Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

253 Locuri de Munca Agent Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

253 Locuri de Munca Agent Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Candidatul ideal Esti in cautarea unui loc dе munca stabil?Iti place sa comunici?Crezi ca detii abilitati dе gestionare a unei situatii limita?Daca consideri ca indeplinesti cerintele mentionate pentru canditatul pe care il cautam, asteptam CV-ul dumneavoastra.Candidatul ideal:- Studii medii/superioare finalizate;- Cunostinte MS Office;- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;- Experienta anterioara in call center - constituie avantaj experienta in domeniul medical;- Persoana flexibila, dinamica, responsabila si rezistenta la stres;- Foarte bun spirit dе organizare;- Initiativa si orientare catre pacient;- Capacitate dе concentrare.Descrierea jobului - Prеluareа, gеstionаrеa, rеdirеctionаreа аpelurilor din partеа pаciеntilor in conformitаte cu procedurilе agreаte, аtingand obiectivele calitative si cantitative stabilite;- Informarea pacientilor/clientilor, cu privire la programul de lucru al Policliniciilor / Spitalului si al medicilor;- Programarea sau reprogramarea pacientilor la con
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 258 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele calități: Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective; Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse; Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică; Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie; Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj; Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală; Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare; Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism; Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Sarcini si responsab
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Absolvent liceu/Student; Disponibilitate la lucru in 3 ture (prezenta 24/7); Experiență in adrul unui call center (suport tehnic level 1); Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office; Experienta cu proceduri si protocoale de lucru specifice suport tehnic level 1; Cunostinte tehnice de baza (ex: intelegerea structurii functionale a unui sistem de comunicatii date); Excelente abilități de comunicare, relaţionare; Orientare către client; Focus pe solutie si rezultat (include perseverenta, rabdarea si determinarea in atingerea scopurilor); Capacitate de planificare și organizare; Adaptabilitate si flexibilitate.Descrierea jobului Preia apelurile, mesajele si email-urile transmise de catre clienti si le transmite catre persoanele care pot rezolva solicitarile acestora (suport tehnic level 1); Raspunde prompt la intrebarile clientilor prin telefon sau e-mail intr-o maniera profesionala si amabila; Identifica si evalueaza nevoile/problemele clientilor
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Service Executive - Pb Alliance Agency


Candidatul ideal Cunostinte si/ sau intelegere a sistemelor de vanzari si logistice internationale Activitate in order handling international sau similar Cunostine de limba engleza nivel avansat Abilitate de lucru cu deadline-uri si obiective Capacitate de analiza si reactie imediata Experienta solida in utilizarea Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Outloook) Studii superioare Abilitati organizatorice si de comunicare foarte bune Spirit de echipa Adaptabilitate la un mediu de lucru organizat, procedural Atentie la detalii Experienta in business-to-business si/sau pozitii similare Experienta in domeniile tipografic, al ambalajelor, vanzari de hartie/carton constituie un avantaj importantDescrierea jobului Gestioneaza si monitorizeaza derularea in conditii optime a comenzilor si livrarilor de la fabricile si centrele logistice europene ale grupurilor Sappi si Metsa Board catre clientii din Romania Raspunde solicitarilor legate de termene de livrare, comenzi in derulare, stocuri
PB ALLIANCE AGENCY SRL

Team Lead Customer Service - Dutch Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills•Experience in the areas of customer service, business customer care, or similar with practice in the management and further development of employees•Safe handling of ticket systems, inbound and outbound calls as well as escalation level management•Hands-on mentality, a strong customer orientation as well as flexibility and fun in constantly tackling new challenges•Empathetic leadership style combined with strong communication skills to ensure a motivated and consistent approach with your team and internal stakeholders•Business fluent Dutch, Swedish and English skills, both written and spokenYou get extra credit for•Bachelor’s Degree•Interest in the automotive sector•Experience with Google tools (Sheets, Gmail, Calendar, etc.)Descrierea jobului Your new role•Control the day-to-day operations together with your team, with the aim of further developing and establishing our claim of "best-in-class" service•Support in the development of reports and optimize inte
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Operator Call Center/​facturare


Candidatul ideal - Studii medii (liceu + bacalaureat)- Foarte buna cunoastere a Lb. Romane- Operare PC: Word, Excel, prezinta avantaj experienta de lucru in SAP- Abilitati de negociere- Seriozitate, spirit de echipa si atitudine pozitiva- Disponibilitate de lucru la sediul companieiDescrierea jobului - Responsabil de preluarea si procesarea corecta a comenzilor sosite in Call Center;- Client service & support- Alte activitati specifice (telemarketing, sondaje etc)BENEFICII:- Pachet salarial competitiv (salariu fix, tichete de masa, tichete cadou, abonament servicii medicale, zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie)- Training- Un loc de munca placut si o echipa profesionista
ANTALIS SA

Manager Relatii Clienti Micro


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare si educatie financiara. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR, si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Dezvolți și gestionezi relația cu portofoliul de clienți micro (companii cu cifra de afaceri); Oferi asistență clienților existenți și potențiali, în concordanță cu gama de produse disponibile; As
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Media netă estimată pe baza celor 591 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 533 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Este calm si are o atitudine pozitiva;Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor;Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic;Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor;Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul;Imbunatateste calitatea serviciilor continuu;Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei;Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati;Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale;Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres;Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva.Descrierea jobului Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail;Ofera informatii pacientilor si inregistreaz
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 278 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Customer Service Agent With Spanish/​french


