Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1070 Locuri de Munca Consultant - Joburi Consultant

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1070 Locuri de Munca Consultant - Joburi Consultant

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sales Consultant


Candidatul ideal Ar fi super sa ai: amabilitate si orientare catre client; implicare si flexibilitate; atitudine pozitiva si dorinta de invatare; studii medii sau superioare;Experienta in vanzari si relationarea cu clientii reprezinta un avantaj, dar orice se invata repede.Descrierea jobului Cautam super colegi pentru postul de Sales Consultant, pentru standurile noastre de tigarete si device-uri heat-not-burn din mall-urile din Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Constanta si Iasi.Ce poate fi mai cool decat sa lucrezi intr-un mall, pentru un brand premium? Mai ales ca, iti spunem noi, nu va fi deloc complicat, chiar placut. A, si apropos, de fapt lucrezi doar 15 zile pe luna, nu 21 de zile, ca la un job obisnuit.Iti oferim: program de lucru flexibil, 3-4 zile / saptamana, 10:00 - 22:00; salariu motivant, in functie de prezenta, experienta + bonusuri; posibilitatea reala de promovare; training de specialitate; invitatii evenimente lansari produs si teambuilding; colegi si coordona
NAN LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 605 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Travel Consultant


Candidatul ideal -Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj ( QTravel; Eurosite, Etrip, etc)-Cunoașterea principalelor destinatii din Romania si strainatate constituie un avantaj!-Cunoștințe operare PC (Windows, MS Office, Outlook)-Cunoștințe avansate limba engleză ( vorbit și scris) ;-Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale;-Abilitati de comunicare si negociere;-Persoana orientata catre echipa, dinamica si capabila sa lucreze sub presiune pentru a aduce rezultate in timp util;-O atitudine deschisa, empatica, dornica de dezvoltarea personala;Descrierea jobului Reprezentarea agentiei in relatiile cu tertii si clientii;- Prospectarea pietei de turism din Romania;- Managementul rezervarilor si emiterea documentelor necesare;- Procesarea cererilor de rezervare din faza initiala si pana la consumarea serviciilor turistice de catre client;- Gestionarea comenzilor atribuite incluzand toate procesel
TURO TRAVEL CARE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Anunț de Angajare: Consultant VânzăriCompania: ASI INVEST PROJECT SRLLocație: RomanDescriere: ASI INVEST PROJECT SRL, o companie lider în domeniul construcțiilor, specializată în sisteme de învelitori și termosisteme, caută un Consultant Vânzări cu experiență pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Descrierea jobului Responsabilități: Identificarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții potențiali și existenți în domeniul construcțiilor.Consultarea clienților cu privire la soluțiile noastre de învelitori și termosisteme, oferind recomandări și soluții personalizate.Îndeplinirea obiectivelor de vânzări lunare și trimestriale.Monitorizarea tendințelor pieței și identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor.Cerințe: Experiență anterioară de 1-3 ani în vânzări, preferabil în domeniul construcțiilor sau al produselor similare.Abilități e de comunicare și negocenteiere.Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate.Capacitatea de a lucra independent și în
ASI INVEST PROJECT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 637 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Clienții Volvo te caută prin showroom. Dacă știi cum să-i ajuți, vino să facem echipă la Volvo Simode Craiova!Volvo Simode Craiova caută un consultant de vânzări cu o pasiune pentru mașini și o personalitate vibrantă!Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către clienți și vrei să faci parte dintr-o companie de top în industria auto, tunci noi suntem locul perfect pentru tine!Descrierea jobului Cerințe:[🔸] Experiență în vânzări[🔸] Abilități excelente de comunicare și negociere.[🔸] Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate.[🔸] Spirit de echipă și dorința de a contribui la succesul echipei.Ce oferim:[🔹] Oportunitatea de a lucra cu una dintre cele mai prestigioase mărci auto din lume – Volvo Cars[🔹] Mediu de lucru dinamic și prietenos, unde creativitatea și inițiativa sunt apreciate.[🔹] Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.[🔹] Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.Dacă ești gata să faci parte din echipa
SIMODE IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 592 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Cautam o colega sau un coleg serios, responsabil, energic si sociabil.Descrierea jobului Ce este de facut:Consultantul de vanzari administreaza portofoliul de clienti existenti, identifica noi posibili clienti, prezinta si promoveaza produsele companiei.Programul de lucru obisnuit este de luni pana vineri intre orele 8:00-16:15, cu o pauza de masa la pranz, si se va desfasura la depozitul din localitatea Sieu-Sfantu (BN), str. Principala nr. 158..Postul presupune si deplasari in tara, circa 4-6 zile pe luna.Ce oferim:Ai parte de instruire dedicata din prima zi.Iti asiguram transportul la locul de munca.Planul de concedii este flexibil.Climatul de lucru este placut, colegii sunt deschisi si prietenosi.Spatiul de lucru este curat si organizat, a fost renovat recent si ofera conditii optime.Salariul se regăseste în totalitate în contractul individual de munca si se plateste la timp. El se majoreaza anual, in pas cu inflatia si in functie de performanta.Iti oferim prima de
SC EST NON WOVEN SRL

