Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

282 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

282 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Representative


Candidatul ideal Our company has been in the freight forwarding business for +25 years and has established a strong reputation for providing reliable and efficient services to our clients. We have business activities in 6 countries: Bulgaria, Romania, Poland, Greece, Spain and Turkey.GOPET Group offers a wide range of services including road, air and sea freight forwarding, intermodal, warehousing and distribution.We are growing our team and seeking colleagues who will play a key role in delivering outstanding service to our clients. As a primary point of contact, you'll handle customer inquiries, provide information, and ensure seamless shipment processes.Descrierea jobului Key Responsibilities: Deliver exceptional customer service, addressing inquiries and resolving issues promptly. Gain in-depth knowledge of our transport services for accurate customer guidance. Communicate effectively via various channels, ensuring customer needs are met. Apply critical thinking to resolve issu
GOPET ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 921 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Consultant Call Center


Candidatul ideal Abilitatea de a comunica în mod clar (scris și verbal);Atenție și răbdare;Abilitatea de a „citi” profilul de client și de a folosi „limbajul pozitiv”;Tenacitate și capacitate de convingere;Orientare către obiective;Capacitate de gestionare a timpului excelentă și capacitatea de a gestiona presiunea;Utilizator Microsoft Office, inclusiv Outlook; abilități în tehnologia de internet; Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu. Descrierea jobului Asigura mentinerea unei relatii solide cu clientii, in activitatea de servicii clienti.Actioneaza ca punct unic de contact in legatura cu solicitarile clientilor referitoare la produsele si serviciile detinute in cadrul companiei.Efectueaza o gama larga de activitati in vederea solutionarii cererilor formulate de clienti.Ofera informatii/raspunsuri la solicitarile clientilor (email, telefonic), despre produsele si serviciile companiei; explica politicile companiei in relatia cu clientul.Verifica/completeaza documentatiile primite di
BCR ASIGURARI DE VIATA VIENNA INSURANCE GROUP SA

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Abilități dorite Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati Comunicați eficient cu jucătorii prin chat live, e-mail și telefon, în conformitate cu SLA-urile departamentului (asistarea cu probleme generale, gestionarea contului, probleme legate de
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1007 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Interviu Call Center


Candidatul ideal Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu din București.Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță.Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară.Hai să ne cunoaștem la numerele de telefon 021.224.66.00 sau 0729.880.179Descrierea jobului Aplicare de chestionare prin telefon, asistat de calculator.
MERCURY RESEARCH SRL

Call Center /​ Helpdesk Pt.​ Semnaturi Electronice - Bucuresti


Candidatul ideal - absolvent liceu la inceput de cariera- student in anii terminali sau absolvent de facultate la inceput de cariera- utilizator mediu/avansat PC (in special sisteme de operare Windows - instalare aplicatii)- aptitudini bune de comunicare- capacitate de a lucra in conditii de solicitare intense- capacitate de a gasi solutii rapide- capacitate de a rezolva situatii dificile cu calm- foarte buna cunoastere a limbii romane (citit/scris/vorbit)- cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit) la nivel incepator- atitudine proactiva si orientata spre client- disponibilitate de a lucra in tureDescrierea jobului Responsabilitati:- acordarea de asistenta tehnica, telefonic si e-mail, in legatura cu obtinerea, instalarea si utilizarea certificatelor digitale furnizate de Digisign- indeplinirea taskurilor interne legate de certificate digitaleBeneficii:-mediu de lucru modern-lucrul intr-o echipa tanara si dimanica-posibilitate de avansare si perfectionare profesionala-alte beneficii: b
DIGISIGN SA

Call Center Travel Agent – English Wfo (part-time)


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in English Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willingness to work in a contact center environment with rotational shifts Willingness to work from officeDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, you are going to answer inbound calls from passengers and handle queries about new airline bookings, changes to existing bookings and other aspects of airline travel like frequent flier program, baggage queries, flight informationWe O
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Customer Service Marketing


