Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

299 Locuri de Munca Relatii Clienti in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

299 Locuri de Munca Relatii Clienti in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Call Center - Ofiter Recuperare Creante /​ Analiza Credite


Candidatul ideal Dacă: ai abilități de comunicare și ești orientat către succes te adaptezi ușor în funcție de situație și ești deschis către noi idei și persoane ai perseverență și dorința de a avansa în cariera iți place lucrul în echipă și de asemenea poți lucra și individual iți place să muncești și ești dispus/ă să investești timp și efort pentru a-ți atinge obiectiveleConsiderăm avantaje: motivare și flexibilitate abilități excelente de comunicare și determinare orientare către rezultate și abilitate de lucru sub presiune experiența în colectare / analiză de crediteDescrierea jobului Responsabilitățile tale în cadrul echipei: full time gestionarea apelurilor cu clienții în cadrul activității de tip call center asumarea deciziei de creditare conform procedurii în vigoare gestionarea aplicațiilor de împrumut ale clienților verificarea condițiilor de eligibilitate ale clienților furnizarea răspunsurilor la solicitările clienților asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilo
HORA CREDIT IFN S.​A.​

Agent Call Center/​ Ofiter Colectare Debite Full Time (8h)


Candidatul ideal CARIERA TA INCEPE CU NOI!Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.- Abilitati dovedite dе negociere;- Putere dе convingere;- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;- Atentie la detalii;- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;- Orientare catre rezultate;- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.Descr
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.​A.​

Operator Call Center ( Inbound )


Descrierea jobului Ești în căutarea unui job unde să comunici, să aduci un aport real în viețile românilor din diaspora și sa cresti într-o echipă tanară si prietenoasă? Vino alături de noi! Pentru a te putea integra cu usurinta ar fi necesar sa ai: - Studii medii/ superioare finalizate; - Cunoștințe bune de operare P.C.; - Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;- Empatie- Preocupare fata de oameni si nevoile acestora- Orientare catre gasirea de solutii- Rezistenta la stres- Deschidere catre lucrul in echipa- Dorinta de a invata lucruri noi- Adaptabilitate- Dorinta de progres Sunt acceptate si persoane cu dizabilitati care indeplinesc conditiile mentionate Cu ce te vei ocupa? - Lucru de la sediul din Bucuresti (Pipera), pentru preluarea apelurilor telefonice și a solicitărilor primite prin e-mail; - Oferirea serviciilor de informare și consultanță cetățenilor români aflați în străinătate; - Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnala
ELICOM SRL

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele calități: Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective; Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse; Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică; Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie; Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj; Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală; Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare; Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism; Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj; Dispus pentru lucrul de la birou.Descr
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Customer Support Agent With German: Location Bucharest


Candidatul ideal With a new project started under the Intelcia Alliance, we are now looking for Dutch speakers. They will carry out their activity from the Valoris Center headquarters in Bucharest, supporting clients for one of the leading e-commerce players, through its B2C e-commerce worldwide platform, which attracts 450 million visits monthly worldwide.You know you’re a good fit if you tick the following: Customer support experience is a plus. Desire to gain experience: It’s okay if it’s your first job; you’ll learn alongside us. Proficiency in Dutch at an advanced level, encompassing written, spoken, and reading skills, equivalent to Level C1. Basic English language knowledge (B1 level). Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction. Customer focus & passion for excellence with respect to treating and caring for customers. Has a pleasant, patient, and friendly attitude. Ability to communicate clearly, grammatically correctly, and professionally, both
VALORIS CENTER SRL

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 792 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Sales Customer Support


Candidatul ideal Sales Customer SupportDepartament „Women's Health Care”(fertilizare-in-vitro & obstetrică-ginecologie)CERINȚE:Studii superioare finalizate (chimie, biochimie, biologie, inginerie medicală etc.);Limba engleză nivel intermediar/avansat (scris și vorbit);Pachet Microsoft (obligatoriu);Experienţă profesională (minim 1 an pe o pozitie similara);Permis auto, categoria B (avantaj).Descrierea jobului Înregistrarea și monitorizarea comenzilor; Întocmirea ofertelor tehnico-financiare; Verificarea complianțelor/specificațiilor tehnice pentru licitații; Gestionarea documentelor aferente produselor pe care le comercializăm; Acordarea de suport echipei de vânzări în activitățile administrative și de raportare; Prospectarea clienților în vederea extinderii portofoliului actual; Gestionarea și actualizarea bazelor de date (clienți și produse).Sediul firmei: Șoseaua Odăi nr. 207 A, sector 1, București.Program de lucru: luni – vineri, interval 07:30 – 16:00.BENEFICII: Pachet salaria
X LAB SOLUTIONS SRL

