Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

275 Locuri de Munca Operator Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

275 Locuri de Munca Operator Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support With English


Candidatul ideal The ideal candidate:Advanced English skills both spoken and written;Experience in a previous customer support role;Knowledge of Excel and SAP;Availability to work from home and office (hybrid work system);Good Communicator, flexible, and focused on results;Excellent problem-solving abilities and multi-tasking skills;Customer-oriented thinking;Empathetic and positive thinking.Descrierea jobului What will you be doing exactly?Help the customers: Provide client support via phone and e-mail;Provide support, including procedural documentation;Learn how to use our internal software;Respond within agreed time limits to call-outs;Prioritize and manage cases;Establish a good working relationship with customers and other professionals.We can offer you:Very nice office location;Good remuneration (net salary + monthly bonus);Teamwork with young professionals;Participation in the development and/or implementation of various complex projects;Challenging and dynamic work associated w
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Functionar Informatii Clienti - Customer Service


Candidatul ideal - Deprinderi de lucru în programele Microsoft Office (cunostinte Excel)- Atitudine proactivă și deschidere față de client;- Atenție la detalii, spirit analitic, autoorganizare;- Viteză de reacție, responsabilitate;- Engleza mediu-avansatDescrierea jobului - Oferă informații privind serviciile companiei;- Preia apelurile telefonice ale clienților;- Asigură înregistrarea comenzilor în sistemul informatic specific companiei;- Acordă asistență clienților privind statusul expedițiilor și oferă răspunsuri via e-mailBeneficii:- Salariu avantajos- Transport asigurat pentru sediul din Mogosoaia (atat din Bucuresti cat si din Buftea-zonele invecinate)
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Agent Call Center(suport clienti) - Bucuresti


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte • Excelente abilități interpersonale și de comunicare, dorință de a lucra cu oamenii;• Cunoașterea limbilor engleză (avansat) și a doua portugheză/italiană/germane/franceză;• Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel);• Înalt simț al responsabilității;• Abilitatea de a lucra cu termene limită;• Abilitatea de a stabili priorități și de a performa mai multe sarcini; Responsabilitati • Oferi suport clientilor prin chat online, apel telefonic și e-mail pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciilor de calatorie aeriana;• Identifici nevoile clienților și performezi acțiunea adecvată folosind cunoștințele și
Trenkwalder Romania

Customer Service


Scurta descriere a companiei Cerinte Cunoștințe de operare pe calculator;Atenție la detalii;Abilități de organizare și prioritizare a activităților;Cunoștințe minime de limbă engleză. cunoștințele de limbă germană reprezintă avantaj. Responsabilitati Se ocupă de implementarea în sistemul ERP și urmărirea derulării în bune condiții a contractelor semnate de către colegii din departamentele Vânzări și Customer Care;Se asigură de acuratețea datelor înregistrate în sistemul ERP;Mediază comunicarea între departamentele Producție, Logistică și Depozit;Răspunde cu promptitudine solicitărilor venite din partea clienților și identifică activ soluții de rezolvare a situațiilor ivite în derularea contractelor;Operează modificări ale stocurilor de articole textile închiriate către clienți; Susține colegii din Departamentul Customer Care în efectuarea inventarelor anuale la clienți. Alte informatii Beneficii:Posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță și inovație. În
Salesianer

Media netă estimată pe baza celor 1631 de salarii introduse în Salario: 3286 RON/Luna

Analist Call Center - perioada determinata


Distrigaz Sud Rețele, filiala a ENGIE România, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km.La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de comunicare, pentru a se alătura BIROULUI CALL CENTER, în calitate de ANALIST CALL CENTER.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.Ce
Distrigaz Sud Retele

Responsabil logistica & customer support


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Studii universitare, abso
ABC Human Capital

Agent Vanzari Call Center /​ Telesales - Orange Romania


Candidatul ideal Cauți un job care să îți aducă satisfacții materiale si profesionale?Noi îți oferim aceasta oportunitate!Dacă îți place să comunici, ai o bună capacitate de învățare, dacă găsești mereu soluții pentru rezolvarea problemelor și îți place să fii de ajutor, dacă te motivează faptul că fiecare interacțiune ti-ar putea aduce un comision, atunci ai găsit locul potrivit!Hai în echipa noastră de vânzări!Alătură-te colegilor noștri din Orange Romania Communications (parte a grupului Orange), învață totul despre telecomunicații, servicii, produse și clienti. Cu voință și perseverență vei trece peste orice ar părea un obstacol, avand susținere continuă din partea noastră.Descrierea jobului Ce trebuie să faci?Vei fi responsabil pentru activitatea de vânzare și reținere a clienților Orange Romania Communications, prin:- Cunoașterea și înțelegerea serviciilor, produselor și ofertelor Orange Romania Communications- Interacțiunea politicoasă cu toți clienții- Identificarea nevoilor cl
AMEGO CALL CENTER S.​R.​L.​

