Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

295 Locuri de Munca Customer service in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

295 Locuri de Munca Customer service in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Experience Representative


Candidatul ideal Cautam pe cineva pentru rolul de Customer Experience Representative care sa ne ajute sa primeasca clientii intr-un mod prietenos si sa ii ajute sa se bucure de o experienta cat mai faina pe parcursul sederii lor in sala.La mymotric, transformam fiecare vizita in sala noastra de fitness intr-o experienta memorabila pentru clienti. Vei observa ca atmosfera este diferita, aparatele de fitness sunt diferite, si astfel vrem ca si tu sa fii #diferit.Ce vei face?● Vei fi primul punct de contact pentru membrii noștri, oferind informații, suport și un zâmbet cald.● Vei gestiona înscrierile noi și vei oferi tururi ale sălii, demonstrând angajamentul nostru pentru sănătate și fitness.● Vei răspunde la întrebările clienților și vei rezolva prompt orice nelămuriri sau probleme pe care le pot avea, fie în sală, fie telefonic● Vei colabora cu echipa de antrenori pentru a asigura o coordonare fluidă și eficientă a programelor de antrenament.● Vei raspunde la întrebările clienților pri
MYMOTRIC GYM S.​R.​L.​

Specialist Relatii Clienti & Picker Depozit


Candidatul ideal Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme, Agilitate;Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare );Capacitate de planificare, organizareDescrierea jobului Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt timp reclamatiilor/ sesizarilor primite prin toate canalele de intrare in companie;Pregatește și a
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support Agent


Candidatul ideal In calitate de Customer Service Specialist în cadrul departamentului nostru de vânzări Omnichannel, veți fi responsabil pentru furnizarea de servicii excepționale pentru clienți și asistență clienților noștri pe diverse canale, inclusiv online, telefon, chat și e-mail. Veți servi drept punct de contact principal pentru întrebările clienților, comenzi, retururi, rezolvarea problemelor. Veți lucra îndeaproape cu echipele noastre de vânzări, operațiuni și logistică pentru a asigura o experiență perfectă pentru clienți și pentru a stimula satisfacția și loialitatea clienților.Profil candidat: Experiență dovedită în customer service, de preferință în retail, e-commerce sau omnicanal; Abilități puternice de comunicare, atât verbale cât și scrise, cu capacitatea de a comunica profesional și empatic cu clienții; Abilități excelente de rezolvare a problemelor cu capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele clienților; Abilitati de multitasking și de a stabili priorităț
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 695 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Team Leader-call Center-colectare Creante


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta relevanta in managementul unei echipe (colectare creante/ Call Center reprezinta un avantaj); Persoana organizata, cu abilitati de comunicare, leadership si negociere; Abilitati demonstrate de prioritizare si gestionare a timpului; Persoana responsabila, ambitioasa, orientata catre rezultate; Cunostinte foarte bune de utilizare Excel, Outlook, PowerPoint; Atitudine pozitiva, entuziasm si dorinta de invatare.Descrierea jobului Descrierea jobului Organizarea programului de lucru al echipei din subordine; Monitorizarea si evaluarea calitativa si cantitativa a activitatii agentilor din echipa; Motivarea și dezvoltarea membrilor echipei; Realizarea rapoartelor specifice activitatii de Call Center; Organizarea programului de lucru al membrilor echipei; Implementarea strategiilor de lucru din Call Center; Identificarea si propunerea solutiilor de imbunatatire si eficientizare a procesului de colectare; Asigurarea resurselor necesare ac
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Call Center Agent


