Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

299 Locuri de Munca Relatii Clienti in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

299 Locuri de Munca Relatii Clienti in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Candidatul ideal Experienta anterioara de minim un an in vanzari prin telefon sau call center Abilitati excelente de comunicare si negociere Orientare catre atingerea obiectivelor si rezultate Atentie la detalii si capacitate de organizare Flexibilitate si adaptabilitate la schimbariDescrierea jobului Raspunzi la solicitarile de programare ale pacientilor Identifici nevoile si cerintele pacientilor si oferi solutii personalizate Inregistrezi si actualizezi informatiile despre pacienti in sistemul nostru de vanzari Colaborezi cu echipa pentru a atinge si depasi obiectivele lunare
CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 187 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Absolvent liceu/Student; Disponibilitate la lucru in 3 ture (prezenta 24/7); Experiență in adrul unui call center (suport tehnic level 1); Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office; Experienta cu proceduri si protocoale de lucru specifice suport tehnic level 1; Cunostinte tehnice de baza (ex: intelegerea structurii functionale a unui sistem de comunicatii date); Excelente abilități de comunicare, relaţionare; Orientare către client; Focus pe solutie si rezultat (include perseverenta, rabdarea si determinarea in atingerea scopurilor); Capacitate de planificare și organizare; Adaptabilitate si flexibilitate.Descrierea jobului Preia apelurile, mesajele si email-urile transmise de catre clienti si le transmite catre persoanele care pot rezolva solicitarile acestora (suport tehnic level 1); Raspunde prompt la intrebarile clientilor prin telefon sau e-mail intr-o maniera profesionala si amabila; Identifica si evalueaza nevoile/problemele clientilor
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Cautam colegi! Daca iti place lucrul intr-o echipa tanara, esti vesel si iti place sa evoluezi, te asteptam cu drag la noi!Conditii:•Studii medii, cele superioare reprezinta un avantaj• Experienta anterioara intr-o pozitie similara constitue un avantaj;• O buna capacitate de a invata si integra termeni medicali;• Foarte bune abilitati de comunicare;• Autonomie si abilitati de organizare, atentia le detalii• Putere de convingere;• Abilitati de operare PC (Word, Excel, PowerPoint), (nivel mediu);• Capacitate de adaptare la digitalizare.Descrierea jobului Atributille postului sunt:• Preluarea si initierea de apeluri telefonice in vederea programarii pentru consiliere farmaceutica• Gestionarea solicitarilor pacientilor pana la limita competentelor• Initierea, dezvoltarea si mentinerea unor relatii eficiente de comunicare cu pacientii farmaciei• Asista farmacistul la verificarea si implementarea procedurilor din cadrul companiei• Introduce date personale si medicale in sist
PERLA WAREHOUSE SRL

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Support- Operator Call Center (engleza)


Candidatul ideal interviul si activitatea va avea loc exclusiv de la birou studii superioare cunoaşterea avansată a limbii engleze (scris, vorbit, citit) atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii cunoştinţe avansate dе operare PC bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă; capacitate dе a respecta termene limită; capacitate dе multi - tasking. experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj; abilitati de coordonare, control si organizare a unei echipe; atentie la detalii si capacitate de a evalua si a lua decizii prompte;Descrierea jobului să contacteze clienții alocați conform procedurilor și standardelor interne ale companiei; pregateste rapoarte si monitorizeaza strategiile agreate, participand la procesul de relationare cu clientii pentru solutionarea situatiilor semnalate de catre acestia; ofera support clientilor interesati de serviciile oferite de companie introducerea informatiilor primite de la clienti in aplicatia i
SC MARKETING IDEAL SOLUTIONS

Agent De Vanzari B2b - Telesales - Operator Call - Center - Telekom


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa de telesales-vanzare de servicii de telecomunicatii B2B Telekom- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Ca specialist vanzari, rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cea mai potrivita oferta disponibila in cadrul interactiunii telefonice.- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si
UNIFIED TELECOM B2B S.​R.​L.​