Customer Success Representative,​Velocity


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to not just bounce back from a data outage or loss but bounce forward. With Veeam, organizations achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. The Veeam Data Platform delivers a single solution for cloud, virtual, physical, SaaS, and Kubernetes environments that gives IT and security leaders peace of mind that their apps and data are protected and always available. Headquartered in Seattle with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, including 74% of the Global 2000, who trust Veeam to keep their businesses running. The Customer Success Representative (Emerging Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partn
Veeam Software

Customer Success Representative,​ Velocity with Greek


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to not just bounce back from a data outage or loss but bounce forward. With Veeam, organizations achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. The Veeam Data Platform delivers a single solution for cloud, virtual, physical, SaaS, and Kubernetes environments that gives IT and security leaders peace of mind that their apps and data are protected and always available. Headquartered in Seattle with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, including 74% of the Global 2000, who trust Veeam to keep their businesses running.The Customer Success Representative, Velocity is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Cu
Veeam Software

Procurement Customer Service


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Customer Service Supervisor


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 381 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Supply Customer Service


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Customer Services Agent with French


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written French language - Candidate should be able to hold seamless conversations in French over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules and read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice. - Previous experience of 3-5 years in role of a customer service agent / supervisor with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities 1. Organizati
Ford Business Solutions Romania

Customer Support Franceza (Bucuresti)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cunoasterea limbii franceze la nivel avansatExperienta in customer support/ call-center/ hotel & service industry poate reprezenta un avantajPosibilitatea de a lucra inclusiv de la sediul companiei 3 zile pe saptamana Responsabilitati Preluarea apelurilor si a e-mailurilor primite cu privire la rezervările clientilor, realizate in cadrul unei platforme online din domeniul hotelier. Alte informatii Pachet salarial personalizat, in functie de asteptarile salariale si experienta in domeniu400 WFH/WFO Allowance T
Randstad Romania

Customer Services Supervisor with French


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written French language - Candidate should be able to hold seamless conversations in French over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules, and also read emails/documents written in English. - Previous experience of 2-5 years in role of a supervisor with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities • Responsible for people management- Oversee a team responsible for mana
Ford Business Solutions Romania

Customer Services Agent with Spanish


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written Spanish language - Candidate should be able to hold seamless conversations in Spanish over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules, and also read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice.- Previous experience of 1-3 years in role of a Customer services or collections agent with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities - E
Ford Business Solutions Romania

Customer Support with English - Back Office


Short company description TDCX (NYSE: TDCX) provides transformative digital CX solutions, enabling world-leading and disruptive brands to acquire new customers, build customer loyalty, and protect their online communities.TDCX helps clients, including many of the world’s best brands, achieve their customer experience aspirations by harnessing technology, human intelligence, and our global footprint. We serve clients in fintech, gaming, technology, home sharing and travel, digital advertising and social media, streaming, and e-commerce. Our expertise and strong footprint in Asia have made us a trusted partner for clients, particularly high-growth, new economy companies looking to tap the region’s growth potential.We pride ourselves on discovering and employing the best professionals to join us as we transform the outsourced CX industry. Our commitment to #BeMore for our people, our clients and our community has led to us winning several hundreds of industry awards, including being one o
TDCX

DUTCH Speaker - Customer support specialist


Scurta descriere a companiei Teleperformance,is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.We have 420,000 interaction experts across nearly 87 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve our partners and their clients.Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,700 employees providing quality services to first-line players both on the local market and on the international market (banks, insurance companies, tele
Teleperformance Romania

Customer Support Agent with German


Scurta descriere a companiei We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale. Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională. Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta. Cerinte Gi Group România este în căutarea unui Customer Support Agent with German pentru unul dintre clienții săi, un furnizor global de servicii, specializat în externalizarea serviciilor de calitate și suport în ceea ce privește experiența clienților. Cerințe:Cunoștințe de limba Germană C1, Engleză B2;Abilități de comunicare și interacționare;Atitudine prietenoasă;Disonibilitate pentru lucru în schimburi. Responsabilitati Responsabilități:Gestionarea interacțiunii cu clienții prin chat, e-mai
GiGroup Romania

Jr.​ Reprezentant Asistenta Clienti-Call Center,​ Militari


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Candidatul IdealNu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe tinere si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de ba
Alpha Bank
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 275 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.