Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1070 Locuri de Munca Consultant - Joburi Consultant

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1070 Locuri de Munca Consultant - Joburi Consultant

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Style Consultant /​ Consultant Vanzari Fashion


Candidatul ideal Ai aptitudini excelente de organizare şi îţi place să lucrezi cu o echipă de persoane care sunt la fel de sociabile şi interesate de modă ca şi tine?Ești o persoană optimistă, prietenoasă, cu un excelent simţ stilistic?Ce ne dorim de la tine: Minim 1 an experienţă în vânzări; Orientare către clienți și nevoile acestora; Asumarea responsabilității, implicare și seriozitate; Atenție la detalii; Spirit de echipă și adaptabilitate; Capacitatea de a gestiona momentele tensionate cu clienții în perioadele aglomerate; Pasiune pentru fashion. Experiență în industria de fashion & beauty constituie un avantaj; Ne-am bucura să ştim că: Îti place ceea ce faci; Eşti o persoană prietenoasă; Lucrezi eficient şi calitativ;Descrierea jobului Responsabilitățile tale vor fi: Consilierea clienților și informarea acestora asupra produselor; Realizarea activității de vânzare (inclusiv operațiuni pe casa de marcat); Recepția mărfii și amplasarea acesteia pe sala de vânzare în funcție de spec
TORRY MILANO S.​R.​L.​

Consultant


Candidatul ideal Consultant financiarAbilitati excelente de comunicare, initiativa, dinamismDescrierea jobului ConsultantTraining constantProgram flexibil
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 9939 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Senior Consultant (accounting/​consulting/​data Processing)


Candidatul ideal Fire persuasiva si comunicativa; Atent la detalii si bine pregatit profesional; Cunostinte solide dе contabilitate; Cunostinte solide dе informatica/utilizarea aplicatiilor informatice specifice; Deschis la nou si fire adaptiva; LIMBA ENGLEZA constiuie un avantaj, dar nu este obligatorie; Sa ai studii economice superioare (in cazul in care ai medii, sa compensezi prin experienta relevanta si cunostinte practice); Sa fii organizat(a), foarte organizat(a). Avem multe proiecte interesante de facut si avem nevoie de organizare; Sa fii dispusa sa inveti incontinuu si sa te adaptezi rapid schimbarilor; Sa fii cu zambetul pe buze si sa vezi mereu partea plina a paharului; Sa fii descurcareat(a) si persistent(a); Sa iti doresti sa cresti continuu (mediocritatea nu exista in vocabularul nostru); Sa te imbraci frumos si cool (vei reprezenta imaginea companiei la birou, evenimente, intalniri); Sa stii sa scrii si sa vorbesti frumos (educat) :) Sa ai atitudine in tot ceea ce faci.
JASILL REVIEW S.​R.​L.​

Consultant


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să aibă un comportament adecvat la locul de muncă, să dea dovadă de implicare și profesionalism în rezolvarea activităților zilnice alături de colegii din echipă. Flexibilitatea și sinceritatea vor fi apreciate.Descrierea jobului Responsabilități: îndeplinirea sarcinilor zilnice cu maxim de implicare și atenție; monitorizarea indicatorilor de realizare a proiectelor din portofoliu; identificarea continuă a oportunităților de dezvoltare atât personală, cât și a echipei din care face parte.Beneficii: posibilitatea de a învăța într-un domeniu în continuă schimbare; program de lucru flexibil; bonusuri salariale.
MOB VAD SRL

Media netă estimată pe baza celor 9472 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultanta /​ Consultant Vanzari In Veranda Mall


Candidatul ideal -Are cel puțin studii medii;-Este motivat de obiective ambițioase;-Are bune abilități de comunicare și o atitudine pozitivă față de oameni;-Are simț de răspundere și seriozitate;-Cunoaște pachetul Office la nivel mediu;Dacă îndeplinești criteriile de mai sus, te așteptăm în echipa CREATORILOR DE EXPERIENȚE!Descrierea jobului Vei recomandă și vinde cadouri de tip experiențe.În calitate de consultant vei participa la crearea unor experiențe de neuitat pentru toți clienții noștrii.Vei înțelege clienții și vei folosi informațiile furnizate pentru a găși modalități de îmbunătățire a satifactiei și loialității acestora.Vei întocmi documentele necesare și vei încasa contravaloarea experiențelor.Vei crea legături pe termen lung cu clienții oferindu-le suport și o experiență peste așteptări.Beneficii:-Oferim echipă faină creatoare de idei îndrăznețe.-Posibilități sporite de avansare în cadrul companiei.-Salariu fix și bonusuri în funcție de performantă.-Tichete de masă.-Activit
LIFE AS A GIFT SRL