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul suport - vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca: Iti face placere sa vorbesti la telefon si legi relatii in mod natural Ai experienta in domeniul Call Center Esti o persoana organizata si proactiva, deschisa la schimbareDescrierea jobului Rolul job-ului: Informarea partenerilor Romstal despre termenele limita de plata.De asemenea, vei avea ca si responsabilitate contactarea permanenta a clientilor pentru a ne asigura ca au serviciile Romstal au fost conform cu asteptarile lor ( au primit facturile la timp, admit soldul, nu exista alte situatii precum bunuri nelivrate integral, echipamente care nu functioneaza, care sa afecteze dreptul nostru de incasare, etc.)Beneficii: Tichete de masa (30 lei/tichet), prime si cadouri de sarbatori, evenimente si cadouri pentru copii, evenimente pentru angajati
ROMSTAL IMEX SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Cerinte minime: Studii medii; Experienta profesionala: preferabil pe un rol similar de minim 1-3 ani (optim: in domeniul asigurarilor); Cunostinte de baza Microsoft Office (Word, Excel); Limba engleza nivel incepator-mediu; Abilitati de exprimare orala si in scris: clara, cursiva, corecta, diplomata; Orientare spre performanta excelenta; Asumarea responsabilitatii, proactivitate; Flexibilitate si adaptare la schimbare; Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect; Creativitate, deschidere catre inovatie si diversitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Comunica telefonic si prin e-mail cu clientii Generali Romania, afisand un comportament adecvat si diplomat. Solutioneaza solicitarile clientilor conform proceselor si procedurilor interne definite. Ofera suport si informatii corecte legate de produsele si serviciile companiei. Comunica intern cu celelalte departamente ale companiei pentru a solutiona cu succes cererile clientilor. Inregistreaz
GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA

Media netă estimată pe baza celor 125 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Consultant Colectare Creante (call Center)


Candidatul ideal Daca esti la inceput de drum si iti doresti o cariera in domeniul colectarii de creante, trimite-ne CV-ul tau.Te asteptam in echipa noastra daca ai:Experienta in activitatea de colectare debite (constituie avantaj);Excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune;Atentie la detalii;Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;Capacitatea de a te adapta usor si de a invata lucruri noi;Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea? 1. Administrarea dosarelor alocate prin crearea si mentinerea unei legaturi active cu debitorii, persoane fizice/juridice: - contactarea telefonica a acestora, in vederea recuperarii debitelor restante pe cale amiabiala; - negocierea, incheierea si monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu clientii debitori / girantii, conform procedurilor interne; - urmarirea actiunilor intreprinse pentru dosare
SIOUFAS COLABORATORII - SOCIETATE DE AVOCATI

Call Center Travel Agent – English Wfo (part-time)


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in English Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willingness to work in a contact center environment with rotational shifts Willingness to work from officeDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, you are going to answer inbound calls from passengers and handle queries about new airline bookings, changes to existing bookings and other aspects of airline travel like frequent flier program, baggage queries, flight informationWe O
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Customer Support Specialist - Bulgarian Speaker


Candidatul ideal Your life @ Flip.roFlip.ro, part of the eMAG group, is a continuously growing start-up where we change the way people buy and sell refurbished phones. Our growth is driven by our technical and digital landscape and our ability to continuously improve and build our business.We are looking for Bulgarian Speaker Customer Support Specialists to join our young and enthusiast team that will develop, nurture, and maintain a professional relationship with our clients located in Bulgaria.Descrierea jobului Your main mission: You will be the company`s voice, so we are relying on you to make a good impression on our customers, giving them kind and helpful answers; We want it to be easy for you to put yourself in the place of your conversation partner, empathize with him and help him as much as possible; Because you`ll be answering both verbally and in writing, you must have a coherent and grammatically correct speech in any case you will dialogue with the client; We know that you
FLIP TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Call Center /​ Helpdesk Pt.​ Semnaturi Electronice - Bucuresti


