Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

283 Locuri de Munca Operator Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

283 Locuri de Munca Operator Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Call Center /​ Suport Client


Candidatul ideal Cautam candidati pentru postul de agent call center / suport clienti. Oferim 3 posturi pentru colaborare nedeterminata sau sezoniera - pentru sezonul de vara cu posibilitate de prelungire in cazul in care exista chimia potrivita de ambele parti. Suntem dedicati si punem mare accent pe satisfactia clientului, dar mai ales pe integritate, seriozitate si respect reciproc.Ne dorim colegi dinamici, pozitivi, dedicati activitatii pe care o desfasoara, carora le place lucrul bine facut. Daca te regasesti in cele ce urmeaza, ai putea fi unul din viitorii nostri colegi. Daca nu, dar totusi stii cine ar putea fi potrivit, spune-i despre noi :)Te rugam aplica la acest job DOAR DACA: Student sau absolvent de universitate; studiile in turism sunt un avantaj dar nu obligatorii; Cunoasterea limbii engleze (scris / vorbit cel putin nivel mediu); Serios, punctual, organizat, capacitate dе lucru in situatii dе stress, atitudine pozitiva, proactiv, integru. Ai experienta in relatiile cu
TRAVEL PLANNER SRL

Customer Service Agent With Spanish/​french


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania is looking for a Customer Service Agent with Spanish or French, for the service division of one of its clients, an important player in the automotive industry. Main objective: Assisting with customer inquiries, resolving outstanding payments, and ensuring positive customer interactions. Job skills: Fluency in spoken and written Spanish language (for Customer Service Agent with Spanish); Fluency in spoken and written French language (for Customer Service Agent with French); Working knowledge of English language; Proactive problem solver; Excellent communication skills; Strong commitment to customer satisfaction.Descrierea jobului Job responsibilities: Execute changes in the system based on customer requests; Handle inbound and outbound telephonic or mail queries from customer related to personal data change, statement request, notification of payment or payoff request, etc; Give customers any information they may request about their financing, prod
MANPOWER

Asistent Relatii Clienti


Candidatul ideal - Abilitați de relaționare prin telefon- Capacitate de concentrare si analiza, atenție la detalii;- Experienta anterioara relevanta in domeniul comunicării- Cunoștințe operare CRMProcesul de aplicare/ Procedura obligatorie pentru calificare:Trimiteți-ne scrisoarea dvs. de intenție și CV-ul la adresa [email protected]În scrisoarea de intenție, vă rugăm să includeți așteptările salariale, precum și orice alte informații utile legate de personalitatea și preocupările dvs. pentru viitor.Descrierea jobului Preluare/ inițiere apeluri telefonice si operarea in sistemul informaticCreare si verificare informatii in CRMScriere si trimitere corespondenta emailContactarea clienților în vederea clarificării unor detaliiTraining pentru îmbunătățirea performantelorÎntâlniri săptămânale pentru training/stabilirea obiectivelorSe lucreaza din locatie fizica/ parțial remote - biroul nostru din zona Aviatorilor - metrou la 100 m distantaProgram de 8 ore de luni pana vineriPerioada de
CABINET DE AVOCATURĂ DUMBRĂVANU PAUL

Media netă estimată pe baza celor 836 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);Cunoașterea limbii engleze (scris, vorbit, citit);Cunoștințe bune de operare PC și Microsoft Office (cunoștințele avansate Excel constituie un avantaj);Dornic de a învăța în permanență lucruri noi, atitudine “can do” și orientare către performanță, spirit de echipă;Atitudine pozitivă cu spirit de inițiativă și atenție la detalii;Disponibilitate pentru lucru în ture de zi și de noapte, în weekend și/sau în zilele de sărbătoare, în funcție de nevoile companiei;Experiență în asistență clienți online și/sau în industria jocurilor de noroc reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:-Comunicare independentă cu clienții prin chat online, apeluri telefonice și e-mailuri pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciile, jocurile, pariurile și alte produse/servicii furnizate de companie.-Identificarea nevoilor clienților și furnizarea de soluții adecvate folosind cunoștințele și experiența dobândite.
CELLADA SRL

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1106 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Specialist Relatii Clienti- Depozit


