Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

253 Locuri de Munca Agent Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

253 Locuri de Munca Agent Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Specialist - Bulgarian Speaker


Candidatul ideal Your life @ Flip.roFlip.ro, part of the eMAG group, is a continuously growing start-up where we change the way people buy and sell refurbished phones. Our growth is driven by our technical and digital landscape and our ability to continuously improve and build our business.We are looking for Bulgarian Speaker Customer Support Specialists to join our young and enthusiast team that will develop, nurture, and maintain a professional relationship with our clients located in Bulgaria.Descrierea jobului Your main mission: You will be the company`s voice, so we are relying on you to make a good impression on our customers, giving them kind and helpful answers; We want it to be easy for you to put yourself in the place of your conversation partner, empathize with him and help him as much as possible; Because you`ll be answering both verbally and in writing, you must have a coherent and grammatically correct speech in any case you will dialogue with the client; We know that you
FLIP TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Receptie /​ Call-center Clinica Medicala


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane empatice, răbdătoare și grijulie, care să pună mereu oamenii și nevoile lor pe primul plan. Candidatul ideal trebuie să manifeste o atitudine proactivă, să fie comunicativ și sa colaboreaze eficient în echipă, fiind orientat către găsirea soluțiilor. Profesionalismul este esențial, iar deschiderea față de pacienți și colegi este un aspect pe care îl căutăm în mod special.Experiența în operarea pe un PC este necesară, iar cunoștințele de limbi străine reprezintă un avantaj.Dacă te recunoști în aceste cerințe și ești dedicat să te perfecționezi, te așteptăm să aplici pentru a te alătura echipei noastreDescrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice și furnizarea de informații detaliate despre serviciile medicale disponibile în clinica noastră, însoțită de rezolvarea promptă a cerințelor pacienților.• Întâmpinarea și înregistrarea pacienților, oferindu-le îndrumare către cabinetele medicale adecvate. Reprezintă un avantaj experiența în
NEUROCITY SRL

Customer Service Executive - Pb Alliance Agency


Candidatul ideal Cunostinte si/ sau intelegere a sistemelor de vanzari si logistice internationale Activitate in order handling international sau similar Cunostine de limba engleza nivel avansat Abilitate de lucru cu deadline-uri si obiective Capacitate de analiza si reactie imediata Experienta solida in utilizarea Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Outloook) Studii superioare Abilitati organizatorice si de comunicare foarte bune Spirit de echipa Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic Atentie la detalii Experienta in business-to-business si/sau pozitii similare Experienta in domeniile tipografic, al ambalajelor, vanzari de hartie/carton constituie un avantaj importantDescrierea jobului Gestioneaza si monitorizeaza derularea in conditii optime a comenzilor si livrarilor de la fabricile si centrele logistice europene ale grupurilor Sappi si Metsa Board catre clientii din Romania Raspunde solicitarilor legate de termene de livrare, comenzi in derulare, stocuri disponibile Me
PB ALLIANCE AGENCY SRL

Patient Advisor - Call Center - Spital Ponderas


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oa
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Customer Support Specialist Admiral Online Casino


Candidatul ideal NOVOMATIC Romania, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul jocurilor de noroc, angajeaza agenti pentru asistenta clientilor, pe platforma ADMIRAL ONLINE.Candidatul Ideal: Liceu absolvit cu diploma de Bacalaureat; Ocuparea anterioara a unui post de asistenta clienti, prin telefon sau email (obligatoriu); Experienta anterioara in domeniul de iGaming sau Online Casino (obligatoriu); Limba engleza scris si vorbit – nivel mediu sau superior; Cunostinte PC la nivel de utilizator, pentru Windows 7 si 10; Cunostinte avansate in utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Word si Outlook); Abilitati excelente de comunicare, pentru a putea explica instructiuni si informatii complexe, atat in vorbire cat si in scriere; Cunoasterea principiilor si practicilor in domeniul relatiilor cu clientii este obligatorie;Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor, prin telefon, email si chat; Identificarea problemelor clientilor s
ADMIRAL LEISURE SRL

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana care doreste sa aiba un loc de munca stabil si se implice in activitatea zilnica de munca. Sa fie proactiv si sa nu vina la munca ca sa plece de la munca la ora fixa. Se apreciaza implicarea si bunul simt!Descrierea jobului Cerinţe:– cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail);– calm şi stăpânire de sine, atenţie la detalii, atenţie distributivă;– persoana responsabilă, amabilă, cu spirit de echipă şi bune abilităţi de comunicare;Responsabilităţi:– gestionarea contractelor clientilor directi, emiterea si transmiterea facturilor de prelungire abonamente;- preluare apeluri clienti directi si trimiterea solicitarilor echipelor de tehnicieni pe teren;– oferirea de informaţii corecte şi actualizate clienţilor/distribuitorilor;– înregistrarea tuturor apelurilor în aplicaţia dedicată;– inchidere de fise tehnice si gestionarea dosarelor clientilor;– preluare şi transmitere sesizări/informări via e-mail;– înregistrarea reclam
DANUBIUS EXIM SRL