Candidatul ideal - absolvent liceu la inceput de cariera- student in anii terminali sau absolvent de facultate la inceput de cariera- utilizator mediu/avansat PC (in special sisteme de operare Windows - instalare aplicatii)- aptitudini bune de comunicare- capacitate de a lucra in conditii de solicitare intense- capacitate de a gasi solutii rapide- capacitate de a rezolva situatii dificile cu calm- foarte buna cunoastere a limbii romane (citit/scris/vorbit)- cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit) la nivel incepator- atitudine proactiva si orientata spre client- disponibilitate de a lucra in tureDescrierea jobului Responsabilitati:- acordarea de asistenta tehnica, telefonic si e-mail, in legatura cu obtinerea, instalarea si utilizarea certificatelor digitale furnizate de Digisign- indeplinirea taskurilor interne legate de certificate digitaleBeneficii:-mediu de lucru modern-lucrul intr-o echipa tanara si dimanica-posibilitate de avansare si perfectionare profesionala-alte beneficii: b
DIGISIGN SA

Operator Call Center


Candidatul ideal Absolvent liceu/Student; Disponibilitate la lucru in 3 ture (prezenta 24/7); Experiență in adrul unui call center (suport tehnic level 1); Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office; Experienta cu proceduri si protocoale de lucru specifice suport tehnic level 1; Cunostinte tehnice de baza (ex: intelegerea structurii functionale a unui sistem de comunicatii date); Excelente abilități de comunicare, relaţionare; Orientare către client; Focus pe solutie si rezultat (include perseverenta, rabdarea si determinarea in atingerea scopurilor); Capacitate de planificare și organizare; Adaptabilitate si flexibilitate.Descrierea jobului Preia apelurile, mesajele si email-urile transmise de catre clienti si le transmite catre persoanele care pot rezolva solicitarile acestora (suport tehnic level 1); Raspunde prompt la intrebarile clientilor prin telefon sau e-mail intr-o maniera profesionala si amabila; Identifica si evalueaza nevoile/problemele clientilor
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare;Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Dorinta de a excela in cariera.Descrierea jobului Angajamentul vine din ambele directii, asa ca iata ce îți oferim si noi la schimb : Un job USOR, sunam clientii pentru a le propune vizualizarea prezentarii produsului nostru (te vei dezvolta foarte mult pe partea de comunicare si relaționare) ;📝 Un COLECTIV TANAR si SUPER DRAGUT, pregatit sa te ajute sa te integrezi si sa inveti cat mai usor;🌈 Un PLAN de CARIERA, fie ca iti doresti sa cresti ierarhic sau doar sa castigi mai mult, avem mereu oportunitati deschise pentru colegii nostrii pe pozitii de conducere sau management;📈 Program de 5 ZILE full time(8 ore) sau part time(4 ore) de luni pana vineri;📋 3 vacante pe an in locatii de top impreuna cu partenera/ul decontate de companie la atingerea targetului trimestrial;💰 Un loc d
PRODIL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 127 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent/​a De Call-center,​ Program Flexibil (1500-1800 Ron)


Candidatul ideal Angajam operator CALL-CENTER cu sau fara experienta; Se ofera salariu fix ( 1500/1800 Ron) plus bonusuri de performanta. NU se lucreaza remote, doar de la birou! Locatie: sector 3, metrou TIMPURI NOI.PROGRAM: part-time 4h sau 6h (de luni pana vineri) ;programul este flexibil, puteti sa va alegeti intervalul orar in care doriti sa lucrati ( de la ora 9:00-19:00); zona metrou Timpuri Noi, salariu: 1500/1800 ron parte fixa + bonusuri;*Suntem o echipa tanara si cautam coleg/a pentru a ne mari echipa; 3 posturi disponibile;Candidatul ideal: atitudine pozitiva; persoana comunicativa, sociabila; punctualitate, seriozitate si rabdare; perseverenta si implicare; coerenta si claritate in exprimarea verbala;Descrierea jobului nu se vinde nimic prin telefon, doar se stabilesc intalnirile; preluarea si initierea de apeluri ; identificarea programului persoanei, companiei apelate si gasirea solutiilor potrivite; domeniul in care activam este marketing;*Oferim training de început, aș
DIRECT IMOBILIARE INVEST SRL

