Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

100 Locuri de Munca Management in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

100 Locuri de Munca Management in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Commercial Manager With Italian And English - Iasi


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of Italian and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Iasi Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attract
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Manager Relatii Cu Clientii Agribusiness - Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Agribusiness Libra, Sucursala Pacurari, Iasi. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Agribusiness solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii AgriBusiness este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:-Esti absolvent/a de studii superioare;-Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;-Esti o persoana zamb
LIBRA INTERNET BANK SA

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Pacurari


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Pacurari-IasiDacă știi despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară; Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze. Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală; Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE; Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților; Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancară.Vino în echip
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Sales Account Manager


Candidatul ideal We are looking for a communicative Sales Account Manager with advanced English knowledge and strong customer orientation. Minimum requirements Excellent English communication skills, both written and verbal; Understanding of customers’ advertising needs; Good listener, creative, and intuitive; Experience in sales; Ability to develop strong and long-term relationships with advertising partners. Descrierea jobului Job Description Coinzilla, Sevio’s main project, works with hundreds of businesses from the finance & blockchain sector, helping them promote their project and reach their marketing objectives. As a Sales Account Manager, your primary responsibility will be to find new customers, maintain the relationship, and return to them with new offers. You will closely work with the sales department to develop our customer portfolio.Responsibilities Participate in the development and adaptation of the marketing strategy for trading following cultural requirements; Identif
SEVIO SOLUTIONS SRL

Asistent Manager Sizeer - Iulius Mall Iasi


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, îți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Reduceri la produsele companiei.Responsabilitățile tale: suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri susținute și programe de evaluare, oferirea
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Relationship Manager Commercial Partners Iasi


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare. Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi. Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un portofoliu de comercian
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Manager Clienti Corporate (227456)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Absolvent de studii superioare, de preferință în domeniul economiei sau ingineriei Experienţă practică necesară: Minim 5 ani de experiență practică în vânzări B2B Cunoştinţe limbi străine: Ușurință în comunicare verbală și în scris (limba română și limba engleză)Descrierea jobului Te ocupi de stabilirea și menținerea relațiilor comerciale cu partenerii de business, cărora le vei recomanda cele mai potrivite soluții din portofoliu, potrivite nevoile lor Te ocupi de identificarea, dezvoltarea, negocierea și încheierea tranzacțiilor (atât standard, cât și complexe) Dezvolți noile modele de business, în vederea adaptării la schimbările din domeniul energiei Negociezi contractele, gestionate eficient, de la inițiere până la execuție și colaborezi îndeaproape cu toate departamentele implicate (achiziții, juridic, credit risk, conformitate, prețuri) Pregătești prezentările și propunerilor pentru clienți Cooperezi cu structurile operaționale internaționale d
E.​ON ROMANIA SRL

Manager Urmarire Lucrari Electricitate (226273)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul distribuţiei de energie electrică Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Proceduri, instructiuni și legislație specifice domeniului de activitate: legislația în domeniul energiei, Legea 123/2013 cu completările și modificările ulerioare, regulamentele ANRE privind procesul de racordare, Legea 50/2001, Legea 10/1995 și alte reglementări conexe sarcinilor de serviciu Cunoştinţe IT: Operare PC – MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) Cunoștințe SAP (MM, PS, PM) Descrierea jobului Realizezi activități de întocmire referate de necesitate, înregistrare, verificare și recepționare documentații pentru lucrări din surse proprii și surse atrase, verifici și recepționezi facturi pentru serviciile de proiectare, gestionezi și centralizezi informații financiare din cadrul departamentului – electricitate Acorzi suport managerului de proiect și verifici documentațiile tehni
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Manager Relatii Cu Clientii Profesii Liberale - Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Profesii Liberale Libra, in cadrul sucursalei Pacurari, Iasi. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Profesii Liberale solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Profesii Liberale - Sucursale Bucuresti este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti absolvent(a) de studii superioare (constituie avantaj - profilul economic);- A
LIBRA INTERNET BANK SA

Trainee Facility Management Iasi (f/​m)


Candidatul ideal Iei parte la o experiență de învățare rotațională cu o durată de 12 luni Înțelegi procesele specifice departamentului, preiei proiecte și oferi suport managerilor Oferi suport pentru buna funcționalitate a magazinelor și instalațiilor în condiții de siguranță și eficiență a costurilor Partipici la controlul regulat si preventiv a clădirilor, platformelor exterioare și instalațiilor tehnice în magazinele Kaufland Organizezi și optimizezi activități din departamentul de Facility ManagementÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profes
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Vrei sa inveti totul despre acte contabile, juridice si cum sa administrezi o firma? Vino la noi!Firma cu 26 de ani vechime , cu activitate in domeniul tehnic si reprezentanta Bosch angajeaza Asistent manager .Cerinte: cunostinte de contabilitate primara; spirit de lucru in echipa, spirit de initiativa , permis de conducere auto categ B;Descrierea jobului Asiguram: salarizare motivanta; bonificatii de performanta; prime de sarbatori; iar dupa caz putem asigura apartament sau masina de serviciu.
SERMECOM AUTOTRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Zonal


