Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

299 Locuri de Munca Relatii Clienti in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

299 Locuri de Munca Relatii Clienti in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Pf Migrator,​ Sucursala Baragan


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice!Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pachetul Office.În rest, să ai la tine: spiritul de echipă; dinamismul; adaptabilitatea; abilitatea de a învăța; orientarea către client; curajul și ideile îndrăznețe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Reprezentant Relatii Clienti Back Office


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Studii medii sau superioare;- Diploma de bacalaureat este obligatorie;- Bune abilități de comunicare scrisă și verbală;- Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților;- Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte;- Responsabilitate, initiativă;- Abilități de lucru in echipă;- Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj;- Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel;- Limba engleza - nivel mediu. Responsabilitati - Preluarea dosarului cu d
Professional

Asistent Relatii Clienti


Candidatul ideal - Abilitați de relaționare prin telefon- Capacitate de concentrare si analiza, atenție la detalii;- Experienta anterioara relevanta in domeniul comunicării- Cunoștințe operare CRMProcesul de aplicare/ Procedura obligatorie pentru calificare:Trimiteți-ne scrisoarea dvs. de intenție și CV-ul la adresa [email protected]În scrisoarea de intenție, vă rugăm să includeți așteptările salariale, precum și orice alte informații utile legate de personalitatea și preocupările dvs. pentru viitor.Descrierea jobului Preluare/ inițiere apeluri telefonice si operarea in sistemul informaticCreare si verificare informatii in CRMScriere si trimitere corespondenta emailContactarea clienților în vederea clarificării unor detaliiTraining pentru îmbunătățirea performantelorÎntâlniri săptămânale pentru training/stabilirea obiectivelorSe lucreaza din locatie fizica/ parțial remote - biroul nostru din zona Aviatorilor - metrou la 100 m distantaProgram de 8 ore de luni pana vineriPerioada de
CABINET DE AVOCATURĂ DUMBRĂVANU PAUL

Media netă estimată pe baza celor 836 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Manager Relatii Clienti


Candidatul ideal Calitatile candidatului ideal:1. Atentie distributiva si atentia la detalii- cerinta obligatorie2. Incredere de sine- apreciem si incurajam persoanele cu idei noi3. Calitati de lider4. Ordonat4. Cunostinte in domeniul DDD ( nu sunt obligatorii dar pot constitui un avantaj)5. Abilitati de comunicare6. Cunostinte PC, Web, Microsoft Office- obligatorii7. Aspect profesional8. FlexibilitateDescrierea jobului - Contactarea clientilor, efectuarea programarilor si gestionarea intregului flux de la preluarea comenzii pana la finalizarea interventiilor;- Redactarea documentelor ( Facturi, Procese Verbale, Contracte, etc.)- Intocmirea diferitelor rapoarte- Diferite sarcini specifice activitatilor de birou ( indosariere documente, etc)
COTINCO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1122 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Relatii Clienti - Call Center


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Spirit de a lucra in echipa si atitudine pozotiva;Operare PC MS Office: nivel mediu;Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune)
SELLO BEAUTY S.​R.​L.​

Operatori Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu Până la 3000 LEI pe lună
Suntem în căutarea unor persoane motivate să se alăture echipei noastre din cadrul departamentului în calitate de Operatori Call Center. Dacă te pricepi la comunicare, ești orientat către rezultate și îți dorești să contribui la colectarea informațiilor importante, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine. Responsabilități: - Efectuarea apelurilor telefonice- Colectarea și înregistrarea datelor într-un mod precis și eficient.- Asigurarea unui nivel înalt de profesionalism și respect în interacțiunea cu respondenții. Cerințe: - Abilități excelente de comunicare verbală.- Orientare către atingerea obiectivelor stabilite.- Abilitatea de a gestiona informații confidențiale.- Flexibilitate în programul de lucru. Beneficii: - Pachetul salarial este impartit in 2 moduri:2500 lei net + bonusuri de performanta ( pentru persoanele fara experienta) 3000 lei net + bonuri de performanta persoanelor cu o experienta de minim 1 an pe vanzari prin call center.- Mediu de lucru dinamic și
GLOBAL MARKETING IT SRL