Operator Call Center Vanzari - Remuneratie Motivanta


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul vânzărilorComunicare și negociere prin telefon și email.Pricepere în tehnicile eficiente de vânzare și adaptabilitate la nevoile fiecărui client.Abilități impresionante de organizare și gestionare a timpului.Motivație pentru a depăși cu brio obiectivele de vânzări.Atitudine proactivă și dorință constantă de a învăța.Aptitudini solide în lucru în echipă.Descrierea jobului Ce vei face:Vei contacta potențiali clienți prin telefon și email, promovând produsele si serviciile noastre in domeniul instalatiilor de gaz.Vei prezenta cu încredere beneficiile produselor noastre.Vei identifica nevoile clienților și vei oferi soluții personalizate.Vei participa la traininguri specializate pentru a deveni un expert în instalații de gaz.Vei atinge obiectivele de vânzări lunare.Vei menține și actualiza bazele de date cu informații relevante.Ce oferim:Salariu fix 3000 lei netComision din vânzări, motivându-te să ajungi la performanțe remarcabileBonusuri
01 PROCONSTRUCTO TOP SERVICES GROUP SRL

Operator Call Center (6/​8h)


Candidatul ideal Se spune că, dacă faci ceea ce îți place, nu va mai trebui să muncești nicio zi. Noi spunem că la fel de important este să lucrezi printre prieteni, într-un mediu în care ziua de luni să fie chiar o bucurie!Cautăm colegi amabili, empatici și flexibili, capabili să găsească soluții personalizate în situații medicale neprevăzute. Ne propunem să oferim clienților noștri cea mai plăcută experiență, acordând suport într-o manieră profesionistă și responsabilă. Nu solicităm experiență anterioară, dar apreciem comunicativitatea și curiozitatea pentru domeniul medical.Cine suntem? SIGNAL IDUNA Grup este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, fondat in urma cu peste 110 ani. In Romania, SIGNAL IDUNA si-a inceput operatiunile in anul 2008. Suntem lideri în domeniul asigurărilor de sănătate (conform raport ASF 2022), avand in portofoliu companii de top din domeniile: retail, auto, FMCG și multe altele.La SIGNAL IDUNA ne mândrim cu o echipă veselă, pozitivă, cu
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​

Relatii Clienti /​ Customer Support Representative


Candidatul ideal Relatii Clienti / Customer Support RepresentativeVrem sa ne marim echipa si cautam un coleg care: Sa interactioneze usor si profesionist cu toti clientii Sa aiba experienta cel putin 1 an in gambling online, casino, pariuri sportive, bingo sau cel putin 1 an experienta in aria de customer support Aiba bune abilitati de comunicare si prezentare Bune cunsotinte PC- pachetul MS Office Cunostinte de baza in marketing online Nivel bun al limbii engleze- scris si vorbit Disponibilitate de a lucra in ture, in week-edn-uri si de Sarbatori Legale Proactiv Orientat catre solutii Responsabil si cu un simt etic dezvoltat fata de clienti si fata de echipa proprieDescrierea jobului Ce asteptam de la noul nostru coleg: Sa identifice potentialii clienti pentru aplicatia online a companiei Sa ofere asistenta clientilor via chat, email si telefon Sa ofere suport in utilizarea platformei online’ Sa informeaze clientii despre promotii si evenimente importante Sa gestioneaze baza de date a
QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL

Operator call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator call center- Italiana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Italiana C1, engleza B2- Experiența într-un domeniu similar tehnic minim 6-8 luni - diploma de bac- experienta lucru calculator: pachet Office - rabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate Responsabilitati - suport inbound, domeniul bancar, in legatura cu probleme tehnice legate de configurari, resetari, actualizare soft- anulare tranzactii - informații privind circuitele bancare Alte informatii Program:Se lucreaza în ture, turele sunt distribuite pe tot parcursul zilei, 8 ore/zi, 5 zile pe saptaman
Randstad Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 295 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.