Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

223 Locuri de Munca Customer service in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

223 Locuri de Munca Customer service in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Specialist Admiral Online Casino


Candidatul ideal NOVOMATIC Romania, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul jocurilor de noroc, angajeaza agenti pentru asistenta clientilor, pe platforma ADMIRAL ONLINE.Candidatul Ideal: Liceu absolvit cu diploma de Bacalaureat; Ocuparea anterioara a unui post de asistenta clienti, prin telefon sau email (obligatoriu); Experienta anterioara in domeniul de iGaming sau Online Casino (obligatoriu); Limba engleza scris si vorbit – nivel mediu sau superior; Cunostinte PC la nivel de utilizator, pentru Windows 7 si 10; Cunostinte avansate in utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Word si Outlook); Abilitati excelente de comunicare, pentru a putea explica instructiuni si informatii complexe, atat in vorbire cat si in scriere; Cunoasterea principiilor si practicilor in domeniul relatiilor cu clientii este obligatorie;Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor, prin telefon, email si chat; Identificarea problemelor clientilor s
ADMIRAL LEISURE SRL

Agent Servicii Clienti (call Center Outbound)


Candidatul ideal Global HR recruteaza un rol de Agent Servicii Clienți, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc. Cu o experiență internațională de 20 de ani, clientul nostru a devenit în scurt timp cel mai de succes lanț de cluburi de jocuri din Europa Centrală și de Este prezent in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania si Romania.Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca)Experiență: Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus. Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri) Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft ExcelAbilități: Abilități de comunicare verbală Capacitatea de
GLOBAL HR SERVICES

Reprezentant Call Center


Candidatul ideal Suntem în căutarea de noi colegi în call center care să împărtășească valorile și dedicarea noastră față de excelența în îngrijirea pacienților. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie nu doar un punct de legătură între pacienții noștri și serviciile pe care le oferim, ci și o persoană care înțelege profund impactul pozitiv pe care comunicarea de calitate îl poate avea asupra experienței pacientului.Ce dorim să vedem la candidatul ideal:Abilități de Comunicare Superioare: Căutăm o persoană care poate comunica clar și eficient, atât verbal cât și în scris, capabilă să transmită informații complexe într-un mod simplu și înțeles. Este esențial ca acesta să poată asculta activ și să empatizeze cu pacienții, asigurându-se că întrebările și îngrijorările lor sunt adresate prompt și cu compasiune.Experiență Relevantă: Deși experiența într-un call center sau în domeniul medical este un avantaj, suntem deschiși să întâmpinăm candidați care au demonstrat excelență în r
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Team Leader-call Center-colectare Creante


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta relevanta in managementul unei echipe (colectare creante/ Call Center reprezinta un avantaj); Persoana organizata, cu abilitati de comunicare, leadership si negociere; Abilitati demonstrate de prioritizare si gestionare a timpului; Persoana responsabila, ambitioasa, orientata catre rezultate; Cunostinte foarte bune de utilizare Excel, Outlook, PowerPoint; Atitudine pozitiva, entuziasm si dorinta de invatare.Descrierea jobului Descrierea jobului Organizarea programului de lucru al echipei din subordine; Monitorizarea si evaluarea calitativa si cantitativa a activitatii agentilor din echipa; Motivarea și dezvoltarea membrilor echipei; Realizarea rapoartelor specifice activitatii de Call Center; Organizarea programului de lucru al membrilor echipei; Implementarea strategiilor de lucru din Call Center; Identificarea si propunerea solutiilor de imbunatatire si eficientizare a procesului de colectare; Asigurarea resurselor necesare ac
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Patient Advisor - Call Center - Spital Ponderas


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oa
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Relatii Clienti - Operator Facturare Si Secretariat


Candidatul ideal In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.CERINTE- absolvent de studii superioare - experienta in Microsoft Office (Word, Excel)- capacitate de lucru in echipa- abilitati multitasking- abilitati foarte bune de comunicare in limba engleza- atentie la detaliiDescrierea jobului In calitate de asistent relatii clienti si secretariat la biroul front office vei tine legatura cu clientii nostri din intreaga lume, vei intocmi oferte comerciale si contracte sub indrumarea managerului de departament, vei emite lunar facturi, vei intocmi registrul de casa, vei prelua corespondenta si vei fi implicat si in cateva activitati administrative de birou. Biroul de la care veti lucra este situat la intrarea in birou pentru a fi facila si partea de secretariat privind preluarea corespondentei.RESPONSABILITATI- preluarea c
KRESTON ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Support