Candidatul ideal Experiență anterioara pe un post de Specialist Relatii clienti, Customer Care , constituie avantaj;Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);Cunostinte de raportare si analiza, constituie avantaj;Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme, Agilitate;Atitudine colaborativa, spirit de echipa;Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;Descrierea jobului Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt tim
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Receptie /​ Call-center Clinica Medicala


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane empatice, răbdătoare și grijulie, care să pună mereu oamenii și nevoile lor pe primul plan. Candidatul ideal trebuie să manifeste o atitudine proactivă, să fie comunicativ și sa colaboreaze eficient în echipă, fiind orientat către găsirea soluțiilor. Profesionalismul este esențial, iar deschiderea față de pacienți și colegi este un aspect pe care îl căutăm în mod special.Experiența în operarea pe un PC este necesară, iar cunoștințele de limbi străine reprezintă un avantaj.Dacă te recunoști în aceste cerințe și ești dedicat să te perfecționezi, te așteptăm să aplici pentru a te alătura echipei noastreDescrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice și furnizarea de informații detaliate despre serviciile medicale disponibile în clinica noastră, însoțită de rezolvarea promptă a cerințelor pacienților.• Întâmpinarea și înregistrarea pacienților, oferindu-le îndrumare către cabinetele medicale adecvate. Reprezintă un avantaj experiența în
NEUROCITY SRL

Customer Support Specialist - Bulgarian Speaker


Candidatul ideal Your life @ Flip.roFlip.ro, part of the eMAG group, is a continuously growing start-up where we change the way people buy and sell refurbished phones. Our growth is driven by our technical and digital landscape and our ability to continuously improve and build our business.We are looking for Bulgarian Speaker Customer Support Specialists to join our young and enthusiast team that will develop, nurture, and maintain a professional relationship with our clients located in Bulgaria.Descrierea jobului Your main mission: You will be the company`s voice, so we are relying on you to make a good impression on our customers, giving them kind and helpful answers; We want it to be easy for you to put yourself in the place of your conversation partner, empathize with him and help him as much as possible; Because you`ll be answering both verbally and in writing, you must have a coherent and grammatically correct speech in any case you will dialogue with the client; We know that you
FLIP TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Agent Call Center


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor oameni dinamici si orientati spre rezultate pentru a se alatura echipei noastre in dezvoltare. Compania noastra opereaza un magazin online de succes, listat pe marketplace-urile de top din Romania. Cautam un lider in vanzari care sa isi asume rolul in cresterea veniturilor si a cotei de piata a afacerii noastre prin gestionarea eficienta a echipei de vanzari si dezvoltarea relatiilor cu clientii si partenerii.Cerinte: Experienta demonstrata intr-un rol similar de vanzari poate fi un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a atinge obiectivele stabilite Orientare catre rezultate si spirit de initiativaDescrierea jobului Beneficii: Telefon si laptop de serviciu; Salariu fix competitiv si o grila motivanta de comisionare, in functie de performanta Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Magazin Online listat pe Marketplace-uri de Top din Romania
MADVIUN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Patient Advisor Call Center - Hibrid Bucuresti


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre.Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile.Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon.Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oamen
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Customer Support With Romanian


Candidatul ideal You will be thе perfect match to the team if...:) You are proficient in Romanian & intermediate/proficient in English You have experience in a previous customer support role You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) You have strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat You are good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You are structured, ambitious and organised You take initiative in completing tasks You perform well under pressureA day аt the officе…alwаys stаrts with a cup of coffeе or tеа and a big smile :)Descrierea jobului What will you be doing exactly?It is not a remote job! You will be working full time from the office
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Agent Relatii Clienti - Call Center


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Spirit de a lucra in echipa si atitudine pozotiva;Operare PC MS Office: nivel mediu;Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune)
SELLO BEAUTY S.​R.​L.​

Agent Call Center


Scurta descriere a companiei Lensa este atât compania cu cea mai rapidă creștere din piața de optică din România, cât și cel mai apreciat magazin de optică din România, iar misiunea noastră este să facem lumea să vadă mai bine, prin produse și servicii de optică de excepție, la îndemâna oricui.Lensa este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața locală de optică. În prezent, compania deține peste 80 de showroomuri în România, Republica Moldova și Bulgaria.Hai să faci parte dintr-o echipă TARE!Pentru că nu ne oprim la a atinge obiectivele companiei - ci ne îndreptăm privirea și către obiectivele fiecăruia dintre noi.Ne place să vedem cum fiecare coleg în parte evoluează și devine o versiune mai pregătită pentru următorul pas în cariera lui. Cerinte Apreciem TARE:- Abilitățile de comunicare verbală și în scris;- Abilitățile de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă;- Atenția spo
LENSA