Operator Call Center – Birou Dristor,​ Salariu 2500 net


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si vei avea ocazia sa faci parte din una dintre cele mai dinamice echipe, sa te alaturi echipei noastre de tineri profesionisti.Care sunt beneficiile tale: Bonuri de masa de 30 de lei pe fiecare zi lucratoare - aproximativ 600 de lei pe luna Contract pe perioada nedeterminata Oportunitati de invatare si dezvoltare in cariera Modul de lucru la birou Spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor).Cum stii ca esti potrivit pentru echipa noastra? Esti o fire comunicativa, iti place sa interactionezi cu ceilalti si sa rezolvi probleme. Ai mai lucrat in call center (dar nu obligatoriu). Iti doresti sa inveti lucruri noi si sa te dezvolti cu proiectul din care faci parte. Esti disponibil sa incepi activitatea imediat sau in maximum 2 saptamani.Descrierea jobului Cum va arata ziua ta de lucru: Pe scurt: vei prelua sau efectua apeluri, vei rezolva solicitarile clientilor nostri intr-o maniera pozitiva si vei identifica interesul acestora pen
Confidenţial

Operator Call Center


Candidatul ideal Cunostinte in programele Microsoft Office (Excel, Word, Powerpoint etc);Usurinta in lucra cu task-uri si proiecte multiple in acelasi interval de timp;Capacitate de a analiza si sintetiza informatiile;Spirit analitic;Spirit de echipa;Usurinta in comunicare si exprimare;Abilitatea de a intra in discutie cu oamenii si de a-i antrena la dialog;Entuziasm, perseverenta (sa abordeze interlocutorul cu entuziasm si sa nu renunte chiar daca are refuzuri) si politete (sa fie amabil si rabdator cu respondentii);Dornic sa invete lucruri noi.Descrierea jobului Finalizarea proiectelor la timp lucrand sub instructiunile Field Supervisor-ului;Realizarea de chestionare telefonice, urmarind regulile si procedurile strict stabilite (nu se realizeaza vanzari sau promovari de produse);Introducerea datelor in format electronic;Revizuirea chestionarelor si inregistrarilor finalizate pentru a se asigura ca sunt complete si eligible;Verificarea datelor culese in urma interviurilor realizate in
ISENSE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center/​facturare


Candidatul ideal - Studii medii (liceu + bacalaureat)- Foarte buna cunoastere a Lb. Romane- Operare PC: Word, Excel, prezinta avantaj experienta de lucru in SAP- Abilitati de negociere- Seriozitate, spirit de echipa si atitudine pozitiva- Disponibilitate de lucru la sediul companieiDescrierea jobului - Responsabil de preluarea si procesarea corecta a comenzilor sosite in Call Center;- Client service & support- Alte activitati specifice (telemarketing, sondaje etc)BENEFICII:- Pachet salarial competitiv (salariu fix, tichete de masa, tichete cadou, abonament servicii medicale, zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie)- Training- Un loc de munca placut si o echipa profesionista
ANTALIS SA

Operator Call Center Telesales Bucuresti


Candidatul ideal Operator call center telesales Bucuresti• Abilități excelente de comunicare verbală și non-verbală• Persuasiune și convingere• Cunoștințe despre produsele și serviciile editurii• Abilități de ascultare active• Abilități de negociere• Rezistență la respingeri și perseverență• Abilități de gestionare a timpului• Atitudine pozitivă și orientată către rezultate• Experienta in utilizarea sistemelor CRM si ERP precum si suita Microsoft Office, experienta in call center reprezinta un avantajDescrierea jobului • Efectuarea apelurilor în vederea promovării și comercializării produselor Editurii• Oferirea de asistență și consiliere clienților; transmiterea de informații complete și corecte cu privire la produsele Editurii• Actualizarea datelor cu privire la clienții Editurii prin operarea în baza de date în format electronicProgram lucru:L-V in intervalul orar 9:00 - 17:30, full time de la birouBiroul nostru se afla intr-o cladire moderna in imediata apropiere a statiei de metro
IDEA PAPEL DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Customer Service - Call Center Agent


Candidatul ideal Calificări cheie: găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine? te uiți la filme în engleză fără subtitrare? emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze? Microsoft Office este “biroul” tău preferat?Cerințe suplimentare: ești un team-player; știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapid.Descrierea jobului Ce vei face: vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora; vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare; vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor.Detalii job: suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauză de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică; în fiecare săptamană se respecta cele 2 zile libere; nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noap
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Customer Care Representative


