Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

283 Locuri de Munca Operator Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

283 Locuri de Munca Operator Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteObligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureatPersoana cu bune abilitati de comunicare.Abilitati de organizare. Responsabilitati / RealizariContactarea telefonica a clientilorPregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzareIntroducerea comenzilor in sistem Alte informatiiPachet salarial net 3000 LEiBonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie)Contract pe nedeterminat;Tichete de masa in valoare de 30 RON/ZIAsigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate)Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-enduri libere
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Experienta anterioara de minim un an in vanzari prin telefon sau call center Abilitati excelente de comunicare si negociere Orientare catre atingerea obiectivelor si rezultate Atentie la detalii si capacitate de organizare Flexibilitate si adaptabilitate la schimbariDescrierea jobului Raspunzi la solicitarile de programare ale pacientilor Identifici nevoile si cerintele pacientilor si oferi solutii personalizate Inregistrezi si actualizezi informatiile despre pacienti in sistemul nostru de vanzari Colaborezi cu echipa pentru a atinge si depasi obiectivele lunare
CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 187 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• S
BLUE POINT AGENCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 2925 RON/Luna

Operator Call Center/​receptie


Candidatul ideal Echipa de Receptie cauta coleg nou pentru pozitia de Receptionist/Operator Call-Center. Ne dorim sa ne intregim echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile Centrului Medical LOTUS-MED si anume: grija fata de oameni și nevoile lor, onestitate fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa.Esti persoana potrivita daca:Esti absolvent de studii medii/superioareTe consideri o persoana dinamica, responsabila, organizata si cu initiativaTe mandresti cu o atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, bune abilitati de comunicare si relationareEsti deschis/a la un tot ce inseamna nou, iar oportunitatile de invatare te motiveazaAi cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatoruluiCunosti aplicatia EasyMedical (criteriu nu obligatoriu, insa constituie avantaj)Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie telefonic- Inregistreaza in sistemul EasyMedical datele pa
LOTUS - MED SRL

Operator Call Center/​facturare


Candidatul ideal - Studii medii (liceu + bacalaureat)- Foarte buna cunoastere a Lb. Romane- Operare PC: Word, Excel, prezinta avantaj experienta de lucru in SAP- Abilitati de negociere- Seriozitate, spirit de echipa si atitudine pozitiva- Disponibilitate de lucru la sediul companieiDescrierea jobului - Responsabil de preluarea si procesarea corecta a comenzilor sosite in Call Center;- Client service & support- Alte activitati specifice (telemarketing, sondaje etc)BENEFICII:- Pachet salarial competitiv (salariu fix, tichete de masa, tichete cadou, abonament servicii medicale, zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie)- Training- Un loc de munca placut si o echipa profesionista
ANTALIS SA

Operator Call Center Vanzari


Candidatul ideal Cautam coleg Operator Call Center Vanzari entuziast, care sa faca parte din echipa noastra dinamica si energica Dormeo. Ce vei gasi la noi? O atmosfera efervescenta, mediu de lucru pozitiv unde valorificam ideile si dezvoltam talentul in vanzari. Alege Dormeo si fii ambasadorul brandului nostru daca: Comunici foarte bine la telefon si esti un bun negociator; Te poti adapta rapid la diverse tipuri de personalitate; Ai atitudine pozitiva si orientare catre clienti; Vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzare si negociere; Iti doresti sa prezinti, sa promovezi si sa vinzi prin telefon produsele companiei noastre. Descrierea jobului Din rolul de Operator Call Center Vanzari: Vei fi contactul principal pentru clientii Dormeo, si vei oferi asistenta prompta si profesionista; Vei vinde prin apel telefonic produse ale brand-ului nostru; Colectezi si analizezi feedback-ul clientilor; Promovezi campaniile si ofertele speciale catre intregul portofoliul de clienti; Ajuti la solut
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Este calm si are o atitudine pozitiva;Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor;Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic;Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor;Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul;Imbunatateste calitatea serviciilor continuu;Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei;Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati;Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale;Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres;Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva.Descrierea jobului Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail;Ofera informatii pacientilor si inregistreaz
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 278 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Customer Support/​operator Call Center


Candidatul ideal Pentru pozitiile de Customer Support/Operator Call Center, te invitam in echipa noastra daca iti doresti sa:- Inveti tot timpul lucruri noi- Faci parte dintr-o echipa comunicativa- Lucrezi intr-o companie in plina dezvoltareAsteptam sa ne vedem la interviu! Aplica mai jos!Noi ne ocupam dе training-ul tau, dе integrarea ta in echipa si iti oferim feedback constant. Daca iti doresti sa evoluezi profesional, ai posibilitati reale dе promovare in orice departament al companiei, in concordanta cu dorintele si aspiratiile tale!Descrierea jobului Vei fаce pаrte din dеpаrtamentul Suport/Colectare; аlaturi de colegii din еchipа, vеi invаta sa:- Lucrеzi cu spеcialisti cаrе tе vor pregаti sa fаci fаta oricaror provocari- Comunici si sa intelegi asteptarile si nevoile clientilor- Contactezi telefonic clienti si sa gestionezi un portofoliu alocat- Informezi clientii cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor- Negociezi termene de plata utilizand un discurs persuasivCare s
OKCREDIT IFN S.​A.​