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Senior Operator Call-center - Dep.​ Rezervari


Candidatul ideal • Ai experienta in domeniul Call-Center minim 2 ani• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda• Ai atitudine de lider• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare• Vorbesti limba engleza fluent• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca) si cunosti pachetul Office (excel/word/outlook)Descrierea jobului ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente folosind toate canalele de comunicare (telefonic / e-mail) participa activ in preluarea rezervarilor (inbound) si introducerea lor in sistem participa activ la confirmarea rezervarilor venite din mediul on-line (site, e-mail, aplicatie etc), verificand telefonic autenticitatea rezervarii, parcurgand procedura rezervarilor (outbound) participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/evenimen
BERARIA H SRL

Customer Service Specialist (reservation Department)


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Customer Executive for one of its clients, an important player in travel and tourism industry. Job skills: Excellent customer service skills; Well organized; Business level English written and spoken; PC literate (Word/Excel/Internet); Work well under pressure and fast paced environment; Team player; Minimum 1 year experience in tourism industry preferable.Descrierea jobului Job responsibilities: Liaising with Travco London head-office; Answering phone-calls and assisting suppliers / clients with queries if necessary; Liaising with Tour Wholesalers worldwide; Liaising with hotels/suppliers worldwide; Booking hotels, and ground services if necessary; Dealing with customer complaints/problems on the spot; Overtime required if handling urgent issues on the spot or for next day arrivals; Handling “problematic” situations related to reservations; Following up to make sure that a problem/complaint is resolved and closed following procedures; Handling
MANPOWER

Agent Call Center


Candidatul ideal Descrierea jobului
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Customer Service Specialist Nespresso Full Time


Candidatul ideal Cultura de la Nespresso® este unică. Suntem pasionați, inovatori și, nu în ultimul rând, orientați spre client.Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.Vei fi recompensat cu un salariu fix net cuprins in intervalul 3300-3600 lei net, în funcţie de experienţa anterioară, la care se adaugă un bonus lunar de până la 20% din salariul net, calculat în funcţie de performanţele tale. În plus, vei primi tichete de masă lunar, asigurare medicală privată, primă de sărbători şi alte beneficii Nespresso.Descrierea jobului O zi obişnuită ar decurge astfel: Începi ziua cu aroma Nespresso preferată; Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso; Înregistrezi noi cl
NESTLE ROMÂNIA SRL

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Team Lead Customer Service - Dutch Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills•Experience in the areas of customer service, business customer care, or similar with practice in the management and further development of employees•Safe handling of ticket systems, inbound and outbound calls as well as escalation level management•Hands-on mentality, a strong customer orientation as well as flexibility and fun in constantly tackling new challenges•Empathetic leadership style combined with strong communication skills to ensure a motivated and consistent approach with your team and internal stakeholders•Business fluent Dutch, Swedish and English skills, both written and spokenYou get extra credit for•Bachelor’s Degree•Interest in the automotive sector•Experience with Google tools (Sheets, Gmail, Calendar, etc.)Descrierea jobului Your new role•Control the day-to-day operations together with your team, with the aim of further developing and establishing our claim of "best-in-class" service•Support in the development of reports and optimize inte
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Experience Representative