Media netă estimată pe baza celor 554 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Angajam Vanzator la Magazin Second-Hand . Suntem in cautarea unei persoane care sa se alature echipei noastre in calitate de vanzator la magazinul nostru second-hand. Daca esti o persoana comunicativa, cu o atitudine pozitiva si dornica sa ofere clientilor o experienta placuta de cumparaturi, atunci te asteptam sa aplici la acest job.Experienta anterioara in vanzari sau in domeniul retail, nu este obligatoriu, insa reprezinta un plus;Studii medii sau superioare;Abilitati excelente de comunicare si relationare;Punctualitate, seriozitate si organizare;Orientare catre client si atentie la detalii;Descrierea jobului Responsabilitatile principale ale vanzatorului includ:Prezentarea si promovarea produselor si consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite nevoilor lor inclusiv pentru gadegturile si produsele electronice din magazin;Incasarea banilor si gestionarea casei de marcat;Cunostinte PC pentru softul Smartbill, casa marcat, pos;Intocmirea registrului de casa
CALE ÎN DAR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 596 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal In legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Consultant vanzari in magazinul nostru in orasul ConstantaDaca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noiSI ASTEPTAM: Vanzari si abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii Atentie si atitudine respectoasa fata de client Sa fii proactiv in oferirea si demonstrarea produselor Sa ai experianta de baza in lucrul cu software intern si casa de marcat Dorinta de a obtine rezultate inalte Responsabilitate, corectitudine si munca in echipa Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Abilitate de a lucra pozitiv si zambitor Experienta anterioara in domeniu vanzarilor este un avantaj Descrierea jobului NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie confo
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 596 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Payroll Consultant


Candidatul ideal Skills and attributes for successKnowledge of English at intermediate level or aboveConfidence in PC use (Word, Excel, PowerPoint)To qualify for the role you must haveA University or Master Degree with a specialization in Economics or LawA minimum of 1-2 years work experience in the local payroll field (within a payroll outsourcing organization – a plus)Good knowledge of Romanian legislation in terms of domestic payroll and Labor legislation contactsREVISAL knowledgeDescrierea jobului Your key responsibilitiesCollect and centralize all payroll supporting information (time sheets, medical and holiday leaves, salary changes, bonuses, lunch tickets, benefits in kind, new entries, leavers etc.)Recording all salary information in the HR payroll systemSalary calculations based on different salary scheme, including the calculation of the payroll taxesPreparation of the monthly payroll statement and sending out pay slipsPreparation and submission in due time of the declaration
ERNST YOUNG SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Organizator


