Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

410 Locuri de Munca Administrativ - Joburi Administrativ

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

410 Locuri de Munca Administrativ - Joburi Administrativ

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrator Cumparari


Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca: ai finalizat studii superioare; ai experienta in retail/logistica; ai cunostinte bune de limba engleza (limba germana reprezinta un avantaj); ai cunostinte privind utilizarea calculatorului: MS Office (Excel – nivel avansat); ai capacitatea de agestiona baze de date mari, respective de analiza si sinteza a datelor; te consideri o persoana organizata; esti atent la detalii; ai spirit antreprenorial si esti orientat spre rezultate; ai capacitatea de a lucra atat independent dar si in echipa;Descrierea jobului Rolul acesta presupune sa: monitorizezi nivelul stocului actual; elaborezi comenzi in functie de necesar; iei masuri urgente pentru diminuarea out of stockului; analizezi suprastocul sau articolele in periocol de expirare si propui solutii superiorului si achizitorilor; determini necesarul de marfa plasezi comenzi catre furnizori oferi suport si analiza pentru achizitoriRasplatim cu drag eficienta, implicarea si ne dorim
REWE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1602 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Functionar Administrativ


Candidatul ideal • Sa fie absolvent, cu diploma de licenta.• Sa fie fluent in limbile romana și engleza.• Sa aiba spirit de echipa, sa fie atent la detalii, sa fie prietenos, politicos si proativ• Sa fie flexibil in ceea ce priveste rolurile pe caretrebuie sa le indeplineasca.• Sa fii cetățean al UE sau altfel să poți demonstra dreptul la muncă în Romania.Descrierea jobului Căutăm angajați (funcția de funcționar administrativ) cu următoarele responsabilități:(1) Pentru a primi solicitanții de viză și pentru a se asigura că documentele lor de cerere îndeplinesc cerințele pentru prelucrarea ușoară a diferitelor categorii de vize.(2) Să furnizeze solicitanților servicii de afaceri intermediare prin platforma de procesare a aplicațiilor Visa & Integrated Service Platform.(3) Pentru a colecta taxele de viză si pentru a eliberara pașapoartele cu viza.(4) Pentru a elibera în timp util informațiile privind vizele, raspunsuri la întrebările clienților și furnizarea asistentei prin intermediul s
CHINA INTERNATIONAL TRAVEL SERVICE V CENTER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 979 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Subcontract Administrator


Candidatul ideal Fundamental knowledge of construction techniques, building materials, standards, and equipment.Delay Analysis principles, methodology and evaluation of quantum.Ability to read, analyse and interpret contract documents, commercial reports, and technical documents.Ability to apply arithmetic concepts such as fractions, ratios, and proportions to real scenarios.Basic understanding of purchasing and supply chain procedures.Proficiency in common office applications.Time management and problem-solving skills.Verbal and written communication skills – English is a plusVerbal and written communication skills – Romanian is mandatoryBSc in Quantity Surveying or equivalent in EngineeringDesign & Build Projects Descrierea jobului Reporting to Contract Manager as the need may arise on a day-to-day basis for managing and delivering contractual matters covering both time and cost upstream (Engineer & Employer) and downstream (Subcontractors), including providing contractual support to
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Functionar Administrativ


Candidatul ideal - Atentie foarte mare la detalii- Nivel conversational al limbii engleza: mediu -avansat, intrucat se comunica zilnic in lb. engleza si verbal si in scris- Cunostinte de operare in Excel, mai ales de operare cu formule in Excel- Abilitatea de a intocmi rapoarte statistice- Mentinerea relatiei cu departamentele financiare ale clientilor, cu furnizorii si cu partenerii din tara si din strainatate- Notiuni de contabilitate primara referitoarele la principalele documente aferente unui proces de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc);- cunoasterea programelor contabil Saga sau SMARTBILL prezinta un avantaj- Minim studii medii;- De preferabil experienta relevanta de lucru intr-un sistem de facturare;- Gandire analitica, spirit de echipa, atitudine pozitiva;Descrierea jobului Facturează comenzile primite, conform procedurilor interne si indicatiilor aferente Tine evidenta facturilor, incasarilor si a intarzierilor la plata; Proceseaza facturile d
ECHO INTERNATIONAL INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 953 de salarii introduse în Salario: 3340 RON/Luna