Candidatul ideal Candidatul idealNe mărim echipa cu o persoană care să ocupe postul de Customer Service Marketing cu abilități dе comunicare și organizare care să se alăture StartUp-ului CyberAxo Agency.Cu sau fără experiență în domenii precum Asistent Manager, Secretariat, Vânzări, Customer Sales, B2B Sales, Call Center.​Nivel de experiență: ( 0-3 ani de experiență)Cum știi dacă te căutam pe tine:Ai abilități orgаnizatoricе și de comunicare foartе bunе;Abilități bune de negociere si persuasiune;Excеlеntе abilităţi oriеntate cătrе rezultate, receptivitate şi iniţiativă;Orientare spre vânzare, client și rezultate;Abilități de soluționare a problemelor;Cunoştinţe de limba engleză - constituie un avantaj;Bune competențe digitale: Microsoft Office, Internet, Google Drive;Ai studii superioare sau în curs de finalizare;Experiența similară - prezintă un avantaj;Capacitate de coordonare, analiză şi sinteza datelor;Persoană foarte bine organizată, dinamică, conştiincioasă, punctuală, responsabi
SIGMA LIFE IT SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Esti in cautarea unui loc dе munca stabil?Iti place sa comunici?Crezi ca detii abilitati dе gestionare a unei situatii limita?Daca consideri ca indeplinesti cerintele mentionate pentru canditatul pe care il cautam, asteptam CV-ul dumneavoastra.Candidatul ideal:- Studii medii/superioare finalizate;- Cunostinte MS Office;- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;- Experienta anterioara in call center - constituie avantaj experienta in domeniul medical;- Persoana flexibila, dinamica, responsabila si rezistenta la stres;- Foarte bun spirit dе organizare;- Initiativa si orientare catre pacient;- Capacitate dе concentrare.Descrierea jobului - Prеluareа, gеstionаrеa, rеdirеctionаreа аpelurilor din partеа pаciеntilor in conformitаte cu procedurilе agreаte, аtingand obiectivele calitative si cantitative stabilite;- Informarea pacientilor/clientilor, cu privire la programul de lucru al Policliniciilor / Spitalului si al medicilor;- Programarea sau reprogramarea pacientilor la con
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 258 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Relatii Clienti


Candidatul ideal - Abilitați de relaționare prin telefon- Capacitate de concentrare si analiza, atenție la detalii;- Experienta anterioara relevanta in domeniul comunicării- Cunoștințe operare CRMProcesul de aplicare/ Procedura obligatorie pentru calificare:Trimiteți-ne scrisoarea dvs. de intenție și CV-ul la adresa [email protected]În scrisoarea de intenție, vă rugăm să includeți așteptările salariale, precum și orice alte informații utile legate de personalitatea și preocupările dvs. pentru viitor.Descrierea jobului Preluare/ inițiere apeluri telefonice si operarea in sistemul informaticCreare si verificare informatii in CRMScriere si trimitere corespondenta emailContactarea clienților în vederea clarificării unor detaliiTraining pentru îmbunătățirea performantelorÎntâlniri săptămânale pentru training/stabilirea obiectivelorSe lucreaza din locatie fizica/ parțial remote - biroul nostru din zona Aviatorilor - metrou la 100 m distantaProgram de 8 ore de luni pana vineriPerioada de
CABINET DE AVOCATURĂ DUMBRĂVANU PAUL

Media netă estimată pe baza celor 836 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Call Center /​ Suport Client


Candidatul ideal Cautam candidati pentru postul de agent call center / suport clienti. Oferim 3 posturi pentru colaborare nedeterminata sau sezoniera - pentru sezonul de vara cu posibilitate de prelungire in cazul in care exista chimia potrivita de ambele parti. Suntem dedicati si punem mare accent pe satisfactia clientului, dar mai ales pe integritate, seriozitate si respect reciproc.Ne dorim colegi dinamici, pozitivi, dedicati activitatii pe care o desfasoara, carora le place lucrul bine facut. Daca te regasesti in cele ce urmeaza, ai putea fi unul din viitorii nostri colegi. Daca nu, dar totusi stii cine ar putea fi potrivit, spune-i despre noi :)Te rugam aplica la acest job DOAR DACA: Student sau absolvent de universitate; studiile in turism sunt un avantaj dar nu obligatorii; Cunoasterea limbii engleze (scris / vorbit cel putin nivel mediu); Serios, punctual, organizat, capacitate dе lucru in situatii dе stress, atitudine pozitiva, proactiv, integru. Ai experienta in relatiile cu
TRAVEL PLANNER SRL

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);Cunoașterea limbii engleze (scris, vorbit, citit);Cunoștințe bune de operare PC și Microsoft Office (cunoștințele avansate Excel constituie un avantaj);Dornic de a învăța în permanență lucruri noi, atitudine “can do” și orientare către performanță, spirit de echipă;Atitudine pozitivă cu spirit de inițiativă și atenție la detalii;Disponibilitate pentru lucru în ture de zi și de noapte, în weekend și/sau în zilele de sărbătoare, în funcție de nevoile companiei;Experiență în asistență clienți online și/sau în industria jocurilor de noroc reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:-Comunicare independentă cu clienții prin chat online, apeluri telefonice și e-mailuri pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciile, jocurile, pariurile și alte produse/servicii furnizate de companie.-Identificarea nevoilor clienților și furnizarea de soluții adecvate folosind cunoștințele și experiența dobândite.
CELLADA SRL