Receptionist /​ Operator Call-center


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Ai studii medii si cunosti limba engleza nivel conversational Fii o persoana comunicativa , energica si zambitoare; Faci fata situatiilor stresante Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate; Ai capacitatea de a empatiza cu pacientii; Ai atitudine pozitiva si perseverenta; Ai cunostinte MS Office; Ai capacitatea de a gasi solutii si de a actiona rapid; Ai capacitatea de a gestiona mai multe responsabilitati simultan.Descrierea jobului De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Te vei dezvolta profesional si personal; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere ; Vei aderarea la valorile și misiunea companiei;Ce responsabilitati are un receptionist? Intampinarea pacientilor si vizitatorilor cu o atitudine calda; Programarea pacientilor la diverse investigatii; Inregistrarea corecta a datelor in so
GRAL MEDICAL SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Esti in cautarea unui loc dе munca stabil?Iti place sa comunici?Crezi ca detii abilitati dе gestionare a unei situatii limita?Daca consideri ca indeplinesti cerintele mentionate pentru canditatul pe care il cautam, asteptam CV-ul dumneavoastra.Candidatul ideal:- Studii medii/superioare finalizate;- Cunostinte MS Office;- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;- Experienta anterioara in call center - constituie avantaj experienta in domeniul medical;- Persoana flexibila, dinamica, responsabila si rezistenta la stres;- Foarte bun spirit dе organizare;- Initiativa si orientare catre pacient;- Capacitate dе concentrare.Descrierea jobului - Prеluareа, gеstionаrеa, rеdirеctionаreа аpelurilor din partеа pаciеntilor in conformitаte cu procedurilе agreаte, аtingand obiectivele calitative si cantitative stabilite;- Informarea pacientilor/clientilor, cu privire la programul de lucru al Policliniciilor / Spitalului si al medicilor;- Programarea sau reprogramarea pacientilor la con
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 258 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Senior Operator Call-center - Dep.​ Rezervari


Candidatul ideal • Ai experienta in domeniul Call-Center minim 2 ani• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda• Ai atitudine de lider• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare• Vorbesti limba engleza fluent• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca) si cunosti pachetul Office (excel/word/outlook)Descrierea jobului ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente folosind toate canalele de comunicare (telefonic / e-mail) participa activ in preluarea rezervarilor (inbound) si introducerea lor in sistem participa activ la confirmarea rezervarilor venite din mediul on-line (site, e-mail, aplicatie etc), verificand telefonic autenticitatea rezervarii, parcurgand procedura rezervarilor (outbound) participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/evenimen
BERARIA H SRL

Operator call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

OPERATOR CALL CENTER


Scurta descriere a companieiS.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte Candidatul ideal:• deține o experiență de minim 3 ani de zile în activitatea cu clienții în regim dе telesales;• experiență relevantă în promovarea produselor medicale, de curățenie sau farmaceutice • deține un nivel avansat de exprimare în scris și verbal în limba romana;• deține cunoștințe de lb.engleză (nivel mediu);• persoană creativă, organizată, sociabilă, cu o atenție sporită la detalii;• atitudine orientată către client;• deține cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet);• Posesor permis de conducere – categoria B. Responsabilitati Descrierea postului:• Contactarea telefonică a clienților potențiali, cu scopul de a promova, a convinge și a vin
Klintensiv

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator call center cu limba romana


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte - Comunicare și interacțiune fluentă cu clienții.- Focalizare asupra deciziilor rapide și eficiente.- Experiența anterioară în domeniul serviciilor sau gestionării clienților. Responsabilitati - Preluarea apelurilor și mailurilor clientilor si oferirea consultantei cu privire la situația echipamentelor utilizate de catre aceștia;- Administrarea si gestionarea flotei de imprimante pentru a imbuntati activitatea digitala a clientilor;- Soluționarea problemelor legate de echipamente (Imprimante închiriate); Alte informatii - Program de lucru de Luni până Vineri, 09:00-17:30.- Activitate de la sediu în primele luni (B
Trenkwalder Romania

