Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

253 Locuri de Munca Agent Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

253 Locuri de Munca Agent Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Relatii Clienti Limba Romana – Bucuresti


Candidatul ideal Dacă simți că abilitățile tale de comunicare, empatie și organizare merită să fie puse în valoare într-un mediu dinamic și plin de potențial, acum este momentul să iei acțiune! Echipa noastră te așteaptă cu nerăbdare să te alături, oferindu-ți un cadru prietenos și susținător pentru a-ți transforma oportunitățile în reușite palpabile. Haide să construim împreună viitorul de succes pe care ți-l dorești!Ce ne-ar placea să aduci echipei noastre? Personalitate deschisă, calmă și responsabilă, care înțelege importanța punctualității; Abilități remarcabile de comunicare, cu o exprimare clară și concisă; Capacitatea de a te adapta cu ușurință la diverse tipologii de oameni, fie ei clienți sau colegi; Aprecierea pentru munca în echipă, dar și abilitatea de a prospera în munca individuală; Viteză de scriere pentru a te familiariza rapid cu aplicațiile noastre; Deschidere și interes în ceea ce privește dezvoltarea personală și profesională.Descrierea jobului Cе vеi face? Vei men
VALORIS CENTER SRL

Customer Service Specialist (reservation Department)


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Customer Executive for one of its clients, an important player in travel and tourism industry. Job skills: Excellent customer service skills; Well organized; Business level English written and spoken; PC literate (Word/Excel/Internet); Work well under pressure and fast paced environment; Team player; Minimum 1 year experience in tourism industry preferable.Descrierea jobului Job responsibilities: Liaising with Travco London head-office; Answering phone-calls and assisting suppliers / clients with queries if necessary; Liaising with Tour Wholesalers worldwide; Liaising with hotels/suppliers worldwide; Booking hotels, and ground services if necessary; Dealing with customer complaints/problems on the spot; Overtime required if handling urgent issues on the spot or for next day arrivals; Handling “problematic” situations related to reservations; Following up to make sure that a problem/complaint is resolved and closed following procedures; Handling
MANPOWER

Customer Service Representative


Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUYou have A High school diploma, general education degree or equivalent.You have: Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters; provide empathy for the client Strong phone contact handling skills and active listening Ability to prioritize and manage own workload Demonstrated experience in using Microsoft Office package Familiar with CRM systems and practices Experience in a customer service role Team player - helping thе team to achieve objectives, friendly and approachable even when busy, but firm where necessary, works to team and individual standards. Language required: RomanianDescrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USThe Customer Service Representative enjoys direct contact with customers by telephone and understands thе customer’s needs, displays diplomacy, is polite, remains calm, listens, and apologizes where necessary, always portrays a professional & positive image to thе customerHe/she will be in charge
EDENRED ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 837 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Manager


Candidatul ideal We're on the lookout for a Customer Service Manager who embodies dedication, transparency, and teamwork. Our ideal candidate is someone eager to contribute to our success with a commitment to innovation and modern solutions.Qualifications: Proficient in English at a professional level. Minimum of 4-5 years of experience in customer service. Experience supervising and coordinating multinational and cross-functional teams is an advantage. Comprehensive understanding of customer service principles and practices, along with product knowledge. Experience in the gambling industry is beneficial.Skills and Competencies: Strong communication and customer service skills. Ability to supervise, analyze problems, and solve them efficiently. Capable of making decisions, planning, organizing, and showing initiative. Must be flexible, able to handle stress, and possess excellent presentation skills. Skills in coaching, process improvement, and proactive engagement are essential.De
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 889 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Turkish Speakers - Customer Support - On Site


Candidatul ideal Teleperformance Romania is Certified as being a Great Place to workThis distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.ON SITE Customer Support Specialist with TURKISHTeleperformance Romania is currently looking for Customer Support Specialist with excellent TURKISH speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!In your role as TURKISH Customer Support Specialist - will have to provide the best possible service and support to our customers.Descrierea jobului Descrierea jobuluiHere’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Competitive monthly
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Pricing Customer Service Operator


Candidatul ideal Requirements University or college degree. Engineering would be an advantage. Residence in Bucharest. Previous work experience in Customer Service or Back Office in a related field (sales, industrial production) will be considered as a plus. Self-motivated, positive attitude and approach. Attention to detail and ability to work with deadlines. Able to manage highly demanding situations. Computer skills, MS Office suite (Outlook, Word, Excel). Foreign languages skills: Good English language skills mandatory (writing, reading and speaking). Other languages will be a plus. Descrierea jobului Responsibilities/ Accomplishments Main characteristics, tasks and functions: Identify the costumer’s application and needs, establish the product to be offered and also the price and delivery terms, following price-making procedures for each product category, for the standard and non-standard company’s products (bearings) Register all data via company's ERP-Management of orders in
R.​K.​B.​ SHARED SERVICES CENTRE S.​R.​L.​

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Customer Support Agent – French (work From Office)