Customer Service Agent With Spanish/​french


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania is looking for a Customer Service Agent with Spanish or French, for the service division of one of its clients, an important player in the automotive industry. Main objective: Assisting with customer inquiries, resolving outstanding payments, and ensuring positive customer interactions. Job skills: Fluency in spoken and written Spanish language (for Customer Service Agent with Spanish); Fluency in spoken and written French language (for Customer Service Agent with French); Working knowledge of English language; Proactive problem solver; Excellent communication skills; Strong commitment to customer satisfaction.Descrierea jobului Job responsibilities: Execute changes in the system based on customer requests; Handle inbound and outbound telephonic or mail queries from customer related to personal data change, statement request, notification of payment or payoff request, etc; Give customers any information they may request about their financing, prod
MANPOWER

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1106 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Specialist Relatii Clienti- Depozit


Candidatul ideal Experiență anterioara pe un post de Specialist Relatii clienti, Customer Care , constituie avantaj;Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);Cunostinte de raportare si analiza, constituie avantaj;Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme, Agilitate;Atitudine colaborativa, spirit de echipa;Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;Descrierea jobului Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt tim
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Receptie /​ Call-center Clinica Medicala


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane empatice, răbdătoare și grijulie, care să pună mereu oamenii și nevoile lor pe primul plan. Candidatul ideal trebuie să manifeste o atitudine proactivă, să fie comunicativ și sa colaboreaze eficient în echipă, fiind orientat către găsirea soluțiilor. Profesionalismul este esențial, iar deschiderea față de pacienți și colegi este un aspect pe care îl căutăm în mod special.Experiența în operarea pe un PC este necesară, iar cunoștințele de limbi străine reprezintă un avantaj.Dacă te recunoști în aceste cerințe și ești dedicat să te perfecționezi, te așteptăm să aplici pentru a te alătura echipei noastreDescrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice și furnizarea de informații detaliate despre serviciile medicale disponibile în clinica noastră, însoțită de rezolvarea promptă a cerințelor pacienților.• Întâmpinarea și înregistrarea pacienților, oferindu-le îndrumare către cabinetele medicale adecvate. Reprezintă un avantaj experiența în
NEUROCITY SRL

Agent Call Center


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor oameni dinamici si orientati spre rezultate pentru a se alatura echipei noastre in dezvoltare. Compania noastra opereaza un magazin online de succes, listat pe marketplace-urile de top din Romania. Cautam un lider in vanzari care sa isi asume rolul in cresterea veniturilor si a cotei de piata a afacerii noastre prin gestionarea eficienta a echipei de vanzari si dezvoltarea relatiilor cu clientii si partenerii.Cerinte: Experienta demonstrata intr-un rol similar de vanzari poate fi un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a atinge obiectivele stabilite Orientare catre rezultate si spirit de initiativaDescrierea jobului Beneficii: Telefon si laptop de serviciu; Salariu fix competitiv si o grila motivanta de comisionare, in functie de performanta Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Magazin Online listat pe Marketplace-uri de Top din Romania
MADVIUN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Customer Support Specialist - Bulgarian Speaker


Candidatul ideal Your life @ Flip.roFlip.ro, part of the eMAG group, is a continuously growing start-up where we change the way people buy and sell refurbished phones. Our growth is driven by our technical and digital landscape and our ability to continuously improve and build our business.We are looking for Bulgarian Speaker Customer Support Specialists to join our young and enthusiast team that will develop, nurture, and maintain a professional relationship with our clients located in Bulgaria.Descrierea jobului Your main mission: You will be the company`s voice, so we are relying on you to make a good impression on our customers, giving them kind and helpful answers; We want it to be easy for you to put yourself in the place of your conversation partner, empathize with him and help him as much as possible; Because you`ll be answering both verbally and in writing, you must have a coherent and grammatically correct speech in any case you will dialogue with the client; We know that you
FLIP TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Patient Advisor Call Center - Hibrid Bucuresti


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre.Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile.Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon.Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oamen
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Customer Support With Romanian


Candidatul ideal You will be thе perfect match to the team if...:) You are proficient in Romanian & intermediate/proficient in English You have experience in a previous customer support role You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) You have strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat You are good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You are structured, ambitious and organised You take initiative in completing tasks You perform well under pressureA day аt the officе…alwаys stаrts with a cup of coffeе or tеа and a big smile :)Descrierea jobului What will you be doing exactly?It is not a remote job! You will be working full time from the office
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 282 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.