Candidatul ideal Candidatul IdealLa Nunta pe Plaja căutăm oameni motivați, cu poftă de viață și de a ajuta alți oameni.Atenție! Căutăm doar oameni foarte serioși, dornici să evolueze rapid și să învețe să lucreze într-un sistem.Jobul este pentru tine dacă ai lucrat cel puțin 2 ani în departamentul de Organizare si/sau Horeca (hotel, cafenea, ospatar) al unei companii și dacă:✅ Ai avut rezultate măsurabile și ușor de probat;✅ Ești dispus la deplasări în străinătate;✅ Dorești să obții experiență practică într-un departament de organizare cu o echipă integră și performantă;✅ Dorești să lucrezi cu Ioana și restul echipei Nunta pe Plajă și să ai beneficii, care vin la pachet cu această colaborare;✅ Dorești să lucrezi in Grecia, sa ai un program flexibil, care implică munca a catorva ore pe săptămână in unele zile;✅ Dorești să câștigi între 550 € - 1.200 € pe lună (în fiecare lună, cu diurna inclusa);✅ Esti organizat, ordonat ca persoana si ai rabdare cu clientii;✅ Te implici 100% în acest j
GARAJUL DE PR SRL

Consultant - Remote


Candidatul ideal Buna abilitati de comunicare.Descrierea jobului Preluare apeluri clienti.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Compania Mobile Trends caută să își completeze echipa cu o persoană entuziastă și pasionată de tehnologie în magazinul său din Iulius Mall Timișoara.Cerințe:Abilități excelente de comunicare și prezentare pentru a putea interacționa cu clienții într-un mod informativ și plăcut.Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul accesorii pentru telefoane (reprezintă un avantaj).Dorința și capacitatea de a oferi o experiență de cumpărături de calitate, prin consiliere și ghidare în alegerea celor mai potrivite accesorii;Capacitatea de a lua inițiativă în rezolvarea problemelor și de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă.Atitudine proactivă și pozitivă în interacțiunea cu clienții și colegii.Descrierea jobului Responsabilități:Consilierea și ghidarea clienților în selecția celor mai potrivite accesorii pentru telefoanele lor.Prezentarea și promovarea gamei noastre variate de produse, evidențiind beneficiile și funcționalitățile acestora.Gestionarea stocurilor,
MBT THREE STORES SRL

Media netă estimată pe baza celor 630 de salarii introduse în Salario: 3025 RON/Luna

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Cautam o persoană experimentata și motivata pentru a se alătura echipei noastre în calitate de consultant. Candidatul ideal trebuie să aibă cel puțin un an de experiență în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile. De asemenea, este esențial să dețină experiență în realizarea de previziuni financiare, elaborarea bugetelor de investiții și în elaborarea planurilor de afaceri, planurilor de marketing și planurilor de comunicare.Capacitatea de a lucra autonom și de a lua decizii pe cont propriu sunt calități esențiale pentru această poziție, iar bunele abilități de comunicare orală și scrisă sunt necesare pentru interacțiunea eficientă cu echipa și clienții.Candidatul ideal trebuie să fie, de asemenea, capabil să lucreze în echipă, respectând dinamica și ritmul grupului. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de a vă utiliza abilitățile într-un mediu stimulant și de a contribui la succesul proiectelor noastre, vă încura
EUROPEAN INVEST CONSULTING FC S.​R.​L.​

Consultant în Accesarea Fondurilor Europene


Candidatul ideal - Absolvent al ciclului de licenta in domeniul economic- Masterand sau absolvent studii de masterat in domeniul economic- Experienta in domeniu finantarilor nerambursabile - reprezinta avantajDescrierea jobului - Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului;- Insusirea procedurilor de lucru in functie de fiecare structura de ghid de finantare si / sau contract de finantare- Asistenta la scrierea de proiecte in stransa corelare cu structurile de ghid de finantare (obiective, alocari, programe de achizitii, programe de implementare, programe de monitorizare)- Intocmeste si realizeaza corespondenta/comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor- Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor/ finantatorilor/ altor institutii, atunci cand situatia o impune𝐃𝐞𝐩𝐮𝐧𝐞𝐫𝐢
PROJECTXPERT MANAGEMENT S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Bijuterii | Pandora


