Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

100 Locuri de Munca Management in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

100 Locuri de Munca Management in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii superioare tehnice sau economice, finalizate cu diploma de licenta.Minim 1 an experiență în vânzări pe zona medicalaMinim 3 ani experiență în vânzăriPermis de conducere categoria BCompetențe de operare Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word)Limba engleză - nivel mediu (conversație si corespondență)Capacitate de convingere, argumentare, negocierePersoană comunicativă, sociabilă, autonomăOrientare către client și o atitudine pozitivăDescrierea jobului Prezinta, promovează si vinde produsele companieiDezvoltă relații puternice de business în piață (spitale private si publice, clinici, laboratoare de analize medicale, cabinete medicale, farmacii, etc)Mentine contactul periodic cu clientii si prospectii prin canale de comunicare si viziteExtinde portofoliul de clienți din zona alocatăParticipa la negocieri, intocmirea contractelor si raspunde de monitorizarea derularii si finalizarii contractelorProspecteaza piata in scopul identificarii produselor si/sau servicii
DDS DIAGNOSTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Human Resources Manager - Orbico Moldova


Candidatul ideal Minimum 3 years of experience on the position of HR Manager in the company with minimum 100 employees ; Experience in managing various team projects; Practical knowledge of local Labor Law; Experience and knowledge about multiple HR processes both soft and hard – soft (attraction, recruitment and selection, on-boarding, development, performance management incl. compensation & benefits policy, internal communication, change management) and hard (legal requirements, administration, software). Communication skills: Interpersonal and people skills - open positive personality, trusting people, approachable, with high level of EQ; Constructive and argumentative dialogue; Conflict management skills – without avoiding difficult situations; Excellent management, planning and organizational skills; Capacity to develop others – transfer of knowledge and support to employees; The ability to understand, act, build trust and establish productive working relationships in a multicultu
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minim 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi ac
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager Regional De Vanzari


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent/absolventă de studii superioare tehnice, Inginerie Electrica/Civila - reprezinta un avantaj; Experienta profesionala in domeniile Telecom, Proiecte fotovoltaice, capabil sa ofere solutii complexe adaptate nevoilor clientilor; Experienta in vanzari B2B, conturi mari, cel putin 5 ani; Capacitate de analiză și sinteză; Limba engleza la nivel avansat; Permis de conducere categoria B; Deschis la invatare continua, ambitios, orientat spre crestere, obisnuit cu lucrul sub presiune; Abilitati de comunicare si interrelationare exceptionale; Abilitati de negociere si persuasiune foarte bune.Descrierea jobului Responsabilitati: negociaza proiecte in domeniul energiei verzi pentru clientii mari din retail si industrie; propune solutii complexe de eficienta energetica adaptate clientilor mari din retail si industrie sau investitorilor in parcuri fotovoltaice, negociaza conditiile contractuale, adaptand dupa caz oferta, luand in calcul intreaga gama de produse Sim
SIMTEL TEAM S.​A.​

Manager Magazin (sistem De Parteneriat)


Candidatul ideal Dacă îți dorești să devii propriul tău șef, să construiești un business de succes, clientul nostru din domeniul retail-ului, te invită să descoperi o oportunitate interesantă pentru tine!Căutam un Partener de business pasionat și ambițios, gata să se alăture acestei călătorii de succes în construirea unui lanț de magazine.Clientul dezvoltă un lanț de magazine cu prezență națională, adoptând un model inovator de afacere, bazat pe parteneriate pentru operarea magazinelor sale.🎯Ce ne dorim de la tine? să ai experiență în retail, tabac sau industria alimentară să fi dedicat și motivat să îți conduci propriul business să ai abilități analitice și atenție la detalii (Excel, Word – nivel mediu) să comunici efcient, atât în scris, cât și verbal să ai abilități de conducere și să știi cum să creezi o echipă puternică să ai o sumă minimă pentru a acoperi riscurile inițiale (care se va restitui la finalul colaborării, dacă condițiile contractuale sunt respectate) si sa iti infin
Confidenţial

Area Sales Manager


Candidatul ideal Compania Ferro doreste sa angajeze doi Area Sales Manageri care sa fie locati intr-unul din orasele: Iasi, Bucuresti, Constanta, Piatra Neamt, Bacau.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii tehnice, preferabil universitare; Experienta in vanzari minim 3 ani; Cunostinte obligatorii despre domeniul instalatiilor termice sau sanitare; Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire stategica, orientata spre rezultate si capabila sa lucreze independent; Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere; Abilitati operare PC; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din Departamentul de Vanzari si vei avea urmatoarele responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii din zona alocata in vederea mentinerii si dezvoltarii relatiei de colaborare. Prezentarea si promovarea produselor comercializate
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Manager Vanzari Aparatura De Laborator Pentru R&d