Candidatul ideal Proficient writing and speaking skills in French (C1 level) are essential, with English proficiency required at a B2 level.Prior experience in an international airline environment/operations is advantageous but not mandatory.Familiarity with booking systems like Amadeus, Galileo, or Sabre is a plus.Specialized skills including effective communication and customer service, with experience in BPO/contact centers being beneficial.Graduates in any discipline or undergraduates are welcome.Demonstrated ability to source necessary information from customers with a strong emphasis on issue resolution.Proficiency in Microsoft Office and Outlook.Willingness to work in a contact center environment.Descrierea jobului Provide outstanding customer service via email and phone interactions.Handle emails and manage voice calls with customers from leading airlines, assisting with flight changes or cancellations, lost baggage, and claims.Communicating with customers through various chann
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti Cu Limba Romana (lucru De La Birou)


Candidatul ideal Suntem în căutare de vorbitori nativi de limba romana pentru unul dintre clienții noștri privind servicii financiar bancare: Raiffeisen Digital.Iata care sunt cerintele: Capacitatea de a scrie și vorbi fluent în limba romana Este necesar un nivel mediu (B2) de limba Engleza Disponibilitatea de a lucra full-time, in intervalul 08:00 - 19:00, de Luni pana Vineri Disponibilitatea de a lucra de la birou, la sediul nostru din București (AFI Park 3) Capacitate de concentrare și ascultare activa Experienta de minim 6 luni in servicii clienti sau servicii bancare Abilități de operare PC și viteza de tehnoredactare Orientare către client și capacitate de a identifica rapid soluții Experiența anterioara de lucru cu clienții sau în activități similare constituie un avantaj Flexibilitate, stabilitate și spirit de echipaDescrierea jobului Principalele responsabilități vor fi efectuarea de apeluri către persoane aflate în bazele de date pentru a oferi asistență în finalizarea acțiun
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Call Center /​ Helpdesk Pt.​ Semnaturi Electronice - Bucuresti


Candidatul ideal - absolvent liceu la inceput de cariera- student in anii terminali sau absolvent de facultate la inceput de cariera- utilizator mediu/avansat PC (in special sisteme de operare Windows - instalare aplicatii)- aptitudini bune de comunicare- capacitate de a lucra in conditii de solicitare intense- capacitate de a gasi solutii rapide- capacitate de a rezolva situatii dificile cu calm- foarte buna cunoastere a limbii romane (citit/scris/vorbit)- cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit) la nivel incepator- atitudine proactiva si orientata spre client- disponibilitate de a lucra in tureDescrierea jobului Responsabilitati:- acordarea de asistenta tehnica, telefonic si e-mail, in legatura cu obtinerea, instalarea si utilizarea certificatelor digitale furnizate de Digisign- indeplinirea taskurilor interne legate de certificate digitaleBeneficii:-mediu de lucru modern-lucrul intr-o echipa tanara si dimanica-posibilitate de avansare si perfectionare profesionala-alte beneficii: b
DIGISIGN SA

Customer Support Agent - Shift Work


Candidatul ideal In rolul de Customer Support Agent, esti prima linie de contact si te asiguri ca le oferi suport clientilor nostri in scris in legatura cu produsele si serviciile online Superbet.Program de lucru in ture (inclusiv de noapte si in weekend): 07:00-15:30 / 07:30-16:00/ 15:30-24:00 /20:30-05:00/ 22:30-07:00 si intermediare: 11:00-19:30/ 12:00-20:30/ 17:00-01:30Esti o persoana care are: Abilitati de comunicare si ascultare activa; Abilitati de lucru in echipa; Cunostinte bune de operare PC (excel, word); Cunostinte medii de limba engleza (scris, citit, vorbit); Foarte bune cunostinte de limba romana (scris, citit, vorbit); Disponibilitate pentru lucrul in ture; Dedicare pentru rezolvarea solicitarilor clientilor; Spirit de observatie.Descrierea jobului In rolul tau: Acorzi asistenta clientilor interni si externi prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (prin e-mail, prin telefon, prin chat live, whatsapp, alte canale de comunicare care pot aparea pe parc
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Agent Customer Support Limba Romana


Candidatul ideal Suntem o companie tânără și dinamică, în căutarea unui coleg care să se alăture echipei noastre ca Agent Customer Support. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii și să oferi soluții eficiente, acesta ar putea fi locul potrivit pentru tine!În cadrul echipei noastre, vei avea oportunitatea să lucrezi într-un mediu plăcut și prietenos, unde colegii sunt întotdeauna deschiși să te ajute. Credem în importanța unei comunicări excelente și în îmbunătățirea constantă a serviciilor noastre.Candidatul ideal: bună cunoaștere a limbii române, atât vorbită, cât și scrisă, deoarece vei interacționa cu clienții noștri din toate domeniile. atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid sunt calități esențiale pentru a avea succes în acest rol experiența anterioară în comunicarea cu clienții, fie în scris, fie la telefon, este considerată un avantaj, dar nu este obligatorie atitudine pozitivă și de dorința ta de a învăța și de a crește alături de noiDescrierea jobului Program
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Call Center - Ofiter Recuperare Creante /​ Analiza Credite


