Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

877 Locuri de Munca Management in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

877 Locuri de Munca Management in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager - Casier


Candidatul ideal Căutăm un asistent manager restaurant dedicat și pasionat de industria ospitalității, pentru a ne ajuta să menținem eficiența și excelența în operarea restaurantului nostru. Această poziție implică gestionarea și coordonarea aspectelor zilnice ale restaurantului, asigurându-ne că clienții noștri au o experiență plăcută și că echipa noastră lucrează eficient. Descrierea jobului Asistentul managerului restaurant va lucra strâns cu personalul de bucătărie, servire și bar pentru a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor.Va fi responsabil pentru a asigura o experiență pozitivă pentru clienți. Va trata reclamațiile și feedback-ul cu atenție și profesionalism.
REGAL FRESH FOOD SRL

Front Office Manager


Candidatul ideal Significant management experience in a hotel front office;High level of commercial awareness;Experience of managing and developing people;Excellent leadership skills to effectively manage and motivate the team and achieve high level of performance and quality;Accountability and resilience;Commitment to delivering a high level of customer service;Ability to work under pressure with own initiative;Excellent grooming standards;Flexibility to respond to a variety of work situations;Fluency in English is a must.Descrierea jobului Oversee the entire Front Office operation;Evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends;Ensure regular and VIP Guests are recognised and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes loyalty scheme;Maximise room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities;Set departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures;Monitor the appearance,
APEX ALLIANCE 1 S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Key Account Manager Romania


Candidatul ideal Expectations: Experience in a Key Account role in FMCG company. Excellent negotiation and communication skills Highly developed analytical skills: standard planning and operational analytics, some proficiency in financial analysis, being able to identify profitable sales opportunities and the development of financially viable long-term key account plans. Well-developed sales planning skills: evaluation of current performance or sales of a given product in a particular target market, defining the sales target, identifying the strategies for achieving that target, and identifying the resources available for the achievement of the stated sales target. Highly developed time management skills Strong MS Office knowledge of all applications: MS Word, PowerPoint, and Excel (creation reports and presentations) Availability for frequent travels in the field Driver license Strong English Descrierea jobului Responsibilities: Develop and maintain a collaborative relationship with t
BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT.​ - REPREZENTANTA

Manager Constructii Montaj - Continental Hotels


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta in functii tehnice cel putin 5 ani;• Cunostiinte tehnice in domeniul constructiilor si instalatiilor;• Cunostinte privind Normele de Protectie Civila;• Responsabilitate, receptivitate, rapiditate in structurarea informatiilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Raspunde de derularea contractelor si de managementul proiectelor aflate in coordonarea sa. Este raspunzator din punct de vedere tehnic pentru controlul lucrarilor sub aspect calitativ, cantitativ, al sigurantei si al incadrarii in „Graficul de Lucru” si in Devizul de Cheltuieli. Raspunde de verificarea respectarii tehnologiilor de executie, efectuarea verificarilor prevazute in normele tehnice, intocmirea si semnarea documentelor urmare verificarilor, participa la verificarile in fazele determinante si la intocmirea proceselor-verbale de lucrari ascunse, urmareste lucrarile pe tot parcursul lor, participa la receptia lucrarilor si asigura secretariatul receptiei, periodic face masuratori p
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Assistant Manager - Militari Shopping Centre


Candidatul ideal Cerinte:- Studii superioare (domeniile: economic, juridic sau administrarea afacerilor reprezinta un avantaj)- Experienta relevanta de minim 2 ani pe un post similar: activitati de secretariat, receptie/registratura, interfata cu clienti interni si externi, managementul documentelor- Cunostinte bune de limba engleza (vorbit, citit si scris)- Reprezinta un avantaj cunoasterea unor softuri de tip ERP/CRM- Abilitati foarte bune de comunicare, ascultare activa si follow-up- Abilitati de management al documentelor si utilizare competenta a aparaturii specifice de birou (calculator, telefon / mini-centrala telefonica, interfata cu dispeceratul, fax, copiator, scanner)- Abilitati de organizare / auto-organizare si multitasking- Cunostinte solide de MS Office (in special Word, Excel si PowerPoint)- Abilitati de planificare si management al timpului, efectuarea cu atentie si rigurozitate a unor sarcini cu caracter repetitivDescrierea jobului Locul de desfasurare a activitatii:
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Project Manager - Proiectare


