Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

282 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

282 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Agent – French (work From Office)


Candidatul ideal Proficient writing and speaking skills in French (C1 level) are essential, with English proficiency required at a B2 level.Prior experience in an international airline environment/operations is advantageous but not mandatory.Familiarity with booking systems like Amadeus, Galileo, or Sabre is a plus.Specialized skills including effective communication and customer service, with experience in BPO/contact centers being beneficial.Graduates in any discipline or undergraduates are welcome.Demonstrated ability to source necessary information from customers with a strong emphasis on issue resolution.Proficiency in Microsoft Office and Outlook.Willingness to work in a contact center environment.Descrierea jobului Provide outstanding customer service via email and phone interactions.Handle emails and manage voice calls with customers from leading airlines, assisting with flight changes or cancellations, lost baggage, and claims.Communicating with customers through various chann
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Customer Support


Candidatul ideal Orientare catre client si capacitatea de a se adapta/raspunde la diferite tipologii de persoane;Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice;Experienta minimum 6 luni pe un rol similar;Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office.Descrierea jobului Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail);Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor;Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete;Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri;Actualizarea contractelor comerciale;Actualizarea bazei de date;Acordare suport pentru parteneri/comercianti.Beneficii:800 lei tichete de masa1275 lei platforma benefit500 lei bonus de vacanta300 lei bonus de sarbatori500-800 lei bonus de performantaContract perioada nedeterminataZile de concediu extraCursuri ggratuitePosibilitate de avansareProgram L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
TEAMLAND

Media netă estimată pe baza celor 1889 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Care Representative


Candidatul ideal Cum ești tu Îți pasă sincer de oameni și ești disponibil să ajuți Te simți confortabil vorbind cu mulți oameni prin mail sau chat Te exprimi clar și concis în diferite contexte și stiluri de comunicare Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate" Înveți rapid când te confrunți cu contexte noi. Abordezi problemele noi cu o atitudine pozitivă și cauți proactiv soluții Ești o persoană organizată și atentă la detalii Ordonezi informațiile într-un mod util și accesibil Faci față la schimbări și poți trece cu ușurință de la un lucru la altul Poți gestiona situații neclare cu încredere și reziliență Ai răbdare să-i asculți pe ceilalți până la capăt cu atenție și implicare Poți reda cu precizie punctele de vedere ale altora, chiar și atunci când există diferențe de opinie Demonstrezi compasiune și înțelegere față de sentimentele altor oameni Îți prioritizezi activitățile în funcție de importanță și urgență Poți găsi rapid calea de mijloc și soluț
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1007 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Agent - English Speaking


Candidatul ideal Requirements:We are looking for people who have some customer support experience already to join a growing team in our Bucharest studios and offices. Proficient English level and enthusiastic customer support-oriented spirit, with a high attention to detail.Descrierea jobului Purpose of the job:Maintaining an effective professional relationship with partner operators by monitoring the communication between our game presenters and players and providing assistance to players and operators in a preventive and reactive manner. The role collaborates and provides support for tour managers for the supervision, organization, and coordination of game operations in the studio, replacing their activity in case of their absence.Responsibilities :You will receive all technical and job training, including in how to check audio and video transmissions in real time, checking communication logs, creating required reports, how to handle player issues and much more in this varied positio
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Reprezentant Call Center


Candidatul ideal Suntem în căutarea de noi colegi în call center care să împărtășească valorile și dedicarea noastră față de excelența în îngrijirea pacienților. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie nu doar un punct de legătură între pacienții noștri și serviciile pe care le oferim, ci și o persoană care înțelege profund impactul pozitiv pe care comunicarea de calitate îl poate avea asupra experienței pacientului.Ce dorim să vedem la candidatul ideal:Abilități de Comunicare Superioare: Căutăm o persoană care poate comunica clar și eficient, atât verbal cât și în scris, capabilă să transmită informații complexe într-un mod simplu și înțeles. Este esențial ca acesta să poată asculta activ și să empatizeze cu pacienții, asigurându-se că întrebările și îngrijorările lor sunt adresate prompt și cu compasiune.Experiență Relevantă: Deși experiența într-un call center sau în domeniul medical este un avantaj, suntem deschiși să întâmpinăm candidați care au demonstrat excelență în r
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Call Center Officer - Divizia Operatiuni


