877 Locuri de Munca Management in Bucuresti
877 Locuri de Munca Management in Bucuresti
Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Asistent Manager - Bucuresti |
Candidatul ideal - studii medii/superioare;- abilitate in operarea programelor Microsoft (Excel, Word);- abilitati de relationare,comunicare;- atitudine proactiva si dinamism;- persoana responsabila, serioasa, atenta la detalii si foarte organizata, cu dorinta de a invata lucruri noi.Descrierea jobului - tine evidenta avizelor confirmate, predarea lor catre clienti prin email si curierat;- raportare in excel;- emite si printeaza documente;- alte sarcini specifice postului.Persoana contact: MUSAT ALINTel: 0758.582.673.
WHITELAND IMPORT EXPORT SRL
Contract Management & Sales Advertising Specialist |
Candidatul ideal Requirements: University degree; Minimum 5 years of relevant experience; Proficiency in English (advanced level); Basic knowledge of legal and fiscal legislation.Personal skills: High degree of commitment and involvement in the company activities; Strong communication and cooperation skills with various departments and management; Proactive with problem-solving capabilities; Assertive, positive and constructive attitude; Flexibility ability to work under pressure; Good morale; High reaction speed; Detail oriented.Performance related abilities: Accuracy, quality and speed in work; Results-oriented with a creative approach; Effective time management and organizational skills; Ability to meet deadlines and goals; Responsible and discerning decision-making; Team-oriented with fairness and integrity.Descrierea jobului Responsibilities and Obligations:Contract Management: Create contracts: draft, review, and finalize contracts, ensuring accuracy and completeness; Ensure all
ANCHOR GRUP SA
Junior Campaign Manager - 2 Positions |
Candidatul ideal The ideal candidate is a fresh graduate or somebody with little work experience looking to build a career in marketing. He/She has strong analytical skills, is tech savvy and proficient in English.We're not looking for experience in particular, but proven interest in digital marketing and data analysis is very appreciated.Requirements:- Bachelor or Master Degree - studies must be finished- Good command of English - you'll speak and write to partners on a daily basis- Previous working experience is not mandatory, we'll teach you everything there is to know about programmatic media buying- However, experience or courses for Google Ads/Facebook Ads are highly appreciated, as what we do is similar to PPC- Analytical skills - the job requires working with numbers- Experience in working with Excel is highly appreciated (pivots, formulas)- Fast learning- Self-starter and proactive! Although we work in marketing, this job is rather analytical and it doesn't req
BIGGER PICTURE SOLUTIONS S.R.L.
Asistent Manager |
Candidatul ideal Esti la inceputul carierei si iti doresti un job care sa te ajute sa te dezvolti profesional cat mai mult? Iata ocazia potrivita! Cautam un Office Manager care sa fie suport pentru toate departamentele si interfata companiei cu partenerii si colaboratorii.Daca esti o persoana isteata si comunicativa iar invatarea continua este una dintre prioritatile tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam candidatura ta!Descrierea jobului Descrierea ocupatiei:Coordoneaza fluxul de corespondenţă şi comunicările din sediu.Procesează şi organizează diverse documente. Asigură activităţi de gestiune a documentelor.Asigura interfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.Responsabilitati:- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii, in special Departament Vanzari - Rezidential;- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;- Tehnoredac
CONADI IMOB CONSTRUCT SRL
Manager Program Afiliere |
Candidatul ideal Managerul programului de afiliere va fi responsabil pentru elaborarea planurilor de comisionare, gestionarea contractelor de colaborare și dezvoltarea rețelei de marketing afiliat.Candidatul ideal este extrem de motivat, proactiv, cu o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc, o atenție minuțioasă la detalii și cunoștințe solide despre programele de afiliere.Căutăm un coleg care să inspire, să exploreze idei noi și să depășească limitele pentru a stimula inovația și creșterea. Experiență anterioară în gestionarea și dezvoltarea programelor de afiliere, ideal în industria jocurilor de noroc sau domenii similare; Cunoștințe solide despre marketingul afiliat, inclusiv strategii de recrutare a partenerilor, gestionare a relațiilor și optimizare a performanței; Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații solide cu partenerii afiliați și alte părți interesate; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic, cu capa
NOBLEPIAGIO SRL
Sales Hunting Manager |
Candidatul ideal Sales Hunting ManagerSales Manageragent vanzariSales Hunting ManagerCommercial DepartmentResponsibilitiesThe main job purpose is to generate new sales that will turn into long-lasting relationships.Develop new customers and create trusting relationships with them before delivering them to the farming sales organization.Provides direct contact with the customers especially for the technical details of the customer business, to generate and develop new sales projects.Creates projects, work plans, reports progress and ensures milestone delivery.Develops the necessary technical competences in the polyol/propylene glycol/ polyurethane/ plasticizer area to execute product development projects. Provide product-related details and technical analysis to the end customers, with the support of the internal organization.Actively contribute to idea generation initiatives and technical & commercial analysis of new R&D project proposals.Provide technical support in projects aiming at
PSITEST CONSULT HR S.R.L.