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau student / doctorand in an terminal al unei Facultati de Stiinte (Fizica, Chimie, Inginerie...).Constituie un avantaje cunostintele relativ la diferite tehnici experimentale cum ar fi: Microscopia de Forta Atomica, Microscopia Electronica (SEM si TEM), Microscopia Confocala Raman, sisteme de depuneri filme subtiri de tip PVD - PLD - CVD, Spectroscopia de electroni, Spectrometria de Masa.Disponibilitate la deplasari in tara si strainatate.Descrierea jobului Promovarea aparaturii de laborator de inalt nivel de complexitate.Munca presupune instuire la producatori de top din strainatate, consilierea clientilor pentru gasirea solutiilor optime la problemele lor de cercetare / dezvoltare, prezentarea noilor tehnici experimentale in seminarii stiintifice, precum si identificarea de potentiali clienti.Managerul de vanzari va organiza intregul proces de vanzare de la promovare pana la instalarea si testarea echipamentelor, in colaborare cu depart
NANOTEAM SRL

Regional Sales Manager


Candidatul ideal Pentru acest rol avem nevoie de o persoana care are experienta si performanta dovedita intr-un mediu de vanzare specializat cu mai multe locatii, cu o abordare puternica axata pe oameni, stiind cum sa obtina cele mai bune rezultate de la echipele sale prin intermediul unui stil eficient de management.In plus, la fel de importante sunt urmatoarele criterii de selectie:- Studii superioare finalizate;- Focus pe rezultate (dorinta de a actiona si de a fi neobosit in ceea ce priveste atingerea targhetelor);- Abilitatea de a crea si conduce echipe performante;- Initiativa si perseverenta;- Pasiune, optimism (cine nu are vrea sa lucreze alaturi de cineva care emana energie pozitiva?);- Abilitatea de a interpreta datele si de a lua decizii adecvate;- Abilitatea de a recunoaste performantele deosebite si a le incuraja, creand un mediu de lucru pozitiv;- Dorinta de a purta conversatii provocatoare la toate nivelurile si de a isi exprima cu usurinta punctul de vedere.Descrierea j
FLANCO RETAIL SA

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Manager De Magazin-antreprenor


Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨‍💼🎉🥂✔️🏪Îți oferim toate condițiile să-ți investești pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre brandurile Lagardère Travel Retail (Inmedio, Relay, 1Minute , So!Coffee, Hub Convenience, Pizzeria La Mia Stazione)Tu adaugi în mix pasiunea și: Experiența în comerț și în gestionarea resurselor; Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate; Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate; Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii)**în cazul în care sunt respectate toate condițiileDescrierea jobului Vei fi responsabil de:​ Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe); Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail; Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail; Creșterea vanzaril
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Secretara /​ Asistent Manager/​ Consilier Imobiliar


Candidatul ideal Daca esti persoana care isi doreste independenta financiara, dinamica, sociabila si esti orientat catre cele mai bune rezultate, noi iti oferim un loc in echipa noastra.Daca ai experienta in domeniul imobiliar, este cu atat mai bine.Cunostintele tale + cunostintele noastre si invers, vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite.Lipsa experientei in acest domeniu nu te afecteaza cu absolut nimic.Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti.Cerinţe:-cunoasterea unei limbi străine (constituie un avantaj fluenţa în engleză, franceză sau italiana);-absolvent de studii;-bune abilităţi de comunicare şi negociere;-spirit de iniţiativă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale:-preluarea şi gestionarea ofertelor de vânzare/închiriere existente pe piaţă;-contactarea clienţilor; dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;-identificarea nevoilor clienţilor şi oferirea de suport şi consultanţă în procesul tranzacţional;-finalizarea tranzacţiei imobili
UNUIMOBILIARE IASI S.​R.​L.​

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Area Sales Manager Sisteme Fotovoltaice


Candidatul ideal Daca esti o persoana cu foarte bune abilitati de vanzare si negociere, cu atitudine orientata catre client, cu abilitati de planificare, organizare, ascultare si intelegere, atent la detalii, cu atentie distributiva si disponibil de a efectua deplasari zilnice pentru atingerea obiectivelor de vanzari, atunci esti colegul pe care ni-l dorim in echipa, alaturi de noi.Poate constitui un avantaj pentru tine:- experienta in domeniul vanzarilor de produse pentru constructii, instalatii si/sau cunoasterea pietei in domeniul sistemelor fotovoltaice;- studii tehnice superioare de profil: electrica, electronica, electrotehnica, energetica, electro-energetica;- cunostintele de operare PC (MS Office, Internet).Descrierea jobului Responsabilitatile tale sunt: prezentarea, promovarea si vanzarea gamei de produse in conformitate cu politicile comerciale ale firmei; administrarea eficienta si dezvoltarea portofoliului actual de clienti din zona arondata; consilierea clientilor si ofer
PARTENER SRL