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In acest rol de Call Center Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Operatiuni, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Echipa de Operatiuni are permanent in focus experienta clientilor, scopul ei fiind de a masura si analiza procesele corelate cu serviciile si produsele Libra, iar ulterior de a realiza proiecte de imbunatatire a acestora. Cel care indeplineste cu succes acest rol este cel care detin bune abilitati comunicare, de analiza si sinteza, de organizare si atentie la detalii. Salariul de incadrare pentru rolul de Call Center Officer este in intervalul de 6500 lei brut si 11500 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti absolvent/a studii superioare;- Ai experienta in gestionarea clientilor- Call Center (minim 1 an) - constituie avantaj;- Ai experienta in domeniul bancar (minim 6 luni);- Ai foarte bune abilitati de comunicare;- Esti o persoana organi
LIBRA INTERNET BANK SA

Specialist Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții/vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză – mediu.Descrierea jobului Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clien
CERTSIGN SA

Media netă estimată pe baza celor 1007 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Customer Service Representative


Candidatul ideal Our company has been in the freight forwarding business for +25 years and has established a strong reputation for providing reliable and efficient services to our clients. We have business activities in 6 countries: Bulgaria, Romania, Poland, Greece, Spain and Turkey.GOPET Group offers a wide range of services including road, air and sea freight forwarding, intermodal, warehousing and distribution.We are growing our team and seeking colleagues who will play a key role in delivering outstanding service to our clients. As a primary point of contact, you'll handle customer inquiries, provide information, and ensure seamless shipment processes.Descrierea jobului Key Responsibilities: Deliver exceptional customer service, addressing inquiries and resolving issues promptly. Gain in-depth knowledge of our transport services for accurate customer guidance. Communicate effectively via various channels, ensuring customer needs are met. Apply critical thinking to resolve issu
GOPET ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 921 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Specialist (reservation Department)


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Customer Executive for one of its clients, an important player in travel and tourism industry. Job skills: Excellent customer service skills; Well organized; Business level English written and spoken; PC literate (Word/Excel/Internet); Work well under pressure and fast paced environment; Team player; Minimum 1 year experience in tourism industry preferable.Descrierea jobului Job responsibilities: Liaising with Travco London head-office; Answering phone-calls and assisting suppliers / clients with queries if necessary; Liaising with Tour Wholesalers worldwide; Liaising with hotels/suppliers worldwide; Booking hotels, and ground services if necessary; Dealing with customer complaints/problems on the spot; Overtime required if handling urgent issues on the spot or for next day arrivals; Handling “problematic” situations related to reservations; Following up to make sure that a problem/complaint is resolved and closed following procedures; Handling
MANPOWER

Consultant Call Center


Candidatul ideal Abilitatea de a comunica în mod clar (scris și verbal);Atenție și răbdare;Abilitatea de a „citi” profilul de client și de a folosi „limbajul pozitiv”;Tenacitate și capacitate de convingere;Orientare către obiective;Capacitate de gestionare a timpului excelentă și capacitatea de a gestiona presiunea;Utilizator Microsoft Office, inclusiv Outlook; abilități în tehnologia de internet; Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu. Descrierea jobului Asigura mentinerea unei relatii solide cu clientii, in activitatea de servicii clienti.Actioneaza ca punct unic de contact in legatura cu solicitarile clientilor referitoare la produsele si serviciile detinute in cadrul companiei.Efectueaza o gama larga de activitati in vederea solutionarii cererilor formulate de clienti.Ofera informatii/raspunsuri la solicitarile clientilor (email, telefonic), despre produsele si serviciile companiei; explica politicile companiei in relatia cu clientul.Verifica/completeaza documentatiile primite di
BCR ASIGURARI DE VIATA VIENNA INSURANCE GROUP SA

Customer Service Representative


Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUYou have A High school diploma, general education degree or equivalent.You have: Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters; provide empathy for the client Strong phone contact handling skills and active listening Ability to prioritize and manage own workload Demonstrated experience in using Microsoft Office package Familiar with CRM systems and practices Experience in a customer service role Team player - helping thе team to achieve objectives, friendly and approachable even when busy, but firm where necessary, works to team and individual standards. Language required: RomanianDescrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USThe Customer Service Representative enjoys direct contact with customers by telephone and understands thе customer’s needs, displays diplomacy, is polite, remains calm, listens, and apologizes where necessary, always portrays a professional & positive image to thе customerHe/she will be in charge
EDENRED ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 837 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Interviu Call Center