Candidatul ideal Orientare catre client si capacitatea de a se adapta/raspunde la diferite tipologii de persoane;Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice;Experienta minimum 6 luni pe un rol similar;Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office.Descrierea jobului Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail);Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor;Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete;Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri;Actualizarea contractelor comerciale;Actualizarea bazei de date;Acordare suport pentru parteneri/comercianti.Beneficii:800 lei tichete de masa1275 lei platforma benefit500 lei bonus de vacanta300 lei bonus de sarbatori500-800 lei bonus de performantaContract perioada nedeterminataZile de concediu extraCursuri ggratuitePosibilitate de avansareProgram L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
TEAMLAND

Media netă estimată pe baza celor 1889 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Patient Advisor Call Center - Hibrid Bucuresti


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oa
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Call Center Travel Agent – English Wfo (part-time)


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in English Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willingness to work in a contact center environment with rotational shifts Willingness to work from officeDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, you are going to answer inbound calls from passengers and handle queries about new airline bookings, changes to existing bookings and other aspects of airline travel like frequent flier program, baggage queries, flight informationWe O
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Specialist Suport Call Center


Candidatul ideal În calitate de Specialist Suport Call Center la Vantage vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Rolul tău va fi acela de a răspunde la apelurile clienților cu profesionalism și atenție. Îi vei asista cu promptitudine, vei diagnostica problemele tehnice si vei oferi soluții potrivite in timp real. De asemenea, vei colabora cu echipele pentru a rezolva probleme complexe, făcând din fiecare interacțiune o experiență pozitivă.Ce superputeri ne-am dori sa ai?💬 Excelente abilități de comunicare atât verbale, cât și scrise, în limba Romana și limba Engleză🧠 Atitudine deschisă la minte, optimistă și orientată către client🌟 Abilități de rezolvare a problemelor, cu accent pe satisfacția clienților🚀 Capacitatea de a învăța și înțelege rapid noile tehnologii🛠️ Familiarizare cu depanarea problemelor tehnice ar fi considerate un avantaj📞 Experiența anterioară într-un centru de apel sau asistență clienți vor fi considerate u
VANTAGE BALKANS SRL

Personal Call Center ( Receptie ) Si Vanzator Produse Naturiste


Descrierea jobului Angajam personal call center ( receptie ) si vanzator produse naturiste pentru cabinet terapii alternative, experienta casa de marcat si pos, zona Mall Vitan, Dristor, sector 3, Bucuresti.Full timeSalariu net intre 3200-4200
DETOX LINE S.​R.​L.​

Operator Interviu Call Center


Candidatul ideal Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu din București.Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță.Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară.Hai să ne cunoaștem la numerele de telefon 021.224.66.00 sau 0729.880.179Descrierea jobului Aplicare de chestionare prin telefon, asistat de calculator.
MERCURY RESEARCH SRL

Call Center /​ Helpdesk Pt.​ Semnaturi Electronice - Bucuresti


Candidatul ideal - absolvent liceu la inceput de cariera- student in anii terminali sau absolvent de facultate la inceput de cariera- utilizator mediu/avansat PC (in special sisteme de operare Windows - instalare aplicatii)- aptitudini bune de comunicare- capacitate de a lucra in conditii de solicitare intense- capacitate de a gasi solutii rapide- capacitate de a rezolva situatii dificile cu calm- foarte buna cunoastere a limbii romane (citit/scris/vorbit)- cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit) la nivel incepator- atitudine proactiva si orientata spre client- disponibilitate de a lucra in tureDescrierea jobului Responsabilitati:- acordarea de asistenta tehnica, telefonic si e-mail, in legatura cu obtinerea, instalarea si utilizarea certificatelor digitale furnizate de Digisign- indeplinirea taskurilor interne legate de certificate digitaleBeneficii:-mediu de lucru modern-lucrul intr-o echipa tanara si dimanica-posibilitate de avansare si perfectionare profesionala-alte beneficii: b
DIGISIGN SA

