Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1996 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1996 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Bloc Operator


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Contract individual de munca pe durata nedeterminata;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Medical Generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 2700 LEI pe lună
Descrierea postului: Asigura suport medicului in cabinetul de consultatii, asigura inregistrarea informatiilor medicale in sistemul informatic, participa la actul chirurgical in sala de mici interventii, etc.. Cerințele postului: Experienta minima in administrare iv/im, recoltare produse biologice. Competente minime in pachetul Microsoft Office. Responsabilitățile postului: Munca in cabinetele de specialitate, sala de mici interventii, sterilizare
Vitasana City Med SRL

Asistent medical stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Cabinet stomatologic caută asistent medical cu/ fără experiență, program de lucru L-V, 7 ore în 2 schimburi. Permisul de conducere este obligatoriu pentru deplasarea la locul de muncă, iar cunoașterea unei limbi străine constituie un avantaj important. Salariu motivant, în funcție de experiență. CV-urile trebuie să conțină o fotografie recentă!
LUNCULESCU DENTAL CARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Gestionar - Autorizatie ISCIR


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3500 LEI pe lună
Workforce recrutează gestionar cu autorizatie ISCIR pentru o companie din Prejmer. Programul este în 3 schimburi. Cerinte:Responsabilitatea munciiStudii medii finalizateExperienta operarea stivuitorului sau / si a transpaletilor electriciExperienta gestionarea stocurilor Responsabilitati:Utilizare stivuitorManipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produseGestionarea stocului si furnizarea materialelor catre productie Beneficii:Salariul motivantBonuri de masa 35 lei / ziPrima de Craciun / PasteAbonament medical MedlifeAbonament stomatologic cu discount Program de recomandare internaTransport asigurat: Brasov, Sanpetru, Bod, Harman, Sfantu Gheorghe, Chichis, Bacel, Lunca Calnicului, Prejmer, Teliu, Sacele, Tarlungeni, Carpinis, Dobarlau, Marcus, Cimernic, Barcani, Floroaia Mare, Intorsura Buzaului, Bradet, Buzaiel, Acris.
G & C TEMP SRL

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Gestionar Marfă Magazin Retail - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Lucrător Comercial Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să rezolvi probleme și să previi apariția lor*să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu (abilități de merchandiser)3. Te asigur
HR Design Consulting

Asistent resurse umane


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent resurse umane, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Gestionar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii;-Cunostinte operare caculator: Microsoft Excel, Word;SAP-Experienta intr-o pozitie similara-Cunostinte tehnice-Bune cunostinte de gestiune a stocurilor;-Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;-Bune aptitudini de planificare si organizare Beneficii:-pachet salarial motivant-tichete de masa-asigurare medicala Responsabilități:- Intocmeste toate documentele intrare/iesire a marfii in/din depozit- Verifica primirea si expedierea bunurilor pentru a asigura exactitatea cantitatilor,-Asigura depozitarea adecvata a bunurilor- Asigura manipularea adecvata a bunurilor in timpul transportarii pentru a elimina deterioarea acestora;-Intocmeste documentele de transport (CMR) pentru bunurile receptionate;-Verifica inventarul fizic in baza receptiei efectuate si il compara cu cel scriptic, conform documentelor care insotesc marfa;-Participa la inventarierea stocului de produse SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand po
Clarismart Consulting SRL

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Centrul Medical Mediurg Campina angajează asistent medical generalist. Cv-urile se pot depune si la recepția policlinicii cu sediul în Campina, Bulevardul Carol 1, Nr. 3.
Centrul Medical Mediurg SRL

Media netă estimată pe baza celor 2645 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent social,​ Ingrijitori varstnici,​ femeie de serviciu


Companie verificată
Aplica rapid
Asistent social - Coordonare, redactare, sustinere, stimularea varstnicilorIngrijitor varstnici - Igiena, supraveghere,Femeie de servici - Intretinerea camerelor, spalat haine, calcat
Fundatia Rainbow

Gestionar depozit


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul Ideal: Studii medii;Experienta minim 1 an într-o funcţie similară;Atentie la detalii,bune abilitati organizatorice;Cunostinte de operare PC la nivel mediu; Cerințele postului: Recepţionează corect marfa primită de la celelalte depozite sau furnizori si sesizează orice neconformitate persoanelor implicate;Urmăreste concordanţa între documentele de iesire a mărfurilor (avize, facturi) cu cantităţile livrate;Solicită livrare pentru comenzile de client cu transport, sau, după caz, emite comandă la curier;Urmăreste în mod permanent stocurile faptice din depozit si le confruntă cu stocurile scriptice;Este responsabil de marfa aflată în gestiunea punctului de lucru în care îsi desfăsoară activitatea; Verifică modul de aranjare si asezare a mărfurilor in depozit;
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 406 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Administrativ/​back-office


Candidatul ideal - Persoana sociabila, proactiva, ambitioasa- Studii superioare reprezinta un avantaj- Cunostinte de research- Cunostinte de utilizare a computerului- Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/ integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă- Experienta in vanzari si relationarea cu clientul reprezinta un avantaj- Seriozitate si punctualitate- Atitudine pozitiva si proactiva, orientare spre client- Permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului - Raspunde de accesul clienților in incinta societatii, raspunde la apelurile telefonice si preia solicitarile clientilor- Redacteaza diferite adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre personalul companiei, transmiterea actelor către clienti- Asigura si raspunde de buna gestionare a serviciilor puse la dispozitia clientilor companiei;
TTA UTILAJE INDUSTRIALE S.​R.​L.​