Candidatul ideal Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu din București.Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță.Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară.Hai să ne cunoaștem la numerele de telefon 021.224.66.00 sau 0729.880.179Descrierea jobului Aplicare de chestionare prin telefon, asistat de calculator.
MERCURY RESEARCH SRL

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Abilități dorite Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati Comunicați eficient cu jucătorii prin chat live, e-mail și telefon, în conformitate cu SLA-urile departamentului (asistarea cu probleme generale, gestionarea contului, probleme legate de
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1007 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Call Center /​ Helpdesk Pt.​ Semnaturi Electronice - Bucuresti


Candidatul ideal - absolvent liceu la inceput de cariera- student in anii terminali sau absolvent de facultate la inceput de cariera- utilizator mediu/avansat PC (in special sisteme de operare Windows - instalare aplicatii)- aptitudini bune de comunicare- capacitate de a lucra in conditii de solicitare intense- capacitate de a gasi solutii rapide- capacitate de a rezolva situatii dificile cu calm- foarte buna cunoastere a limbii romane (citit/scris/vorbit)- cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit) la nivel incepator- atitudine proactiva si orientata spre client- disponibilitate de a lucra in tureDescrierea jobului Responsabilitati:- acordarea de asistenta tehnica, telefonic si e-mail, in legatura cu obtinerea, instalarea si utilizarea certificatelor digitale furnizate de Digisign- indeplinirea taskurilor interne legate de certificate digitaleBeneficii:-mediu de lucru modern-lucrul intr-o echipa tanara si dimanica-posibilitate de avansare si perfectionare profesionala-alte beneficii: b
DIGISIGN SA

Customer Service Marketing


Candidatul ideal Candidatul idealNe mărim echipa cu o persoană care să ocupe postul de Customer Service Marketing cu abilități dе comunicare și organizare care să se alăture StartUp-ului CyberAxo Agency.Cu sau fără experiență în domenii precum Asistent Manager, Secretariat, Vânzări, Customer Sales, B2B Sales, Call Center.​Nivel de experiență: ( 0-3 ani de experiență)Cum știi dacă te căutam pe tine:Ai abilități orgаnizatoricе și de comunicare foartе bunе;Abilități bune de negociere si persuasiune;Excеlеntе abilităţi oriеntate cătrе rezultate, receptivitate şi iniţiativă;Orientare spre vânzare, client și rezultate;Abilități de soluționare a problemelor;Cunoştinţe de limba engleză - constituie un avantaj;Bune competențe digitale: Microsoft Office, Internet, Google Drive;Ai studii superioare sau în curs de finalizare;Experiența similară - prezintă un avantaj;Capacitate de coordonare, analiză şi sinteza datelor;Persoană foarte bine organizată, dinamică, conştiincioasă, punctuală, responsabi
SIGMA LIFE IT SRL

Call Center Travel Agent – English Wfo (part-time)


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in English Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willingness to work in a contact center environment with rotational shifts Willingness to work from officeDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, you are going to answer inbound calls from passengers and handle queries about new airline bookings, changes to existing bookings and other aspects of airline travel like frequent flier program, baggage queries, flight informationWe O
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Esti in cautarea unui loc dе munca stabil?Iti place sa comunici?Crezi ca detii abilitati dе gestionare a unei situatii limita?Daca consideri ca indeplinesti cerintele mentionate pentru canditatul pe care il cautam, asteptam CV-ul dumneavoastra.Candidatul ideal:- Studii medii/superioare finalizate;- Cunostinte MS Office;- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;- Experienta anterioara in call center - constituie avantaj experienta in domeniul medical;- Persoana flexibila, dinamica, responsabila si rezistenta la stres;- Foarte bun spirit dе organizare;- Initiativa si orientare catre pacient;- Capacitate dе concentrare.Descrierea jobului - Prеluareа, gеstionаrеa, rеdirеctionаreа аpelurilor din partеа pаciеntilor in conformitаte cu procedurilе agreаte, аtingand obiectivele calitative si cantitative stabilite;- Informarea pacientilor/clientilor, cu privire la programul de lucru al Policliniciilor / Spitalului si al medicilor;- Programarea sau reprogramarea pacientilor la con
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 258 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 282 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.