Manager Zonal De Vânzări - Proiecte Electrice


Candidatul ideal • Persoană serioasă, organizată, dinamică și sociabilă cu abilități bune de comunicare și relaționare;• Studii medii sau superioare (profil electrotehnic sau conex constituie avantaj);• Abilitate de negociere comercială, capacitate de organizare și planificare a activității;• Experiența profesională în vânzări de echipamente electrice sau domenii conexe;• Posesor permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Zona acoperită: Moldova • Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți al companiei Promelek XXI (firme de instalații electrice și curenți slabi, tablotieri, antreprenori generali);• Consilierea clienților în oferirea celor mai potrivite soluții tehnice în strânsă colaborare cu echipa tehnică de ingineri• Urmărirea și atingerea obiectivelor lunare de vânzări• Identificarea și valorificarea noilor oportunități de afaceri ale companiei;• Prezentarea și promovarea produselor din portofoliul companiei Promelek XXI;• Elaborarea programului de vizite la clienți;• D
SC PROMELEK XXI SA

Site Manager (contractor)


Candidatul ideal • Esti absolvent/a de studii superioare cu Diploma de Licenta in domeniul constructiilor sau instalatiilor electrice sau similar• Ai o experienta dovedita de minim 2 ani in in gestionarea contractelor cu terti• Ai o experienta dovedita de minim 1 an in industria Telecom si cunostinte tehnice• Vorbesti fluent Limba engleza• Intelegi afacerea si esti orientat/a spre rezultate• Ai abilitati excelente de comunicare si influentare, esti atent/a la detalii• Esti orientat spre solutii si ai o gandire inovativa• Esti proactiv/a, iti place sa ai initiative• Ai foarte bune abilitati de organizare, planificare, rezolvare a problemelor, project management, bugetare• Ai un bun management al timpului• Ai capacitatea de a lua decizii independent si de a influenta procesul decizional• Iti place sa lucrezi in echipa• Ai cunostinte avansate MS Office (obligatoriu Excel, Word, PowerPoint si Outlook)• Obligatoriu permis de conducere (experienta 4x4) - minim 1 anDescrierea jobului Vei coor
VODAFONE ROMANIA SA

Area Sales Manager - Moldova


Candidatul ideal Cerinte:- prezinta si promoveaza cu seriozitate si eficienta produsele companiei;- obtine comenzi ferme si negociaza contracte in conditiile stabilite la nivel de companie;- ofera consultanta tehnica de specialitate clientilor;- monitorizeaza creantele clientilor din zona alocata si se asigura de incasarea acestora la termen;- mentine un contact permanent cu piata de profil;- executa actiuni de research ale pietei – tinta si cauta sa extinda permanent portofoliul de clienti;- se implica in rezolvarea prompta a problemelor aparute in zona alocata;- raporteaza ocazional si periodic cu privire la activitatea desfasurata si rezultatele obtinute.Descrierea jobului - gestioneaza baza actuala de clienti;- cerceteaza, initiaza si gestioneaza contacte cu piata si clientii tinta din zona alocata;- zona de responsabilitate acopera judetele: Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Bacau, Vrancea, Vaslui, Harghita si CovasnaIti vom oferi: Mediu de lucru placut si competitiv; Suport continu
UMEB POWER S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Relationship Manager Sme (imm) Bucuresti/​timisoara/​iasi


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj); Experienta minim 2 ani in vanzari (experienta in vanzari catre persoane juridice prezinta un avantaj); Personalitate dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala; Flexibilitate si disponibilitate de a calatori in interes de serviciu; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva ; Fluenta in limba engleza – scris&vorbit; Permis de conducere – categoria B.Descrierea jobului Ce vei face: Dezvoltarea activitatii si consolidarea pozitiei companiei prin:Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti SME; Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali; Consolidarea relatiilor de afaceri cu clientii si furnizorii existenti; crearea de noi parteneriate de colaborare cu furnizori din diverse domenii de activitate; consilierea clientilor in aleger
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Inspector Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal Denumirea rolului:Inspector Resurse Umane si SalarizareDepartament:Resurse UmaneCautam o persoana care are urmatoarele calitati: Curs de Inspector Resurse Umane – Obligatoriu Experienta in domeniul salarizarii Cunostinte bune ale pachetului MS Office, cu preponderenta Word/Excel Cunostinte avansate in domeniul resurselor umane si REVISAL Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Abilitatea de a lucre cu cifre, atentie pentru detalii, aptitudini de analiza si sinteza Cunoasterea programului SAGA, Mentor, Nexus Cunostinte bune de limba engleza Fire dinamica, flexibila, pozitiva si foarte bine organizata Experienta de minim 3 ani in domeniul HR – Experienta in prestari servicii poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestionarea unui portofoliu de firme Redactarea si intocmirea dosarelor de personal (CIM, adeverinte, acte aditionale, decizii de incetare, suspendare..etc) Operarea tuturor mo
GP TAX MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.