Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

307 Locuri de Munca Customer service in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

307 Locuri de Munca Customer service in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center (6/​8h)


Candidatul ideal Se spune că, dacă faci ceea ce îți place, nu va mai trebui să muncești nicio zi. Noi spunem că la fel de important este să lucrezi printre prieteni, într-un mediu în care ziua de luni să fie chiar o bucurie!Cautăm colegi amabili, empatici și flexibili, capabili să găsească soluții personalizate în situații medicale neprevăzute. Ne propunem să oferim clienților noștri cea mai plăcută experiență, acordând suport într-o manieră profesionistă și responsabilă. Nu solicităm experiență anterioară, dar apreciem comunicativitatea și curiozitatea pentru domeniul medical.Cine suntem? SIGNAL IDUNA Grup este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, fondat in urma cu peste 110 ani. In Romania, SIGNAL IDUNA si-a inceput operatiunile in anul 2008. Suntem lideri în domeniul asigurărilor de sănătate (conform raport ASF 2022), avand in portofoliu companii de top din domeniile: retail, auto, FMCG și multe altele.La SIGNAL IDUNA ne mândrim cu o echipă veselă, pozitivă, cu
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​

Agent/​a De Call-center,​ Program Flexibil (1500-1800 Ron)


Candidatul ideal Angajam operator CALL-CENTER cu sau fara experienta; Se ofera salariu fix ( 1500/1800 Ron) plus bonusuri de performanta. NU se lucreaza remote, doar de la birou! Locatie: sector 3, metrou TIMPURI NOI.PROGRAM: part-time 4h sau 6h (de luni pana vineri) ;programul este flexibil, puteti sa va alegeti intervalul orar in care doriti sa lucrati ( de la ora 9:00-19:00); zona metrou Timpuri Noi, salariu: 1500/1800 ron parte fixa + bonusuri;*Suntem o echipa tanara si cautam coleg/a pentru a ne mari echipa; 3 posturi disponibile;Candidatul ideal: atitudine pozitiva; persoana comunicativa, sociabila; punctualitate, seriozitate si rabdare; perseverenta si implicare; coerenta si claritate in exprimarea verbala;Descrierea jobului nu se vinde nimic prin telefon, doar se stabilesc intalnirile; preluarea si initierea de apeluri ; identificarea programului persoanei, companiei apelate si gasirea solutiilor potrivite; domeniul in care activam este marketing;*Oferim training de început, aș
DIRECT IMOBILIARE INVEST SRL

Operator Call Center/​ Asistent Medical


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre din Ploiești și București!Cauți un loc de muncă dinamic și plin de satisfacții în domeniul medical?Clinica Fertilia, o clinică de top specializată în obstetrică-ginecologie este în căutarea unor profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei sale din Ploiești și București.Descrierea jobului Posturi disponibile: Operator Call Center - profil medical: Vei fi responsabil de furnizarea de informații și asistență pacienților noștri prin telefon și e-mail. Vei avea grijă de programările pacienților și de gestionarea bazelor de date. Este necesară o atitudine prietenoasă și orientată către client, precum și abilități excelente de comunicare. Asistent Medical - obstetrică-ginecologie: Vei oferi asistență medicilor în timpul consultațiilor și procedurilor. Vei pregăti pacienții pentru examinări și vei preleva probe. Este necesară experiență minimă de 3 ani în practica medicală, precum și o atitudine empatică și grijulie. Oferim: Salariu motivant,
S.​C.​ FERTILIA MEDICAL CENTER S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Descriere: Clinica SKINMED caută un Operator Call Center dedicat și profesionist pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți abilități excelente de comunicare și sunteți pasionat de asistența medicală, vă așteptăm să aplicați!Cerințe: Experiența anterioară într-un rol similar este obligatorie Cunostinte de baza despre terminologia medicala reprezinta un avantaj Abilități excelente de comunicare și ascultare. Cunoștințe de operare a calculatorului. Atitudine pozitivă și orientată către soluții.Descrierea jobului Responsabilități: Preluarea apelurilor de la pacienți și furnizarea de informații relevante despre serviciile noastre medicale. Programarea și gestionarea programărilor pentru consultații, analize sau alte servicii medicale. Răspunderea la întrebările și nelămuririle pacienților cu profesionalism și empatie. Inregistrarea corecta a informatiilor pacientilor in sistemul nostru informaticBeneficii: Salariu competitiv. Tichete de masă. Reducere la produsele si
SKINMED CENTER

