Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

253 Locuri de Munca Customer Service Representative in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

253 Locuri de Munca Customer Service Representative in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Agent Call Center


Candidatul ideal Descrierea jobului
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1106 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Agent Relatii Clienti - Call Center


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Spirit de a lucra in echipa si atitudine pozotiva;Operare PC MS Office: nivel mediu;Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune)
SELLO BEAUTY S.​R.​L.​

Specialist Relatii Clienti- Depozit


Candidatul ideal Experiență anterioara pe un post de Specialist Relatii clienti, Customer Care , constituie avantaj;Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);Cunostinte de raportare si analiza, constituie avantaj;Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme, Agilitate;Atitudine colaborativa, spirit de echipa;Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;Descrierea jobului Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt tim
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Customer Service Specialist Nespresso Full Time


Candidatul ideal Cultura de la Nespresso® este unică. Suntem pasionați, inovatori și, nu în ultimul rând, orientați spre client.Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.Vei fi recompensat cu un salariu fix net cuprins in intervalul 3300-3600 lei net, în funcţie de experienţa anterioară, la care se adaugă un bonus lunar de până la 20% din salariul net, calculat în funcţie de performanţele tale. În plus, vei primi tichete de masă lunar, asigurare medicală privată, primă de sărbători şi alte beneficii Nespresso.Descrierea jobului O zi obişnuită ar decurge astfel: Începi ziua cu aroma Nespresso preferată; Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso; Înregistrezi noi cl
NESTLE ROMÂNIA SRL

Reprezentant Call Center


Candidatul ideal Suntem în căutarea de noi colegi în call center care să împărtășească valorile și dedicarea noastră față de excelența în îngrijirea pacienților. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie nu doar un punct de legătură între pacienții noștri și serviciile pe care le oferim, ci și o persoană care înțelege profund impactul pozitiv pe care comunicarea de calitate îl poate avea asupra experienței pacientului.Ce dorim să vedem la candidatul ideal:Abilități de Comunicare Superioare: Căutăm o persoană care poate comunica clar și eficient, atât verbal cât și în scris, capabilă să transmită informații complexe într-un mod simplu și înțeles. Este esențial ca acesta să poată asculta activ și să empatizeze cu pacienții, asigurându-se că întrebările și îngrijorările lor sunt adresate prompt și cu compasiune.Experiență Relevantă: Deși experiența într-un call center sau în domeniul medical este un avantaj, suntem deschiși să întâmpinăm candidați care au demonstrat excelență în r
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Customer Support Specialist - Bulgarian Speaker


Candidatul ideal Your life @ Flip.roFlip.ro, part of the eMAG group, is a continuously growing start-up where we change the way people buy and sell refurbished phones. Our growth is driven by our technical and digital landscape and our ability to continuously improve and build our business.We are looking for Bulgarian Speaker Customer Support Specialists to join our young and enthusiast team that will develop, nurture, and maintain a professional relationship with our clients located in Bulgaria.Descrierea jobului Your main mission: You will be the company`s voice, so we are relying on you to make a good impression on our customers, giving them kind and helpful answers; We want it to be easy for you to put yourself in the place of your conversation partner, empathize with him and help him as much as possible; Because you`ll be answering both verbally and in writing, you must have a coherent and grammatically correct speech in any case you will dialogue with the client; We know that you
FLIP TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Receptie /​ Call-center Clinica Medicala


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane empatice, răbdătoare și grijulie, care să pună mereu oamenii și nevoile lor pe primul plan. Candidatul ideal trebuie să manifeste o atitudine proactivă, să fie comunicativ și sa colaboreaze eficient în echipă, fiind orientat către găsirea soluțiilor. Profesionalismul este esențial, iar deschiderea față de pacienți și colegi este un aspect pe care îl căutăm în mod special.Experiența în operarea pe un PC este necesară, iar cunoștințele de limbi străine reprezintă un avantaj.Dacă te recunoști în aceste cerințe și ești dedicat să te perfecționezi, te așteptăm să aplici pentru a te alătura echipei noastreDescrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice și furnizarea de informații detaliate despre serviciile medicale disponibile în clinica noastră, însoțită de rezolvarea promptă a cerințelor pacienților.• Întâmpinarea și înregistrarea pacienților, oferindu-le îndrumare către cabinetele medicale adecvate. Reprezintă un avantaj experiența în
NEUROCITY SRL

Patient Advisor - Call Center - Spital Ponderas


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oa
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Customer Support Specialist Admiral Online Casino


Candidatul ideal NOVOMATIC Romania, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul jocurilor de noroc, angajeaza agenti pentru asistenta clientilor, pe platforma ADMIRAL ONLINE.Candidatul Ideal: Liceu absolvit cu diploma de Bacalaureat; Ocuparea anterioara a unui post de asistenta clienti, prin telefon sau email (obligatoriu); Experienta anterioara in domeniul de iGaming sau Online Casino (obligatoriu); Limba engleza scris si vorbit – nivel mediu sau superior; Cunostinte PC la nivel de utilizator, pentru Windows 7 si 10; Cunostinte avansate in utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Word si Outlook); Abilitati excelente de comunicare, pentru a putea explica instructiuni si informatii complexe, atat in vorbire cat si in scriere; Cunoasterea principiilor si practicilor in domeniul relatiilor cu clientii este obligatorie;Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor, prin telefon, email si chat; Identificarea problemelor clientilor s
ADMIRAL LEISURE SRL

