Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

100 Locuri de Munca Management in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

100 Locuri de Munca Management in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Service Delivery Manager With German


Descrierea jobului We are HCLTech, one of the fastest-growing large tech companies in the world and home to 225,000+ people across 60 countries, supercharging progress through industry-leading capabilities centered around Digital, Engineering and Cloud. The driving force behind that work, our people, are diverse, creative, and passionate, raising the bar for excellence on a regular basis. We, in turn, work hard to bring out the best in them as we strive to help them find their spark and become the best version of themselves that they can be.Service Delivery Manager’s II main objective is to deliver seamless services to Xerox customers. Develop strong internal and external customer relations and networks with the purpose of driving same account growth initiatives and enhanced margin and P&L performance. They are also in charge of a variety of tasks, such as leading project teams, rectifying reliability issues, monitoring progress and tracking KPIs and SLA's. Service Delivery Manager
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Contabil /​ Economist Expert Contabil


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate; Experienta de minim 1 an anterioara intr-un cabinetsau societate de contabilitate; Bune cunostinte de contabilitate; Cunoasterea softului Saga, Mentor, Nexus, Pluriva, 1c – constituie un avantaj; Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu; Cunostinte bun/ foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel; Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipa;Oferim si cerem seriozitate, responsabilitate, confidentialitate, respectarea termenelor si spirit de echipa.Descrierea jobului Contabilitate de la inregistrare la bilant; Intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale;Salariu: Negociabil in functie de experienta (3 000 ron-9 000 ron ).Beneficiile aferente postului sunt: Bonus lunar si bonus trimestrial in dependenta de performanta Zi libera lunara in data de 25 in dependenta de performanta Bonus vechime Bonus recomandare. Salariu atractiv Mediu de l
GP TAX MANAGEMENT SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Assistent Manager


Candidatul ideal Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare, este un plus dar nu necesar;-ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect!-vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? Să îți faci o carieră performantă în acest domeniu? Noodle Pack te așteaptă în echipă! Ce vei face la noi:-lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează – bucătărie, zona caselor de marcat;-pregătești produsele la standardele Noodle Pack, în condiții stricte de igienă și siguranță alimentară;-programul de muncă poate fi specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 4-6-8 ore. Descrierea jobului Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber! Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în dome
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Account Managers With Italian,​ French Or German


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French, Italian or German clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skills in any of the required languagesBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as a point of contact for Italian, French or German customers in the company’s portfolio, via mail, live chat and voip telephoneBuild
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Arhitect Urbanist


Candidatul ideal - sa fie absolvent dе studii superioare conexe domeniului: Arhitectura/Geografie/Urbanism/Constructii, etc.- sa detina cunostinte temeinice: pachet Office, ArcGIS/ QGIS/AutoCAD/ARD/CIVIL 3D/altele- sa respecte Fisa postului, Regulamentul Intern și politica referitoare la Managementul Calitatii- sa rezolve cu promptitudine sarcinile de serviciu- sa fie disciplinat, atent la detalii, productiv, responsabil si profesionist- experienta specifica in domeniu este obligatorieDescrierea jobului - elaborare documentatii de urbanism – PUG (Plan Urbanistic General), PUZ (Plan Urbanistic Zonal)- elaborare studii de fundamentare, memorii generale, memorii de sinteză- elaborare documentatii tehnice obținere avize- elaborare strategii de dezvoltare durabila- planificare strategica, dezvoltare teritoriala- proiectare, digitizare planse- culegere, analiza, intelegere, integrare, prelucrare si interpretare date folosind programe si tehnologii inteligente- deplasari in teren, consultare
TQM MANAGEMENT SRL

Manager Otelarie – Relocare


Candidatul ideal Experienta cu EAF (Cuptor cu Arc Electic)Caster (Turnatorie)Experienta in fabrici de produse lungi (long products)Experienta manageriala doveditaSe ofera pachet de relocare.Descrierea jobului controlează, verifică si raspunde ca activitatea din cadrul sectiei să se desfăşoare conform programelor stabilite;asigură defalcarea sarcinilor de producţieanalizează, ia măsuri si raspunde pentru respectarea calităţii şi reducerii permanente a producţiei neconforme si raspunde de calitatea productiei;urmăreşte si raspunde de exploatarea raţională a utilajelor şi instalaţiilor conform tehnologiilor de lucru în vederea realizării cantitative şi calitative a producţiei cerutecontrolează, verifică si raspunde de funcţionarea utilajelor şi instalaţiilor , ia măsuri de remediere a deficienţelor;urmăreşte activităţile de ridicare a nivelului de pregătire profesională a personalului prin cursuri teoretice şi practice;urmăreşte si raspunde de încadrarea în consumurile specifice de materi
ABC HUMAN CAPITAL S.​R.​L.​