Functionar Administrativ


Candidatul ideal Functionar administrativ Transport in Gilau, judetul Cluj* Experienta pe un rol similar nu este obligatorie. * Persoana analitica, cu buna capacitate de organizare si planificare;* Persoana responsabila, organizata, atenta la detalii;* Bune abilitati de comunicare, cu spirit de echipa;* Cunostinte MsOffice (Word, Excel, Outlook);* Buna intelegere a proceselor de rutare;* Experienta de lucru in activitati de planificare, ideal in companii cu activitate in transport reprezinta avantaj;Descrierea jobului * Organizeaza, coordoneaza si planifica activitatea de transport zilnic;* Transmite detaliile legate de transport soferilor si mentine legatura directa cu acestia;* Monitorizeaza pozitia camioanelor si programul de activitate zilnica al soferilor pe care ii coordoneaza;* Inregistreaza informatiile specifice curselor si conducatorilor auto in softurile interne;* Urmareste si centralizeaza datele referitoare la situatia masinilor, status, pozitie, eventuale intarzieri la in
TRANS SESE SRL

Media netă estimată pe baza celor 939 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Data Administrator


Scurta descriere a companiei The Access Group is one of the leading providers of business management software to small and mid-sized organizations in the UK, Ireland, and Asia Pacific. Over the past years, we’ve gone from almost 1,000 to 6,000 people. We help over 60,000 customers across commercial and not-for-profit sectors become more productive and efficient.Our Global Operations Center in Romania is on a journey of continuous growth and want to engage with top talent around the country. Headquartered in Timisoara, we offer you the possibility to work remote and join our offices at your choice.Helping everyone at Access Love work and Love life is at the heart of everything we do. It shapes how we do things and allows us to create a place where people want to be and can be at their best.We’re passionate about our values, which guide how we all make decisions and get things done. We love to make our customers lives easier so our value to ‘Make Access better every day’ is one we’re obs
The Access Group

Asistent Administrativ


Candidatul ideal Assistente amministrativoAbout the jobWe are currently seeking a competent and organized individual to join our team at D'Agostino Autotrasporti as a Secretary/Secretarial Assistant in Cluj NapocaThe ideal candidate will possess the following skills and qualifications:Requirements:Proficiency in English is required.Strong organizational and multitasking skills.Attention to detail.Ability to work efficiently within a team.Knowledge of Italian (optional)Descrierea jobului Handling documentation for drivers (issuing tickets, organizing medical appointments, etc.).Back office secretarial duties.Help the dispatcher team with the communication with driversWorking Hours: 8 hours on-site (afternoon/evening shift)If you meet the criteria above and are interested in joining our team, please submit your application along with your CV.We look forward to welcoming you to D'Agostino Autotrasporti!
DAGOSTINO AUTOTRASPORTI S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 967 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Administration Assistant


Candidatul ideal Our team is growing, and we are looking for a highly motivated person to join our team. This position is an excellent opportunity for those who are passionate about offering support to other team members and representing the first interface with third parties, either by face or in person. The role will support our rapidly growing and evolving businesses. Candidate requirementsBachelor’s degreeProven PA, administration, or office assistant experiencePrevious work experience of minimum 3 years is requiredProficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular)Proficiency in English language both in writing and in speaking requiredSecond language like Hungarian, Bulgarian or Greek represents a strong advantageExcellent written and verbal communication skillsExcellent time management skills and ability to multi-task and prioritize workAttention to detail and problem-solving skillsStrong organizational and planning skillsDescrierea jobului ResponsibilitiesAbilit
SOF MEDICA SRL