Consultant Imobiliar


Candidatul ideal primele 3 luni salariu fix + comision din vanzari, urmatoarele luni comision mai mare, cu posibilitate de creste; In primul an vei avea un coleg cu experienta care se va ocupa atat de integrare cat si de dezvoltarea individuala;Cum ne dorim să fii: proactiv; planificat și organizat ; să agreezi un mod dе lucru bazat pe reguli și proceduri; dornic să muncești - cerință obligatorie :) să ai simțul umorului - dе preferat :) carnet dе conducere - musai; să te descurci într-o conversație în limba engleză (dacă o poți face și în italiană sau franceză e și mai bine); să-ți placă și să poți conversa cu ușurință cu oamenii; un pic dе experiență în vânzări este binevenită, iar pentru departamentul ”Comercial” e chiar obligatorie.Descrierea jobului Dacă vеi fi colegul nostru va trеbui să idеntifici foаrtе bine nеvoilе cliеntului și să-i propui din portofoliul de proprietăți pе acеleа care corespund nevoilor salе. După vizionаrеа imobilelor cu acesta, vа trebui să-l ajuți să ia ce
A.​B.​ CABINET CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 83 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Dinamic, ambitios, “open minded”; Fire sociabila careia ii place sa lucreze cu oamenii; Experienta in vanzari reprezinta un avantaj insa nu este o conditie obligatorie; Disponibilitate pentru deplasari.Descrierea jobului Negociaza, incheie si asigura derularea contractelor si acordurilor comerciale; Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti; Viziteaza clientii din zona stabilita.Oferim:- Pachet compensatoriu motivant;- Posibilitatea dezvoltarii personale si profesionale intr-o companie multinationala de renume;- Training-uri de perfectionare periodice;- Colaborare B2B.
NCH ROMANIA PRODUSE DE INTRETINERE

Media netă estimată pe baza celor 590 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consultant Contabil


Candidatul ideal StartCo este un startup românesc în plină dezvoltare care caută să își mărească echipa. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie digitală 100% românească, atunci citește mai departe.Suntem în căutarea unui Consultant Contabil entuziast și dedicat, specializat pe PFA-uri, care să se alăture echipei noastre.Rolul tău va fi să răspunzi la întrebările și solicitările clienților noștri, să îi îndrumi în folosirea platformei noastre de contabilitate și să gestionezi comunicarea prin mesageria aplicației. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii și să le oferi suport în rezolvarea provocărilor, te vrem în echipa noastră!Cerințe: Experiență de minim 2 ani în contabilitate, preferabil partida simplă specifică PFA-urilor. Cunoaștere solidă a regulilor de fiscalitate aplicabile PFA-urilor. Abilități excelente de comunicare scrisă și interacțiune directă cu clienții. Cunoștințe bune de operare PC și nivel avansat de limbă engleză pentru comunicare eficientă cu clienții cetățeni
STARTCONTABILITATE S.​R.​L.​

Accounting Consultant


Candidatul ideal We are looking for colleagues to join our Internal Finance team• Graduate in Economics or other relevant areas• With 1-2 years working experience in accounting• Computer skills (MS Office, Ciel is a plus)• Good communication skills in Romanian and English• Willingness to continuously improve their knowledgeDescrierea jobului What will be his/ her role within our team:• To assure preparation of the accounting and tax compliance evidence in accordance with the applicable Romanian accounting and tax regulations• To assure the accuracy and completeness of the accounting records• To prepare the on-line banking payments;• To draft the financial statements according to the applicable Romanian accounting regulations• To draft the monthly balance sheet and the reports required• To draft and upload the fiscal declaration
MAZARS CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 2272 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal:Bune abilități de comunicare și convingerePersoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipăCunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) și într-un sistem de ERPConstituie avantaj experiența într-o poziție similarăDescrierea jobului Responsabilități:Asigură suport comercial/ administrativ pentru echipa de vânzăriRăspunde cererilor adresate prin e-mail și telefonAsigură urmărirea şi înregistrarea comenzilor de vânzare în sistemul informaticMenţine contactul cu cliențiiBeneficii:Munca într-o echipă bine închegatăȘcolarizare și trainingDezvoltare profesională și personalăAsigurare medicală privatăPachet salarial motivant și bonuri de masă
UNIPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 596 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consultant Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. Studiile superioare juridice absolvite cu diplomă de licență constituie un avantaj; Specializare acreditată în domeniul achiziţiilor publice (certificat de absolvire curs Expert achiziții publice, cod COR 242116); Vechime de minim 5 ani în domeniul studiilor superioare. Experiența în domeniul achizițiilor publice de produse, servicii și lucrări constituie un avantaj; Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu; Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office – nivel mediu; Bune competențe de redactare; Capacitatea de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse; Capacitate de analiză şi înţelegere a legislaţiei aplicabile domeniului său de activitate, capacitate bună de comunicare, seriozitate, punctualitate, corectitudine; Respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Disponibilitate pentru program prelungit și deplasări, cu respectarea prevederilor Leg
AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA A REGIUNII VEST

