Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

658 Locuri de Munca Back Office in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

658 Locuri de Munca Back Office in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Asistent Medical Sala /​ Instrumentar Chirurgie Vasculara


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Medical Anestezie si Terapie Intensiva


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (in anestezie);Cunoasterea substantelor anestezicelor folosite (administrare, concentratie, dilutiii, efecte);Cunoasterea aparaturii medicale specifice (aparatura de anestezie, injectomate, etc)Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare, respectarea procedurilor și a practicilor celor mai bune. Responsabilitati:pregătirea medicației pentru efectuarea anesteziei;  implicarea în consultul preanestezic;pregătirea pacientului conform indicațiilor medicului;  pregătirea aparatului de anestezie și a perfuziilor;implicarea în realizarea tehnicilor anestezice; monitorizarea stării pacientului (tensiune arterială, puls, saturatia
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent medical recoltare Welborn Charles de Gaulle


Companie verificată
Aplica rapid
Descriere post Asistent Medical Recoltare Suntem în căutarea unui Asistent Medical de Recoltare pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial în asigurarea unei experiențe pozitive pentru pacienți în timpul procesului de recoltare a probelor medicale.Locatie job: Clinica Wellborn Charles de Gaulle. Responsabilități:Colectarea corectă a probelor de sânge, urină sau alte tipuri de mostre conform protocoalelor stabilite;Etichetarea și prelucrarea probelor în mod precis pentru a asigura acuratețea rezultatelor;Menținerea curățeniei și asepsiei în zona de recoltare pentru a asigura un mediu sigur pentru pacienți și personal;Interacționarea empatică cu pacienții pentru a le oferi suport și confort în timpul procedurii de recoltare;Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura fluxul eficient al activităților de recoltare a probelor. Cerințe:Diplomă de Asistent Medical;Experiență anterioară în recoltarea de probe medicale reprezintă un avantaj;Abil
Promed System SRL

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 3000 LEI pe lună
Cautam asistent medical generalist care sa adere la valoriler companiei, care sa promoveze brandul si serviciile El Med Clinic, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor. Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa:Ai studii in domeniu (scoala postliceala / facultate de specialitate;Ai ALP/ Certificat de membru valabil si vizat la OAMMR;Ai asigurarea malpraxis valabila;Ai simt ridicat de responsabilitate;Ai cunostinte MS Office;Faci fata situatiilor stresante;Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate;Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj) Descrierea jobuluiDe ce sa lucrezi la El Med Clinic?Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului;Iti promitem ca nu te vei plictisi;Beneficiezi de training si sustinere privind activitatea profesionala;Te vei dezvolta profesional si personal;Poti avansa in cariera;Iti poti aduce contributia la dezvoltarea com
EL MED CLINIC SRL

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte operare PC (Microsoft Office);- Limba engleza nivel mediu;- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Studii medii / superioare finalizate;- Excelente abilitati de comunicare, verbal si in scris;- Gandire analitica, caracter organizat si cu accent pe detalii, atentie distributiva buna, rezistenta la stres;- Tact, diplomatie, loialitate si discretie, prezenta de spirit;- Caracter integru, simt de raspundere, orientare spre rezultat si calitate;- Un bun management al timpului.- Carnet cat.B - constituie avantaj.Descrierea jobului Societate in domeniul constructiilor angajeaza o persoana pe postul de secretara avand urmatoarele responsabilitati:- Gestioneaza fluxul de documente din cadrul societatii;- Intermediaza si asigura o comunicare interdepartamentala eficienta;- Gestioneaza intalnirile si sedintele, intocmeste minute si asigura servicii de protocol;-Preia, inregist
YANKONS ACTIV RESIDENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Cunostinte minime de limba engleza- Persoana dinamica- Rezistenta la situatii de stresDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- Preia si directioneaza apelurile telefonice- Distribuie corespondenta primita catre persoanele / departamentele carora le-a fost adresata- Preia, sorteaza, inregistreaza, indosariaza si arhiveaza corespondenta primita- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale- Asigurarea activitatilor de protocol- Atributii administrative/secretariat- Salariu atractiv
MAKSAN TECHNO GRUP SRL