Manager, Vodafone Retail - Bucuresti |
Candidatul ideal Dacă ne ajuți să evoluăm, creăm viitorul împreună!Echipa noastră ți se potrivește dacă: îți dorești să fii ambasador de brand pentru o companie cu profil de Tech Retailer; ești preocupat ca din fiecare interacțiune cu clienții să construiești o relație pe termen lung; ai experimentat coordonarea unei echipe de vânzări, iar rezultatele împreună v-au oferit mari satisfacții; să atingi obiectivele împreună cu echipa se întamplă natural, ca urmare a pasiunii de a oferi servicii de calitate; ai un spirit intraprenorial, de bun organizator, concentrat pe soluții și dezvoltare; ai o atitudine empatică și încurajatoare atunci când echipa ta are nevoie de suport.Descrierea jobului Misiunea ta: să construiești o echipa performantă, împreună cu care să atingi obiectivele de vânzări și de satisfacție a clienților; să contribui la crearea unui climat de lucru plăcut pentru colegi și clienți; să gestionezi activitatea operațională din magazin (mercantizare, gestiune stocuri & bani,
VODAFONE ROMANIA SA
Responsabil Revizii - Facility Management (f/m) |
Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă de licență, studiile cu profil tehnic reprezintă un avantaj; Ai experiență de minimum 1-2 ani pe un rol în domeniul Facility Management; Cunoști limba engleză la nivel avansat; constituie avantaj cunoașterea limbii germane; Stăpânești foarte bine pachetul MS Office, în special Excel și PowerPoint; Ai capacitate analitică și de sinteză (îți place să efectuezi analize și să interpretezi date); Dai dovada de flexibilitate și adaptabilitate.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te asiguri de respectarea termenelor de efectuare a lucrărilor de întreținere și inspecție a in
LIDL DISCOUNT SRL
Manager Magazin |
Candidatul ideal Căutăm o persoană cu experiență în managementul retailului, care este motivată să gestioneze eficient un magazin Geolaila Market, asigurându-se că procesele de vânzare și operare sunt optimizate. Candidatul ideal trebuie să aibă abilități solide de coordonare și motivare a echipei, să fie capabil să gestioneze situații de stres și să fie orientat spre obiectivele de afaceri.Descrierea jobului Cerințe: Experiență în coordonarea unei echipe și abilitatea de a motiva personalul; Capacitatea de a gestiona multiple sarcini în mod eficient; Excelente abilități de comunicare și interpersonale; Competențe solide de planificare și organizare; Experiență în gestionarea situațiilor tensionate cu clienții; Abilități de lider, cu capacitatea de a inspira și motiva echipa; Cunoștințe de bază în utilizarea PC-ului și a pachetelor MS Office.Responsabilități: Coordonează și supraveghează activitatea zilnică a magazinului; Se asigură că personalul este bine instruit și motivat; Gestione
GEOLAILA COMIMPEX SRL
Country Security Manager |
Candidatul ideal To be successful in the role, you should have:• University degree• Strategic thinking security practitioner• Excellent analytical skills• Min. 5 years of experience in security management• Advanced English• High integrity and confidentiality• Category B driver's licenseDescrierea jobului We invite you to apply for the position of Security Manager as part of our MOL Romania team, to build your future alongside a team who is dealing with the unique and strategic Retail challenges of the 21st century.The job is exciting, demanding, and complex work will enable you great professional and at the same time personal development.Location: BucharestAs a Security Manager, you will be responsible for the following:• Implementation of the security policies, standards and procedures of MOL Group.• Risk assessments of MOL Romania locations, preparation and execution of a risk mediation programme.• Security incidents management, data analysis and statistics, reporting to relevant