Servicenow Consultant


Candidatul ideal We are seeking a skilled ServiceNow Consultant to join our dynamic team. In this role, you will collaborate closely with key project stakeholders to capture and translate business and user requirements into actionable solutions. Additionally, you will work hand-in-hand with our Platform Support Team to ensure seamless development, testing, and delivery of requirements, aligning with project specifications and organizational goals. If you thrive in a fast-paced environment and possess a knack for problem-solving, we invite you to apply and become an integral part of our team.Your skills: At least 5 years of IT support and service delivery experience Strong skills in the use of Service Management tools Ability to manage professional relationships and build consensus among competing stakeholdersRecommended trainings: ServiceNow Foundations eLearning Course (six self-paced, online modules) ServiceNow System Administration ServiceNow Advanced System Administration Knowledge
LEONI WIRING SYSTEMS RO SRL

Consultant Salarizare


Candidatul ideal Absolvent de Studii Economice sau un alt domeniu similar Cunostinte solide de payroll, operare pontaje Spirit analitic si atentie la detalii Cunostinte de limba engleza constituie avantajUrmătoarele caracteristici personale sunt preferate: Rabdare si profesionalism Capacitatea de a respecta termenele Capacitatea de a lucra într-un mediu internațional Loialitate si spirit de echipaDescrierea jobului Locul de munca implica desfasurarea de activitati tipice unui departament de Salarizare (operare pontaje, intocmirea/evidenta dosarelor de personal, adeverinte etc.) si alte activitiati administrative.Ce oferim: Asigurare medicala privata Pensie privata facultativa (pilon III) Al 13-lea salariu Tichete de masa Flexibilitate Bonusuri de senioritate 7Card Pachet salarial motivant care include si: Al 13-lea salariu Asigurare medicala privata Pensie privata (pilon III) Tichete de masa Activitati de socializare si evenimente sportive periodicePuteti aplica direct la anunt sau pe
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 248 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Erp


Candidatul ideal Cum ne-am dori sa fii:Energic, motivat, ambitios si rezistent la stres.Cu aptitudini excelente de comunicare, negociere si deschis spre gasirea solutiilor cele mai bune pentru partenerii nostri.Ne plac oamenii care invata repede si inteleg bine domeniile de activitate in care activeaza, cu toate specificurile lor.Daca ai background in implementare de solutii informatice si cunostinte de SQL, este excelent; daca nu, te vom invata noi.Vrem sa stii sa coordonezi echipe si sa urmaresti proiecte pe tot parcursul lor.Ne dorim foarte mult sa ai capacitatea de a-i invata pe altii si de a putea gasi solutii rapid.Este important sa ai permis de conducere si sa fii dispus la deplasari in tara destul de dese.- Studii superioare in domeniul financiar-contabilitate/IT;- Experienta de lucru in domeniul financiar-contabilitate;- Experienta pe o pozitie similara - minim 3 ani;- Experienta analiza de business - constituie avantaj;- Cunostinte tehnice despre gestiunea bazelor de date;- P
SOFTEH PLUS SRL

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 6250 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Consultant vanzari- Bune abilități de comunicare și convingere- Persoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipă- Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) și într-un sistem de ERP- Experienţă în domeniul instalațiilor reprezintă un plus- Constituie avantaj experiența într-o poziție similarDescrierea jobului Consultant vanzari- Asigură suport comercial/ administrativ pentru echipa de vânzări- Răspunde cererilor de ofertă adresate prin e-mail și telefon- Asigură urmărirea şi înregistrarea comenzilor de vânzare în sistemul informatic intern- Comunică și menține relația cu clienții
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 623 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Consultant Vanzari