IT Administrator


Scurta descriere a companiei Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets. Cerinte Minimum 3 ani experienta de lucru intr-o pozitie similara intr-o companie multinationala de productie;Cunoașterea sistemului de Barecode (imprimante si scannere mobile);Cunoasterea sistemului Linux reprezinta un avantaj;Minim 2 ani experienta in Instalarea si configurarea sistemelor de operare intr-o
Frigoglass

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Administrator


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 11356 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Administrative Support Control Tower


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERS H.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H. Essers. Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Administrative Support Control Tower. CE VEI FACE În calitate de Administrative Support Control Tower, răspunzi de
H ESSERS SRL

Secretara /​ Responsabil Administrativ


Candidatul ideal Ne marim echipa!Având sediul în Cluj-Napoca suntem în căutarea unei persoane proactive care va asigura suport administrativ preponderent pentru conducere, dar si pentru colegii din companie.Cautam o persoană atentă la detalii, responsabila, deschisa la nou, organizata și care sa interacționeze ușor cu personalul si colaboratorii companiei. Avem nevoie de un membru de bază al echipei, discret, cu dorința de a învăța și de a construi o carieră solidă.Profilul Dvs.:• Cunoștințe foarte bune de operare PC (Libre resp. pachetul MS-Office)• Cunoștințe avansate de limba engleza (nivel scris/ citit/ vorbit)Descrierea jobului Oferta noastră:• Un loc de muncă stabil• Salariu atrăgător• Asigurare medicală şi tichete de masă• Iniţiere completă la noul loc de muncă• Posibilitatea de a introduce idei proprii şi de a fi creativ• Sarcini de serviciu variate şi provocatoareVeți face parte dintr-un colectiv de oameni deschiși, care vă vor ajuta să vă integrați cât mai ușor.
BKS ENGINEERING SRL

Helpdesk Administrator In Cluj-napoca


Candidatul ideal Has a deep knowledge of: Windows XP Windows Vista Windows7 Virus Scanner software (Symantec Endpoint protection) Remote management (Installing, configuring software remotely) Windows Terminal server (Windows 2003, 2008)Has a basic knowledge of: VMware VSphere MS ISA server MS Ac ve Directory Cisco networkingDescrierea jobului Desktop Hardware/Software Support: Supports hardware and software plaforms Provides user management support Analyses and resolves hardware and software related problems Maintain workstation patching and ensure the required patching level Keeps close contact with Service Desk Center Manages the desk, sets up and patches PC’s and phones Provides people with PC’s set up according to company requirement and in the most efficient way Follows standards and procedures regarding use and maintenance of PC ’s including software and peripheral equipment Creates according to agreements between IT and Operations standard installations for specific groups of us
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Travel Expenser And Administration


Candidatul ideal At least 3 years of experience in this position Written and spoken English Knowledge about SAP and Concur Structured and methodical workDescrierea jobului Your Responsibilities: Travel expenses: Independent organization of travel expenses for our office and field staff Initiating advance payments after approval by department management Creating and checking travel expense reports Creating master data in the travel expenses program Concur Checking submitted receipts against legal regulations and internal travel expense regulations Further processing of external field service timesheets for further invoicing Re-invoicing the hours including ancillary costs (flight, hotel, hire car) to our customers Creation of invoices via SAPAdministration: Administrating Invoices approval tool and schedule payments. Contact person for suppliers regarding Invoices and payment status Support with various administrative tasksOur Offer: An international work environment within the framewor
LOESCHE SERVICES S.​R.​L.​

Asistent Executiv - Operational - Administrativ


Candidatul ideal Abilitati bune de organizare si gestionarului a timpului.Abilitati de comunicare, exprimare si convingere.Rapiditate in gandire si comunicare.Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregatirea profesionala oferite de companie.Cunoastere a pachetului MS Office.Atentie distributiva si de detaliu.Adaptarea usoara la diverse situatii neprevazute.Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, initiativa.Cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului - Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate - transmiterea facturilor, chitantelor, extraselor de cont;- Gestionarea relatiei cu clientii companiei - crearea / emiterea si transmiterea tuturor documentelor contractuale si a informatiilor necesare derularii in bune conditii;- Gestioneaza corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei;- Programarea si organizarea intalnirilor;- Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor operationale, administrative si logistice la nivelul compa
VIA PRO IT CONSULTING SRL