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana care doreste sa aiba un loc de munca stabil si se implice in activitatea zilnica de munca. Sa fie proactiv si sa nu vina la munca ca sa plece de la munca la ora fixa. Se apreciaza implicarea si bunul simt!Descrierea jobului Cerinţe:– cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail);– calm şi stăpânire de sine, atenţie la detalii, atenţie distributivă;– persoana responsabilă, amabilă, cu spirit de echipă şi bune abilităţi de comunicare;Responsabilităţi:– gestionarea contractelor clientilor directi, emiterea si transmiterea facturilor de prelungire abonamente;- preluare apeluri clienti directi si trimiterea solicitarilor echipelor de tehnicieni pe teren;– oferirea de informaţii corecte şi actualizate clienţilor/distribuitorilor;– înregistrarea tuturor apelurilor în aplicaţia dedicată;– inchidere de fise tehnice si gestionarea dosarelor clientilor;– preluare şi transmitere sesizări/informări via e-mail;– înregistrarea reclam
DANUBIUS EXIM SRL

Agent Servicii Clienti (call Center Outbound)


Candidatul ideal Global HR recruteaza un rol de Agent Servicii Clienți, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc. Cu o experiență internațională de 20 de ani, clientul nostru a devenit în scurt timp cel mai de succes lanț de cluburi de jocuri din Europa Centrală și de Este prezent in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania si Romania.Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca)Experiență: Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus. Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri) Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft ExcelAbilități: Abilități de comunicare verbală Capacitatea de
GLOBAL HR SERVICES

Call Center Travel Agent With English–work From Office


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in English Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willingness to work in a contact center environment with rotational shifts Willingness to work from officeDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, you are going to answer inbound calls from passengers and handle queries about new airline bookings, changes to existing bookings and other aspects of airline travel like frequent flier program, baggage queries, flight informationWe O
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Customer Support


Candidatul ideal Orientare catre client si capacitatea de a se adapta/raspunde la diferite tipologii de persoane;Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice;Experienta minimum 6 luni pe un rol similar;Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office.Descrierea jobului Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail);Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor;Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete;Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri;Actualizarea contractelor comerciale;Actualizarea bazei de date;Acordare suport pentru parteneri/comercianti.Beneficii:800 lei tichete de masa1275 lei platforma benefit500 lei bonus de vacanta300 lei bonus de sarbatori500-800 lei bonus de performantaContract perioada nedeterminataZile de concediu extraCursuri ggratuitePosibilitate de avansareProgram L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
TEAMLAND

Media netă estimată pe baza celor 1889 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Relatii Clienti - Operator Facturare Si Secretariat


Candidatul ideal In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.CERINTE- absolvent de studii superioare - experienta in Microsoft Office (Word, Excel)- capacitate de lucru in echipa- abilitati multitasking- abilitati foarte bune de comunicare in limba engleza- atentie la detaliiDescrierea jobului In calitate de asistent relatii clienti si secretariat la biroul front office vei tine legatura cu clientii nostri din intreaga lume, vei intocmi oferte comerciale si contracte sub indrumarea managerului de departament, vei emite lunar facturi, vei intocmi registrul de casa, vei prelua corespondenta si vei fi implicat si in cateva activitati administrative de birou. Biroul de la care veti lucra este situat la intrarea in birou pentru a fi facila si partea de secretariat privind preluarea corespondentei.RESPONSABILITATI- preluarea c
KRESTON ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Service Executive - Pb Alliance Agency


Candidatul ideal Cunostinte si/ sau intelegere a sistemelor de vanzari si logistice internationale Activitate in order handling international sau similar Cunostine de limba engleza nivel avansat Abilitate de lucru cu deadline-uri si obiective Capacitate de analiza si reactie imediata Experienta solida in utilizarea Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Outloook) Studii superioare Abilitati organizatorice si de comunicare foarte bune Spirit de echipa Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic Atentie la detalii Experienta in business-to-business si/sau pozitii similare Experienta in domeniile tipografic, al ambalajelor, vanzari de hartie/carton constituie un avantaj importantDescrierea jobului Gestioneaza si monitorizeaza derularea in conditii optime a comenzilor si livrarilor de la fabricile si centrele logistice europene ale grupurilor Sappi si Metsa Board catre clientii din Romania Raspunde solicitarilor legate de termene de livrare, comenzi in derulare, stocuri disponibile Me
PB ALLIANCE AGENCY SRL

Call Center Officer - Divizia Operatiuni


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In acest rol de Call Center Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Operatiuni, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Echipa de Operatiuni are permanent in focus experienta clientilor, scopul ei fiind de a masura si analiza procesele corelate cu serviciile si produsele Libra, iar ulterior de a realiza proiecte de imbunatatire a acestora. Cel care indeplineste cu succes acest rol este cel care detin bune abilitati comunicare, de analiza si sinteza, de organizare si atentie la detalii. Salariul de incadrare pentru rolul de Call Center Officer este in intervalul de 6500 lei brut si 11500 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti absolvent/a studii superioare;- Ai experienta in gestionarea clientilor- Call Center (minim 1 an) - constituie avantaj;- Ai experienta in domeniul bancar (minim 6 luni);- Ai foarte bune abilitati de comunicare;- Esti o persoana organi
LIBRA INTERNET BANK SA

Customer Service Agent - English Speaking


Candidatul ideal Requirements:We are looking for people who have some customer support experience already to join a growing team in our Bucharest studios and offices. Proficient English level and enthusiastic customer support-oriented spirit, with a high attention to detail.Descrierea jobului Purpose of the job:Maintaining an effective professional relationship with partner operators by monitoring the communication between our game presenters and players and providing assistance to players and operators in a preventive and reactive manner. The role collaborates and provides support for tour managers for the supervision, organization, and coordination of game operations in the studio, replacing their activity in case of their absence.Responsibilities :You will receive all technical and job training, including in how to check audio and video transmissions in real time, checking communication logs, creating required reports, how to handle player issues and much more in this varied positio
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Operator call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 253 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.