Candidatul ideal Dacă: ai abilități de comunicare și ești orientat către succes te adaptezi ușor în funcție de situație și ești deschis către noi idei și persoane ai perseverență și dorința de a avansa în cariera iți place lucrul în echipă și de asemenea poți lucra și individual iți place să muncești și ești dispus/ă să investești timp și efort pentru a-ți atinge obiectiveleConsiderăm avantaje: motivare și flexibilitate abilități excelente de comunicare și determinare orientare către rezultate și abilitate de lucru sub presiune experiența în colectare / analiză de crediteDescrierea jobului Responsabilitățile tale în cadrul echipei: full time gestionarea apelurilor cu clienții în cadrul activității de tip call center asumarea deciziei de creditare conform procedurii în vigoare gestionarea aplicațiilor de împrumut ale clienților verificarea condițiilor de eligibilitate ale clienților furnizarea răspunsurilor la solicitările clienților asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilo
HORA CREDIT IFN S.​A.​

Customer Support Agent With Dutch: Location Bucharest


Candidatul ideal You know you’re a good fit if you tick the following: Customer support experience is a plus. Desire to gain experience: It’s okay if it’s your first job; you’ll learn alongside us. Proficiency in Dutch at an advanced level, encompassing written, spoken, and reading skills, equivalent to Level C1. Basic English language knowledge (B1 level). Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction. Customer focus & passion for excellence with respect to treating and caring for customers. Has a pleasant, patient, and friendly attitude. Ability to communicate clearly, grammatically correctly, and professionally, both verbally and in writing. Communication skills: You’ll turn your talent into a career. The need to be part of a top team: We’re energetic, enthusiastic, and friendly. The right attitude: You’re not afraid of challenges; you face them with confidence and determination to find solutions. Willingness to work from office (Bucharest)Descrierea jo
VALORIS CENTER SRL

Customer Support With French & English-insurance Market


Candidatul ideal Advanced level of French (speaking and writing) and medium level of English Availability to work on a full time or part time schedule, Monday - Friday, 9:00 - 22:00 Ability to analyze a problem and provide viable solutions Gracious attitude in client service and efficiency in solving the problems Efficient use of resources for the effective exercise of the activity Attention to detail Good general IT-Knowledge in the area of web-based applications and technologies used in that areaDescrierea jobului Offering best level customer support or debt collection assistance for French clients via phone or e-mail Assist French end-clients of a local auto insurance company Review and interpret customer information in a variety of systems and apply that information to resolving the customer's inquiry Balance customer service considerations with the exercise of efficiency with respect to time and call controlWe offer: Working from home, from any location in Romania Stable job,
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Customer Support (back Office) - Hervis Sediul Central


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati: Experiență minimă în aria de customer support si/sau disponibilitate de a învăța; Experienta anterioara in domeniul de retail si interactiunea cu clientii reprezinta avantaj; Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office (Excel, Word, PPT), disponibilitate de a lucra cu mai multe sisteme informatice; Limba engleză - nivel mediu (intelegere, scris si vorbit); Abilitati bune de organizare si prioritizare; Abilitati bune de comunicare atat verbal, cat si in scris.Descrierea jobului Beneficii: Pachet salarial atractiv; Program usor flexibil; Zile suplimentare de concediu in funcție de vechimea in companie; Reduceri de angajat la achizitionarea de produse din magazinele noastre; Mediu de lucru deschis si dinamic.Respon
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Call Center Specialist - Bucuresti


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +16 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare, așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru SUCCES!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență de lucru dovedită pe o pozitie similară, minim 1 an• Excelente abilități de comunicare, persoană dinamică, punctuală, integră, pro-activă și orientată către client• Seriozitate, atenție dist
SVN ROMANIA

Operator Interviu Call Center


Candidatul ideal Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu din București.Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță.Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară.Hai să ne cunoaștem la numerele de telefon 021.224.66.00 sau 0729.880.179Descrierea jobului Aplicare de chestionare prin telefon, asistat de calculator.
MERCURY RESEARCH SRL

Call Center Travel Agent – English Wfo (part-time)


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in English Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willingness to work in a contact center environment with rotational shifts Willingness to work from officeDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, you are going to answer inbound calls from passengers and handle queries about new airline bookings, changes to existing bookings and other aspects of airline travel like frequent flier program, baggage queries, flight informationWe O
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Reprezentant Relatii Clienti Back Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare Diploma de bacalaureat este obligatorie Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru in echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Limba engleza - nivel mediuDescrierea jobului Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale Introducerea în sistemul informatic a datelor specifice din anumite tipuri de documente Validarea datelor introduse in sistemul informatic Expedierea catre clienții firmei a unor seturi de documente Arhivarea documentelor Furnizarea de informații cu privire la serviciile companiei Contactarea clienților în vederea clarificării unor detalii Oferirea de in
CERTSIGN SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 253 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.