Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

287 Locuri de Munca Customer Service Representative in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

287 Locuri de Munca Customer Service Representative in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Agent With German /​ English


Candidatul ideal Customer Service Agent with German / EnglishHey you! Yeah, you! At REI we are looking for a sociable, enthusiastic and proactive colleague to be part of our UK Customer Service team. We are a company that values talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all thе challenges together.The main requirements for this job are:Proficient English language user, both written and spoken;Good PC and Microsoft Office skills;Ability to stay calm when customers are stressed or upset;Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively;Willingness to work on shifts, 09-17, 13-21 and 17-01.00, and 2 weekends per month;Experience working with customer support is a plus.Descrierea jobului Customer Service Agent with German / EnglishYour responsibilitiеs will be:Maintаining а positivе,
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Customer Care & Relatii Clienti


Candidatul ideal Cum este candidata ideala pentru acest job? - Volubila, interactioneaza cu usurinta cu toti clientii.- Are abilitati excelente de comunicare, prezentare si negociere.- Proactiva- concentrata pe gasirea unor solutii rapide pentru satisfactia clientului.- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata, entuziasmul si abilitatile de rezolvare a problemelor sunt cu siguranta o necesitate- Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj- Are cunostinte basic de MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point;)- Acuratete si eficienta in indeplinirea taskurilor, bune abilitati de prioritizare si time management- Persoana dinamica, optimista, orientata spre rezultate- Spirit de echipa, colegialitate si implicare activa in actiunile colectiveDescrierea jobului Suntem o companie mica, dar cu o misiune mare! De aceea ne nedorim ca persoana care ni se va alatura, sa aibe acelasi tip de ambitii, pentru a putea sa ne atingem toate obiectivele impreuna. Fiecare membru al echipe
ENROUSH S.​R.​L.​

Customer Service


Scurta descriere a companiei Cerinte Cunoștințe de operare pe calculator;Atenție la detalii;Abilități de organizare și prioritizare a activităților;Cunoștințe minime de limbă engleză. cunoștințele de limbă germană reprezintă avantaj. Responsabilitati Se ocupă de implementarea în sistemul ERP și urmărirea derulării în bune condiții a contractelor semnate de către colegii din departamentele Vânzări și Customer Care;Se asigură de acuratețea datelor înregistrate în sistemul ERP;Mediază comunicarea între departamentele Producție, Logistică și Depozit;Răspunde cu promptitudine solicitărilor venite din partea clienților și identifică activ soluții de rezolvare a situațiilor ivite în derularea contractelor;Operează modificări ale stocurilor de articole textile închiriate către clienți; Susține colegii din Departamentul Customer Care în efectuarea inventarelor anuale la clienți. Alte informatii Beneficii:Posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță și inovație. În
Salesianer

Media netă estimată pe baza celor 1631 de salarii introduse în Salario: 3286 RON/Luna

Customer Support Olandeza (Bucuresti)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cunoasterea limbii olandeze la nivel avansatExperienta in customer support/ call-center/ hotel & service industry poate reprezenta un avantajPosibilitatea de a lucra inclusiv de la sediul companiei 3 zile pe saptamana Responsabilitati Preluarea apelurilor si a e-mailurilor primite cu privire la rezervările clientilor, realizate in cadrul unei platforme online din domeniul hotelier. Alte informatii Pachet salarial personalizat, in functie de asteptarile salariale si experienta in domeniu900 WFH/WFO Allowance T
Randstad Romania

Agent Call Center - Bucuresti (2 limbi straine) ENGLEZA + Italiana/​Portugheza/​Germana/​Franceza


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte • Excelente abilități interpersonale și de comunicare, dorință de a lucra cu oamenii;• Cunoașterea limbilor engleză (avansat) și a doua portugheză/italiană/germane/franceză;• Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel);• Înalt simț al responsabilității;• Abilitatea de a lucra cu termene limită;• Abilitatea de a stabili priorități și de a performa mai multe sarcini; Responsabilitati • Oferi suport clientilor prin chat online, apel telefonic și e-mail pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciilor de calatorie aeriana;• Identifici nevoile clienților și performezi acțiunea adecvată folosind cunoștințele și
Trenkwalder Romania

Reprezentant Relatii Clienti Back Office


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Studii medii sau superioare;- Diploma de bacalaureat este obligatorie;- Bune abilități de comunicare scrisă și verbală;- Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților;- Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte;- Responsabilitate, initiativă;- Abilități de lucru in echipă;- Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj;- Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel;- Limba engleza - nivel mediu. Responsabilitati - Preluarea dosarului cu d
Professional

Customer Success Representative,​ Velocity with Greek


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to not just bounce back from a data outage or loss but bounce forward. With Veeam, organizations achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. The Veeam Data Platform delivers a single solution for cloud, virtual, physical, SaaS, and Kubernetes environments that gives IT and security leaders peace of mind that their apps and data are protected and always available. Headquartered in Seattle with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, including 74% of the Global 2000, who trust Veeam to keep their businesses running.The Customer Success Representative, Velocity is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Cu
Veeam Software