Candidatul ideal Cum ești tu Îți pasă sincer de oameni și ești disponibil să ajuți Te simți confortabil vorbind cu mulți oameni prin mail sau chat Te exprimi clar și concis în diferite contexte și stiluri de comunicare Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate" Înveți rapid când te confrunți cu contexte noi. Abordezi problemele noi cu o atitudine pozitivă și cauți proactiv soluții Ești o persoană organizată și atentă la detalii Ordonezi informațiile într-un mod util și accesibil Faci față la schimbări și poți trece cu ușurință de la un lucru la altul Poți gestiona situații neclare cu încredere și reziliență Ai răbdare să-i asculți pe ceilalți până la capăt cu atenție și implicare Poți reda cu precizie punctele de vedere ale altora, chiar și atunci când există diferențe de opinie Demonstrezi compasiune și înțelegere față de sentimentele altor oameni Îți prioritizezi activitățile în funcție de importanță și urgență Poți găsi rapid calea de mijloc și soluț
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 727 de salarii introduse în Salario: 3440 RON/Luna

Customer Service Representative


Candidatul ideal Job DescriptionWe are looking for a customer-oriented service representative.As a Customer Service Representative, you will act as a liaison, provide product/services information and resolve any emerging problems that our customer accounts might face with accuracy and efficiency.The target is to ensure excellent service standards, respond efficiently to customer inquiries and maintain high customer satisfaction.Requirements Advanced level of English Have excellent communication skills, both written and spoken Possess a strong work ethic and team player mentality. Excellent problem-solving abilities, multi-tasking skills and great time management Availability for a full time schedule, covering shifts 24/7, Monday - SundayDescrierea jobului Main Responsibilities Follow communication procedures, guidelines and policies Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution Identify customer needs a
WEBFUSION SOFTWARE SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 691 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Educatie si expunere:Studii medii/superioare, experienta intr-un post similar de minim 1 an.Cunostinte, abilitati specifice:Prezenta pozitiva si sigura.Nivel inalt al abilitatilor interpersonale (comunicare, prezentare) care sa-i permita sa interactioneze cu oameni aflati la diferite niveluri.Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.Gandire si actiuni orientate spre client.Nivel ridicat de constientizare a calitatii.Disponibilitatea de a participa la toate programele relevante de educatie suplimentara oferite de producator.Cunostinte, abilitati generale:Cunostinte medii de limba engleza.Bune cunostinte de operare pe calculator.Descrierea jobului Descrierea jobului:Preluarea integrala a apelurilor clientilor intrate prin Call Center, prelucrarea datelor si transmiterea informatiilor catre receptii clienti si ateliere.Identifica nevoile clientilor si retransmite mesajele.Orienteaza clientii catre persoana sau serviciul solicita
AUTO COBALCESCU SRL

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Support Intern


Candidatul ideal Good communication skills.University student or fresh graduate with bachelor degree.Excellent English and Romanian knowledge (writing, listening, speaking), German would be an advantage.Ability to multi-task and prioritize.Good Microsoft Office and advanced Excel skills.Creative skills in design and art are an advantage.Descrierea jobului Support the team in their daily operations and take part in projects like market strategies or the development of new business fields.Preparation of power point presentations.Monitor and assure proper reporting.Support the purchase order operation in the team.Steering of meetings and organization of business trips.Issue invoices (via local invoicing) for external suppliers and subsidiaries.Translation and adaptation of English texts for several department projects.
BMW ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Customer Support Representative With Romanian


Candidatul ideal Experience in a previous customer support role is a plus Strong attention to detail in logging, updating and managing customer support tickets Excellent verbal and written communication skills, Structured, ambitious and organised Takes initiative in completing tasks Performs well under pressure Proficient in Romanian, intermediate/proficient in English;Descrierea jobului Answering customer's enquiries via email and live chat timely and in the highest of standards; Answering customers via inbound calls; Escalates customer queries to the relevant internal departments and external suppliers in order to get the query solved; Communicates proactively with the customer, providing relevant information to potential delays, relevant status updates on open cases; Ensures accurate reporting as per the internal process and monitors closure in line with customer expectation; Work in a team, support team members and contribute to a good atmosphere at work; Work closely with the
AMURSK S.​R.​L.​