Candidatul ideal Descriere job:Coordonarea eficientă a tuturor activităţilor proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate. Experienta relevanta in functia de Project Manager; Coordonare proiecte din pozitia de Project Manager; Capacitati de gestionare/optimizare bugete; Eficienta de organizare, programare, urmarire lucrari; Cunoasterea limbii engleze; Operare PC: Word, Excel, alte programe – în funcţie de proiect; Cursuri de Project Management; Studii superioare, de preferat în domeniul de activitate pentru care se implementează proiectul; Minimum 3 ani experienţă în lucrul pe proiecte în domeniul de activitate specific.Descrierea jobului Analiza contractelor de lucrari, verificarea conditiilor si obligatiilor contractuale in faza initiala a demararii proiectului Promovarea strategiilor pentru optimizarea activitatilor din cadrul proiectului; Evaluarea si urmarirea incheierii contractelor cu antreprenorii si subantreprenorii de specia
CONCRETE DESIGN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Asistent Manager - Clinica Dermatologica


Candidatul ideal Capacitatea de a lucra in echipa. Dorinta de a invata lucruri noi. Sociabilitatea si abilitatile de comunicare aduc puncte in plus.Descrierea jobului Atributiile postului de asistent manager: preluarea clientilor programarea telefonica a clientilor preluare apeluri telefonice contabilitate primara gestionarea comenzilorDaca vrei sa te alaturi unei echipe tinere si entuziaste, sa beneficiezi de conditii de lucru la standarde occidentale, sa ai o salarizare avantajoasa te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa [email protected]
COQUETTE BEAUTY CLINIQUE SRL

Manager Receptie Clinica Medicala


Candidatul ideal 🌟 Clientul nostru Clinica Kilostop caută o persoană pasionată și dedicată pentru a fi Manager receptie !Când te alături echipei Clinicii Kilostop, nu te integrezi doar într-o companie, ci te aventurezi într-o călătorie pentru a face o diferență concretă în viețile oamenilor.Misiunea companiei este sa ajute oamenii sa slăbească, sa se mențină si sa evite îmbolnăvirea, mâncând sănătos.Cei peste 20.000 de pacienți care au pierdut deja peste 240.000 kg cu ajutorul celor 30 de experți medicali, sunt cei mai in măsura sa ofere un feedback real despre noi. Ne bucuram ca le-am fost si le suntem alături in această experiență transformatoare.Dacă ești o persoană natural empatică, iubești să cunoști oameni noi și să socializezi, atunci Kilostop este locul potrivit pentru tine.Ce oferim?- Un mediu de lucru dinamic în cadrul companiei lider de piața din domeniul nostru.- Oportunități de dezvoltare profesională, personala si evoluție in cariera.- Pachet salarial competitiv peste ni
ABC COMPAS CONSULT S.​R.​L.​

Manager Zonal


Candidatul ideal Candidatul Ideal Orientare spre rezultat și atitudine proactivă; Bune abilități de exprimare și negociere; Persoană atentă la detalii, capabilă de ascultare activă; Gândire bazată pe logică; Aptitudini de leadership informal; Independență în luarea deciziilor; Abilitate de identificare și soluționare a problemelor; Abilitate de identificare a nevoilor clienților, dar și a persoanelor din subordine; Studii superioare – reprezintă un avantaj; Experiență în vânzări de minim 2 ani pe un post similar; Disponibilitate pentru deplasări și cazări în țară;Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilități: Implementarea și dezvoltarea strategiilor menite să atingă obiectivele comerciale; Organizarea și supervizarea activității echipei de vânzări, asigurând suportul în realizarea obiectivelor stabilite; Menținerea și dezvoltarea relațiilor comerciale în acord cu politicile comerciale ale companiei; Monitorizarea performanțelor de vânzare și identificarea oportunităților de de
EURO NARCIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Assistant Manager /​ Receptie


Candidatul ideal ​Cautam o persoana descurcareata, prezentabila si cu zambetul mereu pe buze.Stii ca esti o persoana:• foarte organizata si poti gasi solutii creative pana si la cele mai dificile probleme;• cu o fire rabdatoare si esti dornica sa ii ajuti pe cei din jur;• cu atitudine pro-activa si foarte atenta la detalii;• cu abilitati excelente de comunicare;Vrem sa te intalnim!Cerinte:- Relatii interpersonale si abilitati de comunicare bine dezvoltate;- Aspect placut si prezenta profesionista;- Bune abilitati de planificare si organizare;- Abilitate de a lucra cu Word, Excel si Outlook;- Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi:- derulare activitati specifice zonei de receptie: intampinare vizitatori, preluare/redirectionare apeluri, gestiunea corecta a corespondentei companiei ( via fax, e-mail, curierat) etc;- management furnizori: comenzi de rechizite si consumabile, intocmire documente in vederea efectuarii platilor;- asigura protocolului in
TRIPALDO GROUP S.​R.​L.​

Adjunct Manager Magazin Bucuresti Sisesti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structur
KAUFLAND ROMANIA SCS