Candidatul ideal Cautam pe cineva pentru rolul de Customer Experience Representative care sa ne ajute sa primeasca clientii intr-un mod prietenos si sa ii ajute sa se bucure de o experienta cat mai faina pe parcursul sederii lor in sala.Ce vei face?● Vei fi primul punct de contact pentru membrii noștri, oferind informații, suport și un zâmbet cald.● Vei gestiona înscrierile noi și vei oferi tururi ale sălii, demonstrând angajamentul nostru pentru sănătate și fitness.● Vei răspunde la întrebările clienților și vei rezolva prompt orice nelămuriri sau probleme pe care le pot avea, fie în sală, fie telefonic● Vei colabora cu echipa de antrenori pentru a asigura o coordonare fluidă și eficientă a programelor de antrenament.● Vei raspunde la întrebările clienților prin email și chat pe rețele sociale – Va trebui să asiguri răspunsuri prompte și de bună calitate la întrebările clienților noștri● Vei prelua feedbackul de la clienți și vei raporta către manager – Este esențial să colectezi impr
FLEXX BY MYMOTRIC S.​R.​L.​

Agent/​a De Call-center,​ Program Flexibil (1500-2500 Ron)


Candidatul ideal Angajam operator CALL-CENTER cu sau fara experienta; Se ofera salariu fix ( 1500/1800 Ron) plus bonusuri de performanta. NU se lucreaza remote, doar de la birou! Locatie: sector 3, metrou TIMPURI NOI.PROGRAM: part-time 4h sau 6h (de luni pana vineri) ;programul este flexibil, puteti sa va alegeti intervalul orar in care doriti sa lucrati ( de la ora 9:00-19:00); zona metrou Timpuri Noi, salariu: 1500-2500 ron parte fixa + bonusuri;*Suntem o echipa tanara si cautam coleg/a pentru a ne mari echipa; 3 posturi disponibile;Candidatul ideal: atitudine pozitiva; persoana comunicativa, sociabila; punctualitate, seriozitate si rabdare; perseverenta si implicare; coerenta si claritate in exprimarea verbala;Descrierea jobului nu se vinde nimic prin telefon, doar se stabilesc intalnirile; preluarea si initierea de apeluri ; identificarea programului persoanei, companiei apelate si gasirea solutiilor potrivite; domeniul in care activam este marketing;*Oferim training de început, aș
DIRECT IMOBILIARE INVEST SRL

Turkish Speakers - Customer Support - Remote


Candidatul ideal Teleperformance Romania is Certified as being a Great Place to workThis distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.Teleperformance Romania is currently looking for Customer Support Specialist with excellent TURKISH speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!In your role as TURKISH Customer Support Specialist you will have to provide the best possible service and support to our customers.Descrierea jobului Descrierea jobuluiHere’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Competitive monthly salary➔ Attractive performance bonuses➔ Paid
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Este calm si are o atitudine pozitiva;Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor;Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic;Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor;Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul;Imbunatateste calitatea serviciilor continuu;Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei;Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati;Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale;Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres;Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva.Descrierea jobului Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail;Ofera informatii pacientilor si inregistreaz
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 136 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Support Agent With Dutch: Location Bucharest


Candidatul ideal With a new project started under the Intelcia Alliance, we are now looking for Dutch speakers. They will carry out their activity from the Valoris Center headquarters in Bucharest, supporting clients for one of the leading e-commerce players, through its B2C e-commerce worldwide platform, which attracts 450 million visits monthly worldwide.You know you’re a good fit if you tick the following: Customer support experience is a plus. Desire to gain experience: It’s okay if it’s your first job; you’ll learn alongside us. Proficiency in Dutch at an advanced level, encompassing written, spoken, and reading skills, equivalent to Level C1. Basic English language knowledge (B1 level). Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction. Customer focus & passion for excellence with respect to treating and caring for customers. Has a pleasant, patient, and friendly attitude. Ability to communicate clearly, grammatically correctly, and professionally, both
VALORIS CENTER SRL

Sales Customer Support


Candidatul ideal Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța? MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Sales Customer Support care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afacerii.MCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana potrivită dacă: Deții abilități tehnice, de logică și de calcul matematic; Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență de lucru cu Excel, Outlook si Teams; Ești o persoană cu bune abilități de comunicare, organizată și orientată către client și rezultat.Descrierea jobului Modul de lucru: hybrid, cu 4 zile/săptămână de acasă, iar programul este de luni până vineri, la 8:30 – 17:30, cu pauză flexibilă.Ce vei primi în schimb? Oportunitatea de a te alătura u
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 299 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.