Finance And Administration Specialist


Candidatul ideal Consider applying if you have: A minimum of 2 years of experience in accounting and business administration; Experience utilizing an ERP system (knowledge of SAP is a plus); Bachelor’s Degree or a above; Proficiency in English is mandatory.Descrierea jobului On this position you will be responsible for: Managing the company's financial work, including but not limited to review and reimbursement of daily expenses, accounting, tax declaration, fund management, business changes and other accounting work such as financial statements; Establishing and improving the company's accounting supervision mechanism, supervising the establishment of corresponding financial management systems and guaranteeing the safety and integrity of the company's assets; Coordinating with the headquarters' Finance Department and carrying out work in accordance with the requirements made by the headquarters' Finance Department; Completing audit coordination work when the compan
HUMANGEST GROUP SRL

Responsabil Administrativ Magazin Pitesti


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gospodăria unei companii? 🗸 Să veghezi ca nicio greșeală să nu se strecoare în documente? 🗸 Să întreții relația cu furnizorii și partenerii unei companii?Dacă ți-ai răspuns cu ”Da”, este momentul să duci #CarieraTa la următorul nivelul, adică în acel loc în care coerența, exemplaritatea, performanța, respectul, cinstea și simplitatea fac casă bună cu generozitatea unei echipe unite ca o familie.Privește mai departe!Cum ești: Orientat către rezultate – stabilești parametri de performanță și depui în mod constant eforturi pentru a atinge cât mai rapid și eficient rezultatele propuse; Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat; Atent la detalii – ai conștiința lucrului bine făcut, așa că ești hotărât să nu scapi din vedere niciun element care ar putea periclita calitatea rezultatelor; Adaptabil – atunci când este nec
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Administrator Retea Calculatoare


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Administrator Aplicatii&baze De Date


Candidatul ideal Experiență de minim 2-3 ani într-o poziție similară.Studii în domeniul economic și IT, de preferință cu specializare în informatică economică.Cunoștințe solide de contabilitate și analiză financiară.Abilități tehnice avansate în Excel.Cunoștințe de programare în PHP și JavaScript sunt un avantaj.Experiență în gestionarea bazelor de date.Răbdare, dedicare, perseverență și abilități de comunicare.Descrierea jobului Administrarea și dezvoltarea Sistemului (SUN).Dezvoltarea, mentenanța și îmbunătățirea aplicațiilor AGX.Colaborarea cu echipa pentru a identifica și soluționa probleme tehnice și contabile.Analizarea datelor financiare și generarea rapoartelor necesare pentru procesele de analiză financiară.Utilizarea abilităților tehnice în Excel, PHP, JavaScript și gestionarea bazelor de date pentru a susține nevoile proiectului.
ANTENA TV GROUP SA

Administrator De Retea De Calculatoare On Site


Candidatul ideal - Studii superioare IT;- Întelegerea arhitecturii rețelei, inclusiv topologia, protocoalele de comunicare și modul în care echipamentele (routere, switch-uri, firewall-uri) interactionează;- Capacitatea de a diagnostica și remedia rapid problemele tehnice care pot afecta performanța rețelei;- Abilitatea de a configura, instala și mentine echipamente hardware precum desktop, notebook, servere, routere, switch-uri și firewall-uri, terminale mobile;- Cunoașterea detaliată a sistemelor de operare Windows, Windows Server, Linux.- Cunoașterea detaliată a soluțiilor Microsoft Office 365;Descrierea jobului - Asigură asistență tehnică utilizatorilor;- Menținerea în bună funcționare a stațiilor de lucru, echipamentelor periferice și a terminalelor mobile;- Instalarea de noi stații de lucru și echipamente periferice;- Instalarea/configurarea de pachete software;- Punerea în funcțiune/configurarea terminalelor mobile;- Gestiunea licențelor și documentelor specifice departamentului
FUCHS CONDIMENTE RO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 410 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.