Descrierea jobului ☕️ Alătură-te Echipei Noastre și Explorează Aromele Lumii! ☕️Suntem în căutarea a cinci colegi pasionati de cafea, cu abilități excelente de vânzare, pentru a se alătura echipei noastre, în calitate de Consultant Vânzări specializat în produsele noastre exclusive de cafea.Atribuții principale: Consilierea clienților în alegerea espressoarelor potrivite pentru gusturile lor unice. Prezentarea experiențelor de degustare și caracteristicilor specifice ale diverselor tipuri de espressoare și cafea. Îndeplinirea cu succes a obiectivelor de vânzări stabilite. Sampling de cafea.Ce oferim: Plata: 420 lei/saptamana - 1680 lei/luna (20 lei/h) Bonus din vanzari Training de specialitate platit (perioada: in perioada 24 - 26 aprilie, dureaza 3 zile, 7h/zi si este platit) Atmosferă de lucru dinamică și prietenoasă.Locații: Orhideea Park Lake Promenada Plaza Mall Vitan Mall Mega Mall VoluntariProgram: joi-vineri 16:00 – 20:00 (4h/zi) sambata 11:00-17:00 (6h) duminica 11:00-18:00 (7
FIELD STAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 623 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Payroll Consultant


Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2)The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees Send monthly reports to clients Check deadlines and prioritize tasks accordingly The role impli
AZETS INSIGHT SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Cerințe: Experiența anterioară în vânzări de minim doi ani este obligatorie; Permis de conducere, categoria B; Cunoștințe operare Microsoft Office (Excel, Word); Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business; Proactivitate și inițiativă în vederea atingerii obiectivelor de performanță lunare; Limba engleza - nivel mediu; Foarte bune abilitati de comunicare si negociere.Descrierea jobului Descrierea postului: Identifici și contactezi potențiali clienți noi; Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract); Promovezi produsele oferite și brand-ul reprezentat; Raportare zilnică a activității și urmărirea lead-urilor gestionate; Parcurgerea și promovarea modulelor de curs existente, a produselor, politicilor și procedurilor; Extinderea portofoliului de clienti; Participarea activa la campaniile de marketing si actiunile de promovare initiate de companie.Beneficii: Pachet salarial
CASA AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 570 de salarii introduse în Salario: 3179 RON/Luna

Consultant Imobiliar


Candidatul ideal Căutăm persoane cu o pasiune pentru industria imobiliară, dornice să învețe și să se dezvolte într-un mediu competitiv. Candidatul ideal are următoarele calități: Motivație si atitudine proactivă și orientare către atingerea obiectivelor. Capacitatea de a crea și menține relații profesionale solide; Spirit antreprenorial și dorință de dezvoltare continuă; Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Pasiune pentru dezvoltarea personală și profesională. Integritate și profesionalism în relațiile cu clienții. Abilități excelente de comunicare și negociere; Experiența anterioară în vânzări sau în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Ca agent imobiliar în cadrul companiei noastre, vei avea responsabilități diverse și provocatoare: Identificarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții interesați de tranzacții imobiliare. Evaluarea și prezentarea proprietăților potențiale clienților. Negocierea și încheierea
KASATA ADVISORS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 83 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sales Consultant


Candidatul ideal Ar fi super sa ai: amabilitate si orientare catre client; implicare si flexibilitate; atitudine pozitiva si dorinta de invatare; studii medii sau superioare;Experienta in vanzari si relationarea cu clientii reprezinta un avantaj, dar orice se invata repede.Descrierea jobului Cautam super colegi pentru postul de Sales Consultant, pentru standurile noastre de tigarete si device-uri heat-not-burn din mall-urile din Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Constanta si Iasi.Ce poate fi mai cool decat sa lucrezi intr-un mall, pentru un brand premium? Mai ales ca, iti spunem noi, nu va fi deloc complicat, chiar placut. A, si apropos, de fapt lucrezi doar 15 zile pe luna, nu 21 de zile, ca la un job obisnuit.Iti oferim: program de lucru flexibil, 3-4 zile / saptamana, 10:00 - 22:00; salariu motivant, in functie de prezenta, experienta + bonusuri; posibilitatea reala de promovare; training de specialitate; invitatii evenimente lansari produs si teambuilding; colegi si coordona
NAN LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 605 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.