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal sa manifeste profesionalism, respect si seriozitate in relatia cu seperiorii, colegii si clientii firmei sa trateze cu promptitudine solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea sarcinilor conform fisei postului sa fie punctual, cinstit, disciplinat, civilizat si corect fata de toate persoanele cu care vine in contact sa respecte Regulamentul de Ordine Interioară, politica referitoare la Managementul Calității, Fișa postului etc.Descrierea jobului ​Atributii generale domeniului:- cunoaste legislatia si normele în vigoare privind achizitiile publice si aplica in mod corect prevederile acestora1. Atributii relevante pentru intocmirea OFERTELOR de participare la licitatii:intocmeste si depune in SEAP documentele aferente Oferteiintocmeste Raspunsurile la clarificari, primite din partea aurtoritatii contractante2. Atributii relevante pentru serviciile de consultanta in domeniul achizitiilor publice contractate pentru beneficiarii publici:aplica instructiun
TQM MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1880 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Farmacist


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lant farmaceutic din Romania, angajeaza Farmacisti!Super echipa noastră este in continua crestere si are nevoie de Farmacisti. Speram ca tu sa fii unul dintre viitorii nostri colegi!❤Ce ne dorim? Absolvent studii superioare: Facultatea de farmacie; Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul 2024; Sa detii bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de Microsoft Office; Sa ai empatie, receptivitate, atentie si energie; Sa oferi ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect;Descrierea jobului Ce responsabilitati ai? Identifici nevoile pacientilor, formulezi recomandari, consiliezi si fidelizezi pacientii; Informezi pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberezi medicamentele cu prescriptie medicala /OTC-uri. Administrezi stocurile si urmaresti termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;Ce iti oferim? pachet salarial motivant (salariu de baza, tiche
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1252 de salarii introduse în Salario: 3510 RON/Luna

Manager Proiect - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER PROIECT - AJOFM | ANOFMAngajator: ARCADIS EXCELLENCE CENTER ROMANIA S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
ARCADIS EXCELLENCE CENTER ROMANIA S.​A.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: GLOBAL RECRUIMENT HUB SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
GLOBAL RECRUIMENT HUB SRL

Manager Proiect - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER PROIECT - AJOFM | ANOFMAngajator: CONSTRUCŢII HIDROTEHNICE SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
CONSTRUCŢII HIDROTEHNICE SA

Manager Relatii Cu Clientii Bancii/​societate De Leasing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER RELATII CU CLIENTII BANCII/SOCIETATE DE LEASING - AJOFM | ANOFMAngajator: CEC BANK SAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
CEC BANK SA

Specialist Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: ECOMEDIA MANAGEMENTExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
ECOMEDIA MANAGEMENT

Angajam Asistent Manager


SC. Vital Medical Center Memory SRL angajeaza asistent manager Cerinte: -studii superioare, de preferat econimice -cunostinte de contabilitate primara-constituie un avantaj -abilitati de lucru in pachetul Office.
SC VITAL MEDICAL CENTER MEMORY SRL

Angajez Asistent Manager


TRIP'N TOUR SRL angajeaza asistent manager, cod COR 334303.Se ofera cazare, conditii de lucru avantajoase si contract pe perioada nedeterminata.
tripn tour

Ofer Loc De Munca Asistent Manager


Birou de traduceri autorizate cu sediul in P. Ros angajează asistent manager cu fara experienta, minim studii liceale. Relatii la telefon sau CV la
Tranzact

Angajam Asistent Manager In Echipa Stil Imobil


Suntem o agentie imobiliara de renume care se mandreste cu o experienta vasta pe piata imobiliara din Iasi. Echipa noastra este dedicata oferirii serviciilor de cea mai inalta calitate, iar acum cautam sa ne extindem echipa cu un asistent de manager proactiv si organizat. Cerinte: - Studii superioare finalizate; - Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala; - Cunoștințe solide de MS Office, retele SOCIAL MEDIA, CRM (constituie un avantaj); - Abilitati excelente de comunicare, organizare si atentie la detalii; - Persoana serioasa, punctuala, dinamica cu spirit de initiativa. - Permis de conducere Responsabilitati: - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a corespondentei interne; - Emitere bonuri fiscale facturi si evidenta acestora; - Tehnoredactare contracte, documente si alte acte specifice postului; - Evidenta tranzactiilor si incasarilor in cadrul companiei; - Intocmire rapoarte de activitate solicitate de catre manager sau colegi din
SC STIL IMOBIL SRL

Tehnician Mentenanta


Firma adimistrare imobile angajeaza tehnician mentenanta pentru intretinere cladiri. Cerinte : Permis categoria B Diploma calificare(instalator ,frigotehnist,electrician)
Bog Art Building Management

Media netă estimată pe baza celor 160 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.