Customer Support Executive - Spanish,​ Italian Speaker


Candidatul ideal Role ProfileThe Customer Support Executive’s role is to provide high quality customer services to our clients and suppliers with the objective of being a contributor to customer loyalty. The Customer Support Executive must ensure that all bookings received via our reservation system are well confirmed and that all queries which might occur are properly handled within the agreed SLA’s.Knowledge, Skills & Experience Customer orientation Problem solving skill Strong time management ability, manage multiple responsibilities at once Able to work under pressure Initiative / Proactivity Team player, but also able to work independent Excellent written and verbal communication skills in English Relationship and negotiation skills Flexibility with work times – including rotational shift work Patience and attentiveness Ability to use positive language Product knowledge Travel industry background with customer service profile (preferred)Descrierea jobului Key Activities Respond to
JGM SUPPORT SERVICES S.​R.​L.​

Receptionist /​ Operator Call-center


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Ai studii medii si cunosti limba engleza nivel conversational Fii o persoana comunicativa , energica si zambitoare; Faci fata situatiilor stresante Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate; Ai capacitatea de a empatiza cu pacientii; Ai atitudine pozitiva si perseverenta; Ai cunostinte MS Office; Ai capacitatea de a gasi solutii si de a actiona rapid; Ai capacitatea de a gestiona mai multe responsabilitati simultan.Descrierea jobului De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Te vei dezvolta profesional si personal; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere ; Vei aderarea la valorile și misiunea companiei;Ce responsabilitati are un receptionist? Intampinarea pacientilor si vizitatorilor cu o atitudine calda; Programarea pacientilor la diverse investigatii; Inregistrarea corecta a datelor in so
GRAL MEDICAL SRL

Agent Call Center


Scurta descriere a companiei Lensa este atât compania cu cea mai rapidă creștere din piața de optică din România, cât și cel mai apreciat magazin de optică din România, iar misiunea noastră este să facem lumea să vadă mai bine, prin produse și servicii de optică de excepție, la îndemâna oricui.Lensa este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața locală de optică. În prezent, compania deține peste 80 de showroomuri în România, Republica Moldova și Bulgaria.Hai să faci parte dintr-o echipă TARE!Pentru că nu ne oprim la a atinge obiectivele companiei - ci ne îndreptăm privirea și către obiectivele fiecăruia dintre noi.Ne place să vedem cum fiecare coleg în parte evoluează și devine o versiune mai pregătită pentru următorul pas în cariera lui. Cerinte Apreciem TARE:- Abilitățile de comunicare verbală și în scris;- Abilitățile de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă;- Atenția spo
LENSA

Media netă estimată pe baza celor 445 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator call center cu limba romana


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte - Comunicare și interacțiune fluentă cu clienții.- Focalizare asupra deciziilor rapide și eficiente.- Experiența anterioară în domeniul serviciilor sau gestionării clienților. Responsabilitati - Preluarea apelurilor și mailurilor clientilor si oferirea consultantei cu privire la situația echipamentelor utilizate de catre aceștia;- Administrarea si gestionarea flotei de imprimante pentru a imbuntati activitatea digitala a clientilor;- Soluționarea problemelor legate de echipamente (Imprimante închiriate); Alte informatii - Program de lucru de Luni până Vineri, 09:00-17:30.- Activitate de la sediu în primele luni (B
Trenkwalder Romania

OPERATOR CALL CENTER


Scurta descriere a companieiS.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte Candidatul ideal:• deține o experiență de minim 3 ani de zile în activitatea cu clienții în regim dе telesales;• experiență relevantă în promovarea produselor medicale, de curățenie sau farmaceutice • deține un nivel avansat de exprimare în scris și verbal în limba romana;• deține cunoștințe de lb.engleză (nivel mediu);• persoană creativă, organizată, sociabilă, cu o atenție sporită la detalii;• atitudine orientată către client;• deține cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet);• Posesor permis de conducere – categoria B. Responsabilitati Descrierea postului:• Contactarea telefonică a clienților potențiali, cu scopul de a promova, a convinge și a vin
Klintensiv

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 223 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.