Agent Customer Support Limba Romana


Candidatul ideal Suntem o companie tânără și dinamică, în căutarea unui coleg care să se alăture echipei noastre ca Agent Customer Support. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii și să oferi soluții eficiente, acesta ar putea fi locul potrivit pentru tine!În cadrul echipei noastre, vei avea oportunitatea să lucrezi într-un mediu plăcut și prietenos, unde colegii sunt întotdeauna deschiși să te ajute. Credem în importanța unei comunicări excelente și în îmbunătățirea constantă a serviciilor noastre.Candidatul ideal: bună cunoaștere a limbii române, atât vorbită, cât și scrisă, deoarece vei interacționa cu clienții noștri din toate domeniile. atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid sunt calități esențiale pentru a avea succes în acest rol experiența anterioară în comunicarea cu clienții, fie în scris, fie la telefon, este considerată un avantaj, dar nu este obligatorie atitudine pozitivă și de dorința ta de a învăța și de a crește alături de noiDescrierea jobului Program
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Call Center - Ofiter Recuperare Creante /​ Analiza Credite


Candidatul ideal Dacă: ai abilități de comunicare și ești orientat către succes te adaptezi ușor în funcție de situație și ești deschis către noi idei și persoane ai perseverență și dorința de a avansa în cariera iți place lucrul în echipă și de asemenea poți lucra și individual iți place să muncești și ești dispus/ă să investești timp și efort pentru a-ți atinge obiectiveleConsiderăm avantaje: motivare și flexibilitate abilități excelente de comunicare și determinare orientare către rezultate și abilitate de lucru sub presiune experiența în colectare / analiză de crediteDescrierea jobului Responsabilitățile tale în cadrul echipei: full time gestionarea apelurilor cu clienții în cadrul activității de tip call center asumarea deciziei de creditare conform procedurii în vigoare gestionarea aplicațiilor de împrumut ale clienților verificarea condițiilor de eligibilitate ale clienților furnizarea răspunsurilor la solicitările clienților asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilo
HORA CREDIT IFN S.​A.​

Customer Support - Call Center


Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare scris si vorbit Dexteritate in tastare si drag de limba romana Orientare spre client si dovada de empatie Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii Cunoştinţe medii spre avansat dе operare PC Bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă Capacitate dе a respecta termene limită Experienta in domeniul call-center sau vanzari , reprezinta un avantajDescrierea jobului Gestionarea comenzilor venite din mediul on line Facturarea comenzilor in programe dedicate precum SmartBill Confirmarea telefonica a comenzilor plasate pe site Preluarea comenzilor primite prin telefon si printarea acestora Crearea facturilor si a awb-urilor in platforma Prezentarea clientilor a produselor si serviciilor oferite de companie Gestionarea e-mail-urilor si solutionarea cererilor din partea clientilor Gestionarea retururilor Mentinerea unei bune comunicari si colaborari cu celelalte departamenteBeneficii : Salariu motiv
ATELIER DALMA SRL

Customer Support Agent With English


Candidatul ideal 🌟 Join Our REI Family as a Customer Service Superstar! 🌟Are you a sociable, enthusiastic, and proactive individual looking for an amazing opportunity? Look no further! At REI, we value talented people like you and foster a vibrant and supportive working environment. We believe in teamwork, where we face challenges together and make you feel like part of our family.💼 What You'll Bring:Proficiency in both written and spoken EnglishStrong PC and Microsoft Office skillsAbility to remain calm and composed when customers are stressed or upsetCustomer orientation and adaptability to various personalitiesPrevious experience in customer supportExceptional multitasking, prioritization, and time management skillsFlexibility to work shifts, including weekends (2 per month):🕘 09:00-17:00🕐 13:00-21:00🕔 17:00-01:00Descrierea jobului 📋 Your Responsibilities:Maintain a positive, empathetic, and professional attitude towards our valued customers at all timesRespond promptly t
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 299 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.