Agent servicii clienti


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 798 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Supply Customer Service


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Customer Services Agent with French


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written French language - Candidate should be able to hold seamless conversations in French over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules and read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice. - Previous experience of 3-5 years in role of a customer service agent / supervisor with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities 1. Organizati
Ford Business Solutions Romania

Customer Support Specialist


Scurta descriere a companiei Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC. Cerinte Competențe de comunicare deosebite și o adevărată pasiune pentru lucrul cu oameniiFluență în limba română și englezăAbilități avansate pe computerFamiliaritate cu MS Office (Word, Excel)Un înalt grad de responsabilitateCapacitatea de a gestiona termenele limităOrganizare și multitaskingDorința de a accepta provocări și de a dobândi noi competențeDisponibilitatea de a lucra în ture 24/7 - Un angajament de a lucra în ture, în
KreativeHR Services

Media netă estimată pe baza celor 1756 de salarii introduse în Salario: 3206 RON/Luna

Customer Success Representative,​ Commercial/​Enterprise (French Speaker)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running. The Customer Success Representative (Strategic Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Customer Success Representative is responsible for ensuring the best customer experience as well as customer retention, with the customer success being number one objective. The Customer Success Representative is also responsible for upselling customers to premium services and for identifying opportunities for add-on sales of Veeam p
Veeam Software

Customer Success Representative,​ Velocity (Italian speaker)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running. The Customer Success Representative (Emerging Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Customer Success Representative is responsible for ensuring the best customer experience as well as customer retention, with the customer success being number one objective. The Customer Success Representative is also responsible for upselling customers to premium services and for identifying opportunities for add-on sales of Veeam pr
Veeam Software

Responsabil logistica & customer support


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Studii universitare, abso
ABC Human Capital

Procurement Customer Service


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Customer Success Representative,​Velocity


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to not just bounce back from a data outage or loss but bounce forward. With Veeam, organizations achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. The Veeam Data Platform delivers a single solution for cloud, virtual, physical, SaaS, and Kubernetes environments that gives IT and security leaders peace of mind that their apps and data are protected and always available. Headquartered in Seattle with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, including 74% of the Global 2000, who trust Veeam to keep their businesses running. The Customer Success Representative (Emerging Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partn
Veeam Software

Customer Operations Representative with German


Short company description We build strong relationships based on highest level of integrity, quality and quality.Key Talents provides a various rage of services to companies and individuals focusing on recruitment, training, career advisory, QA audit, IT consultancy services, QA training delivered for individuals or client’s internal teams. Requirements We are looking for service-oriented individuals to provide best-in-class service in response to our customers’ inbound contacts via multiple channels, such as: phone, chat, and e-mail.You will be working with a top-notch and highly skilled team, you’ll be at the forefront of creating amazing customer experiences in a well-established and leading organization within the online gaming industry.Working 5 days a week, in shifts, from Monday to Sunday, between 10:00 AM and 10:00 PM.B2+ fluency in German, both verbal and written.B2 fluency in English, both verbal and written.Service mindset, good negotiation skills, empathy, and customer focu
Key Talents

DUTCH Speaker - Customer support specialist


Scurta descriere a companiei Teleperformance,is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.We have 420,000 interaction experts across nearly 87 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve our partners and their clients.Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,700 employees providing quality services to first-line players both on the local market and on the international market (banks, insurance companies, tele
Teleperformance Romania

Customer Support with English - Back Office


Short company description TDCX (NYSE: TDCX) provides transformative digital CX solutions, enabling world-leading and disruptive brands to acquire new customers, build customer loyalty, and protect their online communities.TDCX helps clients, including many of the world’s best brands, achieve their customer experience aspirations by harnessing technology, human intelligence, and our global footprint. We serve clients in fintech, gaming, technology, home sharing and travel, digital advertising and social media, streaming, and e-commerce. Our expertise and strong footprint in Asia have made us a trusted partner for clients, particularly high-growth, new economy companies looking to tap the region’s growth potential.We pride ourselves on discovering and employing the best professionals to join us as we transform the outsourced CX industry. Our commitment to #BeMore for our people, our clients and our community has led to us winning several hundreds of industry awards, including being one o
TDCX

Customer Support Franceza (Bucuresti)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cunoasterea limbii franceze la nivel avansatExperienta in customer support/ call-center/ hotel & service industry poate reprezenta un avantajPosibilitatea de a lucra inclusiv de la sediul companiei 3 zile pe saptamana Responsabilitati Preluarea apelurilor si a e-mailurilor primite cu privire la rezervările clientilor, realizate in cadrul unei platforme online din domeniul hotelier. Alte informatii Pachet salarial personalizat, in functie de asteptarile salariale si experienta in domeniu400 WFH/WFO Allowance T
Randstad Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 287 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.