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL
Sales Manager Bucuresti |
Candidatul ideal 3 ani de experiență în management vânzări imobiliareLucru in echipa, abilitati de conducereCapacități excelente de scriere și comunicareAbilitatea de a organiza și prioritizaAbilitati de analiza si conceptualizareÎncredere, determinare, entuziasmDescrierea jobului Căutăm Sales Manager pentru ansambluri rezidentiale din Bucuresti.Numărul de proiecte și oportunitățile de business cresc într-un mod accelerat, așadar ne dorim alături de noi un Sales Manager care să:- Gestioneze strategia de vanzari in proiectele din Bucuresti;- Instruiasca, dezvolte si sa conduca, echipele de vanzari;- Stabileasca, dezvolte si sa intretina relatiile cu dezvoltatorii fiecarui proiect din portofoliu;- Sa organizeze si sa conduca sedintele (online sau fizic) cu echipele de vanzari sau cu echipele mixte vanzari/marketing/management de proiect dezvoltator;- Demonstreze abilitati de rezolvarea a problemelor si luare a deciziilor;- Se asigure de implementarea activitatilor de marketing conform pr
CONCEPT REAL ESTATE ADVISER SRL
Planner / Contract Manager Proiectare |
Candidatul ideal • Absolvent al unei facultati de Constructii sau Politehnica;• Experienta in planificare - minim 2 ani;• Microsoft Project - nivel avansat; Microsoft office - in special word, nivel avansat; Auto-Cad;• Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;• Cunoasterea normativelor tehnice si a legislatiei specifice in vigoare - in domeniul constructiilor;• Abilitati de planificare, organizare, prezentare;• Atentie deosebita la detalii;• Lucru in echipa;• Respectarea termenelor limita;• Abilitatea de a avea mai multe sarcini de indeplinit si de a le prioritiza;• Abilitati excelente de comunicare si conduita profesionala, in special in situatii de presiune ridicata;Descrierea jobului • Monitorizarea graficului si a etapele de desfasurare a proiectelor tehnice;• Colaborarea cu departamentele de licitatii, proiectare si executie in vederea actualizarii graficului proiectului;• Analizeaza proiectul tehnic, documentatia si tehnologia de executie, estimarea preliminara de timp si info
ADURO S.R.L.
Site Manager |
Candidatul ideal WE'RE LOOKING FOR SOMEONE WHO:Has minimum 5 years of experience as Site Manager, Production Manager or Operations ManagerHas a university degree - preferably in Logistics, Economics or TechnicalHas Intralogistics technology practical experienceHas practical knowledge of Warehouse Management SystemHas good communication and knowledge sharing skillsIs well organized and proactiveHas practical experience in costs and process optimizationHas analytical thinking and problem solving skillsHas excellent English skills, both spoken and writtenDescrierea jobului For our Fulfillment Center Warehouse in Bolintin-Deal, Giurgiu CountyWE ARE LOOKING FOR A SITE MANAGER WITH SKILLS OF:40 000 m2 Fulfillment Center launch from the greenfield stageSite operational management (1500 employees and automation)Site production planning in line with the ordersNew solutions implementation within processes and logistics technologyCapEx and OpEx budget managementContinuous improvement, quality
LPP LOGISTICS ROMANIA S.R.L.