Operator call center colectare creante


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte - Studii medii finalizate- Abilitatile de comunicare fluenta , coerenta si corecta din punct de vedere gramatical reprezinta cerinte obligatorii in procesul de recrutare - Experienta profesionala in Call Center in domeniul de colectare debite si creante nu este necesara, se ofera perioada de training- Cunostinte de baza operare PC Responsabilitati - Apelarea telefonica a persoanelor fizice sau juridice- Administrarea eficienta a situatiilor si cazurilor aparute cu respectarea procedurilor de lucru stabilite- Prelucrarea tuturor cazurilor cu acuratete si seriozitate , respectand standardele de calitate impuse in relatia cu clientii Alte informatii - Pachet salarial de 2900- 3500 lei net plus bonusuri de perfo
PERSONNEL OUTSOURCING

Operator Call Center – Birou Dristor,​ Salariu 2500 net


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si vei avea ocazia sa faci parte din una dintre cele mai dinamice echipe, sa te alaturi echipei noastre de tineri profesionisti.Care sunt beneficiile tale: Bonuri de masa de 30 de lei pe fiecare zi lucratoare - aproximativ 600 de lei pe luna Contract pe perioada nedeterminata Oportunitati de invatare si dezvoltare in cariera Modul de lucru la birou Spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor).Cum stii ca esti potrivit pentru echipa noastra? Esti o fire comunicativa, iti place sa interactionezi cu ceilalti si sa rezolvi probleme. Ai mai lucrat in call center (dar nu obligatoriu). Iti doresti sa inveti lucruri noi si sa te dezvolti cu proiectul din care faci parte. Esti disponibil sa incepi activitatea imediat sau in maximum 2 saptamani.Descrierea jobului Cum va arata ziua ta de lucru: Pe scurt: vei prelua sau efectua apeluri, vei rezolva solicitarile clientilor nostri intr-o maniera pozitiva si vei identifica interesul acestora pen
Confidenţial

Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte Obligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureatPersoana cu bune abilitati de comunicare.Abilitati de organizare. Responsabilitati Contactarea telefonica a clientilorPregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzareIntroducerea comenzilor in sistem Alte informatii Pachet salarial net 3000 LEiBonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie)Contract pe nedeterminat;Tichete de masa in valoare de 30 RON/ZIAsigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate)Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-endurile libere
Personnel Outsourcing

Operator Call Center/​ Customer Support Specialist


Candidatul ideal Candidatul IdealVidet își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastra coleg/a!Dacă ești pasionat(ă) de ceea ce înseamnă ochelari și vedere, deja ne placi. Dacă știi și tipurile de lentile de contact și câteva branduri existente pe piață, deja noi suntem interesați. Dacă îți place să vorbești cu clienții și să oferi o consiliere de calitate pentru produsele de optică, atunci chiar te așteptăm nerăbdători.Daca ai mai lucrat in vanzari si vrei sa înveți ceva nou, sa-ti largesti orizontul, sa incepi o cariera intr-un nou domeniu,NOI TE PUTEM INVATA trebuie doar sa iti doresti.Dacă într-adevăr vrei să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:- Să cunoști bine limba română si sa te poti exprima coerent si concis la telefon. Mai exact, sa poți sta de vorbă cu clienții atât cât e programul de lung, adica 8 ore zilnic de Luni pana Vineri- Să cunoști câteva date despre tipurile de lentile de contact și brandurile existente
NOAVIDET SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal ALCAR WHEELBASE ROMANIA este in cautarea unui Operator Vanzari prin Telefon (Agent Call-Center) pasionat de industria auto.Activitatea se desfasoara la sediul companiei.Sediul Alcar Wheelbase se afla in WDP Park, Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov.Transportul este asigurat.Descrierea jobului SCOPUL POSTULUIOfera asistenta clientilor companiei, promoveaza si vinde proactiv produsele si serviciile companiei, identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti.- Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire – call-center, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor in vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile;- Identifica corect nevoile clientilor;- Furnizeaza informatii generale (produse, servicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate de plata, valoarea facturii
ALCAR WHEELBASE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 270 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare- Autonomie, rapiditate in executie- Abilitati de lucru in echipa- Cunostinte PC (Microsoft Office, Power Point)- Limba engleza nivel avansat (scris, citit, conversational)- Disponibilitate lucru in tureDescrierea jobului Ofera suport telefonic clientilor companieiRaportarea incidentelor HSSELucreaza in platforma IT de notificare si management al situatiile de CrizaMonitorizare meteo si raportareAsistenta telefonica pentru tot grupul, interna si externa pentru toate procesele si activitatile celulei de securitateGestionarea sistemului de access control;Asistenta in calatoriile de afaceriSuport al afacerii (PROCEDURA OPERATIONAL-ADMINISTRATIVA/ TICHETE CADA)Servicii de securitate operationala (ex: evenimente, proteste, etc)
BN INTEGRATED FACILITY SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 281 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 283 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.