Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

268 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

268 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Services Agent with Spanish


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written Spanish language - Candidate should be able to hold seamless conversations in Spanish over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules, and also read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice.- Previous experience of 1-3 years in role of a Customer services or collections agent with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities - E
Ford Business Solutions Romania

Customer Support Specialist


Scurta descriere a companiei Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC. Cerinte Competențe de comunicare deosebite și o adevărată pasiune pentru lucrul cu oameniiFluență în limba română și englezăAbilități avansate pe computerFamiliaritate cu MS Office (Word, Excel)Un înalt grad de responsabilitateCapacitatea de a gestiona termenele limităOrganizare și multitaskingDorința de a accepta provocări și de a dobândi noi competențeDisponibilitatea de a lucra în ture 24/7 - Un angajament de a lucra în ture, în
KreativeHR Services

Media netă estimată pe baza celor 1756 de salarii introduse în Salario: 3206 RON/Luna

Jr.​ Reprezentant Asistenta Clienti-Call Center,​ Militari


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Candidatul IdealNu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe tinere si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de ba
Alpha Bank

Customer Success Representative,​ Emerging (UK&Ireland)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running.The Customer Success Representative (Emerging Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Customer Success Representative is responsible for ensuring the best customer experience as well as customer retention, with the customer success being number one objective. The Customer Success Representative is also responsible for upselling customers to premium services and for identifying opportunities for add-on sales of Veeam pro
Veeam Software

Customer support in French and English-Night Shift (Remote)


If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: French and English Level B2 (medium in spoken) Willing to work full time on shifting schedules, afternoon, evening and night shifts Basic computer and internet navigation skills Good communication skills with strong customer focus Strong problem solving and troubleshooting skills Experience in thе Wireless or Telecom sector may be an advantage and adapt to new onesAs a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. ​​​​​​​You’ll be the face of some of the world’s top brands! We offer: Work from anywhere in Romania Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free a
CALLPOINT NEW EUROPE

Procurement Customer Service


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Customer Service Specialist Nespresso


Scurta descriere a companiei La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla. Cerinte Dacă ești un iubitor de cafea premium, pasionat de ceea ce faci, pui mereu clientul pe primul loc și te simți confortabil să lucrezi cu un brand renumit, atunci ai toate atributele necesare pentru a avea succes. În plus, trebuie să fii empatic, proactiv, atent la detalii și să ai capacitatea de a te adapta rapid la schimbări.Cunoștințe și abilități profesionale:- 1-2 ani de experiență profesională în domeniul Customer Care/Hotelier;- Proactivitatea și dorința de învățare; - Orientat către client; - Gramatică impecabilă atât în limba engleză, cât și în limba română; - Bună cunoaștere a pachetului MS Office; Atenție deosebită acordată detaliilor. Responsabilitati O zi obişnuită ar decu
Nestle Romania

Customer Service


Scurta descriere a companiei Cerinte Cunoștințe de operare pe calculator;Atenție la detalii;Abilități de organizare și prioritizare a activităților;Cunoștințe minime de limbă engleză. cunoștințele de limbă germană reprezintă avantaj. Responsabilitati Se ocupă de implementarea în sistemul ERP și urmărirea derulării în bune condiții a contractelor semnate de către colegii din departamentele Vânzări și Customer Care;Se asigură de acuratețea datelor înregistrate în sistemul ERP;Mediază comunicarea între departamentele Producție, Logistică și Depozit;Răspunde cu promptitudine solicitărilor venite din partea clienților și identifică activ soluții de rezolvare a situațiilor ivite în derularea contractelor;Operează modificări ale stocurilor de articole textile închiriate către clienți; Susține colegii din Departamentul Customer Care în efectuarea inventarelor anuale la clienți. Alte informatii Beneficii:Posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță și inovație. În
Salesianer

Media netă estimată pe baza celor 1631 de salarii introduse în Salario: 3286 RON/Luna

Consultant Colectare Debite (call Center) Bucuresti & Brasov


Candidatul ideal Vino si tu in echipa noastra de specialisti in managementul creantelor!​Ce ne dorim Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional Sa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscute Sa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrol Sa intelegi responsabilitatea implicata de un loc de munca Sa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Descrierea jobului Ce vei face Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante. Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperareCe oferim Program de lucru de 6 sau 8 ore/zi, in ture, de luni pana vineri, in sistem h
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

DUTCH Speaker - Customer support specialist


Scurta descriere a companiei Teleperformance,is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.We have 420,000 interaction experts across nearly 87 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve our partners and their clients.Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,700 employees providing quality services to first-line players both on the local market and on the international market (banks, insurance companies, tele
Teleperformance Romania

Customer Success Representative,​ Velocity with Greek


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to not just bounce back from a data outage or loss but bounce forward. With Veeam, organizations achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. The Veeam Data Platform delivers a single solution for cloud, virtual, physical, SaaS, and Kubernetes environments that gives IT and security leaders peace of mind that their apps and data are protected and always available. Headquartered in Seattle with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, including 74% of the Global 2000, who trust Veeam to keep their businesses running.The Customer Success Representative, Velocity is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Cu
Veeam Software

