Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

282 Locuri de Munca Customer Service Representative in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

282 Locuri de Munca Customer Service Representative in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Call Center Agent


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul suport - vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca: Iti face placere sa vorbesti la telefon si legi relatii in mod natural Ai experienta in domeniul Call Center Esti o persoana organizata si proactiva, deschisa la schimbareDescrierea jobului Rolul job-ului: Informarea partenerilor Romstal despre termenele limita de plata.De asemenea, vei avea ca si responsabilitate contactarea permanenta a clientilor pentru a ne asigura ca au serviciile Romstal au fost conform cu asteptarile lor ( au primit facturile la timp, admit soldul, nu exista alte situatii precum bunuri nelivrate integral, echipamente care nu functioneaza, care sa afecteze dreptul nostru de incasare, etc.)Beneficii: Tichete de masa (30 lei/tichet), prime si cadouri de sarbatori, evenimente si cadouri pentru copii, evenimente pentru angajati
ROMSTAL IMEX SRL

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Servicii Clienti - Domeniu Bancar


Candidatul ideal Vrei să te alături unuia dintre cele mai mari grupuri de companii din domeniul telecomunicațiilor?Aplică acum!Dacă aplici înseamnă că noi vom păstra CV-ul tău și că te vom contacta atunci când se va deschide o oportunitate potrivită.Dacă te regăsești în descrierea de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem: Ești o persoană amabilă, căreia îi place să interacționeze cu oamenii și să îi ajute; Ești o persoană descurcăreață, care nu se lasă intimidată de probleme sau situații mai dificile; Ai sau dorești să îți dezvolți abilități de negociere și putere de convingere; Ești o persoană deschisă și ai atitudine pozitivă, gata să te integrezi într-o echipă tânără și dinamică; Ești la curent cu tehnologia și îți dorești să înveți cât mai multe lucruri noi; Înveți repede și îți dorești să dobândești experiență profesională; Dacă ceea ce tocmai ai citit sună bine, aplică și noi te contactăm pentru a te programa la interviu!Descrierea jobului Compania noastră desfășoară o a
E-VALUE INTERNATIONAL S.​A.​

Customer Service Manager


Candidatul ideal We're on the lookout for a Customer Service Manager who embodies dedication, transparency, and teamwork. Our ideal candidate is someone eager to contribute to our success with a commitment to innovation and modern solutions.Qualifications: Proficient in English at a professional level. Minimum of 4-5 years of experience in customer service. Experience supervising and coordinating multinational and cross-functional teams is an advantage. Comprehensive understanding of customer service principles and practices, along with product knowledge. Experience in the gambling industry is beneficial.Skills and Competencies: Strong communication and customer service skills. Ability to supervise, analyze problems, and solve them efficiently. Capable of making decisions, planning, organizing, and showing initiative. Must be flexible, able to handle stress, and possess excellent presentation skills. Skills in coaching, process improvement, and proactive engagement are essential.De
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 889 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Suport și Relatii Clienti


Candidatul ideal Experiență anterioară similară cu aplicații de apelare și/sau sisteme de gestionare a creditelor;Cunoștințe solide de limba română, atât scris cât și vorbit și nivel de baza al limbii engleze;Capacitatea de a relaționa cu persoane dificile;Orientare către clienți și rezultate;Inițiativa, flexibilitate, adaptabilitate, seriozitate și integritate;Experiență în poziții similare;Fire increzătoare, motivată și orientată spre rezultate;Studii superioare (finalizate sau în curs);Cunoștințe operare PC (Word, Excell etc);Descrierea jobului Contactarea potențialilor clienți care aplică pe site-ul Avinto;Ghidarea clienților prin procesul de aplicare pentru un credit, inclusiv ajutorul în completarea formularului de aplicare și asigurarea că toate documentele necesare sunt colectate și prezentate correct;Oferirea de informații şi suport necesar clienților;Analiză dosarelor care ajung în stadiul final;Menținerea relației cu clientul pe tot parcusului procesului de întocmire și semn
AVINTO FINANCE IFN S.​A.​

Call Center - Ofiter Recuperare Creante /​ Analiza Credite


Candidatul ideal Dacă: ai abilități de comunicare și ești orientat către succes te adaptezi ușor în funcție de situație și ești deschis către noi idei și persoane ai perseverență și dorința de a avansa în cariera iți place lucrul în echipă și de asemenea poți lucra și individual iți place să muncești și ești dispus/ă să investești timp și efort pentru a-ți atinge obiectiveleConsiderăm avantaje: motivare și flexibilitate abilități excelente de comunicare și determinare orientare către rezultate și abilitate de lucru sub presiune experiența în colectare / analiză de crediteDescrierea jobului Responsabilitățile tale în cadrul echipei: full time gestionarea apelurilor cu clienții în cadrul activității de tip call center asumarea deciziei de creditare conform procedurii în vigoare gestionarea aplicațiilor de împrumut ale clienților verificarea condițiilor de eligibilitate ale clienților furnizarea răspunsurilor la solicitările clienților asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilo
HORA CREDIT IFN S.​A.​