Media netă estimată pe baza celor 125 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Call Center


Scurta descriere a companiei Lensa este atât compania cu cea mai rapidă creștere din piața de optică din România, cât și cel mai apreciat magazin de optică din România, iar misiunea noastră este să facem lumea să vadă mai bine, prin produse și servicii de optică de excepție, la îndemâna oricui.Lensa este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața locală de optică. În prezent, compania deține peste 80 de showroomuri în România, Republica Moldova și Bulgaria.Hai să faci parte dintr-o echipă TARE!Pentru că nu ne oprim la a atinge obiectivele companiei - ci ne îndreptăm privirea și către obiectivele fiecăruia dintre noi.Ne place să vedem cum fiecare coleg în parte evoluează și devine o versiune mai pregătită pentru următorul pas în cariera lui. Cerinte Apreciem TARE:- Abilitățile de comunicare verbală și în scris;- Abilitățile de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă;- Atenția spo
LENSA

Media netă estimată pe baza celor 445 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator call center- Italiana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Italiana C1, engleza B2- Experiența într-un domeniu similar tehnic minim 6-8 luni - diploma de bac- experienta lucru calculator: pachet Office - rabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate Responsabilitati - suport inbound, domeniul bancar, in legatura cu probleme tehnice legate de configurari, resetari, actualizare soft- anulare tranzactii - informații privind circuitele bancare Alte informatii Program:Se lucreaza în ture, turele sunt distribuite pe tot parcursul zilei, 8 ore/zi, 5 zile pe saptaman
Randstad Romania

OPERATOR CALL CENTER


Scurta descriere a companieiS.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte Candidatul ideal:• deține o experiență de minim 3 ani de zile în activitatea cu clienții în regim dе telesales;• experiență relevantă în promovarea produselor medicale, de curățenie sau farmaceutice • deține un nivel avansat de exprimare în scris și verbal în limba romana;• deține cunoștințe de lb.engleză (nivel mediu);• persoană creativă, organizată, sociabilă, cu o atenție sporită la detalii;• atitudine orientată către client;• deține cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet);• Posesor permis de conducere – categoria B. Responsabilitati Descrierea postului:• Contactarea telefonică a clienților potențiali, cu scopul de a promova, a convinge și a vin
Klintensiv

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator call center cu limba romana


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte - Comunicare și interacțiune fluentă cu clienții.- Focalizare asupra deciziilor rapide și eficiente.- Experiența anterioară în domeniul serviciilor sau gestionării clienților. Responsabilitati - Preluarea apelurilor și mailurilor clientilor si oferirea consultantei cu privire la situația echipamentelor utilizate de catre aceștia;- Administrarea si gestionarea flotei de imprimante pentru a imbuntati activitatea digitala a clientilor;- Soluționarea problemelor legate de echipamente (Imprimante închiriate); Alte informatii - Program de lucru de Luni până Vineri, 09:00-17:30.- Activitate de la sediu în primele luni (B
Trenkwalder Romania

Agent Call Center(suport clienti) - Bucuresti


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte • Excelente abilități interpersonale și de comunicare, dorință de a lucra cu oamenii;• Cunoașterea limbilor engleză (avansat) și a doua portugheză/italiană/germane/franceză;• Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel);• Înalt simț al responsabilității;• Abilitatea de a lucra cu termene limită;• Abilitatea de a stabili priorități și de a performa mai multe sarcini; Responsabilitati • Oferi suport clientilor prin chat online, apel telefonic și e-mail pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciilor de calatorie aeriana;• Identifici nevoile clienților și performezi acțiunea adecvată folosind cunoștințele și
Trenkwalder Romania

Operator Call Center Vanzari - Remuneratie Motivanta


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul vânzărilorComunicare și negociere prin telefon și email.Pricepere în tehnicile eficiente de vânzare și adaptabilitate la nevoile fiecărui client.Abilități impresionante de organizare și gestionare a timpului.Motivație pentru a depăși cu brio obiectivele de vânzări.Atitudine proactivă și dorință constantă de a învăța.Aptitudini solide în lucru în echipă.Descrierea jobului Ce vei face:Vei contacta potențiali clienți prin telefon și email, promovând produsele si serviciile noastre in domeniul instalatiilor de gaz.Vei prezenta cu încredere beneficiile produselor noastre.Vei identifica nevoile clienților și vei oferi soluții personalizate.Vei participa la traininguri specializate pentru a deveni un expert în instalații de gaz.Vei atinge obiectivele de vânzări lunare.Vei menține și actualiza bazele de date cu informații relevante.Ce oferim:Salariu fix 3000 lei netComision din vânzări, motivându-te să ajungi la performanțe remarcabileBonusuri
01 PROCONSTRUCTO TOP SERVICES GROUP SRL