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania is looking for a Customer Service Agent with Spanish or French, for the service division of one of its clients, an important player in the automotive industry. Main objective: Assisting with customer inquiries, resolving outstanding payments, and ensuring positive customer interactions. Job skills: Fluency in spoken and written Spanish language (for Customer Service Agent with Spanish); Fluency in spoken and written French language (for Customer Service Agent with French); Working knowledge of English language; Proactive problem solver; Excellent communication skills; Strong commitment to customer satisfaction.Descrierea jobului Job responsibilities: Execute changes in the system based on customer requests; Handle inbound and outbound telephonic or mail queries from customer related to personal data change, statement request, notification of payment or payoff request, etc; Give customers any information they may request about their financing, prod
MANPOWER

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);Cunoașterea limbii engleze (scris, vorbit, citit);Cunoștințe bune de operare PC și Microsoft Office (cunoștințele avansate Excel constituie un avantaj);Dornic de a învăța în permanență lucruri noi, atitudine “can do” și orientare către performanță, spirit de echipă;Atitudine pozitivă cu spirit de inițiativă și atenție la detalii;Disponibilitate pentru lucru în ture de zi și de noapte, în weekend și/sau în zilele de sărbătoare, în funcție de nevoile companiei;Experiență în asistență clienți online și/sau în industria jocurilor de noroc reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:-Comunicare independentă cu clienții prin chat online, apeluri telefonice și e-mailuri pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciile, jocurile, pariurile și alte produse/servicii furnizate de companie.-Identificarea nevoilor clienților și furnizarea de soluții adecvate folosind cunoștințele și experiența dobândite.
CELLADA SRL

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1106 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Senior Operator Call-center - Dep.​ Rezervari


Candidatul ideal • Ai experienta in domeniul Call-Center minim 2 ani• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda• Ai atitudine de lider• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare• Vorbesti limba engleza fluent• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca) si cunosti pachetul Office (excel/word/outlook)Descrierea jobului ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente folosind toate canalele de comunicare (telefonic / e-mail) participa activ in preluarea rezervarilor (inbound) si introducerea lor in sistem participa activ la confirmarea rezervarilor venite din mediul on-line (site, e-mail, aplicatie etc), verificand telefonic autenticitatea rezervarii, parcurgand procedura rezervarilor (outbound) participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/evenimen
BERARIA H SRL

Specialist Relatii Clienti- Depozit


Candidatul ideal Experiență anterioara pe un post de Specialist Relatii clienti, Customer Care , constituie avantaj;Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);Cunostinte de raportare si analiza, constituie avantaj;Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme, Agilitate;Atitudine colaborativa, spirit de echipa;Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;Descrierea jobului Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt tim
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Customer Service Specialist Nespresso Full Time


Candidatul ideal Cultura de la Nespresso® este unică. Suntem pasionați, inovatori și, nu în ultimul rând, orientați spre client.Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.Vei fi recompensat cu un salariu fix net cuprins in intervalul 3300-3600 lei net, în funcţie de experienţa anterioară, la care se adaugă un bonus lunar de până la 20% din salariul net, calculat în funcţie de performanţele tale. În plus, vei primi tichete de masă lunar, asigurare medicală privată, primă de sărbători şi alte beneficii Nespresso.Descrierea jobului O zi obişnuită ar decurge astfel: Începi ziua cu aroma Nespresso preferată; Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso; Înregistrezi noi cl
NESTLE ROMÂNIA SRL

Agent Relatii Clienti - Call Center


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Spirit de a lucra in echipa si atitudine pozotiva;Operare PC MS Office: nivel mediu;Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune)
SELLO BEAUTY S.​R.​L.​

Reprezentant Call Center


Candidatul ideal Suntem în căutarea de noi colegi în call center care să împărtășească valorile și dedicarea noastră față de excelența în îngrijirea pacienților. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie nu doar un punct de legătură între pacienții noștri și serviciile pe care le oferim, ci și o persoană care înțelege profund impactul pozitiv pe care comunicarea de calitate îl poate avea asupra experienței pacientului.Ce dorim să vedem la candidatul ideal:Abilități de Comunicare Superioare: Căutăm o persoană care poate comunica clar și eficient, atât verbal cât și în scris, capabilă să transmită informații complexe într-un mod simplu și înțeles. Este esențial ca acesta să poată asculta activ și să empatizeze cu pacienții, asigurându-se că întrebările și îngrijorările lor sunt adresate prompt și cu compasiune.Experiență Relevantă: Deși experiența într-un call center sau în domeniul medical este un avantaj, suntem deschiși să întâmpinăm candidați care au demonstrat excelență în r
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Customer Support Specialist - Bulgarian Speaker


Candidatul ideal Your life @ Flip.roFlip.ro, part of the eMAG group, is a continuously growing start-up where we change the way people buy and sell refurbished phones. Our growth is driven by our technical and digital landscape and our ability to continuously improve and build our business.We are looking for Bulgarian Speaker Customer Support Specialists to join our young and enthusiast team that will develop, nurture, and maintain a professional relationship with our clients located in Bulgaria.Descrierea jobului Your main mission: You will be the company`s voice, so we are relying on you to make a good impression on our customers, giving them kind and helpful answers; We want it to be easy for you to put yourself in the place of your conversation partner, empathize with him and help him as much as possible; Because you`ll be answering both verbally and in writing, you must have a coherent and grammatically correct speech in any case you will dialogue with the client; We know that you
FLIP TECHNOLOGIES S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 253 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.