Turkish Speakers - Customer Support - On Site


Candidatul ideal Teleperformance Romania is Certified as being a Great Place to workThis distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.ON SITE Customer Support Specialist with TURKISHTeleperformance Romania is currently looking for Customer Support Specialist with excellent TURKISH speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!In your role as TURKISH Customer Support Specialist - will have to provide the best possible service and support to our customers.Descrierea jobului Descrierea jobuluiHere’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Competitive monthly
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Reprezentant Relatii Clienti Back Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare Diploma de bacalaureat este obligatorie Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru in echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Limba engleza - nivel mediuDescrierea jobului Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale Introducerea în sistemul informatic a datelor specifice din anumite tipuri de documente Validarea datelor introduse in sistemul informatic Expedierea catre clienții firmei a unor seturi de documente Arhivarea documentelor Furnizarea de informații cu privire la serviciile companiei Contactarea clienților în vederea clarificării unor detalii Oferirea de in
CERTSIGN SA

Patient Advisor - Call Center - Spital Ponderas


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oa
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Customer Support With French & English-insurance Market


Candidatul ideal Advanced level of French (speaking and writing) and medium level of English Availability to work on a full time or part time schedule, Monday - Friday, 9:00 - 22:00 Ability to analyze a problem and provide viable solutions Gracious attitude in client service and efficiency in solving the problems Efficient use of resources for the effective exercise of the activity Attention to detail Good general IT-Knowledge in the area of web-based applications and technologies used in that areaDescrierea jobului Offering best level customer support or debt collection assistance for French clients via phone or e-mail Assist French end-clients of a local auto insurance company Review and interpret customer information in a variety of systems and apply that information to resolving the customer's inquiry Balance customer service considerations with the exercise of efficiency with respect to time and call controlWe offer: Working from home, from any location in Romania Stable job,
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Customer Support (back Office) - Hervis Sediul Central


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati: Experiență minimă în aria de customer support si/sau disponibilitate de a învăța; Experienta anterioara in domeniul de retail si interactiunea cu clientii reprezinta avantaj; Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office (Excel, Word, PPT), disponibilitate de a lucra cu mai multe sisteme informatice; Limba engleză - nivel mediu (intelegere, scris si vorbit); Abilitati bune de organizare si prioritizare; Abilitati bune de comunicare atat verbal, cat si in scris.Descrierea jobului Beneficii: Pachet salarial atractiv; Program usor flexibil; Zile suplimentare de concediu in funcție de vechimea in companie; Reduceri de angajat la achizitionarea de produse din magazinele noastre; Mediu de lucru deschis si dinamic.Respon
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Customer Service Specialist Nespresso Full Time


Candidatul ideal Cultura de la Nespresso® este unică. Suntem pasionați, inovatori și, nu în ultimul rând, orientați spre client.Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.Vei fi recompensat cu un salariu fix net cuprins in intervalul 3300-3600 lei net, în funcţie de experienţa anterioară, la care se adaugă un bonus lunar de până la 20% din salariul net, calculat în funcţie de performanţele tale. În plus, vei primi tichete de masă lunar, asigurare medicală privată, primă de sărbători şi alte beneficii Nespresso.Descrierea jobului O zi obişnuită ar decurge astfel: Începi ziua cu aroma Nespresso preferată; Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso; Înregistrezi noi cl
NESTLE ROMÂNIA SRL

Customer Support Agent With Dutch: Location Bucharest


Candidatul ideal You know you’re a good fit if you tick the following: Customer support experience is a plus. Desire to gain experience: It’s okay if it’s your first job; you’ll learn alongside us. Proficiency in Dutch at an advanced level, encompassing written, spoken, and reading skills, equivalent to Level C1. Basic English language knowledge (B1 level). Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction. Customer focus & passion for excellence with respect to treating and caring for customers. Has a pleasant, patient, and friendly attitude. Ability to communicate clearly, grammatically correctly, and professionally, both verbally and in writing. Communication skills: You’ll turn your talent into a career. The need to be part of a top team: We’re energetic, enthusiastic, and friendly. The right attitude: You’re not afraid of challenges; you face them with confidence and determination to find solutions. Willingness to work from office (Bucharest)Descrierea jo
VALORIS CENTER SRL

Asistent Relatii Clienti - Operator Facturare Si Secretariat


Candidatul ideal In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.CERINTE- absolvent de studii superioare - experienta in Microsoft Office (Word, Excel)- capacitate de lucru in echipa- abilitati multitasking- abilitati foarte bune de comunicare in limba engleza- atentie la detaliiDescrierea jobului In calitate de asistent relatii clienti si secretariat la biroul front office vei tine legatura cu clientii nostri din intreaga lume, vei intocmi oferte comerciale si contracte sub indrumarea managerului de departament, vei emite lunar facturi, vei intocmi registrul de casa, vei prelua corespondenta si vei fi implicat si in cateva activitati administrative de birou. Biroul de la care veti lucra este situat la intrarea in birou pentru a fi facila si partea de secretariat privind preluarea corespondentei.RESPONSABILITATI- preluarea c
KRESTON ROMANIA S.​R.​L.​