Candidatul ideal - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate?- Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor?- Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate?Daca ai raspuns cu DA, si ai:-Atitudine pozitiva și spirit de initiativa;-Capacitate de analiza si spirit de observatie;-Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare;-Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine;-Orientare catre identificarea de solutii;-Experienta in utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Vino in echipa noastra si vei beneficia de:-Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata;-Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale;-Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei;-Program de lucru flexibil, in ture (Programul de luc
IRINIK SRL

Consultant De Vanzari In Librarie


Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Senior Comp&ben Consultant (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă de licență; Ai experiență de minim 3 ani în aria de Comp&Ben și alte experiențe în aria de HR sau Financiar; Cunoști limba engleză la nivel avansat (cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj); Ai cunoștințe avansate de MS Excel și Power Point; Ai abilități foarte bune atât de comunicare, cât și prezentare și relaționare cu managementul; Ești foarte bine organizat, ai gândire analitică și ești atent la detalii.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Vei fi implicat cu recurență în procesul de actualizare a politicii de compensații și beneficii, comunicând modificările acesteia în c
LIDL DISCOUNT SRL

Consultant Vanzari Moto


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta anterioara in vanzari minim 3 ani• Pasiune pentur domeniul moto si dorinta de a te dezvolta profesional in acest domeniu.• Carnet conducere categoria A• Cunostinte pachet MS Ofice;• Bune abilitati de comunicare si negociere;• Atitudine profesionala• Orientare catre client si capacitate de a construi relatii solide cu acestia;• Atentie la detalii si capacitate de organizare;Descrierea jobului Ce vei face:• Oferi consultanta clientilor in alegerea celor mai potrivite accesorii si echipamente moto;• Identifici nevoile clientilor si le oferi solutii personalizate;• Prezinti produsele si serviciile intr-un mod profesionist si atragator;• Gestionezi procesul de vanzare de la identificarea nevoilor clientului pana la finalizarea tranzactiei;• Consolidezi relatia cu clientii existenti si dezvolti portofoliul de clienti prin identificarea de noi oportunitati de vanzare;• Tii evidenta stocului de produse si te asiguri ca acesta este mereu actu
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Crm Consultant (m/​f/​d) Digital Development


Candidatul ideal •Bachelor's degree or higher degree (University, FH) in Computer Science, Information Systems or a related field; more than 5 years of proven experience with Microsoft Dynamics 365•Proficiency in CRM administration, including user setup, data importing, system customizations, SQL and security configuration•Excellent problem-solving abilities and innovative thinking in troubleshooting system and process issues•A proactive approach to communication and teamwork, and a strong customer-service orientation•Excellent written and spoken English skillsDescrierea jobului •Leading, managing, and customizing Microsoft Dynamics 365 based on the organization’s needs•Analyzing and enhancing business processes for efficiency while responding to internal stakeholders and providing guidance to the corresponding departments to achieve their objectives•Handling system changes, upgrades, and implementations while collaborating with IT support teams to address system issues promptly an
MED-EL ELEKTROMEDIZINISCHE GERäTE GMBH

Agent Vanzari /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal Agent vanzari / Consultant vanzari Pachet salarial : 3500-9000 Craiova +15 KM Full Time / Part time Fara experienta -Entry-Level Vanzari Permis cat B #3 Pozitii deschise Beneficii: 1.Pachet salarial compus din parte fixa + comision 2.Bonusuri si premii in functie de performanta 3.Posibilitati reale de avansare si promovare 4.Mediu de lucru tanar 5.Excursii trimestriale in tara si in afara tarii 6.Training inclus ! Daca vrei sa faci performanta , te asteptam la noi cu : 1.entuziasm 2.spirit de echipa 3.ocupatie 4.implicare 5.dedicare Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in vanzari .BE POSITIVE ! WE ARE POSITIVE! Descrierea jobului Agent vanzari / Consultant vanzariPachet salarial : 3500-9000Craiova +15 KMFull Time / Part timeFara experienta -Entry-LevelVanzariPermis cat B#3 Pozitii deschiseBeneficii:1.Pachet salarial compus din parte fixa + comision2.Bonusuri si premii in functie de performanta3.Posibilitati reale de avansar
ALMAR SMART SOLUTIONS S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Oradea


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.