;Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschide
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Manager - Casier


Candidatul ideal Căutăm un asistent manager restaurant dedicat și pasionat de industria ospitalității, pentru a ne ajuta să menținem eficiența și excelența în operarea restaurantului nostru. Această poziție implică gestionarea și coordonarea aspectelor zilnice ale restaurantului, asigurându-ne că clienții noștri au o experiență plăcută și că echipa noastră lucrează eficient. Descrierea jobului Asistentul managerului restaurant va lucra strâns cu personalul de bucătărie, servire și bar pentru a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor.Va fi responsabil pentru a asigura o experiență pozitivă pentru clienți. Va trata reclamațiile și feedback-ul cu atenție și profesionalism.
REGAL FRESH FOOD SRL

Asistent Director General


Candidatul ideal Studii superioare finalizate;Cunoasterea MC Office (in special excel - nivel avansat) - aplicatiilor de birou (calendare electronice);Limba engleza - avansat;Foarte bune abliltati de comunicare si organizare;Atitudine proactiva;Punctualitate si responsabilitate;Capacitate de auto-organizare și de stabilire a priorităților;Foarte bune abilitati de organizare;Lucru in echipa;Respectarea termenelor limita;Atentie deosebita la detalii.Descrierea jobului Gestioneaza calendarul directorului si stabileste intalniri;Elaboreaza, revizuieste si trimite comunicari in numele directorului companiei, la solicitarea acestuia;Organizeaza si pregateste intalniri, inclusiv strangerea documentelor si participarea la logistica intalnirilor;Preia apeluri telefonice, comunica mesaje si informatii directorului;Gestioneaza adresa de email, sorteaza in functie de importanta corespondenta si raspunde atunci cand este necesar;Coordoneaza aranjamentele de calatorie;Furnizeaza rapoarte la cerere;F
ADURO S.​R.​L.​

Asistent Parc Auto


Candidatul ideal Permis categoria B; Cunostinte de legislatie in domeniu; Disponibilitatea de a conduce duba de 3.5t; Suplinirea la cerere/necesitate a administratorului de parc auto; Foarte important – disponibilitatea de a conduce scuterele pt verificare catre/din service, efectiv testarea preliminara a functionarii/defectelor acestora de la utilizatori catre unitatea service si invers;Descrierea jobului Suport in recuperarea autovehiculelor companiei in cazul defectiunilor – recuperarea scuterelor defecte cu duba din dotare si livrarea lor catre unitatile service/asiguratori/politie etc; Livrarea de scutere catre unitatile teritoriale ale companiei cu duba din dotare; Interventii rapide punctuale de mentenanta la scutere si masini – ex schimbari de acumulatori, becuri si alte consumabile care pot face obiectul depanarii rapide, in locatiile autovehiculelor sau la locul defectului; Realizarea lunar a inventarului fizic al flotei sau la cerere, in caz de necesitate; Inspectii zilnice
JERRYS PIZZA EST SRL

Educator/​asistent Educator Pentru Grupele De Gradinita


Candidatul ideal Scoala Primara Springfield angajeaza educator/asistent educator pentru grupele de gradinita, nivel varsta 3-6 ani.Educator:• absolvent al Liceului Pedagogic/Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei(studii finalizate sau in curs de finalizare)• cunostinte avansate de limba engleza• cunoasterea dezvoltarii psiho-motrice a copiilor cu varste cuprinse intre 2 - 6 ani• cunostinte de operare PC• axat pe dezvoltarea personala si profesionala continua, personalitate calda, creativa, cu pasiune pentru cariera didactica, cu dorinta de colaborare pe termen lung• experienta anterioara in implementarea obiectivelor Early Years British Curriculum si Jolly Phonics reprezinta un avantajAsistent educator:• student/absolvent al Liceului pedagogic/Facultatea de psihologie si stiintele educatiei (fara experienta) sau fara studii de specialitate dar cu potential si dorinta de a-si complete studiile ulterior.• cunoasterea limbii engleze• interesat de cunoasterea si implementarea dezv
S.​C.​ SPRINGFIELD CENTER SRL

Asistent Medical - Dermabeauty Clinique - Bucuresti


Candidatul ideal Fii cea mai bună versiune a ta! - Aceasta este deviza după care ne ghidăm în cadrul DermaBeauty Clinique, pe plan profesional, dar și personal.Postul dе asistent medical este unul extrem dе important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport medicului și împreună cu acesta asigură reușita tratamentului, confortul și siguranța pacientului.De ce să faci parte din echipa noastră?⭐ cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență, tehnologie și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru;⭐ echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru;⭐ respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre;⭐ program de activitate: Luni-Vineri (în 3 ture, respectiv 09:00-17:00 / 10:00-18:00 / 12:00-20:00) și 2 zile de sâmbătă pe lună (09:00-17:00).Descrierea jobului Despre tine:💉 absolvent/ă al/a școlii postliceale - Asistent medical generalist;💉 ai cel puțin 1 an experiență într-o clinică de
DERMA BEAUTY CLINIQUE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 790 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.