Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

275 Locuri de Munca Operator Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

275 Locuri de Munca Operator Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Success Representative,​Velocity


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to not just bounce back from a data outage or loss but bounce forward. With Veeam, organizations achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. The Veeam Data Platform delivers a single solution for cloud, virtual, physical, SaaS, and Kubernetes environments that gives IT and security leaders peace of mind that their apps and data are protected and always available. Headquartered in Seattle with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, including 74% of the Global 2000, who trust Veeam to keep their businesses running. The Customer Success Representative (Emerging Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partn
Veeam Software

Agent Vanzari Call Center /​ Telesales - Orange Romania


Candidatul ideal Cauți un job care să îți aducă satisfacții materiale si profesionale?Noi îți oferim aceasta oportunitate!Dacă îți place să comunici, ai o bună capacitate de învățare, dacă găsești mereu soluții pentru rezolvarea problemelor și îți place să fii de ajutor, dacă te motivează faptul că fiecare interacțiune ti-ar putea aduce un comision, atunci ai găsit locul potrivit!Hai în echipa noastră de vânzări!Alătură-te colegilor noștri din Orange Romania Communications (parte a grupului Orange), învață totul despre telecomunicații, servicii, produse și clienti. Cu voință și perseverență vei trece peste orice ar părea un obstacol, avand susținere continuă din partea noastră.Descrierea jobului Ce trebuie să faci?Vei fi responsabil pentru activitatea de vânzare și reținere a clienților Orange Romania Communications, prin:- Cunoașterea și înțelegerea serviciilor, produselor și ofertelor Orange Romania Communications- Interacțiunea politicoasă cu toți clienții- Identificarea nevoilor cl
AMEGO CALL CENTER S.​R.​L.​

Customer Support with English - Back Office


Short company description TDCX (NYSE: TDCX) provides transformative digital CX solutions, enabling world-leading and disruptive brands to acquire new customers, build customer loyalty, and protect their online communities.TDCX helps clients, including many of the world’s best brands, achieve their customer experience aspirations by harnessing technology, human intelligence, and our global footprint. We serve clients in fintech, gaming, technology, home sharing and travel, digital advertising and social media, streaming, and e-commerce. Our expertise and strong footprint in Asia have made us a trusted partner for clients, particularly high-growth, new economy companies looking to tap the region’s growth potential.We pride ourselves on discovering and employing the best professionals to join us as we transform the outsourced CX industry. Our commitment to #BeMore for our people, our clients and our community has led to us winning several hundreds of industry awards, including being one o
TDCX

DUTCH Speaker - Customer support specialist


Scurta descriere a companiei Teleperformance,is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.We have 420,000 interaction experts across nearly 87 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve our partners and their clients.Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,700 employees providing quality services to first-line players both on the local market and on the international market (banks, insurance companies, tele
Teleperformance Romania

Customer Support Franceza (Bucuresti)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cunoasterea limbii franceze la nivel avansatExperienta in customer support/ call-center/ hotel & service industry poate reprezenta un avantajPosibilitatea de a lucra inclusiv de la sediul companiei 3 zile pe saptamana Responsabilitati Preluarea apelurilor si a e-mailurilor primite cu privire la rezervările clientilor, realizate in cadrul unei platforme online din domeniul hotelier. Alte informatii Pachet salarial personalizat, in functie de asteptarile salariale si experienta in domeniu400 WFH/WFO Allowance T
Randstad Romania

Customer Support Agent with German


Scurta descriere a companiei We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale. Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională. Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta. Cerinte Gi Group România este în căutarea unui Customer Support Agent with German pentru unul dintre clienții săi, un furnizor global de servicii, specializat în externalizarea serviciilor de calitate și suport în ceea ce privește experiența clienților. Cerințe:Cunoștințe de limba Germană C1, Engleză B2;Abilități de comunicare și interacționare;Atitudine prietenoasă;Disonibilitate pentru lucru în schimburi. Responsabilitati Responsabilități:Gestionarea interacțiunii cu clienții prin chat, e-mai
GiGroup Romania

Customer Support with Polish & English (Work from office)


We are looking for native Polish speakers for one of our banking financial services clients: Raiffeisen Digital.What we expect from the ideal candidate: Advanced level of Polish(C1-C2) Minimum B2 level of English(writing, speaking) Availability for a full time schedule, 10:00-19:00, Monday – Friday Availability to work from office in Bucharest (AFI Park 3 building) Relocation package will be available for candidates from outside Bucharest Basic knowledge of professional customer communication Understanding of customer concerns Customer care experience is an advantage Banking experience is an advantage Experience with Office 365, MS Outlook, MS SharePoint Experience with using Jira software is a plus Strong written and verbal communication skills and problem-solving attitude Team player Ability to collaborate across departments and teams Ability to work in a fast-paced, multi-task environmentDescrierea jobuluiResponsibilities: Answer incoming requests from clients and providing support
TELUS International

Customer Support Agents with Italian (Prezenta fizica)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cunoasterea limbii italiene la nivel C1Cunoasterea limbii engleze la nivel B2Diploma de Bacalaureat (sau diploma pentru finalizarea studiilor din strainatate)Experienta necesara in Call Center/ Customer Support etc. minimum 4-6 luni Responsabilitati Oferirea de suport telefonic/scris clientilor unei companii aeriene. Alte informatii Tichete de masaAsigurare medicala privataDecont transportLocatie: Bucuresti, Sector 4 (full de la birou)Program: 5 zile pe saptamana (2 libere), L-D intre 10:00-19:00. Salariu 3700 RO
Randstad Romania