Consultant Relatii Clienti Limba Romana – Bucuresti


Candidatul ideal Dacă simți că abilitățile tale de comunicare, empatie și organizare merită să fie puse în valoare într-un mediu dinamic și plin de potențial, acum este momentul să iei acțiune! Echipa noastră te așteaptă cu nerăbdare să te alături, oferindu-ți un cadru prietenos și susținător pentru a-ți transforma oportunitățile în reușite palpabile. Haide să construim împreună viitorul de succes pe care ți-l dorești!Ce ne-ar placea să aduci echipei noastre? Personalitate deschisă, calmă și responsabilă, care înțelege importanța punctualității; Abilități remarcabile de comunicare, cu o exprimare clară și concisă; Capacitatea de a te adapta cu ușurință la diverse tipologii de oameni, fie ei clienți sau colegi; Aprecierea pentru munca în echipă, dar și abilitatea de a prospera în munca individuală; Viteză de scriere pentru a te familiariza rapid cu aplicațiile noastre; Deschidere și interes în ceea ce privește dezvoltarea personală și profesională.Descrierea jobului Cе vеi face? Vei men
VALORIS CENTER SRL

Customer Support


Candidatul ideal Orientare catre client si capacitatea de a se adapta/raspunde la diferite tipologii de persoane;Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice;Experienta minimum 6 luni pe un rol similar;Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office.Descrierea jobului Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail);Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor;Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete;Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri;Actualizarea contractelor comerciale;Actualizarea bazei de date;Acordare suport pentru parteneri/comercianti.Beneficii:800 lei tichete de masa1275 lei platforma benefit500 lei bonus de vacanta300 lei bonus de sarbatori500-800 lei bonus de performantaContract perioada nedeterminataZile de concediu extraCursuri ggratuitePosibilitate de avansareProgram L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
TEAMLAND

Media netă estimată pe baza celor 1889 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Support Agent – French (work From Office)


Candidatul ideal Proficient writing and speaking skills in French (C1 level) are essential, with English proficiency required at a B2 level.Prior experience in an international airline environment/operations is advantageous but not mandatory.Familiarity with booking systems like Amadeus, Galileo, or Sabre is a plus.Specialized skills including effective communication and customer service, with experience in BPO/contact centers being beneficial.Graduates in any discipline or undergraduates are welcome.Demonstrated ability to source necessary information from customers with a strong emphasis on issue resolution.Proficiency in Microsoft Office and Outlook.Willingness to work in a contact center environment.Descrierea jobului Provide outstanding customer service via email and phone interactions.Handle emails and manage voice calls with customers from leading airlines, assisting with flight changes or cancellations, lost baggage, and claims.Communicating with customers through various chann
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Customer Care Representative


Candidatul ideal Cum ești tu Îți pasă sincer de oameni și ești disponibil să ajuți Te simți confortabil vorbind cu mulți oameni prin mail sau chat Te exprimi clar și concis în diferite contexte și stiluri de comunicare Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate" Înveți rapid când te confrunți cu contexte noi. Abordezi problemele noi cu o atitudine pozitivă și cauți proactiv soluții Ești o persoană organizată și atentă la detalii Ordonezi informațiile într-un mod util și accesibil Faci față la schimbări și poți trece cu ușurință de la un lucru la altul Poți gestiona situații neclare cu încredere și reziliență Ai răbdare să-i asculți pe ceilalți până la capăt cu atenție și implicare Poți reda cu precizie punctele de vedere ale altora, chiar și atunci când există diferențe de opinie Demonstrezi compasiune și înțelegere față de sentimentele altor oameni Îți prioritizezi activitățile în funcție de importanță și urgență Poți găsi rapid calea de mijloc și soluț
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1007 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Agent - English Speaking


Candidatul ideal Requirements:We are looking for people who have some customer support experience already to join a growing team in our Bucharest studios and offices. Proficient English level and enthusiastic customer support-oriented spirit, with a high attention to detail.Descrierea jobului Purpose of the job:Maintaining an effective professional relationship with partner operators by monitoring the communication between our game presenters and players and providing assistance to players and operators in a preventive and reactive manner. The role collaborates and provides support for tour managers for the supervision, organization, and coordination of game operations in the studio, replacing their activity in case of their absence.Responsibilities :You will receive all technical and job training, including in how to check audio and video transmissions in real time, checking communication logs, creating required reports, how to handle player issues and much more in this varied positio
ARRISE LIVE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 282 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.