Back Office- Sales Asistent


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:iți place munca dе birou;ești dornic dе afirmare;ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri;te consideri sociabil si comunicativ;esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ulvrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si internationalcunosti minim o limba de circulatie internationala ai minim studii mediiiti doresti stabilitatedezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturiDescrierea jobului Ce vei face?Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei.Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport la standarde international pe
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Asistent Comercial /​ Back Office Support


Candidatul ideal Abilități necesare pentru o bună desfășurare a activității Experiență în domeniul suportului operațional și atenție excelentă la detalii; Abilități solide de comunicare și organizare; Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu; Un jucător de echipă cu o atitudine pozitivă, de tip "pot face"; Cunoștințe de operare a calculatorului și a pachetului MS Office; Inițiativă în urmărire și proactivitate în muncă; Abilități interpersonale excepționale, capacitate dovedită de a lucra în colaborare ca parte a unei echipe într-un mediu axat pe termene limită; Cunoașterea sistemului ERP constituie un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face? Înregistrarea datelor în sistemul ERP (Microsoft Dynamics Nav) conform procedurilor; Emiterea contractelor de vânzare și a facturilor conform procedurilor și aprobărilor interne; Întocmire oferte de preț și transmitere către client; Lansarea comenzilor de piese de schimb; Verificare stoc service; Emitere fișe partener și transmitere către client; C
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Back-office Analyst With French


Candidatul ideal Role overview: This role is responsible for performing various administrative tasks to support the efficient operation of our back-office functions. Your primary focus will be on data entry, maintaining accurate records, processing orders, resolving any issues that may arise during the order fulfilment process and ensuring effective communication with internal teams and external stakeholders.Main requirements: Good verbal and written communication skills in French (medium/ advanced level). Strong organizational skills and attention to details. Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook). Willingness to learn and adapt to new technologies, with a proactive approach to professional development. Strong team player with the ability to collaborate effectively within a team environment. Flexibility to adapt to changing business dynamics and priorities.Descrierea jobului Main responsibilities: Receive and process customer orders submitted through the internal
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Office Assistant


Candidatul ideal Proven experience as a back-office assistant, office assistant, virtual assistant or in another relevant administrative roleWorking knowledge of office equipmentThorough understanding of office management proceduresExcellent organizational and time management skillsAnalytical abilities and aptitude in problem-solvingGood written and verbal communication skills (fluent in English)Proficiency in MS OfficeDescrierea jobului Organize office and assist associates in ways that optimize proceduresSort and distribute communications in a timely mannerCreate and update records ensuring accuracy and validity of informationSchedule and plan meetings and appointmentsMonitor level of supplies and handle shortagesResolve office-related malfunctions and respond to requests or issuesCoordinate with other departments to ensure compliance with established policiesMaintain trusting relationships with suppliers, customers and colleaguesPerform receptionist duties when neededCoordinates act
VANTAGE TOWERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Back Office Representative With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a hybrid setup.Skills that make your work successful: Fluent in French (B2) and at least Upper Intermediate English; Ready to work back office 80% and 20 % in contact center when needed; Insurance background is a plus; BPO background is a plus; Customer Interaction Handling; Problem Solving Escalation Management; Data Quality; Operatio
ACCENTURE SERVICES SRL

Agent Rezervari Back Office


Candidatul ideal Christian Tour isi mareste echipa! :)Vino in Tribul Christian Tour!Știm că schimbarea se produce prin oameni, tocmai de aceea cultura de angajator Christian Tour pune mereu echipa pe primul loc, investind constant în formarea și starea de bine a fiecărui membru al familiei Christian Tour.Credem cu tărie că oamenii pot deveni cea bună versiune a lor într-un mediu ALTFEL, un mediu onest în care se simt valorizați, un loc unde se simt „acasă” și pot fi ei înșiși, unde știu că fairplay-ul conduce totul, și că viitorul lor este dictat doar de ambiția și pasiunea lor. După faptă și răsplată!Cuibul Christian Tour este o platformă care sădește fericire prin autodezvoltare si prin noua noastra deviză de echipă: "Clientul nostru, Prietenul nostru!”Suntem in cautarea unor colegi energici si pasionati de calatorii, care sa contribuie cu ambitie si dedicatie la construirea si promovarea pachetelor turistice - SEJURURI in destinatii precum TURCIA, EGIPT, GRECIA, BULGARIA, etc dar si
CHRISTIAN76 TOUR SRL

Manager Back Office (vânzări)


Candidatul ideal Am dori să consolidăm echipa Departamentului Back Office cu un Sales Manager flexibil, meticulos și cu puterea de a energiza și motiva echipa.Dacă ești din Suceava sau împrejurimi și poți bifa următoarele criterii, așteptăm să te cunoaștem: Studii superioare finalizate Experiență într-o poziție de coordonare echipă Experiență în lucrul cu sistem ERP și cunoaștere Excel la nivel mediu-avansatDescrierea jobului Rolul tău: Vei aduce valoare echipei de vânzări prin realizarea obiectivelor propuse de companie; Vei coordona activitățile echipei pentru ca solicitările clienților să fie gestionate în mod eficient și în termenii stabiliți; Vei asigura o comunicarea eficientă între biroul de back office și echipa de vânzări de pe teren.
TRUTZI SRL

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1996 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.