Customer Service Agent


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -limba engleza nivel C1-C2;-bune abilitati de comunicare;-atentie la detalii;-diposnibilitate de lucru in a doua parte a zilei si de la sediul companiei. Responsabilitati Oferire suport clientilor din Amercica in legatura cu facturile si platile. In mare parte este totul automatizat iar apeluri sunt foarte putine. Alte informatii Programul este de 8h/pe zi in intervalul orar 16:00-00:00. Se lucreaza de la sediul companiei - sector 6, langa Plaza Romania. Salariu 3000 - 3400 RON Beneficii Prime de vacanta Prime oc
Randstad Romania

Media netă estimată pe baza celor 695 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Customer Support


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 1889 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Success Representative,​ Strategic (fixed term)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running.The Customer Success Representative (Strategic Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Customer Success Representative is responsible for ensuring the best customer experience as well as customer retention, with the customer success being number one objective. The Customer Success Representative is also responsible for upselling customers to premium services and for identifying opportunities for add-on sales of Veeam pr
Veeam Software

Customer Services & Leasing Supervisor with Italian


Scurta descriere a companiei We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Cerinte - Fluency in spoken and written Italian language - Candidate should be able to hold seamless conversations in Italian over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules, and also read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice.- Previous experience of 5-7 years, of which 1-2 years as a supervisor in role in the field of leasing or customer services area, with banking or non-banking financial
Ford Business Solutions Romania

Customer Services Senior Agent with Spanish


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written Spanish language - Candidate should be able to hold seamless conversations in Spanish over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules, and also read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice.- Previous experience of 3-5 years in role of a Customer services or collections agent with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities - E
Ford Business Solutions Romania

Customer Support Agents with French (Prezenta fizica)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cunoasterea limbii franceze la nivel C1Cunoasterea limbii engleze la nivel B2Diploma de Bacalaureat (sau diploma pentru finalizarea studiilor din strainatate)Experienta necesara in Call Center/ Customer Support etc. minimum 4-6 luni Responsabilitati Oferirea de suport telefonic/scris clientilor unei companii aeriene. Alte informatii Tichete de masaAsigurare medicala privataDecont transportLocatie: Bucuresti, Sector 4 (full de la birou)Program: 5 zile pe saptamana (2 libere), L-D intre 10:00-19:00. Salariu 4400 RO
Randstad Romania

Customer Support Agents with Portuguese (Prezenta fizica)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cunoasterea limbii portugheze la nivel C1Cunoasterea limbii engleze la nivel B2Diploma de Bacalaureat (sau diploma pentru finalizarea studiilor din strainatate)Experienta necesara in Call Center/ Customer Support etc. minimum 4-6 luni Responsabilitati Oferirea de suport telefonic/scris clientilor unei companii aeriene. Alte informatii Tichete de masaAsigurare medicala privataDecont transportLocatie: Bucuresti, Sector 4 (full de la birou)Program: 5 zile pe saptamana (2 libere), L-D intre 10:00-19:00. Salariu 4500
Randstad Romania

Customer Success Representative,​ Velocity (German speaker)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to not just bounce back from a data outage or loss but bounce forward. With Veeam, organizations achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. The Veeam Data Platform delivers a single solution for cloud, virtual, physical, SaaS, and Kubernetes environments that gives IT and security leaders peace of mind that their apps and data are protected and always available. Headquartered in Seattle with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, including 74% of the Global 2000, who trust Veeam to keep their businesses running. The Customer Success Representative (Velocity Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partn
Veeam Software

Customer Success Representative,​ Strategic (Hungarian speaker)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to not just bounce back from a data outage or loss but bounce forward. With Veeam, organizations achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. The Veeam Data Platform delivers a single solution for cloud, virtual, physical, SaaS, and Kubernetes environments that gives IT and security leaders peace of mind that their apps and data are protected and always available. Headquartered in Seattle with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, including 74% of the Global 2000, who trust Veeam to keep their businesses running. The Customer Success Representative is responsible for handling renewal sales, monitoring the funnel of expiring existing renewal agreements and actively pursuing customers and channel partners to ensure the renewal of support contracts. Your tas
Veeam Software

Agent Call Center - Bucuresti (2 limbi straine) ENGLEZA + Italiana/​Portugheza/​Germana/​Franceza


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte • Excelente abilități interpersonale și de comunicare, dorință de a lucra cu oamenii;• Cunoașterea limbilor engleză (avansat) și a doua portugheză/italiană/germane/franceză;• Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel);• Înalt simț al responsabilității;• Abilitatea de a lucra cu termene limită;• Abilitatea de a stabili priorități și de a performa mai multe sarcini; Responsabilitati • Oferi suport clientilor prin chat online, apel telefonic și e-mail pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciilor de calatorie aeriana;• Identifici nevoile clienților și performezi acțiunea adecvată folosind cunoștințele și
Trenkwalder Romania

Customer Success Representative,​ Emerging (German speaker)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running.The Customer Success Representative (Emerging Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Customer Success Representative is responsible for ensuring the best customer experience as well as customer retention, with the customer success being number one objective. The Customer Success Representative is also responsible for upselling customers to premium services and for identifying opportunities for add-on sales of Veeam pro
Veeam Software

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 275 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.