Registrator Medical


Candidatul ideal - Registrator medical -Cunostinte stabile de operare calculator,in programe le adecvate domeniului medical ,in plus este necesar sa stii referinte esentiale despre ce presupune, o consultatie , protocol medical /GDPR ,verificarea documentelor prezentate de pacient.- persoane empatice;- cunoasterea unei limbi straine - nivel mediu.Descrierea jobului Candidatul /a pentru postul de registrator medical,Responsabilitatii:Call center , programarii ale pacientiilor ,inregistrarea consultatiilor pregatirea documentelor medicale si de procol medicale, operarea si verificarea fiselor medicale , rapoarete medicale, incasarea consultatiilor si procedurilor, redactarea registrului de casa, monetar, extragerea raportului Z casa conform fisei postului.LOCATIE: Zona de nord a Bucurestiului - Sos. Gheorghe Ionescu Sisesti, nr. 325 A Sector 1.
BIO ORTOCLINIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 141 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu min.5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Absolvent de studii medii/ superioare; Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, de respectare a termenelor limita; Atentie distributiva, dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa; Seriozitate, punctualitate si implicare; Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala. Capacitate de analiza si sinteza; Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare; Păstrarea confidențialității datelor la care are accesConstituie un avantaj : Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj; Cunoasterea platformei SEAP constituie avantaj, fara a fi raspunzatoare de licitatii; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpDescrierea jobului Operatiuni specifice activității de secretariat; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a a
OK GUARD SRL

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Secretar Receptie


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială “AEQUITAS COTROCENI”, cu sediul în Mun. Bucureşti, Piata Operei recrutează secretar receptie.Cerinte:Experienta in domeniu notarial/juridic constituie un avantaj;Capacitate de organizare, concentrare, atentie la detalii, rezistenta la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă;Foarte bune cunoștințe și abilități operare PC;Abilităţi de comunicare cu publicul;Informarea clienților asupra aspectelor specifice activității notariale;Identificarea corectă a nevoilor clienților;​Întâmpinarea si îndrumarea clienților;Preluarea apelurilor telefonice și mesajelor.Descrierea jobului Pastrarea unei bune relatii cu clientii biroului notarial;Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist.
NEW RESIDENCES TOWN PROPERTIES S.​R.​L.​

Secretara Agentie Imobiliara


Candidatul ideal Persoana dinamica, spirit de echipa, responsabila, buna organizatoare, rezistenta la stres si program prelungit, experienta in domeniu este necesaraDescrierea jobului Pachet salariat atractiv, contract de munca, trainning, mediu de lucru performant.Cunoasterea programelor de Office, internet, platforme imobiliare, CRM, lucru cu xerox-ul
PYF REAL ESTATE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2200 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Disponibilitate pentru lucru in ture; Experienta in gestiunea stocurilor; Cunostinte contabilitate primara si de operare PC;Descrierea jobului Intocmirea documentelor contabile primare (aviz, facturi, dispozitii de livrare, fise de magazie);Responsabil de primirea comenzilor si livrarea produselor;Evidenta consumurilor zilnice si lunare;Inventarierea lunara/anuala a stocurilorGestionarea eficientă a stocurilor din magaine / depozitRecepționarea, verificarea și etichetarea mărfurilorPregătirea comenzilor de marfa ;Menținerea curățeniei și a ordinei in depozitColaborarea cu echipa pentru îndeplinirea obiectivelor comune
TIP TOP FOOD INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +15 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru a face performanță alături de noi!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență relevantă de minim 3-5 ani pe o pozitie similară• Studii superioare finalizate preferabil în sfera finanțelor, juridice sau contabilitate• Capacitate de organizare
SVN ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Persoană proactivă, care iubește provocările și un flux dinamic de task-uri noi și inovative, nu este un job static și repetitiv, este un job în care va trebui să te reinventezi constant pentru că vei avea o paletă largă de responsabilități și provocări. Ești pregătit să evoluezi rapid și eficient, dar cu zâmbetul pe buze și implicat cu dăruire și pasiune pentru muncă depusă? Iți oferim oportunitatea dе dezvoltare a unei cariere stabile și de lungă durată alături dе echipa noastră! Îți garantăm confortul unui loc dе muncă stabil într-o echipă mică și eficientă, activă și productivă, tânără și ambițioasă, într-un mediu dinamic, modern și vesel.Cerințe minime:Studii superioare;Experiență similară relevantă în domeniul administrativ/operațional/ office management dе minimum 4 ani;Experiență similară într-o companie cu profil tehnic (IT, Software, Hardware, Telecom, etc) de minimum 2 ani;Limba ENGLEZĂ - nivel avansat;Bune cunoștințe operare PC (MS Office nivel mediu/avansa
ENTEX LOGIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 238 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Asistent Comercial