Customer Support - Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 4000 LEI pe lună
Smartemp recruteaza pentru clientul sau, o companie specializata in domeniul telecomunicatiilor, Specialisti Suport Tehnic.Bucuresti, sector 1.Program de lucru 24/7, in ture. ( exista si ture de noapte). Cerinte:- studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;- experienta anterioara in call center constituie un avantaj;- cunostinţe practice de software Office (Word, Excel) la nivel mediu;- cunostinţe de hardware (componente, periferice) la nivel mediu;- capacitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT, IP;- atitudine pozitiva;- bune abilităţi de comunicare si de ascultare;- cunostinte de engleza-nivel conversational. Responsabilitati:- Gestioneaza solicitarile receptionate prin canale alternative: email, fax;- Gestioneaza apelurile primite pe liniile de suport tehnic;- Ofera suport echipelor din B2B pentru probleme privind sesizari sau nefunctionarea serviciilor tehnice- Ofera suport tehnic pentru clientii juridici, configureaza, instaleaza, testeaza, realizeaza diagnostic si
Smartemp SA

Customer Service Representative - German


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, German and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Service Representative,​ German Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills• Very good written and spoken German language skills• Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer• 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectorsYou get extra credit for• 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors• Bachelor’s Degree• Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role• Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits• Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions• Simple process with help and support always available• Go the extra mile to engage customersWhat we offer:• Hybrid work• A nice office just 1 minute far from Pipera metro station;• A warm team atmosphere an
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Service Representative – On-site,​ Bucharest


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in English Have a bachelor’s degree (preferably in a technical domain) Are proactive, self-motivated, and solution-oriented Are available to work from our office in BucharestIf you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Customer Service Representative,​ Spanish Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills • Very good written and spoken Spanish language skills • Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer • 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors You get extra credit for • 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors • Bachelor’s Degree • Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role • Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions • Simple process with help and support always available • Go the extra mile to engage customersWhat we offer: • Hybrid work • A nice office just 1 minute far from Pipera metro station; • A warm tea
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Service Representative


Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUYou have A High school diploma, general education degree or equivalent.You have: Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters; provide empathy for the client Strong phone contact handling skills and active listening Ability to prioritize and manage own workload Demonstrated experience in using Microsoft Office package Familiar with CRM systems and practices Experience in a customer service role Team player - helping thе team to achieve objectives, friendly and approachable even when busy, but firm where necessary, works to team and individual standards. Language required: RomanianDescrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USThe Customer Service Representative enjoys direct contact with customers by telephone and understands thе customer’s needs, displays diplomacy, is polite, remains calm, listens, and apologizes where necessary, always portrays a professional & positive image to thе customerHe/she will be in charge
EDENRED ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 837 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Representative,​ French Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills• Very good written and spoken French language skills• Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer• 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectorsYou get extra credit for• 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors• Bachelor’s Degree• Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role• Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits• Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions• Simple process with help and support always available• Go the extra mile to engage customersWhat we offer: • Hybrid work• A nice office just 1 minute far from Pipera metro station;• A warm team atmosphere a
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Service Representative,​ Dutch Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills•Very good written and spoken Dutch language skills•Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach•Motivation to work in customer service - experienced or newcomer•6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectorsYou get extra credit for•12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors•Bachelor’s Degree•Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role•Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits•Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions•Simple process with help and support always available•Go the extra mile to engage customersOur offer•Permanent work contract, full time•Hybrid work, 1 week from the office, 1 week home•A nice office just 1 minute awa
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Agent Call Center