Agent Servicii Clienti (call Center Outbound)


Candidatul ideal Global HR recruteaza un rol de Agent Servicii Clienți, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc. Cu o experiență internațională de 20 de ani, clientul nostru a devenit în scurt timp cel mai de succes lanț de cluburi de jocuri din Europa Centrală și de Este prezent in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania si Romania.Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca)Experiență: Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus. Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri) Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft ExcelAbilități: Abilități de comunicare verbală Capacitatea de
GLOBAL HR SERVICES

Customer Support


Candidatul ideal Orientare catre client si capacitatea de a se adapta/raspunde la diferite tipologii de persoane;Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice;Experienta minimum 6 luni pe un rol similar;Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office.Descrierea jobului Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail);Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor;Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete;Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri;Actualizarea contractelor comerciale;Actualizarea bazei de date;Acordare suport pentru parteneri/comercianti.Beneficii:800 lei tichete de masa1275 lei platforma benefit500 lei bonus de vacanta300 lei bonus de sarbatori500-800 lei bonus de performantaContract perioada nedeterminataZile de concediu extraCursuri ggratuitePosibilitate de avansareProgram L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
TEAMLAND

Media netă estimată pe baza celor 1889 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Relatii Clienti - Operator Facturare Si Secretariat


Candidatul ideal In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.CERINTE- absolvent de studii superioare - experienta in Microsoft Office (Word, Excel)- capacitate de lucru in echipa- abilitati multitasking- abilitati foarte bune de comunicare in limba engleza- atentie la detaliiDescrierea jobului In calitate de asistent relatii clienti si secretariat la biroul front office vei tine legatura cu clientii nostri din intreaga lume, vei intocmi oferte comerciale si contracte sub indrumarea managerului de departament, vei emite lunar facturi, vei intocmi registrul de casa, vei prelua corespondenta si vei fi implicat si in cateva activitati administrative de birou. Biroul de la care veti lucra este situat la intrarea in birou pentru a fi facila si partea de secretariat privind preluarea corespondentei.RESPONSABILITATI- preluarea c
KRESTON ROMANIA S.​R.​L.​

Call Center Officer - Divizia Operatiuni


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In acest rol de Call Center Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Operatiuni, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Echipa de Operatiuni are permanent in focus experienta clientilor, scopul ei fiind de a masura si analiza procesele corelate cu serviciile si produsele Libra, iar ulterior de a realiza proiecte de imbunatatire a acestora. Cel care indeplineste cu succes acest rol este cel care detin bune abilitati comunicare, de analiza si sinteza, de organizare si atentie la detalii. Salariul de incadrare pentru rolul de Call Center Officer este in intervalul de 6500 lei brut si 11500 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti absolvent/a studii superioare;- Ai experienta in gestionarea clientilor- Call Center (minim 1 an) - constituie avantaj;- Ai experienta in domeniul bancar (minim 6 luni);- Ai foarte bune abilitati de comunicare;- Esti o persoana organi
LIBRA INTERNET BANK SA

Customer Service Agent - English Speaking


Candidatul ideal Requirements:We are looking for people who have some customer support experience already to join a growing team in our Bucharest studios and offices. Proficient English level and enthusiastic customer support-oriented spirit, with a high attention to detail.Descrierea jobului Purpose of the job:Maintaining an effective professional relationship with partner operators by monitoring the communication between our game presenters and players and providing assistance to players and operators in a preventive and reactive manner. The role collaborates and provides support for tour managers for the supervision, organization, and coordination of game operations in the studio, replacing their activity in case of their absence.Responsibilities :You will receive all technical and job training, including in how to check audio and video transmissions in real time, checking communication logs, creating required reports, how to handle player issues and much more in this varied positio
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Operator call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Receptionist /​ Operator Call-center


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Ai studii medii si cunosti limba engleza nivel conversational Fii o persoana comunicativa , energica si zambitoare; Faci fata situatiilor stresante Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate; Ai capacitatea de a empatiza cu pacientii; Ai atitudine pozitiva si perseverenta; Ai cunostinte MS Office; Ai capacitatea de a gasi solutii si de a actiona rapid; Ai capacitatea de a gestiona mai multe responsabilitati simultan.Descrierea jobului De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Te vei dezvolta profesional si personal; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere ; Vei aderarea la valorile și misiunea companiei;Ce responsabilitati are un receptionist? Intampinarea pacientilor si vizitatorilor cu o atitudine calda; Programarea pacientilor la diverse investigatii; Inregistrarea corecta a datelor in so
GRAL MEDICAL SRL