Relationship Manager Corporate Banking |
Candidatul ideal What will help you be successful? A university degree, preferably in Economics, Finance, or related fields; Relevant sales experience in financial and banking institutions, especially within the SME/Corporate sector; In-depth knowledge of financial products and the banking market; Strong understanding of accounting principles, financial indicators, and financial analysis; Exceptional relationship-building, sales, and negotiation skills; A high level of energy, enthusiasm, and motivation; A proactive approach to strengthening client relationships; A customer-centric attitude with a knack for solving challenges, problems, and opportunities with finesse; Fluency in English, both spoken and written.Descrierea jobului How you will contribute? Be the bridge between our corporate clients and Garanti BBVA, ensuring their needs are met with precision; Foster and maintain long-lasting relationships with our valued clients by addressing their concerns and facilitating seamless co
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.V. SUCURSALA ROMANIA
Project Manager Constructii Bucuresti |
Candidatul ideal Profilul tău Să ai studii superioare finalizate în cadrul Facultății de Construcții, obligatoriu; Să ai cunoștințe solide ale legislației din domeniul construcții (inclusiv mentenanță construcții); Posesor al unui permis de conducere categoria B, obligatoriu; Să ai experiență în lucrul cu AutoCAD, MS Office (Excel, PowerPoint) și MS Project sau o altă aplicație similară; Să ai cunoștințe avansate de limba engleză.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Vei organiza licitații în vederea construirii magazinelor și a execuției lucrărilor speciale; Vei efectua verificarea tehnică a documentațiilor pentru obținerea autorizațiilor de construire; Vei supe
LIDL DISCOUNT SRL
Project Manager |
Candidatul ideal We are looking for a Project Manager to join our team.What’s In It for You:This is a good job for you if you want to be exposed to international projects in online Market Research and work with diverse people in different fields.Descrierea jobului What Can You Expect to Be Doing as a Project Manager: Coordinate online research projects in collaboration with other departments; Liaise with clients during all the phases of the projects; Handle project objectives, specifications, costs, and timings; Analyze requirements, consult with clients, suggest changes, and provide solutions to issues; Deliver accurate Market Research data to clients.The Project Manager job might be a good fit for you if you have: Advanced English level; Advanced Microsoft Office Suite; Client focus, communication, planning & organizing, detail orientation skills; Experience in client service/ Market Research/ project coordination; Knowledge of the Market Research methodologies and products – a signi
IPSOS INTERACTIVE SERVICES SRL
Social Media Manager - Italian / English |
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba:- un minim de cunostinta de social media (instagram + Tiktok)- Limba italiana si Engleza- capacitate de problem solving- Vointa de a invata in domeniul Social media, vanzari online si inteligenta artificiala- Motivatia de a creste intro companie in mare crestere in domeniul Social media si Inteligenta artificiala- Capacitatea de a Vorbii cu persoanele (in cazul nostru SMMul va vorbii cu influenceri )Descrierea jobului Jobul consta in a fii:- social media manager in compania noastra si a gestiona cu influenceri nostri pe partea de social mediaResponsabilitati:- influencer management pe instagram si tiktok- Research de trenduri tiktok / instagram- Coordonarea cu alte departamente si manageri din companie- Setup de strategii de marketing si de crestere onlineBeneficii:- posibilitatea de a creste ca manager in departamentul marketing al companiei- Posibilitatea de a invata ce le mai eficiente strategii de marketing din lume pe partea de soc
ECOMVIRT S.R.L.
Assistant Manager |
Candidatul ideal - persoana care are initiativa in viata de zi cu zi si care se organizeaza singur(a) in derularea sarcinilor de lucru;- persoana care priveste lucrurile pozitiv si careia ii place sa caute solutii de corectare/imbuntatire a lucrurilor;- atentie la detalii;- gandire analitica;- cunostinte medii – foarte bune de limba engleza;- cunostinte medii de utilizare a programelor Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word si Microsoft PowerPoint;- nu este necesara experienta anterioara.Descrierea jobului - facturare- introducere date facturi in program gestiune- gestionare achizitii si plati- mentinere relatii cu furnizori- administrare licente software- urmarire incasari- gestionare casuta email administrativa- gestionare documente salariati- gestionarea comunicarii cu contabilul extern- administrare baza de date clienti / vanzari, introducere date contacte, companii, oportunitati, procesare manuala a acestor date;- intocmire contracte de prestari servicii si propuneri f
ATIPIC TRANSFER PRICING SOLUTIONS SRL
Adjunct Manager Magazin Magurele, Atomistilor |
Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate. Descrierea jobului Sumar Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motivarea lor; Ec
LIDL DISCOUNT SRL
Asistent Manager |
Candidatul ideal - persoana care are initiativa in viata de zi cu zi si care se organizeaza singur(a) in derularea sarcinilor de lucru;- persoana care priveste lucrurile pozitiv si careia ii place sa caute solutii de corectare/imbunatatire a lucrurilor;- atentie la detalii;- gandire analitica;- cunostinte medii – foarte bune de limba engleza;- cunostinte medii de utilizare a programelor Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word si Microsoft PowerPoint;- nu este necesara experienta anterioara.Descrierea jobului - facturare- introducere date facturi in program gestiune- gestionare achizitii si plati- mentinere relatii cu furnizori- administrare licente software- urmarire incasari- gestionare casuta email administrativa- gestionare documente salariati- gestionarea comunicarii cu contabilul extern- administrare baza de date clienti / vanzari, introducere date contacte, companii, oportunitati, procesare manuala a acestor date;- intocmire contracte de prestari servicii si propuneri
ATIPIC TRANSFER PRICING SOLUTIONS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 877 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: