Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

299 Locuri de Munca Relatii Clienti in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

299 Locuri de Munca Relatii Clienti in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Representative - Internship


Candidatul ideal Aptitudini: Persoana analitica, atenta la detalii Abilitati tehnice Rabdare pentru munca repetitiva Buna comunicare, asertivitateDescrierea jobului Suntem în căutarea unui nou coleg entuziast și responsabil pentru a se alătura echipei noastre, pe rolul de Customer Support Representative - Internship. Echipa noastră din București caută un membru dedicat și proactiv pentru a oferi suport echipei de vânzări. Dacă te pasionează interacțiunea cu clienții, rezolvarea problemelor și colaborarea într-un mediu dinamic, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine să-ți dezvolți abilitățile și să-ți construiești cariera într-o companie în plină expansiune.Task-uri principale: Creare conturi client Meeting-uri on-line cu clientii pentru oferire de training in zona de Quoting, Bookings, Track and Trace Creare template-uri pentru booking-uri – la nivel de client (prin impersonare) Reporting – creare template-uri, implementare si gestionare notificari – la nivel de client
DSV AIR SEA S.​R.​L.​

Customer Support Agent – French (work From Office)


Candidatul ideal Proficient writing and speaking skills in French (C1 level) are essential, with English proficiency required at a B2 level.Prior experience in an international airline environment/operations is advantageous but not mandatory.Familiarity with booking systems like Amadeus, Galileo, or Sabre is a plus.Specialized skills including effective communication and customer service, with experience in BPO/contact centers being beneficial.Graduates in any discipline or undergraduates are welcome.Demonstrated ability to source necessary information from customers with a strong emphasis on issue resolution.Proficiency in Microsoft Office and Outlook.Willingness to work in a contact center environment.Descrierea jobului Provide outstanding customer service via email and phone interactions.Handle emails and manage voice calls with customers from leading airlines, assisting with flight changes or cancellations, lost baggage, and claims.Communicating with customers through various chann
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Agent Vanzari De Tip Call Center


Candidatul ideal Persoane cu sau fara experienta in vanzari, dar cu abilitati de vanzare si dorinta de a invata si de a se dezvolta in domeniu; Persoane care cauta un program flexibil si o oportunitate de a castiga bani prin comisioane atractive; Abilitati excelente de comunicare si negociere; Atitudine pozitiva si proactiva; Orientare catre client si dorinta de a le oferi acestora servicii de calitate; Flexibilitate si capacitate de adaptare la schimbari; Disponibilitate de a lucra full-time;Descrierea jobului Responsabilitati: Identificarea si urmarirea potentialilor clienti prin intermediul apelurilor telefonice; Prezentarea serviciilor noastre si oferirea de solutii personalizate; Construirea si intretinerea relatiilor cu clientii existenti si potentiali; Urmarirea si mentinerea unui nivel ridicat de satisfactie a clientilor; Participarea la training-uri si sesiuni de formare pentru dezvoltarea abilitatilor de vanzare.Beneficii: Comisioane atractive ( se castiga intre 1000 lei si 2
RAZVAN CONCEPT S.​R.​L.​

Receptie Clienti - Call Center /​ Hostess


Candidatul ideal Ai mai lucrat pe un post similar Experienta in call center, reprezinta un avantaj Ai bune abilitati de comunicare si organizare Ai simtul umorului (necesar pentru integrarea in echipa Berariei H) Persoana dinamica, responsabila, serioasa, rezistenta la stres Vorbesti limba engleza, la nivel conversational Ai cunostinte de MS Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook) - Necesar pentru Receptie Clienti - Call CenterDescrierea jobului Receptie Clienti - Call Center• urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/eveniment cu rezevarile si locurile disponibile• ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente• participa activ in preluarea rezervarilor telefonice si introducerea lor in sistem• realizeaza rapoarte cu statusul rezervarilor pentru fiecare evenimentHostess• contribuie la intampinarea clientilor care sosesc in locatie si ii conduce la mese, in functie de rezervari / mese alocate• ofera informatii cu privire la calendarul de
BERARIA H SRL

Customer Support Analyst Polish+english (office Based)


Candidatul ideal Do you love being around people and making them happy? If you’re also a good listener and a bit of a problem solver with great communication skills, then you’ll love being on the front line of making the magic happen!Every day brings new challenges and excitement, and every customer interaction allows you to do what you do best: find solutions and provide exceptional customer service. As a Customer Service Advisor with Ascensos, you will work within a fully supported environment, where you can demonstrate your commitment to providing outstanding customer support through your skills and personality.At Ascensos, we take a mindful approach to customer service outsourcing and recruit with our clients in mind; because we love our people, and if our people love the brand they work with, then we know that customers will continue to love that brand.Key to delivering a world-class customer experience means relating to customers and being a great listener, with the ability to de
ASCENSOS CONTACT CENTRES ROMANIA SRL

Credit & Customer Service Officer


Candidatul ideal Este nevoie sa ne convingi doar dе cateva lucruri:* Vrei sa inveti cat mai mult* Vrei sa te dezvolti profesional* Vrei sa ai un impact din ce in ce mai mare in echipa ta si la nivel dе companie.Cerinte:* sa te integrezi ușor într-un colectiv;* sa poti lucra bine cu echipa, sa ai o colaborare si comunicare eficienta cu restul echipelor;* sa poti fi atent/a la detalii si sa ai abilitati foarte bune de comunicare externa (verbal, scris);* sa detii cunostinte de operare PC (Internet Explorer, MS Office, etc);Daca te regasesti , atunci pe tine te căutam! :) Haide în echipa noastră!Descrierea jobului Cum ar arăta ziua ta dacă ai lucra la Viva Credit?* Oferi cliеntilor informatii dеsprе produsеle si serviciile Vivа Crеdit IFN;* Rаspunzi cerеrilor cliеntilor еxistеnti sau potеntiаli, tеlеfonic si prin email;* Esti proаctiv/ă în idеntificarеа nеvoilor cliеnților și le ofеri soluții personаlizatе* Alcatuiesti dosarele pеntru аplicаtiilе de credit si verifici informatiile furniza
VIVA CREDIT IFN SA

Patient Advisor Call Center - Hibrid Bucuresti


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oa
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Call-center Specialist


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamice în calitate de Call-Center Specialist la Editura Booklet!Dacă ești o persoană proactivă, comunicativă și îți place să interacționezi cu clienții ca să le oferi ce au nevoie, aceasta este șansa ta! Nu e nevoie obligatoriu de experiență anterioară în vânzări - căutăm o persoană cu atitudine pozitivă și motivată să învețe și evolueze împreună cu noi.Ce ne dorim de la viitoarea persoană care ni se va alătura: Să aibă o atitudine proactivă și abilități de comunicare dezvoltate; Să dețină abilități de bază în utilizarea computerului; Să își dorească obținerea succesului în vânzări și să contribuie la creșterea unei edituri de calitate.Descrierea jobului Ce vei face: Vei realiza apeluri pentru a promova produsele noastre; Oferi asistență clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre; Identifici nevoile clienților și îi ajuți să găsească materialele care li se potrivesc; Introduci comenzile în sistem și actualizezi datele clie
BOOKLET SRL

Consilier Tehnic - Call Center


Candidatul ideal In cadrul serviciului nostru de asistenta tehnica, oferim solutii de reparatii service-urilor noastre partenere.Suportul acordat consta in:- Documentatii tehnice de demontare / montare componente- Scheme electrice- Diagnoza ghidata- Explicatii coduri eroare.Daca esti o persoana cu experienta in service, capabil sa faci fata la noi provocari si iti doresti sa faci parte din echipa de tehnicieni a serviciului Infotehnic, iti oferim posibilitatea de a veni in echipa noastra.Cerinte esentiale:Minim 5 ani de experienta in service ca technicianCompetente in sistemele unui autovehicul, in noile tehnologii si in diagnosticare si proceduri de reparatiiCapacitatea de a discuta calm cu clientii, de a da explicatii corecte atat verbal cat si in scrisAptitudini excelente atat organizatorice cat si administrative si abilitatea de a prioritiza cerintele cat mai eficientAbilitatea de a invata si a se adapta la noile tehnologii si sa detina bune cunostinte in lucrul cu calculatoareleCu
AD AUTO TOTAL SRL

Reprezentant Call Center


Candidatul ideal Suntem în căutarea de noi colegi în call center care să împărtășească valorile și dedicarea noastră față de excelența în îngrijirea pacienților. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie nu doar un punct de legătură între pacienții noștri și serviciile pe care le oferim, ci și o persoană care înțelege profund impactul pozitiv pe care comunicarea de calitate îl poate avea asupra experienței pacientului.Ce dorim să vedem la candidatul ideal:Abilități de Comunicare Superioare: Căutăm o persoană care poate comunica clar și eficient, atât verbal cât și în scris, capabilă să transmită informații complexe într-un mod simplu și înțeles. Este esențial ca acesta să poată asculta activ și să empatizeze cu pacienții, asigurându-se că întrebările și îngrijorările lor sunt adresate prompt și cu compasiune.Experiență Relevantă: Deși experiența într-un call center sau în domeniul medical este un avantaj, suntem deschiși să întâmpinăm candidați care au demonstrat excelență în r
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Call Center Agent


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul suport - vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca: Iti face placere sa vorbesti la telefon si legi relatii in mod natural Ai experienta in domeniul Call Center Esti o persoana organizata si proactiva, deschisa la schimbareDescrierea jobului Rolul job-ului: Informarea partenerilor Romstal despre termenele limita de plata.De asemenea, vei avea ca si responsabilitate contactarea permanenta a clientilor pentru a ne asigura ca au serviciile Romstal au fost conform cu asteptarile lor ( au primit facturile la timp, admit soldul, nu exista alte situatii precum bunuri nelivrate integral, echipamente care nu functioneaza, care sa afecteze dreptul nostru de incasare, etc.)Beneficii: Tichete de masa (30 lei/tichet), prime si cadouri de sarbatori, evenimente si cadouri pentru copii, evenimente pentru angajati
ROMSTAL IMEX SRL

Customer Experience Representative


Candidatul ideal Cautam pe cineva pentru rolul de Customer Experience Representative care sa ne ajute sa primeasca clientii intr-un mod prietenos si sa ii ajute sa se bucure de o experienta cat mai faina pe parcursul sederii lor in sala.La mymotric, transformam fiecare vizita in sala noastra de fitness intr-o experienta memorabila pentru clienti. Vei observa ca atmosfera este diferita, aparatele de fitness sunt diferite, si astfel vrem ca si tu sa fii #diferit.Ce vei face?● Vei fi primul punct de contact pentru membrii noștri, oferind informații, suport și un zâmbet cald.● Vei gestiona înscrierile noi și vei oferi tururi ale sălii, demonstrând angajamentul nostru pentru sănătate și fitness.● Vei răspunde la întrebările clienților și vei rezolva prompt orice nelămuriri sau probleme pe care le pot avea, fie în sală, fie telefonic● Vei colabora cu echipa de antrenori pentru a asigura o coordonare fluidă și eficientă a programelor de antrenament.● Vei raspunde la întrebările clienților pri
MYMOTRIC GYM S.​R.​L.​

Team Leader-call Center-colectare Creante


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta relevanta in managementul unei echipe (colectare creante/ Call Center reprezinta un avantaj); Persoana organizata, cu abilitati de comunicare, leadership si negociere; Abilitati demonstrate de prioritizare si gestionare a timpului; Persoana responsabila, ambitioasa, orientata catre rezultate; Cunostinte foarte bune de utilizare Excel, Outlook, PowerPoint; Atitudine pozitiva, entuziasm si dorinta de invatare.Descrierea jobului Descrierea jobului Organizarea programului de lucru al echipei din subordine; Monitorizarea si evaluarea calitativa si cantitativa a activitatii agentilor din echipa; Motivarea și dezvoltarea membrilor echipei; Realizarea rapoartelor specifice activitatii de Call Center; Organizarea programului de lucru al membrilor echipei; Implementarea strategiilor de lucru din Call Center; Identificarea si propunerea solutiilor de imbunatatire si eficientizare a procesului de colectare; Asigurarea resurselor necesare ac
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Call Center Agent - Customer Service


Candidatul ideal Calificări cheie: găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine? te uiți la filme în engleză fără subtitrare? emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze? Microsoft Office este “biroul” tău preferat?Cerințe suplimentare: ești un team-player; știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapid.Descrierea jobului Ce vei face: vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora; vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare; vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor.Detalii job: suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauză de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică; în fiecare săptamană se respecta cele 2 zile libere; nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noap
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Customer Support Agent


Candidatul ideal In calitate de Customer Service Specialist în cadrul departamentului nostru de vânzări Omnichannel, veți fi responsabil pentru furnizarea de servicii excepționale pentru clienți și asistență clienților noștri pe diverse canale, inclusiv online, telefon, chat și e-mail. Veți servi drept punct de contact principal pentru întrebările clienților, comenzi, retururi, rezolvarea problemelor. Veți lucra îndeaproape cu echipele noastre de vânzări, operațiuni și logistică pentru a asigura o experiență perfectă pentru clienți și pentru a stimula satisfacția și loialitatea clienților.Profil candidat: Experiență dovedită în customer service, de preferință în retail, e-commerce sau omnicanal; Abilități puternice de comunicare, atât verbale cât și scrise, cu capacitatea de a comunica profesional și empatic cu clienții; Abilități excelente de rezolvare a problemelor cu capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele clienților; Abilitati de multitasking și de a stabili priorităț
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 695 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Pricing Customer Service Operator


Candidatul ideal Requirements University or college degree. Engineering would be an advantage. Residence in Bucharest. Previous work experience in Customer Service or Back Office in a related field (sales, industrial production) will be considered as a plus. Self-motivated, positive attitude and approach. Attention to detail and ability to work with deadlines. Able to manage highly demanding situations. Computer skills, MS Office suite (Outlook, Word, Excel). Foreign languages skills: Good English language skills mandatory (writing, reading and speaking). Other languages will be a plus. Descrierea jobului Responsibilities/ Accomplishments Main characteristics, tasks and functions: Identify the costumer’s application and needs, establish the product to be offered and also the price and delivery terms, following price-making procedures for each product category, for the standard and non-standard company’s products (bearings) Register all data via company's ERP-Management of orders in
R.​K.​B.​ SHARED SERVICES CENTRE S.​R.​L.​

Export Customer Service Specialist


Candidatul ideal Your Profile: you have several years of experience in customer service and international sales; you are self-motivated, have a high energy level and like working independently; your analytical skills and attention to detail are highly developed; you are customer oriented and results driven; your communication skills are very good and you easily build relations; you have strong computer skills (excel) and your English knowledge is advanced; you are familiar with SAP or other ERP.Descrierea jobului Your Tasks: Monthly update on sales reports, data analysis; Centralize the forecast files and dedicated sales reports; Weekly update of sales versus forecast reports; Prepare documents, presentation and excel reports for export clients; Provide customer support by e-mail or phone; Order management from order processing to shipment; Responsible for preparing customer proposals/documents and fulfilling orders, from identifying customer needs, developing proposals, processing ord
HEIDI CHOCOLAT SA

Consultant Colectare Creante (call Center)


Candidatul ideal Daca esti la inceput de drum si iti doresti o cariera in domeniul colectarii de creante, trimite-ne CV-ul tau.Te asteptam in echipa noastra daca ai:Experienta in activitatea de colectare debite (constituie avantaj);Excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune;Atentie la detalii;Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;Capacitatea de a te adapta usor si de a invata lucruri noi;Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea? 1. Administrarea dosarelor alocate prin crearea si mentinerea unei legaturi active cu debitorii, persoane fizice/juridice: - contactarea telefonica a acestora, in vederea recuperarii debitelor restante pe cale amiabiala; - negocierea, incheierea si monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu clientii debitori / girantii, conform procedurilor interne; - urmarirea actiunilor intreprinse pentru dosare
SIOUFAS COLABORATORII - SOCIETATE DE AVOCATI

Customer Support Specialist - Bulgarian Speaker


Candidatul ideal Your life @ Flip.roFlip.ro, part of the eMAG group, is a continuously growing start-up where we change the way people buy and sell refurbished phones. Our growth is driven by our technical and digital landscape and our ability to continuously improve and build our business.We are looking for Bulgarian Speaker Customer Support Specialists to join our young and enthusiast team that will develop, nurture, and maintain a professional relationship with our clients located in Bulgaria.Descrierea jobului Your main mission: You will be the company`s voice, so we are relying on you to make a good impression on our customers, giving them kind and helpful answers; We want it to be easy for you to put yourself in the place of your conversation partner, empathize with him and help him as much as possible; Because you`ll be answering both verbally and in writing, you must have a coherent and grammatically correct speech in any case you will dialogue with the client; We know that you
FLIP TECHNOLOGIES S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 299 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.