Media netă estimată pe baza celor 445 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Micro


Despre echipa noastra Suntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale. Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Administrezi un portofoliu de clienti persoane fizice autorizate si microintreprinderi, identifici cerintele acestora si cresti oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor; Oferi asistenta clientilor existenti si potentiali, in concordanta cu gama de produse disponibile; Asiguri atragerea si pastrarea clientilor prin promovarea si vanzarea produselor si serviciilor adecvate profilului lor; Colaborezi activ cu echipa pentru ind
BCR

Media netă estimată pe baza celor 754 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Support


Candidatul ideal Work experience in contact centers or related industry is a plusPrevious similar experience with dialing apps and CS digital platforms is beneficialGood communications, motivation, and operations skillsBasic level of EnglishTeam player and customer-orientedKnowledge of sales techniques, lending field and rules of working on inbound callsConfident, driven and results orientedWillingness to learnDescrierea jobului Deliver high efficiency and performance while ensuring high quality and company protocols are in place when servicing customers about all inquiries regarding Aventus products via phone calls, emails, chats, social media channelsNegotiating, motivating, and supporting customers to finalize their loan applicationsRegistering customer support activities in computer programsDisplay understanding of customer support processes, legislation & regulations, market trends and industry best practicesMaking proposals for systems, processes, and product improvement/ optimiz
CREDIT ONLINE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1807 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Analist Activitate Call Center/​credit Collection- Banking


Candidatul ideal Suntem in cautare de colegi proactivi, deschisi catre noi oportunitati si oameni cu gandire pozitiva. Asadar, daca esti interesat sa devii parte a familiei financiare multiculturale, pentru biroul nostru din Bucuresti, Romania, cautam un Analist activitate in domeniul Call Center, cu norma intreaga.Ne dorim sa ai:Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare;Educație secundară sau superioară finalizată;Experiență în domeniul Call Center, Collectare debite- va constitui un avantaj;Experiență în domeniul bancar/IFN (Instituții Financiare Nebancare) -va constitui un avantaj;Experiență în conducerea activităților de formare pentru personal;Cunoștințe practice în vânzări, teoria managementului vânzărilor, tehnici de recuperare, standarde de calitate pentru convorbirile telefonice;Calități de lider si dorinta de perfectionare continua;Abilități de rezolvare a problemelor, de rezolvare a conflictelor și de negociere;Abilitatea de a analiza informația, de a identifica t
AVENTUS GROUP I.​F.​N.​ S.​A.​

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support - Inbound - Limba Franceza (job Hibrid)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Ce asteptari au: Comunicarea in limba FRANCEZA sa fie pentru tine “floare la ureche”, vei petrece mare parte din timpul de lucru comunicand in limba franceza, iar daca te descurci decent si in limba engleza, clar esti ceea ce cautam. Orice experienta din domeniul customer service, asigurari, call-center este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii. Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.Pentru a putea face fata jobului, in orice limba ai vorbi, comunicarea sa fie pentru tine un fel de a fi, nu o necesitate. Bineinteles ar fi minunat sa fie insotita si de ceva empatie si receptiv
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Customer Support Agent


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și prezentareOrientarea către client și capacitatea de a se adaptaAtitudine plăcută si capacitatea de a raspunde cu amabilitate clientilor sau potentialilor clientiCapabil să rezolve probleme din proprie inițiativăCapacitate de luare a deciziilorAbilitatea de a se concentra sub presiuneAbilități de comunicare și interpersonaleLimba engleză fluent (oral și scris)MS -Office: cunoștințe de bază ale tuturor aplicațiilor necesare (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)Diplomă universitară / minimm 2 ani experiență în domeniul Serviciului Clienți.Descrierea jobului Gestionarea comenzilorIntroducerea in sistem a comenzilor primite prin EDI/ website propriu / telefon/ etcExpedierea acestora prin firme de curieratSprijină procesele zilnice, inclusiv fluxul de documente și clienții in solicitările lorUrmareste fluxul comenzilor pana la destinatarPăstrează contactul cu clienții cu privire la toate problemele legate de comenzi, facturi, retururiGestion
ROMFRACHT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 283 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.