Candidatul ideal Pentru departamentul nostru de Relatii Clienti, cautam un Agent Call Center, care sa fie un ambasador JYSK pentru clientii nostri si care sa fie primul contact al clientilor pe toate canalele de comunicare pe care le folosim.Ca Agent Call Center … TU esti orientat catre clienti si esti capabil sa asculti si sa identifici nevoile clientilorITI place sa comuniciTU ai un nivel ridicat de empatie Te vezi in acest rol de Agent Call center? Atunci TU esti persoana pe care o cautam! CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:Oportunitati de dezvoltare prin trainingUn program de inductie prin care sa ai parte de cel mai bun start in cariera la JYSK Un salariu competitiv Activitate la sediul nostru ca
JYSK ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 131 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Cerinte minime: Studii medii; Experienta profesionala: preferabil pe un rol similar de minim 1-3 ani (optim: in domeniul asigurarilor); Cunostinte de baza Microsoft Office (Word, Excel); Limba engleza nivel incepator-mediu; Abilitati de exprimare orala si in scris: clara, cursiva, corecta, diplomata; Orientare spre performanta excelenta; Asumarea responsabilitatii, proactivitate; Flexibilitate si adaptare la schimbare; Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect; Creativitate, deschidere catre inovatie si diversitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Comunica telefonic si prin e-mail cu clientii Generali Romania, afisand un comportament adecvat si diplomat. Solutioneaza solicitarile clientilor conform proceselor si procedurilor interne definite. Ofera suport si informatii corecte legate de produsele si serviciile companiei. Comunica intern cu celelalte departamente ale companiei pentru a solutiona cu succes cererile clientilor. Inregistreaz
GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA

Media netă estimată pe baza celor 125 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Servicii Client/​customer Support Representative


Candidatul ideal Ai experiență pe CUSTOMER SUPPORT? Iti dorești să fii parte a unei echipe extraordinare? Atunci, te invităm sa te alaturi echipei cat mai curand.Ce trebuie sa ai?- Bune abilitați de comunicare;- Capacitate de empatizare, relaționare;- Atitudine pozitiva, orientata spre client, proactiv cu spirit de inițitiva;- Abilitatea de a trata clientii dificili într-o maniera politicoasa si profesionala;- Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);- Cunoștințe de limba Engleza la nivel mediu/avansat;- Minim studii medii absolvite;- Experienta în domeniul jocurilor de noroc și/sau pariuri sportive constituie un avantaj;- Disponibilitate de a lucra în ture (weekend, sarbatori, ture de seara pana la maxim 24:00).Descrierea jobului Responsabilitatile unui Customer Support sunt?- Acordarea de asistență clienților prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (e-mail, chat, telefon și alte canale de comunicare ce pot apărea pe parcurs);- Identificarea n
MEGABET INTERNAŢIONAL S.​R.​L.​

Customer Support/​operator Call Center


Candidatul ideal Pentru pozitiile de Customer Support/Operator Call Center, te invitam in echipa noastra daca iti doresti sa:- Inveti tot timpul lucruri noi- Faci parte dintr-o echipa comunicativa- Lucrezi intr-o companie in plina dezvoltareAsteptam sa ne vedem la interviu! Aplica mai jos!Noi ne ocupam dе training-ul tau, dе integrarea ta in echipa si iti oferim feedback constant. Daca iti doresti sa evoluezi profesional, ai posibilitati reale dе promovare in orice departament al companiei, in concordanta cu dorintele si aspiratiile tale!Descrierea jobului Vei fаce pаrte din dеpаrtamentul Suport/Colectare; аlaturi de colegii din еchipа, vеi invаta sa:- Lucrеzi cu spеcialisti cаrе tе vor pregаti sa fаci fаta oricaror provocari- Comunici si sa intelegi asteptarile si nevoile clientilor- Contactezi telefonic clienti si sa gestionezi un portofoliu alocat- Informezi clientii cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor- Negociezi termene de plata utilizand un discurs persuasivCare s
OKCREDIT IFN S.​A.​

Customer Support- Operator Call Center (engleza)


Candidatul ideal interviul si activitatea va avea loc exclusiv de la birou studii superioare cunoaşterea avansată a limbii engleze (scris, vorbit, citit) atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii cunoştinţe avansate dе operare PC bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă; capacitate dе a respecta termene limită; capacitate dе multi - tasking. experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj; abilitati de coordonare, control si organizare a unei echipe; atentie la detalii si capacitate de a evalua si a lua decizii prompte;Descrierea jobului să contacteze clienții alocați conform procedurilor și standardelor interne ale companiei; pregateste rapoarte si monitorizeaza strategiile agreate, participand la procesul de relationare cu clientii pentru solutionarea situatiilor semnalate de catre acestia; ofera support clientilor interesati de serviciile oferite de companie introducerea informatiilor primite de la clienti in aplicatia i
SC MARKETING IDEAL SOLUTIONS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 299 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.