Candidatul ideal Candidatul Ideal Orientare spre rezultat și atitudine proactivă; Bune abilități de exprimare și negociere; Persoană atentă la detalii, capabilă de ascultare activă; Gândire bazată pe logică; Aptitudini de leadership informal; Independență în luarea deciziilor; Abilitate de identificare și soluționare a problemelor; Abilitate de identificare a nevoilor clienților, dar și a persoanelor din subordine; Studii superioare – reprezintă un avantaj; Experiență în vânzări de minim 2 ani pe un post similar; Disponibilitate pentru deplasări și cazări în țară;Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilități: Implementarea și dezvoltarea strategiilor menite să atingă obiectivele comerciale; Organizarea și supervizarea activității echipei de vânzări, asigurând suportul în realizarea obiectivelor stabilite; Menținerea și dezvoltarea relațiilor comerciale în acord cu politicile comerciale ale companiei; Monitorizarea performanțelor de vânzare și identificarea oportunităților de de
EURO NARCIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Account Manager Arhitecti


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor sanitare si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca esti o persoana: cu experienta de vanzare B2B cu bune abilitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii organizata si orientata spre realizarea obiectivelor de vanzare pozitiva, deschisa și cu spirit de echipa onesta si integraDescrierea jobului Rolul Jobului: Mentinerea parteneriatelor cu clientii arhitecti, designeri si firme de amenajari interioare, in vederea vanzarii produselor din gamele de ceramice si sanitareDaca acest job ti se potriveste, vei dezvolta relatiile cu clientii pentru a oferi solutii de amenajare a bailor, vei gestiona procesul de vanzare end2end pentru a finaliza cu succes vanzarea. In plus, va trebui sa urmaresti atingerea si depasirea obiectivelor de bussines si sa promovezi beneficii ale produselor
ROMSTAL IMEX SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii superioare tehnice sau economice, finalizate cu diploma de licenta.Minim 1 an experiență în vânzări pe zona medicalaMinim 3 ani experiență în vânzăriPermis de conducere categoria BCompetențe de operare Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word)Limba engleză - nivel mediu (conversație si corespondență)Capacitate de convingere, argumentare, negocierePersoană comunicativă, sociabilă, autonomăOrientare către client și o atitudine pozitivăDescrierea jobului Prezinta, promovează si vinde produsele companieiDezvoltă relații puternice de business în piață (spitale private si publice, clinici, laboratoare de analize medicale, cabinete medicale, farmacii, etc)Mentine contactul periodic cu clientii si prospectii prin canale de comunicare si viziteExtinde portofoliul de clienți din zona alocatăParticipa la negocieri, intocmirea contractelor si raspunde de monitorizarea derularii si finalizarii contractelorProspecteaza piata in scopul identificarii produselor si/sau servicii
DDS DIAGNOSTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Manager Proiect


Candidatul ideal Absolvent studii superioare socio-umane Abilitati de management si raportare. Cunoastere finantari POCU/PEO, Operare PC. Abilitati de organizare si planificare. Abilitati de comunicare si relationare. Abilitati de lucru in echipa.Permis de conducere cat B preferabil.Descrierea jobului Organizeaza activitatile proiectului in vederea atingerii obiectivelor, indicatorilor, rezultatelor si nr. beneficiari conform cererii de finantare.Coordoneaza resursele umane si materiale ale proiectului.Instruieste echipa de proiect, monitorizeaza activitatile acesteia, stabileste obiective pe termen scurt, mediu si lung.Initiaza sedinte de echipa pentru organizarea si monitorizarea activitatilor.Elaboreaza raportul tehnic periodic.Coordoneaza procesele financiare (cashflow, executie bugetara).Initiaza elaborarea de cereri de prefinantare, cereri de rambursare, cereri de plata.Initiaza proceduri de achizitii.Gestioneaza relatia cu OIR la nivel tehnic, financiar si achizitii.Gestioneaza
FUNDATIA WORLD VISION ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 406 de salarii introduse în Salario: 6650 RON/Luna

Supply Chain Manager


Candidatul ideal Academic degree, preferably a master degree in a relevant field Technical background is a plus 5 to 7 years of management experience in Supply Chain Management, Procurement or Operations Management, preferably in an international matrix organization Knowledge of English, advanced (written, spoken) Strong organizing, planning and delegation skills Analytical skills, strong problem-solving ability, and excellent presentation skills Intercultural sensitivity & communication skills Prefers to work in a fast-paced, growing company, communicating openly and building trust quickly Working location: GalatiDescrierea jobului Main Responsibilities Directing and coordinating the supply chain functions within the Romanian BU by aligning with the Group strategy Driving synergized resource optimization, lower total costs and better conditions for the BU / Alewijnse Group Providing customized reporting and recommendations in support of ongoing business decisions or initiatives Co-cre
ALEWIJNSE MARINE GALAŢI SOCIETATE PE ACŢIUNI

Media netă estimată pe baza celor 467 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal PREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our candidates.Descrierea jobului Account Management- Brand Specialist (Spanish)As a Brand Specialist as part of Amazon Vendor Services (AVS) Team of Retail Business Services, you will have the exciting opportunity to help shape and deliver on a strategy for managing Amazon AVS vendors.AVS
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

French Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsEnglish language B2 and higherFrench language C1-C2 or nativeDescrierea jobului Serve as the point of contact for French speaking customers in the company
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.