Property Manager - Condominium Administration/​ Avalon


Candidatul ideal Valid condominium administrator certificate Minimum 2-3 years’ experience in property/facility management Technical/Economical studies preferred ( bachelor's degree in business administration, Property Management, or related field prefered) Previous experience in property management or HOA administration preferred Strong understanding of legal procedures and property regulations (knowledge of HOA laws, property rights and relevant regulations governing property management Proficiency in Microsoft Office Suite and property management software is required (software for accounting, database management, and communication platforms used within the community) Excellent communication and organizational skills Solid English language knowledge (speaking, writing, and reading) Meticulous attention to detail and strong organizational skills. Ability to multitask and prioritize.Descrierea jobului Property: Avalon EstateGeneral Management & Administration Prepare the Management
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager De Proiect - Instalatii Electrice Industriale


Candidatul ideal Studii tehnice absolvite profil electric: de preferat UPB, Inginerie electrica, Energetica, Electrotehnica, AutomaticaExperienta de minim 5 ani pe o pozitie de Project Manager (proiecte electrice industriale)Limbi straine engleza/franceza nivel avansat, cerinta eliminatorieBuna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Access), module de Management de Proiect sau similare (MS Project sau Primavera)Carnet de conducere cat. BDisponibilitatea de deplasare in tara si strainatateSpirit organizatoric, seriozitate, capacitate de conducereBune abilitati de comunicare si relationareCapacitate de lucru individual dar si in echipaPersonalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitivaDescrierea jobului Postul este in Bucuresti si raporteaza Directorului de divizieResponsabilitati:- Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul.- Se implica activ in etapa de ofer
IMSAT SA

Business Analyst - Asset Management Team


Candidatul ideal The ideal candidate will be responsible for using their analytical mindset to analyze and interpret financial data, then relating it to potential business trends and issues. This candidate will feel comfortable using insights they have discovered to communicate important themes and discoveries to company leadership.Descrierea jobului Responsibilities Analyze current and past financial data and performance to make recommendations on profit enhancement. Consistently analyze financial information based on both routine and ad-hoc reports. Interpret financial data to recognize changing trends, patterns, and their meaning related to key performance indicators. Process of preparing individual and consolidated budgets. Communicate financial insights suggesting business issues to management. Prepares financial analysis reports of the companies of interest and makes recommendations. Assist with short and medium term financial planning. Prepares and monitors budgets at assets lev
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Education and Experience: Higher education (preferably in a technical field) Minimum of 2-3 years of relevant experience with a proven track record of success Experience in the technical industry is preferred, although not a deal-breaker Solid knowledge and understanding of B2B sales processes Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build rapport and negotiate effectively with clients Strong analytical skills with the ability to interpret sales data and market trends to inform strategic decision-making.Other Requirements: Proficiency in Microsoft Office Suite; Canva knowledge is a plus. Knowledge of an international language (preferably English, at least intermediate level). Valid driving license (Category B).Personality Traits: Problem-solving attitude and ability to work independently. Strategic thinker with a proactive and results-oriented approach to achieving sales objectives. Highly organised with excellent time management skills and
RO CREATIVE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 46 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 533 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Pregatire:- absolvent al unei forme de învățământ superioareAptitudini: - inteligență (gândire logică, memorie);- corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;Atitudini: - sincer, dispus la colaborareDescrierea jobului Responsabilități și sarcini: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- limba engleză scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită- atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice si ale e-mailurilor, administrarea conturilor digitale existente si crearea de altele noi ( in functie de necesitati)- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societat
SONYA MOD SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Esti la inceputul carierei si iti doresti un job care sa te ajute sa te dezvolti profesional cat mai mult? Iata ocazia potrivita! Cautam un Office Manager care sa fie suport pentru toate departamentele si interfata companiei cu partenerii si colaboratorii.Daca esti o persoana isteata si comunicativa iar invatarea continua este una dintre prioritatile tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam candidatura ta!Descrierea jobului Descrierea ocupatiei:Coordoneaza fluxul de corespondenţă şi comunicările din sediu.Procesează şi organizează diverse documente. Asigură activităţi de gestiune a documentelor.Asigura interfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.Responsabilitati:- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii, in special Departament Vanzari - Rezidential;- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;- Tehnoredac
CONADI IMOB CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sales Hunting Manager


Candidatul ideal Sales Hunting ManagerSales Manageragent vanzariSales Hunting ManagerCommercial DepartmentResponsibilitiesThe main job purpose is to generate new sales that will turn into long-lasting relationships.Develop new customers and create trusting relationships with them before delivering them to the farming sales organization.Provides direct contact with the customers especially for the technical details of the customer business, to generate and develop new sales projects.Creates projects, work plans, reports progress and ensures milestone delivery.Develops the necessary technical competences in the polyol/propylene glycol/ polyurethane/ plasticizer area to execute product development projects. Provide product-related details and technical analysis to the end customers, with the support of the internal organization.Actively contribute to idea generation initiatives and technical & commercial analysis of new R&D project proposals.Provide technical support in projects aiming at
PSITEST CONSULT HR S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.