Customer Services Agent with French


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written French language - Candidate should be able to hold seamless conversations in French over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules and read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice. - Previous experience of 3-5 years in role of a customer service agent / supervisor with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities 1. Organizati
Ford Business Solutions Romania

Customer Service Supervisor


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 381 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Customer Support with Polish & English (Work from office)


We are looking for native Polish speakers for one of our banking financial services clients: Raiffeisen Digital.What we expect from the ideal candidate: Advanced level of Polish(C1-C2) Minimum B2 level of English(writing, speaking) Availability for a full time schedule, 10:00-19:00, Monday – Friday Availability to work from office in Bucharest (AFI Park 3 building) Relocation package will be available for candidates from outside Bucharest Basic knowledge of professional customer communication Understanding of customer concerns Customer care experience is an advantage Banking experience is an advantage Experience with Office 365, MS Outlook, MS SharePoint Experience with using Jira software is a plus Strong written and verbal communication skills and problem-solving attitude Team player Ability to collaborate across departments and teams Ability to work in a fast-paced, multi-task environmentDescrierea jobuluiResponsibilities: Answer incoming requests from clients and providing support
TELUS International

Customer Support Sector 5


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Customer Support with French


Scurta descriere a companiei ALTEN Romania, part of the international ALTEN Group - with a unique position as Leader in IT & Engineering Consulting, provides support for its clients’ development strategies in the fields of innovation, R&D and IT systems since 1996. The company comprises 2 divisions specialized on its core capabilities: ENGINEERING and IT. These two divisions are: ALTEN TECHNO and ALTEN IT. Cerinte Spoken languages: fluent French and English (B2/C1);Technical college or university is not mandatory as necessary training will be ensured;Previous customer support experience is an advantage;Excellent customer service abilities: client orientation, active listening, and interpersonal skills;Ability to work in a dynamic environment and multitask;Availability to work in shifts. Responsabilitati Provide accurate and optimal IT solutions via telephone, e-mail, or chat;After an effective training period you will be able to troubleshoot different issues (office, windows, o
ALTEN Romania

Customer Success Representative,​ Velocity (Italian speaker)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running. The Customer Success Representative (Emerging Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Customer Success Representative is responsible for ensuring the best customer experience as well as customer retention, with the customer success being number one objective. The Customer Success Representative is also responsible for upselling customers to premium services and for identifying opportunities for add-on sales of Veeam pr
Veeam Software

Customer Support with French & English-Insurance market


You should have: Advanced level of French (speaking and writing) and medium level of English Availability to work on a full time or part time schedule, Monday - Friday, 9:00 - 22:00 Ability to analyze a problem and provide viable solutions Gracious attitude in client service and efficiency in solving the problems Efficient use of resources for the effective exercise of the activity Attention to detail Good general IT-Knowledge in the area of web-based applications and technologies used in that areaJob description: Offering best level customer support or debt collection assistance for French clients via phone or e-mail Assist French end-clients of a local auto insurance company Review and interpret customer information in a variety of systems and apply that information to resolving the customer's inquiry Balance customer service considerations with the exercise of efficiency with respect to time and call controlWe offer: Stable job - permanent labor contracts Flexible schedule - rotatin
TELUS International

Customer Success Representative with Polish (Velocity)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to not just bounce back from a data outage or loss but bounce forward. With Veeam, organizations achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. The Veeam Data Platform delivers a single solution for cloud, virtual, physical, SaaS, and Kubernetes environments that gives IT and security leaders peace of mind that their apps and data are protected and always available. Headquartered in Seattle with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, including 74% of the Global 2000, who trust Veeam to keep their businesses running.The Customer Success Representative is responsible for handling renewal sales, monitoring the funnel of expiring existing renewal agreements and actively pursuing customers and channel partners to ensure the renewal of support contracts. Job respo
Veeam Software

Operator Call Center Vanzari


Candidatul ideal Cautam coleg Operator Call Center Vanzari entuziast, care sa faca parte din echipa noastra dinamica si energica Dormeo. Ce vei gasi la noi? O atmosfera efervescenta, mediu de lucru pozitiv unde valorificam ideile si dezvoltam talentul in vanzari. Alege Dormeo si fii ambasadorul brandului nostru daca: Comunici foarte bine la telefon si esti un bun negociator; Te poti adapta rapid la diverse tipuri de personalitate; Ai atitudine pozitiva si orientare catre clienti; Vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzare si negociere; Iti doresti sa prezinti, sa promovezi si sa vinzi prin telefon produsele companiei noastre. Descrierea jobului Din rolul de Operator Call Center Vanzari: Vei fi contactul principal pentru clientii Dormeo, si vei oferi asistenta prompta si profesionista; Vei vinde prin apel telefonic produse ale brand-ului nostru; Colectezi si analizezi feedback-ul clientilor; Promovezi campaniile si ofertele speciale catre intregul portofoliul de clienti; Ajuti la solut
DORMEO HOME S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 268 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.