Candidatul ideal Cerinte:- Studii minime,postliceale, de preferat studii superioare;- Persoana organizata, comunicativa, pozitiva;- Cunostinte medii contabilitate primara;- Competente operare PC - nivel avansat, MS Office: excel (asistenta operare vlookup) word, power point, BI;- Acuratete si exactitate in procesarea datelor;- Cunostinte limba engleza minim nivel mediu ( scris si conversatie);- Cunostinte avansate mod lucru ERP;Descrierea jobului - Introducerea si verificarea datelor operationale in sistemul informatic ERP;- Colectarea comenzilor clientilor din sistemul de tip EDI ( Electronic Data Interchange );- Prelucrarea comenzilor, emiterea documentelor fiscale aferente;- Intocmirea avizelor de insotire marfa si a facturilor de vanzareI in sistem electronic), arhivarea documentelor,verificare informatica stoc ;- Elaborarea de situatii si rapoarte solicitate de managementul companiei ( zilnice/saptamanale/lunare);- Back office support pentru echipa de vanzari;Beneficii:- Salariu f
DR GERARD ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare Capacitatea de a utiliza eficient software-uri de office (word, excel, powerpoint) Abilitati de comunicare si colaborare puternice Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii Candidatul ideal va juca un rol esențial în furnizarea de suport administrativ echipei noastre și în asistarea operațiunilor zilnice din cadrul companiei Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficientDescrierea jobului Pregătirea documentelor la cerere Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și corespondență Gestionarea informațiilor confidențiale cu discreție și profesionalism Elaborarea și redactarea de răspunsuri la diverse cereri primite Colaborarea cu departamentele interne Coordonarea proceselor de recrutare, identificarea și atragerea candidaților potriviți, precum și realizarea interviurilorBeneficii: Mediu de lucru dinamic și inovator Oportunități de dezvoltare profesională continuă Pachet salari
S.​C.​MP CLEANING SYSTEMS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să nu fie doar un job, ci o oportunitate de a aduce mai mult bine în lume, acesta este locul potrivit pentru tine!Dacă ești o persoană bine organizată, dinamică, flexibilă, cu bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă și deschisă, atunci te așteptăm să faci parte din clinica noastra.Ești omul potrivit dacă ai: ​studii în domeniu (școală postliceală/facultate de specialitate); experiență de lucru cu softul SIUI de la Casa de Asigurări de Sănătate (reprezintă un avantaj); cunoștințe de operare PC MS Office, Word, Excel, Internet, Outlook capacitatea de a lucra în echipă; abilități de planificare, organizare, intervenție și raportare; persoana pragmatică, practică, orientată către rezultate; fire responsabilă; capacitate de organizare, planificare; spirit analitic, meticulozitate, rigoare; motivație;Descrierea jobului Ne vom baza pe rolul tău pentru: a asigura înregistrarea corectă a datelor în evidențele primare (r
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 3173 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal Studii Scoala Sanitara ALP si Malpraxis vizate la zi Experienta anterioara in post asistent medical, preferabil domeniu medical privat Abilitate in recoltarea probelor biologice/sange Cunostinete minime de mica chirurgie constituie un avantaj Persoana comunicativa, atitudine pozitiva, proactiva, responsabila si promta Punctualitate, abilitati bune de comunicare, capabila de munca in echipa Cunoasterea limbii engleze constituie un avantajDescrierea jobului Recoltare probe biologice Pregatirea cabinetelor pentru consultatie Pregatirea pacientilor pentru diverse tratamente Efectuarea anumitor manevre medicale Efectuare de injectii, pansamente, etc. Manevre de sterilizare autoclav a instrumentarului medical Interactiunea cu pacientii la sosirea in clinica si pe durata tratamentelorSalariu de 3300 in perioada de proba + bonuri de masa.
MEDSTONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3209 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 658 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.