Operator call center germana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de germana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de serviciile oferite de companie (posturi pentru platforme hoteliere sau pentru companii aeriene) Alte informatii Work From Home AllowanceTichete de masaAsigurare medicala privata Salariu 6000 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare
Randstad Romania

Operator call center Italiana - Bucuresti (prezenta fizica)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de italiana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work from Office AllowanceTichete de masaAsigurare medicala privataDecont transport Salariu 4300 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cursuri
Randstad Romania

Operator Call-center Si Gestionare Magazin Online


Candidatul ideal - Experienta cu platformele wordpress sau shopify- Experienta anterioara in domeniul vanzarilor- Capacitate de adaptare si asimilare rapida- Abilitati de vanzare, negociere si relationare- Bune abilitati de planificare- Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita- Gestionare stocuri produseDescrierea jobului Cautam o persoana care sa gestioneze magazinul nostru online si sa lucreze ca operator call-center. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze STB /microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si care fac pana la depozit 20-25 minute.Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30Responsabilitati: - Gestionare comenzi de pe site si cele telefonice- Gestionare si postare pe retelele socialeBeneficii:- Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari: 3000 lei NET + decontam transportul+ bonusuri- Un job stabil- Con
PLANTLAND S.​R.​L.​

Relatii Clienti /​ Customer Support Representative


Candidatul ideal Relatii Clienti / Customer Support RepresentativeVrem sa ne marim echipa si cautam un coleg care: Sa interactioneze usor si profesionist cu toti clientii Sa aiba experienta cel putin 1 an in gambling online, casino, pariuri sportive, bingo sau cel putin 1 an experienta in aria de customer support Aiba bune abilitati de comunicare si prezentare Bune cunsotinte PC- pachetul MS Office Cunostinte de baza in marketing online Nivel bun al limbii engleze- scris si vorbit Disponibilitate de a lucra in ture, in week-edn-uri si de Sarbatori Legale Proactiv Orientat catre solutii Responsabil si cu un simt etic dezvoltat fata de clienti si fata de echipa proprieDescrierea jobului Ce asteptam de la noul nostru coleg: Sa identifice potentialii clienti pentru aplicatia online a companiei Sa ofere asistenta clientilor via chat, email si telefon Sa ofere suport in utilizarea platformei online’ Sa informeaze clientii despre promotii si evenimente importante Sa gestioneaze baza de date a
QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL

Operator Call Center Germana (REMOTE)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de germana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work From Home Allowance Tichete de masa Asigurare medicala privata Salariu 4600 - 5500 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cursuri Indemnizat
Randstad Romania

Customer support - Call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Operator call center- italiana/​franceza/​germana/​spaniola/​portugheza


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - experienta de minim 6 luni in: call center/ turism/ experienta pe telefon- diploma de Bacalaureat- cunostinte limba engleza: nivel incepator-mediu- cunostine limba specifica: nivel avansat Responsabilitati - modificare/anulare bilete de avion pentru o companie aeriana- sa ofere suport telefonic- sa fie o persoana responsabila si punctuala Alte informatii - se ofera un training platit- activitatea se desfasoara de la birou- tichete de masa- decont transport-asigurare medicala privata- multe alte beneficii pe lan
Randstad Romania

Operator call center colectare creante


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte - Studii medii finalizate- Abilitatile de comunicare fluenta , coerenta si corecta din punct de vedere gramatical reprezinta cerinte obligatorii in procesul de recrutare - Experienta profesionala in Call Center in domeniul de colectare debite si creante nu este necesara, se ofera perioada de training- Cunostinte de baza operare PC Responsabilitati - Apelarea telefonica a persoanelor fizice sau juridice- Administrarea eficienta a situatiilor si cazurilor aparute cu respectarea procedurilor de lucru stabilite- Prelucrarea tuturor cazurilor cu acuratete si seriozitate , respectand standardele de calitate impuse in relatia cu clientii Alte informatii - Pachet salarial care porneste de la 2900 de lei- Program de
PERSONNEL OUTSOURCING

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 307 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.