Customer Support Agent


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și prezentareOrientarea către client și capacitatea de a se adaptaAtitudine plăcută si capacitatea de a raspunde cu amabilitate clientilor sau potentialilor clientiCapabil să rezolve probleme din proprie inițiativăCapacitate de luare a deciziilorAbilitatea de a se concentra sub presiuneAbilități de comunicare și interpersonaleLimba engleză fluent (oral și scris)MS -Office: cunoștințe de bază ale tuturor aplicațiilor necesare (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)Diplomă universitară / minimm 2 ani experiență în domeniul Serviciului Clienți.Descrierea jobului Gestionarea comenzilorIntroducerea in sistem a comenzilor primite prin EDI/ website propriu / telefon/ etcExpedierea acestora prin firme de curieratSprijină procesele zilnice, inclusiv fluxul de documente și clienții in solicitările lorUrmareste fluxul comenzilor pana la destinatarPăstrează contactul cu clienții cu privire la toate problemele legate de comenzi, facturi, retururiGestion
ROMFRACHT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Representative,​ French Speaker (f/​m/​x)


Short company description AUTO1 Group – Europe’s leading digital automotive platformAs a dynamic tech company, we revolutionize the highly fragmented used car market with the mission to build the best way to buy and sell cars. With our well-known brands Autohero, wirkaufendeinauto.de and AUTO1.com we have exactly the right solution for private customers as well as our 60.000+ B2B partners – operating in more than 30 European countries.We move fast and love a good challenge. 6,000 employees with more than 90 nationalities: with our strong team, flat hierarchies, and fast decisions we’ve grown to become Europe’s clear market leader and don’t plan on stopping anytime soon.Join us, building the best way to buy and sell cars.#choosechallenge Requirements Your skillsVery good written and spoken French language skillsExcellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer6 months
AUTO1 Group

Operator call center cu limba romana


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte - Comunicare și interacțiune fluentă cu clienții.- Focalizare asupra deciziilor rapide și eficiente.- Experiența anterioară în domeniul serviciilor sau gestionării clienților. Responsabilitati - Preluarea apelurilor și mailurilor clientilor si oferirea consultantei cu privire la situația echipamentelor utilizate de catre aceștia;- Administrarea si gestionarea flotei de imprimante pentru a imbuntati activitatea digitala a clientilor;- Soluționarea problemelor legate de echipamente (Imprimante închiriate); Alte informatii - Program de lucru de Luni până Vineri, 09:00-17:30.- Activitate de la sediu în primele luni (B
Trenkwalder Romania

Customer Service Representative,​ German Speaker (f/​m/​x)


Short company description AUTO1 Group – Europe’s leading digital automotive platformAs a dynamic tech company, we revolutionize the highly fragmented used car market with the mission to build the best way to buy and sell cars. With our well-known brands Autohero, wirkaufendeinauto.de and AUTO1.com we have exactly the right solution for private customers as well as our 60.000+ B2B partners – operating in more than 30 European countries.We move fast and love a good challenge. 6,000 employees with more than 90 nationalities: with our strong team, flat hierarchies, and fast decisions we’ve grown to become Europe’s clear market leader and don’t plan on stopping anytime soon.Join us, building the best way to buy and sell cars.#choosechallenge Requirements Your skillsVery good written and spoken German language skillsExcellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer6 months
AUTO1 Group

Agent Vanzari Call Center /​ Telesales - Orange Romania


Candidatul ideal Cauți un job care să îți aducă satisfacții materiale si profesionale?Noi îți oferim aceasta oportunitate!Dacă îți place să comunici, ai o bună capacitate de învățare, dacă găsești mereu soluții pentru rezolvarea problemelor și îți place să fii de ajutor, dacă te motivează faptul că fiecare interacțiune ti-ar putea aduce un comision, atunci ai găsit locul potrivit!Hai în echipa noastră de vânzări!Alătură-te colegilor noștri din Orange Romania Communications (parte a grupului Orange), învață totul despre telecomunicații, servicii, produse și clienti. Cu voință și perseverență vei trece peste orice ar părea un obstacol, avand susținere continuă din partea noastră.Descrierea jobului Ce trebuie să faci?Vei fi responsabil pentru activitatea de vânzare și reținere a clienților Orange Romania Communications, prin:- Cunoașterea și înțelegerea serviciilor, produselor și ofertelor Orange Romania Communications- Interacțiunea politicoasă cu toți clienții- Identificarea nevoilor cl
AMEGO CALL CENTER S.​R.​L.​

Customer Service Representative,​ Spanish Speaker (f/​m/​x)


Short company description AUTO1 Group – Europe’s leading digital automotive platformAs a dynamic tech company, we revolutionize the highly fragmented used car market with the mission to build the best way to buy and sell cars. With our well-known brands Autohero, wirkaufendeinauto.de and AUTO1.com we have exactly the right solution for private customers as well as our 60.000+ B2B partners – operating in more than 30 European countries.We move fast and love a good challenge. 6,000 employees with more than 90 nationalities: with our strong team, flat hierarchies, and fast decisions we’ve grown to become Europe’s clear market leader and don’t plan on stopping anytime soon.Join us, building the best way to buy and sell cars.#choosechallenge Requirements Your skillsVery good written and spoken Spanish language skillsExcellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer6 months
AUTO1 Group
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 253 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.